Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 854
  • 68 315

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kauankohan nuo kaverit valvoivat. Itse kävin nukkumaan joskus vähän ennen kolmea enkä muista milloin olisin noin pitkään viimeksi kavereiden kanssa iltaa viettänyt, kun aina tulee uniaika aiemmin. Voisi kohta lähteä aamupalalle.

Toisella kaverilla kuulemma pitkät kalsarit mukana. Ei varmaan huono idea ollenkaan. On kyllä niin syksyinen keli kun olla ja voi vaikka ei sadakaan. Joku 5h golfkentällä kylmässä ja tuulisessa kelissä ei juuri nyt hirveästi kiinnostaisi, mutta onneksi vasta kolmelta lähtöaika. Sitä ennen yksi vanha golftuttava täältä Lappeenrannasta tulee käymään täällä kylässä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Toisella kaverilla kuulemma pitkät kalsarit mukana.
Hep! Vaikka en ole se toinen kaveri. Täällä ulkosaaristossa oli eilen vähän vilpoista. No, mä lähden pekonin, makkaran ja munan tekoon. Ensin pitää kusettaa Andy ja Hessu.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tehnyt monesti mieli vaihtaa tämän ketjun ensimmäinen sana ketjäksi. Ketjä tulee noin 20 vuoden takaa, kun pelasiimme poikain kanssa pleikkarilla NHL:ää ja kenttä ja ketju meni siinä pelin kiihkossa usein sekaisin ja siitä tuli ketjä. Ei mulla muuta asiaa tällä kertaa tähän ketjään.

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät; lentosuukko KooKoolle
Saatiin sohva jälleen nuorten kuntouttavalle työpajalle verhoiltavaksi. Se on ollut siellä kerran aiemminkin, ja jälki oli tosi hyvää. Ja tuntuu kivalta antaa nuorille merkityksellistä työtä.

On kyllä yritetty etsiä ihka uutta sohvaa, mutta yhtä kivaa ei löytynyt. Nyt siis vanharouva (70-vuotias) saa ylleen elämänsä viidennen kankaan. Tiedän sen, koska sohva on alun perin mun isoäidin. Monetko nykyajan sohvat yltää moiseen. <3

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ristus, tääl on aurinkopuolella reilut 25 lämmintä, speedokeliä pukkaa. Vesi vaan aikas raikasta 15 asteista, niin jää pelkkään makoiluun tää homma....

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Maikkari klo 20:30 Masked Singer Suomi ja TV mainostaa Pirkka parhaat oluita. Eks mukulat saa ny huonoja vaikutteita? Eikö raja ollut klo 21 vai 22?

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kuvailtiin tuossa kesä kokkihommia ja yhdeksi palkaksi tuli toisen kokin tekemä luumu-likööri. Näin lauantai-iltana pidän parhaana palkkana, mitä ikinä saanu.

Glove

Jäsen
Tekisi mieli kirjoittaa erääseen ketjuun viesti, mutta tiedän jo etukäteen saavani niin paljon paskaa niskaan, että jätän kirjoittamatta.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onkohan Late Marjamäellä koskaan sitä huijarisyndroomaa? Tunnetta, että ei oikeasti osaa hommiaan ollenkaan ja kaikki mahdolliset aikaisemmat saavutukset ja tunnustukset johtuu tuurista ja suotuisista olosujteista.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tekisi mieli kirjoittaa erääseen ketjuun viesti, mutta tiedän jo etukäteen saavani niin paljon paskaa niskaan, että jätän kirjoittamatta.

Oliko se joku eskimo- tai intiaaniheimo, vai mitä alkuasukkaita ne oli? Niillä oli kuitenkin kielessään yksi sana kuvaamaan juuri tuota tunnetta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä nyt ei ole yhtään hyvä asia ja ärsyttää ihan helvetisti. Jostain naapuriasunnosta kuuluu nyt jo niin kova koirien räksytys että oikein pistää vituttamaan. Silloin pari vuotta sitten juhannuksena tämä oli vielä anteeksi annettavaa koska seuraava päivä oli minullakin vapaapäivä. Mutta nyt on huomenna minulla työpäivä ja nuku tässä metelissä sitten. Ei helkkari.

Olin vielä niin hyvässä unessa jo ollut kahden tunnin ajan ja sitten tuo räksytyskonsertti alkoi. Rak... Koirien paikka ei ole asua kerrostalossa jos niistä on tällä lailla harmia. Tämä haukkuminen on ennenkin häirinnyt, kerran yöllä ja muutaman kerran päivällä. Ja pitäisi tuonne käytäville kai lähteä kiertämään jos haluaisi asioille tehtävän jotain ja tietäisi mistä asunnosta tuo paska kuuluu.

Glove

Jäsen
Tämä nyt ei ole yhtään hyvä asia ja ärsyttää ihan helvetisti. Jostain naapuriasunnosta kuuluu nyt jo niin kova koirien räksytys että oikein pistää vituttamaan. Silloin pari vuotta sitten juhannuksena tämä oli vielä anteeksi annettavaa koska seuraava päivä oli minullakin vapaapäivä. Mutta nyt on huomenna minulla työpäivä ja nuku tässä metelissä sitten. Ei helkkari.

Olin vielä niin hyvässä unessa jo ollut kahden tunnin ajan ja sitten tuo räksytyskonsertti alkoi. Rak... Koirien paikka ei ole asua kerrostalossa jos niistä on tällä lailla harmia. Tämä haukkuminen on ennenkin häirinnyt, kerran yöllä ja muutaman kerran päivällä. Ja pitäisi tuonne käytäville kai lähteä kiertämään jos haluaisi asioille tehtävän jotain ja tietäisi mistä asunnosta tuo paska kuuluu.
112 ja poliisi paikalle

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
112 ja poliisi paikalle

No nyt se haukunta ainakin toistaiseksi loppui. Ilman että ehdin edes jaksaa vaivautua tuonne käytävälle kuuntelemaan mistä asunnosta se haukkuminen kuuluu.

Mutta oli kyllä nyt tällä kertaa jo niin kovaääninen konsertti että huh heijaa. Ja luulen että näitä koiria on vielä kaksin kappalein, siltä se ainakin kuullostaa. Ja vaikka konsertti jo loppui niin kyllä tässä silti heräämään jo ennähti.

Täytyy soittaa ainakin maanantaina heti isännöitsijälle ja tehdä valitus. Vaikka luulen että sen valituksen tekeminen voi olla taas turhauttavaa kun en tiedä edelleenkään mistä asunnosta tuo haukkuminen kuuluu. Noh, ehkä olisi tällä kertaa häirinnyt noin kova räksytys jo muitakin asukkaita? Ja jollain tietoa mistä tuo kuului.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun oon aikuisiällä pari kesää fillaroinut niin oon pistänyt merkille jonkinlaisen kirjoittamattoman säännön oikeanpuoleisesta liikenteestä. Kävellessä sitä aina meni mistä halusi ja ajatteli että nynnympi väistää. Tai itsekin ehkä vaistomaisesti, mutta se joku ihmistyyppi alkaa välillä nykimään.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei ihme että eilisen golfkierroksen loppupuolella paleli niin perkeleesti alkoholista huolimatta, kun is mukaan täällä ollut yöllä 2,3 astetta pakkasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy