Mainos

Kiekko-Espoon yleisömäärät

  • 403 714
  • 2 703

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Unohtu sanoa että sen sijaan että lähtisin polttamaan kassassa olevaa rahaa johonkin mainoskamppanjaan niin koittaisin ensiksi esim. jotain neljä lippua kolmen hinnalla kamppista. Esim. tuolla on tulossa 18.10. sunnuntaipeli Kalpaa vastaa niin ryhtyis nyt jo rummuttaa somessa että se on lapsiystävällinen perheottelu jonne lapset pääsee alennetuun hintaan.

Tai kun kerta toi parkkimaksu koetaan liian kalliiksi, ja se on seikka mihin Blues ei pysty vaikkutamaan, niin Blues voisi esim. antaa 2-3 egen alennuksen lipunhintaan jos tuli paikalle autolla. Samalla kun autoilija saa sen pysäköintilipun autoonsa niin saisi alennuslipun jonka voi sitten siinä Barona-Areenan lippupisteessä lunnastaa kun ostaa lippua. Tai jos ei lipunhinnassa tulla vastaan niin tarjota vaikka kuponki jolla saa hallilla ilmasen kahvin. Siis jollain tavalla tulla vastaan tossa parkkilippuasiassa. Koska hallille on osalla vaikea tulla julkisilla niin silloin ei todellakaan pidä rahastaa sillä että jotkut tulee paikalle autolla.

Eli Bluesin toimarina lähtisin nyt ton hinnan kautta markkinoimaan. Tuoteen parntuminen kun on Ahon ja pelaajien käsissä, saatvauus (siis otteluohjelma) on lukittu ja mainostaminen maksaa niin ainokasi omaksi käsissä oleva keino tosta 4P:n markkinointimixsistä on siis toi hinta. Mielestäni on myös riskittömämpää antaa alennusta lipuista jotka muuten jäis myymättä kuin poltaa rahaa mainoskampanjaan jolla toivotaan että saatas sen verran yleisömäärät nousemaan että saatas edes sen mainoskamppiksen kustannukset katettua.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
En usko että uudelleen brändäys auttaa mitään, jos siis tarkoitat nimeä/logoa yms.

En logoa tarkoita, enkä värejä yms. Espoossa tehdään aika ylivoimaisesti Suomen parasta jääkiekkotyötä juniorien keskuudessa. Vaikka heitä nouseekin edustukseen (siis Bluesin liigarosteriin), jotain on silti pielessä. En väitä että tietäisin mitä, mutta kun aiemmin omistamani ja sittemmin myymäni firma oli Espoossa aika lähellä hallia, käytiin joskus juokolla katsomassa Bluesin pelejä ja välillä oli vieraitakin mukana. Kerran tuli eteen kysymys: mistä Blues tunnetaan liigassa, mikä on Bluesin pelillinen identiteetti. En tiennyt eikä tiennyt kukaan muukaan. HIFK tunnetaan taklauspelistään (ei enää ole, mutta brändi sitkeästi hengissä), Jokerit taitokiekostaan. Mutta mikä on Bluesin identiteetti, millaiseen jääkiekkoon Blues samaistetaan?

Vaikka Aho on hyvä edustuksen valmentaja, onko hän kuitenkaan ollut valmentana, jonka pelitapa rakentaa siltaa Bluesin ja muiden espoolaisseurojen junnujen nousulle edustukseen? Voisiko asiaa miettiä siten, että jos vaikka tutkittaisiin millaisesta jääkiekosta espoolaiset ovat kiinnostuneita ja valmiita maksamaan niin ainakin harkittaisiin sellaisen jääkiekont tarjoamista junnuista edustukseen? Enkä tarkoita että pitäisi vaikkapa "eniten ääniä saanut" valita vaan sitä, että Blues saisi käyttöönsä tutkimuksen joka kertoisi millaisesta jääkiekkotapahtumasta kaikkineen ihmiset ovat valmiita maksamaan saadakseen elämyksiä. Olisi yksityiskohtaista tietoa siitä mikä vetäisi espoolaisia hallille.

