Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 365 853
  • 66 907

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Syksyhän on mainio vuodenaika. Voi tehdä täsmälleen samoja juttuja kuin kesällä, mutta ei ole niin kuuma ja suurin osa ihmisistä on poissa tieltä.

Kyllä. Vaikka olenkin täysin kesän, auringon ja lämpimien ilmojen miehiä, niin jollain erikoisella tavalla alkusyksykin on mukavaa aikaa. Iltojen pimentyessä on kiva mm. lähteä iltalenkille. Reippailun jälkeen sauna, takka tulille, villasukat jalkaan ja rojahdus sohvalle punkkua siemaillen. Ihan kivaa. Loka-marraskuusta eteenpäin kaikki onkin taas puoli vuotta täyttä helvettiä. Ei vaan jaksais jatkuvaa marraskuuta maaliskuuhun saakka.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vähän houkuttelisi kirjoittaa mode-ketjuun Aftonbladet&en osaa lukea -meemi, mutta ehkä siitä tulisi kirjoituskieltoa, joten yllytän täällä, josko joku sen sinne laittaisi. Voisin sitten hihitellä sille viestille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vähän houkuttelisi kirjoittaa mode-ketjuun Aftonbladet&en osaa lukea -meemi, mutta ehkä siitä tulisi kirjoituskieltoa, joten yllytän täällä, josko joku sen sinne laittaisi. Voisin sitten hihitellä sille viestille.


Voisi myös kysäistä siitä pillusta ja sen saamisesta. Oh, sitä klassikkokysymystä!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Haluaisin nähdä iltapäivälehden tekemän Oltermanni-sokkotestin jossa pitää tunnistaa mikä juusto on kyseessä. Osallistujat saisivat maistaa kaikki juustoja etukäteen.

- Oltermanni
- Oltermanni Cheddar
- Oltermanni Tilsit
- Oltermanni Port Salut
- Oltermanni Monterey Jack

Veikkaan että olisi melkoiset arpajaiset.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Haluaisin nähdä iltapäivälehden tekemän Oltermanni-sokkotestin jossa pitää tunnistaa mikä juusto on kyseessä. Osallistujat saisivat maistaa kaikki juustoja etukäteen.

- Oltermanni
- Oltermanni Cheddar
- Oltermanni Tilsit
- Oltermanni Port Salut
- Oltermanni Monterey Jack

Veikkaan että olisi melkoiset arpajaiset.

Just mietin eilen, että millaistahan yksi noista lisämääreisistä olisi, mutta ostin sitten tavallisen, ja tämän pohdinnan perusteella vissiin ihan järkivalinta
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
"Ei nimi miestä pahenna", mutta jompikumpi iltapäivälehti oli haastatellut ihmistä jonka nimi on Kim Standertskjöld-Nordenstam niin enpä nyt sitten tiedä.

Äkkiseltään voisi myös kuvitella että on kultalusikka pyllyssä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tekisköhän tuotanoinniin perjantaina pitsaa itse vai ulkoistaisiko palvelut etniselle ravintolalle? Onhan tuosta kyllä useampi viikko kun viimeksi olen tehnyt itse joten kait sitä voisi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tekisköhän tuotanoinniin perjantaina pitsaa itse vai ulkoistaisiko palvelut etniselle ravintolalle? Onhan tuosta kyllä useampi viikko kun viimeksi olen tehnyt itse joten kait sitä voisi.

Kurvissa lähti Sivuraide ja tilalle tuli Kotipizza. En tykkää. Sivuraiteen kavereilla oli hyvä meno! Sinä juopo suomipoika juoda kalja viisi litra ja kontata ravintolan latiala. No ei ne noin sanonut mutta olisivat voineet. Etnisestä ravintolasta tuli entinen ravintola.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kurvissa lähti Sivuraide ja tilalle tuli Kotipizza. En tykkää. Sivuraiteen kavereilla oli hyvä meno! Sinä juopo suomipoika juoda kalja viisi litra ja kontata ravintolan latiala. No ei ne noin sanonut mutta olisivat voineet. Etnisestä ravintolasta tuli entinen ravintola.
Sivuraide palaa ihan piakkoin Kurviin. Juuri eilen jostain verkkolehdestä moisen uutisen luin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
"Ei nimi miestä pahenna", mutta jompikumpi iltapäivälehti oli haastatellut ihmistä jonka nimi on Kim Standertskjöld-Nordenstam niin enpä nyt sitten tiedä.

Äkkiseltään voisi myös kuvitella että on kultalusikka pyllyssä.

Mulle tuli mielleyhtymä tästä erääseen Monty Pythonin sketsissä huumorin ystäviä ilahduttaneeseen nimimieheen. Hahmo totteli nimeä, Johann Gambolputty de von Ausfern-schplenden-schlitter-crasscrenbon-fried-digger-dingle-dangle-dongle-dungle-burstein-von-knacker-thrasher-apple-banger-horowitz-ticolensic-grander-knotty-spelltinkle-grandlich-grumblemeyer-spelterwasser-kurstlich-himbleeisen-bahnwagen-gutenabend-bitte-ein-nürnburger-bratwustle-gerspurten-mitzweimache-luber-hundsfut-gumberaber-shönendanker-kalbsfleisch-mittler-aucher von Hautkopft of Ulm
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös