Eikö edes vokaaleja?Ja nää "Iso numero" -tyypit. Ei niillä ole pientä numeroa myynnissä, tai isoa kirjainta.
Eikö edes vokaaleja?Ja nää "Iso numero" -tyypit. Ei niillä ole pientä numeroa myynnissä, tai isoa kirjainta.
Janne Porkka myy niitä. Ja nyt tää joku toinen.Eikö edes vokaaleja?
Moni myy aina loleja.
Haluaisin nähdä iltapäivälehden tekemän Oltermanni-sokkotestin jossa pitää tunnistaa mikä juusto on kyseessä. Osallistujat saisivat maistaa kaikki juustoja etukäteen.
- Oltermanni
- Oltermanni Cheddar
- Oltermanni Tilsit
- Oltermanni Port Salut
- Oltermanni Monterey Jack
Veikkaan että olisi melkoiset arpajaiset.
Tekisköhän tuotanoinniin perjantaina pitsaa itse vai ulkoistaisiko palvelut etniselle ravintolalle? Onhan tuosta kyllä useampi viikko kun viimeksi olen tehnyt itse joten kait sitä voisi.
Sivuraide palaa ihan piakkoin Kurviin. Juuri eilen jostain verkkolehdestä moisen uutisen luin.Kurvissa lähti Sivuraide ja tilalle tuli Kotipizza. En tykkää. Sivuraiteen kavereilla oli hyvä meno! Sinä juopo suomipoika juoda kalja viisi litra ja kontata ravintolan latiala. No ei ne noin sanonut mutta olisivat voineet. Etnisestä ravintolasta tuli entinen ravintola.
Kyllä kytät löytää, vaikka kännyn paikannus oliskin pois päältä. Ja muutenkin ne tietää ihan ihmeellisiä juttuja.FBI haluaa tietää sijaintiasi.
Jes, litran tuoppeja ja halpaa pizzaa. Tai no saahan niitä muualtakin.Sivuraide palaa ihan piakkoin Kurviin. Juuri eilen jostain verkkolehdestä moisen uutisen luin.
Kepappia?Jes, litran tuoppeja ja halpaa pizzaa. Tai no saahan niitä muualtakin.
Sivuraide palaa ihan piakkoin Kurviin. Juuri eilen jostain verkkolehdestä moisen uutisen luin.
"Ei nimi miestä pahenna", mutta jompikumpi iltapäivälehti oli haastatellut ihmistä jonka nimi on Kim Standertskjöld-Nordenstam niin enpä nyt sitten tiedä.
Äkkiseltään voisi myös kuvitella että on kultalusikka pyllyssä.
Onhan se jotain neljätoista euroa kuukaudessa. Jaxuhalit!Yle viettää tänään 95v synttäreitä minun verorahoilla.
Kyllä minä keksisin sille muutakin käyttöä kuin tarjota pullakahvia. Mutta kiitoxet.Onhan se jotain neljätoista euroa kuukaudessa. Jaxuhalit!
They took our Jobs!Yle viettää tänään 95v synttäreitä minun verorahoilla.
Kovat bileet, negrofiliaakin?They took our Jobs!
Kai tuo ennemmin nekrofiliasta menisi.Kovat bileet, negrofiliaakin?
Auts, lankesin negrospirituaaliin, noudan vuoheni...Kai tuo ennemmin nekrofiliasta menisi.
Jaa poijjat lähdössä katsomaan pesäpalloa?Viikon päästä pitäisi mennä Vimpeliin. Rupesin miettimään että olenkohan ikinä edes käynyt koko Etelä-Pohjanmaalla muuten kuin joskus lapsena kerran käynyt Ähtärissä eläimiä katsomassa.