Tämän pohjalta lähdettäisiin sitten rakentamaan brändiä uusiksi ei pelkästään rosterin ja mahdollisen pelitavan yhtenäistämisen kautta vaan myös ottelutapahtuman uudelleen brändäämisen kautta.
 
Viimeksi muokattu:

BlueTaco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuoteen parntuminen kun on Ahon ja pelaajien käsissä, saatvauus (siis otteluohjelma) on lukittu ja mainostaminen maksaa niin ainoaksi omaksi käsissä oleva keino tosta 4P:n markkinointimixsistä on siis toi hinta.

Tähän ja koko markkinointikeskusteluun nostaisin vielä mukaan sen näkökulman miten kokonaisuus suhteutuu kilpaileviin tuotteisiin.

Mielestäni erittäin suuri syy yleisökatoon koko liigatasolla on maksuTV.

Se on huomattavasti halvempi, varsinkin jos ottaa lippukustannuksen lisäksi muut kulut huomioon. Lisäksi oheispalveluiden osalta hinta/laatu-suhteessa on jopa suurempi ero kuin pelkässä hinnassa.

Sitä mainostetaan todella agressiivisesti, jopa Bluessin omissa matseissa.

Saatavuus on huikea, käytännössä missä tahansa missä on netti.

Eli ainoa missä todella pystytään kilpailemaan on tuote, jonka tässä tulkitsen seuraavasti: lätkä paikan päällä vs. lätkän katsominen jostain ruudusta. Minulle paikan päälle meneminen luo enemmän arvoa kuin yllämainitut miinukset, mutta ymmärrän hyvin niitä joille ei.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset
Samoilla linjoila kuin @Hannutic (mielenkiintoisiin vuorokauden aikoihin muuten viestittelet). Vähän samanlainen lapsenomainen usko kuin markkinointiin (mainostetaan > halli täyttyy > seura saa tuloja) tuntuu aika monilla olevan alennuslippuihin. Kuitenkin jos lippujen hinta lasketaan vaikkapa puoleen pitää irtolipun ostaneiden määrän tuplaantua että ottelussa päästäisiin edes nollatulokseen. Eli hyvin suurella todennäköisyydellä lippualesta tulee seuralle lisää tappiota. Toki kannattaa myydä useamman ottelun paketteja, mutta niiden merkitystä ei kannata suurennella.

Sen sijaan kohtuullistaisin sellaista rahastusta jonka ainoa merkittävä vaikutus on yleinen vitutus kuten 7 euron parkkimaksua. Ja kyllä, tiedän että seura ei sitä peri mutta täytyyhän siihen olla mahdollisuuksia vaikuttaa kun seura ja maksujen perijä symbioosissa elävät.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Esim. tuolla on tulossa 18.10. sunnuntaipeli Kalpaa vastaa niin ryhtyis nyt jo rummuttaa somessa että se on lapsiystävällinen perheottelu jonne lapset pääsee alennetuun hintaan.
...ja siis oli päässy unohtumaan että 7-15 vuotiaathan pääsee matsiin jo nyt alehintaan.

Tosta parkkimaksusta sen verran että säbäkaveri tiesi kertoa että Jokereien matseihin parkkimaksu on 10 egee.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämän pohjalta lähdettäisiin sitten rakentamaan brändiä uusiksi ei pelkästään rosterin ja mahdollisen pelitavan yhtenäistämisen kautta vaan myös ottelutapahtuman uudelleen brändäämisen kautta.
Mä en itse usko paremman brändäämisen johtavan juuri kummempiin lopputuloksiin. Blues tunnetaan sitkeästä ajokoira-kiekosta, ja se on olemassa olevilla pelimerkeillä ihan kelpo brändi. Me tarvitaan enemmän fanaattista fanipohjaa, joka ei pienestä vaivannäöstä hätkähdä. Ja ennen kun se metro saapuu, niin usein noihin matseihin tulemiset pientä extra-vaivaa vaatii.

