Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joku voisi kyllä avata ketjun "Persekarvat moderaattorilla - kyllä vai ei?"
NO NÄINPÄ NÄIN! Sehän tässä ottaa pattiin kun ei voi avata. Ketjua.
Entäpä ketjut Montako moderaattoria tunnet henkilökohtaisesti?, Bongaa Moderaattori!, Mitä tänään moderoitaisiin tahi Moderaattori, joka "avautui" minulle.
Entäpä ketjut Montako moderaattoria tunnet henkilökohtaisesti?, Bongaa Moderaattori!, Mitä tänään moderoitaisiin tahi Moderaattori, joka "avautui" minulle.
Moderaattori kuuntelussa juuri nyt ja Ketju jonne kaikkien moderaattorien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa.
Luulin, että henkilö X oli jo moderaattori
Oletteko muuten huomanneet, että Sanna Savikko on tehnyt paluun YLE:n Aamu-tv:n puolelle. Lapsilomat takana. Hieno nähdä tätä jatkuvasti hieman flirtti silmissä esiintyvää näpsäkkää neitokaista.
Kumpihan lopulta osoittautuu Bond-rikolliseksi, Elon Musk vai Jeff Bezos?
Musk. Bezos on liskoihminen (kuten on myös Zuckerberg). Liskoihmiset eivät oikein Bondeihin kuulu, mutta Elon Musk on erikoinen näennäishippi, joka suunnittelee rokon basiliskeja ja tekoälyä.Kumpihan lopulta osoittautuu Bond-rikolliseksi, Elon Musk vai Jeff Bezos?
Jaa, kyllähän se varmaan kannattaa jos tykkää katsella urheilua livenä ja pääsylipun hinnat ei hirvitä. Itse olen ollut paikalla Lahdessa kun täällä oli viimeksi Kalevan kisat ja SM-viestit (yhtenä päivänä siis molemmissa). Ihan mukavaa oli...Pitäisiköhän lähteä ihan paikan päälle katsomaan Kalevan kisoja.
Toivotteks te kans että teidän maskin edellinen käyttäjä olisi joku 18v pystytissi? Siis jos jostain nappaatte naamaan jos jonnekin pitää olla. No meitsin tuurilla ne on jonkun hikisen ja karvasen vanhan lihavan kuolaavan miehen aah.
Täytyy sanoa, @vilperi - on hienoa lukea näistä reissuistasi. Mukavaa positiivista reissuhenkeä.
Meille (porukat eronneet) eli isän ja minun luokse muutti yläasteaikanani isän avoliiton takia minua vuotta nuorempi aika kauhea teinityttö. Ei sietänyt isääni eikä minua enkä varsinkaan minä häntä (6v nuoremman pikkusiskoni kanssa hän jopa tuli toimeen). Jollain ihmeellä tuossa luovittiin kuitenkin useampi vuosi. Sellaista elämä joskus on.Elämässä on tehtävä valintoja. Minä en valinnut että miehen lapsi alkaa oleilla meillä. Mutta valitsin miehen jolla on lapsi. Joten kaikki tämä on siitä vain jatkumoa... Kaiken kiukun, turhautumisen ja kapinan välistä olemme ajoittaan löytäneet hennon yhteyden ja olen siitä tyytyväinen. Juuri nyt kykenen jotenkin auttamaan niissä jutuissa jotka ovat koulussa hankalia. Ja minulla on aikaa kuunnella... Toisaalta minun ei pitäisi kuitenkaan puuttua hänen asioihin ja kouluhommiin. Olen jotenkin se ylimääräinen osa isän ja hänen välillä... Kun vaan olisi välillä parempi ettei minua olisi. Enhän minä ymmärrä mitä hän kokee enkä tajua mitään. Kyllä, hän on teini...