Kyllä hyvät yöunet vaan muuttaa jo melkoisesti sitä kuinka maailman näkee. Edellinen ja sunnuntaina päättynyt työputki oli aika raskas kun nukuinkin huonosti lähes jokaisena yönä putken aikana. Tänään on kuitenkin vapaapäivä ja viime yönä sain nukuttua jo taas hyvät yöunet. Heräsin kyllä jo viiden aikoihin aamulla mutta menin ajoissa maatekin. Ja minun tapauksessa ajoissa voi todella tarkoittaa sitä, eli taisin nukahtaa väsyneenä jo ennen iltakasia eilen illalla.
No joka tapauksessa, tunnen oloni taas pirteäksi ja maailmakin on muuttunut toivorikkaammaksi ja valoisammalsi paikaksi taas. On enemmän taas uskoa siihen että tämänkertaisetkin ongelmat ratkeavat jollain tavalla. Täytyy vaan olla itsekin rehellinen, avoin ja aktiivinen hakemaan apuakin ongelmiinsa niin kyllä minä.tästäkin tilanteesta varmaan taas selviän.
Hävettää vaan kun olen sopinut Klubitalonkin ja välitystilin hoitajan kanssa että soittelen näille tahoille jos ilmenee taas ongelmia rahapelien kanssa. No, enhän minä ole valitettavasti soittanut tarpeeksi ajoissa taaskaan. Se on vaan sitäkin kun ei itse tunnusta edes sitä ongelmaansa heti vaan ajattelee että kyllä tämä tästä vielä ja kohta tulee voittoja. Ei mitään hätää.
No, toisaalta olen kyllä mielestäni tarttunut härkää sarvista silti ihan ajoissa vaikka aiemminkin olisi voinut alkaa apua hakemaan. Kun liian usein (kun on kuunnellut muiden kohtalon kavereiden tarinoitakin) apua haetaan vasta sitten viimeisellä hetkellä kun on jo pelannut hirveät velatkin.