Uskon kuitenkin, että aiemmassa viestissä isket ongelman ytimeen. Hifkin lonkerot espoossa on aivan liian suuret. Mutta oikeastaan tämä tarjoaisi markkinointimahdollisuuksiakin, jos vaan kehdattais liata vähän käsiä. Espoossa on paljon sellaisia, jotka tykkää sekä Hifkistä, että Bluesista, ja tällainen jakautunut mieli jaksaa harvoin olla fanaattinen edes yhden joukkueen puolesta. Jos pystyttäis alottaa jonkinlainen markkinointisota näiden kahden joukkueen välillä, joka pakottais faneja valitsemaan puolensa. "Isosisko pysyköön tsadin puolella"-tyylistä läppää. Uskoisin tämän hyödyttävän molempia joukkueita, mutta enemmän Bluesia. Aina puhutaan siitä, että joukkue tarvitsee hyvän "tarinan". Hyvä tarina tarvitsee hyvän pahiksen, ja naapurijoukkue on aina konkreettisempi ja parempi pahis kuin talous.

Markkinoinnilla on yritetty sellaista "espoo on sininen"-teemaa, mutta ei ole uskallettu haastaa kunnolla Hifkiä. Se on mun mielestä ollut se suurin virhe.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
En tiennyt eikä tiennyt kukaan muukaan. HIFK tunnetaan taklauspelistään (ei enää ole, mutta brändi sitkeästi hengissä), Jokerit taitokiekostaan. Mutta mikä on Bluesin identiteetti, millaiseen jääkiekkoon Blues samaistetaan?

Väittäisin että Blues on jo vuosia tunnettu Matikaisen lanseeramasta ajokoirakiekosta jossa vedetään ikenet veressä ja paskan maku suussa joka vaihto. Tätä tyyliä on jatkanut sekä Marjamäki että Aho.

Uskaltaisin jopa väittää että tämä pelillinen identiteetti on tällä hetkellä vahvempi kuin HIFK:n tai Jokerien (leimallisesti taitokiekkoa pelannut viimeksi Arajuuren ja Majorovin aikoihin). HIFK:ssa leimallisesti kovaa peliä ei ole nähty vuosikausiin, se että B2 huutaa edelleen "aja!" kun joku 170cm junantuoma savijalka kaatuu jäähän osuttuaan vastustajaan kertoo enemmän faneista kuin pelityylistä.

Tosta parkkimaksusta sen verran että säbäkaveri tiesi kertoa että Jokereien matseihin parkkimaksu on 10 egee.

Jokereiden parkkimaksun pystyy ymmärtämään koska kyseessä on monikerroksinen katollinen parkkihalli. Bluesin ruuhkaisen parkkisumpun maksullisuuden perustelu onkin sitten vaikeampi pähkinä, joskin tässäkin "ei se ole tyhmä joka pyytää" -perustelu pitää paikkansa kerta tulijoita on.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Uskaltaisin jopa väittää että tämä pelillinen identiteetti on tällä hetkellä vahvempi kuin HIFK:n tai Jokerien (leimallisesti taitokiekkoa pelannut viimeksi Arajuuren ja Majorovin aikoihin). HIFK:ssa leimallisesti kovaa peliä ei ole nähty vuosikausiin, se että B2 huutaa edelleen "aja!" kun joku 170cm junantuoma savijalka kaatuu jäähän osuttuaan vastustajaan kertoo enemmän faneista kuin pelityylistä.

