Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
Töistä kotiuduttu vajaa puoli tuntia sitten ja tästä alkoi mun ns. viikonloppu. Kohta yöpizzaa nassuun! Backenin tietenkin.
Kasvatin itselleni vähän silleen itseironisesti viikset tuossa puolisen vuotta sitten. Ne on siitä saakka koristaneet naamatauluani ja itse asiassa - tykkään näistä.
Backen on muuten pakastepizzojen kuningas. Oikein maukas.Töistä kotiuduttu vajaa puoli tuntia sitten ja tästä alkoi mun ns. viikonloppu. Kohta yöpizzaa nassuun! Backenin tietenkin.
Niin hyviä etten enää ikinä osta muita pakastepizzoja. Toi pepperoni varsinkin on parhaita pizzoja mitä oon Suomessa eläessäni syönyt. Parhautta!Backen on muuten pakastepizzojen kuningas. Oikein maukas.
Kasvatin itselleni vähän silleen itseironisesti viikset tuossa puolisen vuotta sitten. Ne on siitä saakka koristaneet naamatauluani ja itse asiassa - tykkään näistä.
Toi on vielä jopa tämän "uudemman Metallican" mittapuulla hyvinkin keskinkertainen biisi."Metallica - Screaming suicide
Soitettu yhteensä 148 kertaa tämän vuoden aikana Radio Rock:lla"
Toukokuun 27. lähtien alkanut tulemaan pääsääntöisesti kaksi kertaa päivässä, sitä ennen oli soinut seitsemän kertaa.
Miniläppäri oli joskus kätevä tuommoiseen, sai irkin päälle sekä radion tai ehkä dvix-laatuisen sarjan. Selailu olisi nykyään aika vaikeaa koska tehot on mitä on.Istun tällä hetkellä bussissa matkalla Helsinkiin. Kirjoitan tätä viestiä tabletilla. Tabletit, tai pädit miten vaan, on kyllä ihan käteviä pitkillä matkoilla esim. sarjojen yms katseluun, mutta viestejä näillä on kyllä ihan paska kirjoittaa.
Hyvissä pädeissähän on nykyään enemmän tehoja kuin pienessä kylässä, tosin niillä on sitten hintaakin toista tonnia. Ja niitä pystyy käyttämään sitten todella raskaidenkin ohjelmien pyörittämiseen.Miniläppäri oli joskus kätevä tuommoiseen, sai irkin päälle sekä radion tai ehkä dvix-laatuisen sarjan. Selailu olisi nykyään aika vaikeaa koska tehot on mitä on.
Tämä siis pienellä budjetilla eli 25€ käytetty miniläppäri, koska käyttöä niin vähän niin turha panostaa.
Tulipa mieleen, että vois kuunnella taas teidän videon.Autotalli ja vähän huutoa & repullinen kaliaa.
Ehkä kohta tulee vähän lisää, kunhan saa vajaita biisejä valmiiksi ja vielä kuvattua hölmöilyjäkin.Tulipa mieleen, että vois kuunnella taas teidän videon.
Vajaita piisejä "vajailta" :DEhkä kohta tulee vähän lisää, kunhan saa vajaita biisejä valmiiksi ja vielä kuvattua hölmöilyjäkin.
Sekoitit varmaan Alfa tv-vainaaseen?Miten mä oon aina kuvitellut että tämä Eveo olisi joku uskiskanava. Täällähän joku emäntä just imaisi pillistä kuumaa.
Suattaapi olla. Eikö tämä Eveo sen tilalle tullut? Jotenkin kuvittelin että vaan on nimeä vaihdettu.Sekoitit varmaan Alfa tv-vainaaseen?
Siinä mielessä saattoi tulla Alfa tv:n "tilalle", että Eveo aloitti lähetyksensä lähes heti kyseisen kanavan lopetettua. Ymmärtääkseni siellä on kuitenkin täysin eri tyypit kanavan takana, kuin Alfalla.Suattaapi olla. Eikö tämä Eveo sen tilalle tullut? Jotenkin kuvittelin että vaan on nimeä vaihdettu.
Kyllä se wänkkääminen tekee hyvää uskovaisillekkin.Mieti nyt miten absurdia se olisi jos ns. konservatiivikanava näyttäisi yöllä aikuisviihdettä.
Jumalauta. Näkyykö jostain aikuisviihdettä. Myös kaapelissa?Siinä mielessä saattoi tulla Alfa tv:n "tilalle", että Eveo aloitti lähetyksensä lähes heti kyseisen kanavan lopetettua. Ymmärtääkseni siellä on kuitenkin täysin eri tyypit kanavan takana, kuin Alfalla.
Mieti nyt miten absurdia se olisi jos ns. konservatiivikanava näyttäisi yöllä aikuisviihdettä.
En minä niin pelottava ole etteikö voisi linkkejä pistää, mutta sain palstaveljen kautta. Hyvää shittiä.Mistäs @hooceebruins tuotoksia pääsee kuulemaan (voi pistää privana vastauksen). Vähän tylsää nyt viimeisenä mökki iltana kun rouva lähti eilen kotiin ja tänään tänne tulleet sisko ja lankomies ovat tipattomalla ja menivät jo nukkumaan.