Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 734
  • 68 322

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nuorena jollain pitkällä lenkillä en kerinnyt puskaan ja taisi olla aukeakin, joten töräytin ojaan. Nykyisin enämpi oksennan. Kevättalvella olin jossain hevon kuusessa Vantaalla, kun yhtäkkiä laattasin kevyenliikenteenväylään. Edellä käveli teini joka pysähtyi ja katsoi. Sanoin, etten oo kännissä vaan pitkällä lenkillä, eli jatkaa matkaa nuorison edustaja ihan rauhassa vain.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Siis paskoitko sä seisaaltaan vai miksi sitä seinille lensi vaikka pöntölle ehdit?

Harvalla meistä ahteri asettuu pöntön päälle niin, että missään ei ole mitään rakoa. Siinä kun kunnon paineella suoli räjähtää, ja uloste iskeytyy posliiniin moottoritienopeudella, niin tilanteessa voi syntyä ns. kimmokeroiskeita, jotka saattavat löytää tien ulkomaailmaan noista ahterin ja istuimen väleihin jäävistä aukoista.

Relevantti on toki myös "en ihan ehtinyt istua" -teoria

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siis paskoitko sä seisaaltaan vai miksi sitä seinille lensi vaikka pöntölle ehdit?

Tätä jäin itsekin miettimään. Voi olla että en täysin ehtinytkään pöntölle vaan olin just istahtamassa kun plörähti. Sillä vaikea kuvitella miksi sitä muuten lensi niin paljon uloskin.

Mutta kävin tänään lääkärissäkin ja lääkäri kirjoitti taas jalkavaivojen takia lähinnä tästä päivästä alkaen koko viikon sairauslomaa. Ja nyt ei siis pelkästään johtunut enää valitettavastikaan pelkästä känsästä vaan kyllä se ongelma on paljon laajempi. Sain myös lähetteen reuma-, kihti- ja tulehdusarvotesteihin. Diabetes ja keliakiatestit minulta on otettu jo keväällä.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
@vilperi, miten tommoisen paskaveden saa seinästä siivottua pois? Vai jätitkö siivoojalle, siitähän sille maksetaan. Sinulla kun varmasti piti kiirettä taas salaattivuorossa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi, miten tommoisen paskaveden saa seinästä siivottua pois? Vai jätitkö siivoojalle, siitähän sille maksetaan. Sinulla kun varmasti piti kiirettä taas salaattivuorossa.

Se oli niin vetelää onneksi että lähti seinistä irti yllättävän helposti. Piti vain bideellä suihkutella.

Ja siihen päättyi minun tämän kertainen työvuoro tosiaan. Salaattivuorossa olin kyllä vaihteeksi mutta päätettiin emännän kanssa että viisainta minun lähteä pois töistä koska ei tiennyt varmaksi oliko minulla joku vatsapöpö vai ei. Ja itse tosiaan siivosin sotkuni.

Onni onnettomuudessa oli tällä kertaa se että tuon vuoksi pääsin käymään lääkärissä jo tänään. Kerroin kyllä aikaa varatessa että minulla voi olla joku vatsapöpökin ja että mitä on tapahtunut mutta sain silti ajan jo tälle päivälle. Lääkäri kirjoitti sitten taas sairauslomaa tosiaan.

Muussa tapauksessa olisin vain sinnitellyt torstaihin asti töissäkin jolloin minulla alunperin piti lääkäriaika vasta olla. Mutta nyt ei tarvitse sitten kipeiden kinttujen kanssa töissä olla.

K

Kiekkokatsoja

Ketjun jutut on nyt "perseestä."
Muuten hyvä vinkki. Josko kaksi tuttua tapaa, ja jutteluaika kuluu useinmiten suolen toiminnasta, niin siitä tietää tulleensa vanhaksi.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Mikä meni pieleen silmälaseja hankkiessa vai onko vain tottumiskysymys kun ei laseja ole ollut? Eli näyttää siltä kuin olis melkein jotku hupilasit päässä ja tohon keskelle tulee "palloefekti", eli jos katson nytkin suoraan tietokoneen näyttöä näyttää että tää teksti keskellä on pallona lähempänä kuin esim kellonaika alakulmassa joka näyttää olevan kauempana. Kävellessä askeleet todella hankalia kun maa näyttää olevan lähempänä kuin oikeasti on :D

Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kävin tuossa läheisen autokorjaamon pihassa. Ihmettelin kun oli kovin hiljaista ja vilkuilin vielä sisällekin niin halli oli ihan tyhjä. Nettisivut oli vielä toiminnassa, mutta tarkempi googlaus kertoi että firma oli asetettu konkurssiin elokuun lopussa. Verottaja karhusi sellaista 250 000 euron summaa.