Jokereiden parkkimaksun pystyy ymmärtämään koska kyseessä on monikerroksinen katollinen parkkihalli. Bluesin ruuhkaisen parkkisumpun maksullisuuden perustelu onkin sitten vaikeampi pähkinä, joskin tässäkin "ei se ole tyhmä joka pyytää" -perustelu pitää paikkansa kerta tulijoita on.
Samaa mieltä siitä, että minusta Bluesin identiteetti on tällä hetkellä selvästi vahvempi kuin lähinaapureiden. Tietty Jokereiden identiteetiksi voi tällä hetkellä laskea Suomen edustamisen KHL:ssä, mutta varsinainen seuran identiteetti ei ole kovin selkeä. HIFK kantaa edelleen mainetta fyysisenä joukkueena, vaikka nippu ei ole ollut sellainen enää moneen vuoteen. Eli identiteetti on olemassa, vaikka se onkin tällä hetkellä valheellinen.

Blues on tosiaan ollut jo useamman kauden ajan loppuun asti yrittämisen perikuva. Blues taistelee, repii, raastaa, taklaa ja ei anna periksi missään vaiheessa. Kyllä tuossa on selkeä identiteetti, mutta eihän sitä ole tuotu esille tarpeeksi hyvin. Myös mahtava juniorituotanto on asia, mitä voisi tuoda selkeämmin esille. Blues on myös ollut playoffeissa joka vuosi jo ties kuinka pitkään (kun unohdetaan se yksi välivuosi..), saavutus mistä pitäisi olla paljon ylpeämpi kuin nykyään ollaan ja josta voisi ammentaa paljon markkinointimateriaalia. Ongelmaksi muodostuu juuri raha. Markkinointiin ei ole varaa laittaa tarpeeksi isoja summia, että näistä asioista saataisiin tarpeeksi irti. Nollabudjetilla pystytään myös tekemään yllättävän paljon asioita, mutta noihin menee paljon aikaa, mitä ei sitäkään ole kauheasti. Toimisto on jo nyt todella alimiehitetty osasto, joten mitään suuria uudistuksia on todella hankala laittaa käyntiin. Perusasiat pitäisi silti saada hoidettua, eli nettisivuilla pitäisi olla hiukan enemmän tietoa nykyjoukkueesta ja sovitut asiat pitäisi saada hoidettua nykyistä paremmin.

Jos jatketaan kuitenkin haavemaailmassa, kanta-asiakasmarkkinointi on myös yksi tärkeä osio, mitä ei saisi unohtaa. Jos Blues ottaisi nykyistä paremmin huomioon ns. elinkautiset fanit, jotka käyvät vuodesta toiseen hallilla ja ostavat kausarin, pelasi jengi miten tahansa, tämä porukka voisi lähitulevaisuudessa kasvaa huomattavasti isommaksi. Tämä on se ryhmä, mihin kannattaisi oikeasti panostaa, sillä heitä ei haittaa millainen sää ulkona on, montako kotipeliä jengi pelaa putkeen tai millä sijalla olemme sarjataulukossa. Kun tämä sakki tuntisi olonsa paremmaksi ja tärkeämmäksi, pelkästään puskaradion avulla määrä lähtisi varmasti kasvuun. En väitä, että kohtelu olisi nyt mitenkään huonoa, se on omasta mielestäni lähinnä olematonta. Aiemmin kausarin yhteydessä sai ilmaisen fanipaidan ja pari kautta sitten vielä ilmaisen t-paidan. Nyt en muista saaneeni edes mitään kesäkirjettä kausarin tiimoilta, postissa tuli ainoastaan lasku. Lisäksi elinkautiset jos ketkä, huomaavat että hallilla ei ole nykyään juuri mitään tekemistä erätauoilla. Vaihdat pari sanaa kavereiden kanssa, käyt tsekkaamassa shopin, heität kuulumiset Nikolle ja thäts it. Katsomojuontohommien sijaan Janika voisi haastatella erätauoilla poppari/loukkaantumisosastolla olevia pelaajia käytävillä ja samassa olisi vaikka jotain arvontaa, tietovisaa, tietoiskua yleisölle. Isossa roolissa on toki myös ruokatarjonta ja olisi elintärkeää saada hampparikauppa auki, tuli siihen mikä lafka tahansa.

