Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 597 971
  • 68 331

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Taas tuli hylky eräästä duunipaikasta, jonne olin hakenut (HR Satama), mitä toki olin jo osannut odottaa. Työkokemuksen ja varsinkin työtehtävään liittyvä työkokemuksen puute ovat olleet käsittääkseni ne tärkeimmät syyt kaikille "valitettavasti tällä kertaa valintamme ei kohdistunut sinuun"-viesteihin, jotka ovat tulleet tutuiksi viimeisen parin vuoden aikana.
Noh...ei auta muuta kuin laittaa uutta matoa koukkuun ja toivoa, että joku taho jossain vaiheessa palkkaa minut töihin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas oli DC-3 ilmassa, mutta ei lentänyt tän Malmin yli, toisin kuin pari viikkoa sitten. On se aina hienoa nähdä. Kerran oon ollut kyydissäkin.

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Päätin piipahtaa hetkeksi 20 vuotta tästä eteenpäin, saatuani käyttööni aikakoneen. Eli vuoteen 2044.

Olihan se metka matka.
Tein muutamia huomioita sen hetkisestä jääkiekkoskenestä. Ehkä Teitäkin kiinnostaa kuulla miltä nurkan takana näyttää? ...no ehkäpä ei.

- Kiekko-Espoo on useamman menestyskauden ja mestaruuden jälkeen putoamassa sarjaporrasta alemmas, kutosdivariin.

- Jesse Puljujärven pojasta tuli Suomen Ensimmäinen Änärin ykkösvaraus. Eka kausi toi HonoLulun Airlines -joukkueessa 137 ottelussa 77+77. Eli nyt on vihdoin se selänteen yhdenkauden ennätys on murskana.

- Jokerit oli sillä hetkellä hallitseva Suomen Mestari. Roman Rotenberg oli kuulemma tehnyt loistavaa työtä niin päävalmentajana, että Hallituksen Puheenjohtajana (,kuten myös Suomen Jääkiekkoliiton johtajana) johdattamalla Narrit jo neljänteen peräkkäiseen kannuun. Capo Pate toimii JoukkueenJohtajana. Maskottina otteluissa on Sir Niko Saarinen feat. A-Manda Harkimono.

- Suomi johti juuri tuolloin MM-välierissä Ruotsia 2-1. Peter Forsbergin ja Mats Sundinin poika oli juuri kumartumassa tärkeää aloitukseen meidän Jeremias Karalahtea vastaan...

- Ja kuulkaa! Paras viimeiseksi. Juti oli aloittanut jo kolmannen Presidenttikautensa juuri muutama viikko aiemmin.

Siinäpä se.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ateneumiin pääsisi tänään ilmaiseksi, mutta ei jaksa lähteä. Tai lähdin jo, mutta hitto kun matkalla erehdyin kauppaan ja hitto kun siellä sattui olemaan juomahylly. Eilen olis päässyt Amos Rexiin.

Torstaina on Espan lavan avajaiset, mutta samaan aikaan tulee Suomen lätkämatsi. Sama juttu lauantain Idän kyläjuhlan kanssa.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lihamylly on italiaksi tritacarne (sellaisella iloisella ja heleällä äänellä).

Lihamylly on saksaksi fleischwolf! (Arnold Schwarzeneggerin äänellä).

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Lihamylly on italiaksi tritacarne (sellaisella iloisella ja heleällä äänellä).

Lihamylly on saksaksi fleischwolf! (Arnold Schwarzeneggerin äänellä).
Fleischolw kuulostaa kuin joku saksalainen vääpeli sanois sen.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
"Jynkky" eli Jungheinrich, on meidän lavansiirtovaunu koululla. Ihan ok laite, mutta helkkarin äkänen kaasu siinä on.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eivät nämä hellepäivät ole edelleenkään niitä omia suosikkejani. Nytkin olen istuskellut sisällä viileässä lähes koko päivän. Vielä pitäisi käydä äidinkielen tunnilla tuossa tunnin päästä, jonka jälkeen voikin alkaa valmistautumaan viikonloppuun sekä ensi viikolla pidettävään englannin kokeeseen.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tämä toukokuun puoliväli on näköjään loistavaa aikaa mökkeillä tämmöisillä keleillä. Ei yhtään itikkaa ja bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach" (mökkiranta lasketaan. Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvellä. Hauska iltapäivän kahvitauko).

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä toukokuun puoliväli on näköjään loistavaa aikaa mökkeillä tämmöisillä keleillä. Ei yhtään itikkaa ja bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach" (mökkiranta lasketaan. Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvellä. Hauska iltapäivän kahvitauko).
Eikös tuo oli toisen ketjun kamaa? Arvaat varmaan itsekin.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Katon taas Titii.
En muuten kannata uusien käyttäjien tekevän tämmösiä on-linereita!!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach"
Menikö sinulla näin kaun elämää että saat "seksii rannass". Itse hoidin asian jo aikaa sitten. Mutta onnittelut sulle kun sait "bucket list"-juttuja toteutettua. Ei kyllä ole tuo juttu ollut mulla "bucket listalla". No oikeastaan mulla ei ole sellaista. Bucket listaa...

Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvelllä.
Eikö se vaan ole ihan kivaa kun vähän kuumottaa että saattaa olla että joku menisi ohitse. Ja kyllähän se oli ihan kivaa moikata naapurin isäntää joka huutelee veneestä että olette tulleet luonnon helmaan. Joo kyllä, täällä on kivaa. Mutta joo, jatka matkaa.. ei täällä ole mitään nähtävää.
Nimim. Kokemusta on...

Edit. Sex on the Beach- on jokin drinkki. Ehkä puhuttiin siitä. No joo...

Viimeksi muokattu:

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Istutaan vaimon kanssa terassilla Kangasalan keskustassa ja otettiin kisa nastarenkaat vs. avoautot. Mulla on nastarenkaat ja tilanne nyt 6-6. Seuraava piste voittaa.

Edit. Nastat voitto 7-6.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Istutaan vaimon kanssa terassilla Kangasalan keskustassa ja otettiin kisa nastarenkaat vs. avoautot. Mulla on nastarenkaat ja tilanne nyt 6-6. Seuraava piste voittaa.
Kumpi vie pisteet joa avoautossa on nastarenkaat alla?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy