Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Tales from the thousand lakes on edelleen kova.
Täälläkin on kesällä ollut välillä niin lämmin, että on voinut ottaa toiset välihousut pois.Toisella kaverilla kuulemma pitkät kalsarit mukana.
Hep! Vaikka en ole se toinen kaveri. Täällä ulkosaaristossa oli eilen vähän vilpoista. No, mä lähden pekonin, makkaran ja munan tekoon. Ensin pitää kusettaa Andy ja Hessu.Toisella kaverilla kuulemma pitkät kalsarit mukana.
Olet sinä kyllä kiveksillesi antanut hassut nimet.Ensin pitää kusettaa Andy ja Hessu.
Ne toki on bulldogeja. Ei kivekset, vaan kusetettavat.Olet sinä kyllä kiveksillesi antanut hassut nimet.
Ja minä luulin. että sulla on siellä vieraina McCoy ja Hopo.Ne toki on bulldogeja. Ei kivekset, vaan kusetettavat.
Ei kallaa tuulesta tai ilimasta kannata pyytää vaan veestä tai kalatiskiltä.Ei toi pohjoisen puoleinen tuuli mitään kalaa anna, prkl. Juuaan siis kalijaa. Aurinko paistaa ja vapaata aikaa, mikä ettei.
Tekisi mieli kirjoittaa erääseen ketjuun viesti, mutta tiedän jo etukäteen saavani niin paljon paskaa niskaan, että jätän kirjoittamatta.
112 ja poliisi paikalleTämä nyt ei ole yhtään hyvä asia ja ärsyttää ihan helvetisti. Jostain naapuriasunnosta kuuluu nyt jo niin kova koirien räksytys että oikein pistää vituttamaan. Silloin pari vuotta sitten juhannuksena tämä oli vielä anteeksi annettavaa koska seuraava päivä oli minullakin vapaapäivä. Mutta nyt on huomenna minulla työpäivä ja nuku tässä metelissä sitten. Ei helkkari.
Olin vielä niin hyvässä unessa jo ollut kahden tunnin ajan ja sitten tuo räksytyskonsertti alkoi. Rak... Koirien paikka ei ole asua kerrostalossa jos niistä on tällä lailla harmia. Tämä haukkuminen on ennenkin häirinnyt, kerran yöllä ja muutaman kerran päivällä. Ja pitäisi tuonne käytäville kai lähteä kiertämään jos haluaisi asioille tehtävän jotain ja tietäisi mistä asunnosta tuo paska kuuluu.
Oluakin melko paukku kun olisi seitsemän ja lisänumeroPelasin kaksi riviä lottoa. Kummassakin neljä oikein.
Olisi sitä voinut osua mieluummin yhdelle riville enemmän oikein.
112 ja poliisi paikalle