Olisi mielenkiintoista kuulla tästä jo jonkin aikaa järjestetystä after game-osuudesta jotain raportaasia, että onko se herättänyt mitään kiinnostusta. Itse en pysty jäämään pelin jälkeen hallilla, koska kuljen julkisilla ja ne liikkuvat areenan lähistöllä tunnetun huonosti, joten yleensä pelin jälkeen on jo kiire ehtiä bussiin. Tässäkin olisi selkeä kehityksen paikka, ja ottelukuljetuskausarilla saataisiin ihmeitä aikaan. Jos kyyti matsin jälkeen lähtisi hiukan myöhemmin, ehtisi pelin jälkeen jäädä kuuntelemaan haastikset ja after game-tarjonnat ja pääsisi silti samoihin aikoihin kotiin kuin nykyään julkisilla. Samalla vältyttäisiin siltä ottelun jälkeiseltä ruuhkalta, joka pysäytti ottelukuljetusbussit hetkeksi silloin, kun niitä vielä ajettiin.

Kommentoin vielä tuota Jokereiden parkkihallia, joka ainakin männävuosina oli kyllä ihan jumissa pelien jälkeen, eli ei siitä saa oikeastaan muuta hyötyä kuin että auto on kuiva.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noniin, tänään kirjoittelen jo alkuillasta. Bluesin identiteetistä kertoo seuraava linkki (on postattu toisiin ketjuihin jo monta kertaa): http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/1843765-tama-joukkue-on-tuonut-seksin-takaisin-latkaan. Linkki vie yllättäen osoitteen osoittamaan paikkaan.

Edit.: Esim. tällä kaudella joka pelin alkuun hirvittävällä draivilla, Lukkoa vastaan tultiin tasoihin ja ohi 3. erässä, Tapparaa vastaan pelas 1 jengi viimeset 10min, mutta ratkaisu tuli vasta rankkareilla, muut pelit oli jo 3. erässä hävitty.
 
Viimeksi muokattu:

R.I.P

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Blues. Kiekko-Espoo, Nottingham Forrest
Toi lippujen hinnanalennus ei tuota tulosta vaan päinvastoin. Nyt ne vähätkin katsojat maksavat lipuistaan vähemmän.
Mökki saadaan täyteen ainoastaan sillä, että joukkueeseen palkataan pari oikeata tähti statuksen omaavaa pelaajaa. Ongelma muodostuu siis siitä, että kassassa ei ole rahaa palkata näitä pelaajia.
Esimerkit löytyy vaikka elokuva puolelta. Vai koska olette käyneet katsomassa leffan jonka näyttelijät ovat keskinkertaisia.
Pahoin siis pelkää, että väärästä paikasta on säästetty.
 
Esimerkit löytyy vaikka elokuva puolelta. Vai koska olette käyneet katsomassa leffan jonka näyttelijät ovat keskinkertaisia.
Mun mielestä niillä näyttelijöillä ei oo mitään väliä, vaan sillä kuinka hyvä se leffa on. Jääkiekossa näkisin asian samalla tavalla eli oli siellä vaikka möttösiä ja töppösiä niin kukaan ei välitä, jos jengi pelaa hyvää hokia. Blueshan pelaa paskaa ja hemmetin tylsää kiekkoa, joka ei tällä hetkellä ole edes voittavaa!
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mun mielestä niillä näyttelijöillä ei oo mitään väliä, vaan sillä kuinka hyvä se leffa on. Jääkiekossa näkisin asian samalla tavalla eli oli siellä vaikka möttösiä ja töppösiä niin kukaan ei välitä, jos jengi pelaa hyvää hokia. Blueshan pelaa paskaa ja hemmetin tylsää kiekkoa, joka ei tällä hetkellä ole edes voittavaa!

Tää jakaa tietysti ihmisiä. Itselleni oikeastaan riittää että draaman kaari on hyvä, ja että Blues nousee kolmannessa erässä hirveällä taistelulla tasoihin ja ohi.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Mun mielestä niillä näyttelijöillä ei oo mitään väliä, vaan sillä kuinka hyvä se leffa on.

