Unohtu sanoa että sen sijaan että lähtisin polttamaan kassassa olevaa rahaa johonkin mainoskamppanjaan niin koittaisin ensiksi esim. jotain neljä lippua kolmen hinnalla kamppista. Esim. tuolla on tulossa 18.10. sunnuntaipeli Kalpaa vastaa niin ryhtyis nyt jo rummuttaa somessa että se on lapsiystävällinen perheottelu jonne lapset pääsee alennetuun hintaan.
Tai kun kerta toi parkkimaksu koetaan liian kalliiksi, ja se on seikka mihin Blues ei pysty vaikkutamaan, niin Blues voisi esim. antaa 2-3 egen alennuksen lipunhintaan jos tuli paikalle autolla. Samalla kun autoilija saa sen pysäköintilipun autoonsa niin saisi alennuslipun jonka voi sitten siinä Barona-Areenan lippupisteessä lunnastaa kun ostaa lippua. Tai jos ei lipunhinnassa tulla vastaan niin tarjota vaikka kuponki jolla saa hallilla ilmasen kahvin. Siis jollain tavalla tulla vastaan tossa parkkilippuasiassa. Koska hallille on osalla vaikea tulla julkisilla niin silloin ei todellakaan pidä rahastaa sillä että jotkut tulee paikalle autolla.
Eli Bluesin toimarina lähtisin nyt ton hinnan kautta markkinoimaan. Tuoteen parntuminen kun on Ahon ja pelaajien käsissä, saatvauus (siis otteluohjelma) on lukittu ja mainostaminen maksaa niin ainokasi omaksi käsissä oleva keino tosta 4P:n markkinointimixsistä on siis toi hinta. Mielestäni on myös riskittömämpää antaa alennusta lipuista jotka muuten jäis myymättä kuin poltaa rahaa mainoskampanjaan jolla toivotaan että saatas sen verran yleisömäärät nousemaan että saatas edes sen mainoskamppiksen kustannukset katettua.
Tai kun kerta toi parkkimaksu koetaan liian kalliiksi, ja se on seikka mihin Blues ei pysty vaikkutamaan, niin Blues voisi esim. antaa 2-3 egen alennuksen lipunhintaan jos tuli paikalle autolla. Samalla kun autoilija saa sen pysäköintilipun autoonsa niin saisi alennuslipun jonka voi sitten siinä Barona-Areenan lippupisteessä lunnastaa kun ostaa lippua. Tai jos ei lipunhinnassa tulla vastaan niin tarjota vaikka kuponki jolla saa hallilla ilmasen kahvin. Siis jollain tavalla tulla vastaan tossa parkkilippuasiassa. Koska hallille on osalla vaikea tulla julkisilla niin silloin ei todellakaan pidä rahastaa sillä että jotkut tulee paikalle autolla.
Eli Bluesin toimarina lähtisin nyt ton hinnan kautta markkinoimaan. Tuoteen parntuminen kun on Ahon ja pelaajien käsissä, saatvauus (siis otteluohjelma) on lukittu ja mainostaminen maksaa niin ainokasi omaksi käsissä oleva keino tosta 4P:n markkinointimixsistä on siis toi hinta. Mielestäni on myös riskittömämpää antaa alennusta lipuista jotka muuten jäis myymättä kuin poltaa rahaa mainoskampanjaan jolla toivotaan että saatas sen verran yleisömäärät nousemaan että saatas edes sen mainoskamppiksen kustannukset katettua.