Face oli mulla nurin. Ja nyt kieli on vaihtunut englanniksi.Jaa facebuukki, whatsappi ja insta ollu nurin eilen. En mää vaan huomannut.
Face oli mulla nurin. Ja nyt kieli on vaihtunut englanniksi.Jaa facebuukki, whatsappi ja insta ollu nurin eilen. En mää vaan huomannut.
Siis paskoitko sä seisaaltaan vai miksi sitä seinille lensi vaikka pöntölle ehdit?Ehdin kyllä pöntölle just ja just mutta tuli niin vetelää että sitä ulostetta roiskui isot määrät pitkin jopa seiniä.
Jospa ilmaisulla "ehtiä pöntölle" on useimpia eri merkityksiä henkilön mukaan. Joillekin riittää, että on samassa tilassa pöntön kanssa.Siis paskoitko sä seisaaltaan vai miksi sitä seinille lensi vaikka pöntölle ehdit?
Siis paskoitko sä seisaaltaan vai miksi sitä seinille lensi vaikka pöntölle ehdit?
Siis paskoitko sä seisaaltaan vai miksi sitä seinille lensi vaikka pöntölle ehdit?
@vilperi, miten tommoisen paskaveden saa seinästä siivottua pois? Vai jätitkö siivoojalle, siitähän sille maksetaan. Sinulla kun varmasti piti kiirettä taas salaattivuorossa.
Toi @vilperi n hetki varmaan tuli sen verran kiireelläkin että ei sitä jälkeenpäin tiedä mitä ja miten tuli suoritettua. Tarkoitan että siinä on sen verran kiirus että ei mitään muistiinpanoja aleta tekemään.Ja voihan olla, että kovassa kiireessä ja hädässä onkin vahingossa paskantanut pisuaariin.
Ikiaikainen teema jostain sieltä neandertalilaisten ja muiden porilaisten ajoista asti ja koskettaa meitä jokaista.Ketjun jutut on nyt "perseestä."
Muuten hyvä vinkki. Josko kaksi tuttua tapaa, ja jutteluaika kuluu useinmiten suolen toiminnasta, niin siitä tietää tulleensa vanhaksi.
Itse olen toistaiseksi pystynyt välttämään, että mua olisi kukaan koskettanut. Jääkööt se lääkärin hommaksi.Ikiaikainen teema jostain sieltä neandertalilaisten ja muiden porilaisten ajoista asti ja koskettaa meitä jokaista.
En uskalla väittää vastaan. Nimimerkkisi perusteella juuri sinä olet se kaveri jota kannattaa näissä asioissa kuunnella.Toi @vilperi n hetki varmaan tuli sen verran kiireelläkin että ei sitä jälkeenpäin tiedä mitä ja miten tuli suoritettua. Tarkoitan että siinä on sen verran kiirus että ei mitään muistiinpanoja aleta tekemään.
En uskalla väittää vastaan. Nimimerkkisi perusteella juuri sinä olet se kaveri jota kannattaa näissä asioissa kuunnella.
Mikä meni pieleen silmälaseja hankkiessa vai onko vain tottumiskysymys kun ei laseja ole ollut? Eli näyttää siltä kuin olis melkein jotku hupilasit päässä ja tohon keskelle tulee "palloefekti", eli jos katson nytkin suoraan tietokoneen näyttöä näyttää että tää teksti keskellä on pallona lähempänä kuin esim kellonaika alakulmassa joka näyttää olevan kauempana. Kävellessä askeleet todella hankalia kun maa näyttää olevan lähempänä kuin oikeasti on :D
Näin oletinkin. Piilolinssejä olen harrastuksissa ja töissä käyttänyt vuosikaudet mutta nekin oli -2.00 ja nää uudet lasit + piilolinssit -2.8, voin kertoa että maailma kirkastui kertaheitolla!Ihan tottumiskysymys. Olen käyttänyt laseja kohta 40 vuotta, ja aina uusien lasien hankkimisen jälkeen menee aikansa että aivot niihin tottuu. Nyt hommasin tuossa kesäkuussa uudet lasit kun entiset olivat jo 20 vuotta vanhat. Ei paljon tullut lisää vahvuuksia, mutta jotain prismaa ne näihin lisäsivät. Ensimmäinen viikko oli kyllä todella huteraa menoa kun näkyi melkein kaikki kahtena. Nykyään tulee sama efekti kun silmät ovat väsyneet tai kun olen kunnolla kännissä. Täytyy sitten vain katsella yhdellä silmällä kuin kyklooppi.
Päivän tai parin päästä pitäisi helpottaa ja siitä se sitten etenee ihan normaaliksi.
Hälytys 911!
Huikea ohjelma! Itse muistan Shatnerin tästä.