Ja oikeastaan sillä että löytyy tarpeeksi jengiä jotka katsovat leffan. Ei sen välttämättä tarvitse olla hyvä vaan sellainen, josta porukka pitää ja joka osuu kohderyhmäänsä.
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jääkiekossa näkisin asian samalla tavalla eli oli siellä vaikka möttösiä ja töppösiä niin kukaan ei välitä, jos jengi pelaa hyvää hokia.

Tuosta vielä sen verran eteenpäin, että jos joukkue pelaa hyvää ja voittavaa hokia kokoonpanolla, jossa on pääasiassa möttösiä ja töppösiä, ne möttöset ja töppösetkin nousevat aivan pakollakin otsikoihin. Ja siitä saadaan rakennettua tarinaa. Eihän esimerkiksi viime syksynä oikein kukaan tiennyt mitään Rantakarista tai Laurikaisesta, mutta aikamoiset tarinat itselleen kuitenkin kaudesta rakensivat, vaikka joukkue itsessään ei välttämättä edes hyvää hokia pelannutkaan - Laurikainen vielä sen voittoputken aikana ollessaan täysin Bluesia kannatteleva pelaaja.
 

R.I.P

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Blues. Kiekko-Espoo, Nottingham Forrest
Kyllä ne möttöset ja töppöset faneille riittää.
No fanithan ovat siellä katsomossa kuitenkin riippumatta kuka ja miten pelataan. Katsojamäärän lisäämiseen hallissa mätöt ja töpöt eivät riitä (sehän nyt on näkyvissä). Suurinpiirtein samoilla nyt kuitenkin mennään kuin viime kaudella ja katsojamäärät vaan laskevat.
Kaudella 14-15 pelattiin kuitenkin ajoittain liigan parasta lätkää eikä silloinkaan kovin pitkiä jonoja hallin ovilla ollut.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Se vaan on nyt niin ettei meillä ole varaa hommata yhtään mediaseksikästä mailataituria, tämä koskee lähes kaikkia liiga jengejä joten jotain muuta on nyt keksittävä. Säännöt ja itse peli on mennyt väärään suuntaan joiltain osin joka karsii myös katsojia. Hallimme tarjonta on laskenut kuin lehmän häntä, televisio tarjonta syö ehkä meidän katsojia eniten ja negatiivinen uutisointi joukkueemme ympärillä luo muutenkin huonon fiiliksen koko touhusta. Uskon ja toivon että parempaa on tulossa kunhan selviämme talouskurimuksesta ja tuo kauan odotettu metro vihdoin saapuu urheilupuistoon. Nyt emme voi muuta kuin koittaa jaksaa tukea jengiämme menemällä sinne hallille ja ottamaan kavereita mukaan.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaudella 14-15 pelattiin kuitenkin ajoittain liigan parasta lätkää eikä silloinkaan kovin pitkiä jonoja hallin ovilla ollut.

Kyllä siellä oli jonoja. Pitkiäkin. Se on mielestäni yksi syy yleisökatoon. Satunnaiskatsoja X miettii mitä illalla tekisi ja muistaa että Bluesilla on kotipeli. Lähtee hallille ja siellä on 50m lippujono joka kestää ja kestää. Sisällepäästyään huomaa, ettei yleisöä ole kuin 3000. Sitten se huomaa hallilla, ettei ole lounaan jälkeen syönyt mitään ja ajattelee hakea jotain purtavaa. Jonotettuaan taas puoli erätaukoa saa jonkun kumisen pizzaslicen tai pari nakkia ylihintaan. Vielä jos joukkueen ilme on haluton ja saamaton, niin en ihmettele jos seuraavalla kerralla keksii jotain muuta tekemistä tai katsoo pelin TV:stä.