Harmi, oli hyvä korjaamo.

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Ja voihan olla, että kovassa kiireessä ja hädässä onkin vahingossa paskantanut pisuaariin.
Toi @vilperi n hetki varmaan tuli sen verran kiireelläkin että ei sitä jälkeenpäin tiedä mitä ja miten tuli suoritettua. Tarkoitan että siinä on sen verran kiirus että ei mitään muistiinpanoja aleta tekemään.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Ketjun jutut on nyt "perseestä."
Muuten hyvä vinkki. Josko kaksi tuttua tapaa, ja jutteluaika kuluu useinmiten suolen toiminnasta, niin siitä tietää tulleensa vanhaksi.
Ikiaikainen teema jostain sieltä neandertalilaisten ja muiden porilaisten ajoista asti ja koskettaa meitä jokaista.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toi @vilperi n hetki varmaan tuli sen verran kiireelläkin että ei sitä jälkeenpäin tiedä mitä ja miten tuli suoritettua. Tarkoitan että siinä on sen verran kiirus että ei mitään muistiinpanoja aleta tekemään.
En uskalla väittää vastaan. Nimimerkkisi perusteella juuri sinä olet se kaveri jota kannattaa näissä asioissa kuunnella.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä meni pieleen silmälaseja hankkiessa vai onko vain tottumiskysymys kun ei laseja ole ollut? Eli näyttää siltä kuin olis melkein jotku hupilasit päässä ja tohon keskelle tulee "palloefekti", eli jos katson nytkin suoraan tietokoneen näyttöä näyttää että tää teksti keskellä on pallona lähempänä kuin esim kellonaika alakulmassa joka näyttää olevan kauempana. Kävellessä askeleet todella hankalia kun maa näyttää olevan lähempänä kuin oikeasti on :D

Ihan tottumiskysymys. Olen käyttänyt laseja kohta 40 vuotta, ja aina uusien lasien hankkimisen jälkeen menee aikansa että aivot niihin tottuu. Nyt hommasin tuossa kesäkuussa uudet lasit kun entiset olivat jo 20 vuotta vanhat. Ei paljon tullut lisää vahvuuksia, mutta jotain prismaa ne näihin lisäsivät. Ensimmäinen viikko oli kyllä todella huteraa menoa kun näkyi melkein kaikki kahtena. Nykyään tulee sama efekti kun silmät ovat väsyneet tai kun olen kunnolla kännissä. Täytyy sitten vain katsella yhdellä silmällä kuin kyklooppi.

Päivän tai parin päästä pitäisi helpottaa ja siitä se sitten etenee ihan normaaliksi.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Ihan tottumiskysymys. Olen käyttänyt laseja kohta 40 vuotta, ja aina uusien lasien hankkimisen jälkeen menee aikansa että aivot niihin tottuu. Nyt hommasin tuossa kesäkuussa uudet lasit kun entiset olivat jo 20 vuotta vanhat. Ei paljon tullut lisää vahvuuksia, mutta jotain prismaa ne näihin lisäsivät. Ensimmäinen viikko oli kyllä todella huteraa menoa kun näkyi melkein kaikki kahtena. Nykyään tulee sama efekti kun silmät ovat väsyneet tai kun olen kunnolla kännissä. Täytyy sitten vain katsella yhdellä silmällä kuin kyklooppi.

Päivän tai parin päästä pitäisi helpottaa ja siitä se sitten etenee ihan normaaliksi.
Näin oletinkin. Piilolinssejä olen harrastuksissa ja töissä käyttänyt vuosikaudet mutta nekin oli -2.00 ja nää uudet lasit + piilolinssit -2.8, voin kertoa että maailma kirkastui kertaheitolla!

Käykää ihmiset optikolla, ei sitä edes muistanut miten kiva on nähdä kunnolla eikä tartte arvuutella moikkasko joku kaupassa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kapteeni Kirkiä näytellyt William Shatner pääsee kuulemma avaruuteen tässä piakkoin. Kyseinen kaveri on 90-vuotias. Missähän välissä mies on 90 vuotta täyttänyt koska kuvien perusteella näyttää sellaiselta 65-vuotiaalta joka on juuri jäänyt eläkkeelle.

Tämä kuva on viime vuodelta ja ei tuo ihmeemmin ole tainnut ulkoisesti enää muttua:

Liitteet

• William_Shatner_Photo_Op_GalaxyCon_Richmond_2020.jpg
    William_Shatner_Photo_Op_GalaxyCon_Richmond_2020.jpg
    195,8 KB · kertaa luettu: 98

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pakkohan se on kirjoittaa kun ketju käskee ja asia on se että käyn nukkumaan. Ihan ok päivä ollut. Sadellut on koko päivän mutta ei se niin haitannut. Hyvää yötä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy