No rankka oli mun sanavaraston näkemys. On siinä perse puuduksissa, ja selkä kipeänä, jos paikallaan istuu koko illan. Poislukien wc ja jääkaappitaukoja.
On kyllä erittäin hyvä asia, että ihmisillä on mahdollisuus mennä jääkiekko-ottelun katsomoon, heti kauden alussa. Ja tietysti muutenkin tapahtuma-alan tarjonta livenä katsoen/kuunnellen on erinomainen asia. Toinen talvi peräkkäin, ilman mahdollisuutta mennä tapahtumiin, olisi kyllä *ituttanut monia rankasti.
No joo, totta. Saattoi tuo penkkiurheiluiltama rankkakin olla. Itse olin vähän innostuneella ja hupailumielelläkin liikenteessä kun nimitin samaa iltamaa lähinnä nautinnolliseksi ja ihanaksi.
Ja oma penkkiurheiluilta jäi lopulta tyngäksi. Alkoi kello 20 jälkeen jo väsyttämään niin paljon että oli pakko kömpiä yöpuulle jo tuolloin. Sitä kun on tottunut menemään jo ajoissa maate niin jopa vapaapäivinä alkaa sitten varhain jo väsyttämään. Jälkiviisaana voi todeta ratkaisuni olleen ihan hyvä, sillä sain pitkästä aikaa nukuttua pitkät yöunet eli nukuin ainakin 11 tuntia yhteen kyytiin ja kun en onnekseni ollut spoilaantunut lopputuloksesta niin katselin Suomen ja Puolan välisen lentopallo-ottelun aamulla tallenteelta.
Onhan se mukavaa että urheilu-ja kulttuuritapahtumia rupeaa taas olemaan ja myös yleisölle avoimia ovat. Näitä olen itse kyllä myös paljon kaivannut korona-aikana ja hienoa että valoa kohti mennään hiljalleen näissä asioissa. Vaikka en käynyt ennen korona-aikaa paljoa näissä tapahtumissa, poislukien lätkämatsit koska rahatilanteeni oli paljon huonompi kuin nyt. Mutta nyt sitten kun näitä tapahtumia alkaa taas olemaan niin varmaan menen useimmin taas itsekin näihin tapahtumiin.