Ottelutapahtumassa on paljon kehitettävää ja pitää muistaa että katsojan kokemukseen vaikuttaa hyvin suurelta osin ne palvelut (joihin kuuluu myös toimiva lipunmyynti).
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kyllä siellä oli jonoja. Pitkiäkin. Se on mielestäni yksi syy yleisökatoon. Satunnaiskatsoja X miettii mitä illalla tekisi ja muistaa että Bluesilla on kotipeli. Lähtee hallille ja siellä on 50m lippujono joka kestää ja kestää. Sisällepäästyään huomaa, ettei yleisöä ole kuin 3000. Sitten se huomaa hallilla, ettei ole lounaan jälkeen syönyt mitään ja ajattelee hakea jotain purtavaa. Jonotettuaan taas puoli erätaukoa saa jonkun kumisen pizzaslicen tai pari nakkia ylihintaan. Vielä jos joukkueen ilme on haluton ja saamaton, niin en ihmettele jos seuraavalla kerralla keksii jotain muuta tekemistä tai katsoo pelin TV:stä.

Ottelutapahtumassa on paljon kehitettävää ja pitää muistaa että katsojan kokemukseen vaikuttaa hyvin suurelta osin ne palvelut (joihin kuuluu myös toimiva lipunmyynti).

Juurikin näin. Tähän voisi vastaukseksi kaivaa useamman juuri samaa sanovan viestin vuosien varrelta mutta en jaksa.

1) Lipunmyynti/lippujen tarkastus pitäisi olla paljon nopeampaa.

2) Hallimyynti on perseestä ja siinä menetetään isosti oheistuloja.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Juurikin näin. Tähän voisi vastaukseksi kaivaa useamman juuri samaa sanovan viestin vuosien varrelta mutta en jaksa.

1) Lipunmyynti/lippujen tarkastus pitäisi olla paljon nopeampaa.

2) Hallimyynti on perseestä ja siinä menetetään isosti oheistuloja.
Ja lisäksi 7€ parkista vituttaa aidosti, etenkin kun tietää rahojen menevän ohi Bluesin kassan. Matsilippu on nyt erittäin hyvin hinnoiteltu, mutta parkkipalvelut ja safkapuoli mättää todella pahasti. Vaikka sattuis olemaan tuohta taskussa, niin ihan periaatteesta en suostu tulla ryöstetyksi. En suostu! Onneks en enää juo kaljaa matseissa, sitten vasta ketuttaisikin.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllä siellä ainakin yritetään.
Harmittavan myöhään vaan rupesivat tota promoamaan. Toivottavasti viesti nyt kuitenkin saavuttaisi tarpeeksi monen Blueshenkisen lapsiperheen. Itse pistin varmuuden vuoksi yhdelle kaverille joka ei seuraa some kovin aktiivisesti viestiä asiasta. Varmaan muutkin Jatkista lukevat blues-fanit vois ryhtyä promotalkoisiin.
 
Junnut voitais jalkauttaa katukuvaan myymään lippuja Bluesin matseihin. Luonnollisesti pääsisivät itse ilmaiseksi kyseiseen matsiin ja voitais vaikka järkätä niin, että matsin jälkeen pääsevät tapaamaan joukkueen. Tätä laajaa junnutuotantoa pitäis kyllä pystyä joka suhteessa hyödyntämään paremmin.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Harmittavan myöhään vaan rupesivat tota promoamaan. Toivottavasti viesti nyt kuitenkin saavuttaisi tarpeeksi monen Blueshenkisen lapsiperheen. Itse pistin varmuuden vuoksi yhdelle kaverille joka ei seuraa some kovin aktiivisesti viestiä asiasta. Varmaan muutkin Jatkista lukevat blues-fanit vois ryhtyä promotalkoisiin.

Perjantaina klo 15 alkava markkinointi noin 24 h päästä alkavaan peliin. Pena toimistolta tere! Miksei aloitettu keskiviikkona??? (Silti plussaa että jotain yritetään).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös