Työn kautta fysioterapeutti. Jälkeenpäin ilmeni sitten magneettikuvissa aika pahatkin vauriot.
No höh, syy sitten ainakin selvisi ja ilmeisesti jotain apua niihin löytyy.
Työn kautta fysioterapeutti. Jälkeenpäin ilmeni sitten magneettikuvissa aika pahatkin vauriot.
Miksi mulla näkyy yhtäkkiä että vapaa keskustelu ja kierrätyskeskus olisi huomioimatta jätettyä sisältöä? Varjomodetko siellä jotain säätää? :D
Miksi mulla näkyy yhtäkkiä että vapaa keskustelu ja kierrätyskeskus olisi huomioimatta jätettyä sisältöä? Varjomodetko siellä jotain säätää? :D
Voipi olla. Mulla on yksi ketju piilotettuna.Vai näkyykö vaan että siellä on viimeisimpänä vastattu ketjuun jonka sä olet piilottanut?
Voipi olla. Mulla on yksi ketju piilotettuna.
Toinen mahdollinen syy on käyttäjässä, jota ei huomioi. Jos sellainen käyttäjä on avannut ketjun ja se on uusimpana listassa, niin näyttää tuolta myös, vaikka ketjua ei olisi piilottanut.Jos näyttää tuolta, niin kyse vain siitä.
Tuli tämä klassikko mieleen pettämättömällä logiikalla.Jaa, se olisi miestenpäivä tänään. Yllättäen sitä ei töissä mitenkään huomaa, kun muut työntekijät on naisia. Odottakaas vaan kun on naistenpäivä. "Sinähän voisit Malkkinen jakaa tuosta kaikille naisille ruusut ja halaukset ja vaikka laulaakin onnittelulaulun. Ihanaa kun on mies talossa, hihhihhih." Pitäkää tunkkinne saatana. Kahvitauolla on parasta olla vähän parempaa känttyä tarjolla.
"Sinähän voisit Malkkinen jakaa tuosta kaikille naisille ruusut ja halaukset ja vaikka laulaakin onnittelulaulun. Ihanaa kun on mies talossa, hihhihhih."
Sama vika täällä. Hemmetin kiireinen työpäivä ja pari palaveria vielä jäljellä, mutta ei kyllä ehdi edes päikkäreitä ottamaan niiden jälkeen kun on menoa. Kaljan ehtii onneksi myöhemmin jossain välissä korkkaamaan.Voi perkele, miksi perjantain pitää aina olla se kiireisin työpäivä. Kello on yli puolenpäivän, ja vielä kaksi palaveria jäljellä, joista toisessa vetäjänä. Tähän aikaan pitäisi voida jo piereskellä Martelaan ja miettiä viikonlopun rientoja.
Kun pääsen kotiin, on kaksi vaihtoehtoa: joko avaan kaljan tai käyn nukkumaan. Valinta on vielä aidosti auki. Toki on kolmaskin vaihtoehto, eli se, että otan torkut ja sitten avaan kaljan.
Mulla oli sama koko korona-ajan. Tai silloin alussa parin päivän ajan tuntui tossa jossain keuhkoputkessa ihmeellistä kuumotusta, siis sellainen pystysuora viiva. Jotkut muutkin puhui siitä samassa baarissa. Myöhemmin vasta mietin että entä jos se oli se. No nyt sit oli sama, vähän voimakkaampana vaan. Ja korona.Reippaat 1,5 vuotta tuli oltua terveenä kuin pukki...
Jaa, se olisi miestenpäivä tänään. Yllättäen sitä ei töissä mitenkään huomaa, kun muut työntekijät on naisia. Odottakaas vaan kun on naistenpäivä. "Sinähän voisit Malkkinen jakaa tuosta kaikille naisille ruusut ja halaukset ja vaikka laulaakin onnittelulaulun. Ihanaa kun on mies talossa, hihhihhih." Pitäkää tunkkinne saatana. Kahvitauolla on parasta olla vähän parempaa känttyä tarjolla.