Mistäs arvasit? Tulee elämäni eka pesispeli paikan päällä.Jaa poijjat lähdössä katsomaan pesäpalloa?
Mistäs arvasit? Tulee elämäni eka pesispeli paikan päällä.Jaa poijjat lähdössä katsomaan pesäpalloa?
Muistelin, että @banaaninviljelijä on Vimpelin kannattaja ja laskin 1+2.Mistäs arvasit? Tulee elämäni eka pesispeli paikan päällä.
Ei tuo Sherlockia vaadi…Mistäs arvasit? Tulee elämäni eka pesispeli paikan päällä.
Samoissa touhuissa. Jatkoaikaa välineelle hakemassa.Olen autokatsastuksessa ja odotellessa tuossa pöydällä on lukuvaihtoehtoina Me Naiset ja Seiska. Tyydyn nyt sitten selaamaan Jatkoaikaa.
Joskus aikoinaan ajateltiin perustaa miestenlehti nimeltä Ne Naiset. Se oli ennen kun nettiviihdyke vei lehdet.Olen autokatsastuksessa ja odotellessa tuossa pöydällä on lukuvaihtoehtoina Me Naiset ja Seiska. Tyydyn nyt sitten selaamaan Jatkoaikaa.
Näitä Hittimittareita katsoessa ei voi kuin hämmästellä miten helkutin "vanhoja" ihmiset ennen vanhaan olivat. Joku silloinen 41-vuotias Hilkka Joensuusta näyttää aivan nykypäivän 75-vuotiaalta mummolta.Olen muutaman kerran sattunut kattomaan noita Ylen Hittimittareita 80-luvulta. Huikeaa settiä! Olin tuolloin aikuisiän kynnyksellä, mutta jotenkin tosta tuntuu olevan ikuisuus (noh, onhan siitä jo yli kolkyt vuotta..). Oliko elo tuolloin nykyisestä näkökulmasta todellakin noin junttia? Noh, olihan mullakin geeliä päässä ja silloin trendikkäästi leikatut niskaraidat. Ei saatana..
Toisaalta elämä oli teinille sillon aika paljon helpompaa. Lauantaisin alkuiltapäivästä vaan ilmoitti porukoille, että mennään kaverille kattomaan videoita, eikä kukaan tienny tai ainakaan pystynyt sitä todentamaan, että oikeasti istuttiin puistossa juomassa keskaria. Nykyään kakarat ovat kännyköineen jatkuvan valvonnan alla.
Kuulostaisi ihan raikkaalta nimeltä Jallujen ja Kallejen rinnalle? Jotenkin miestenlehdillä on ehkä hieman negatiivinen sävy jos vertaa naistenlehtiin. Vai onko tämä asia näin vain minun päässäni ja miestenlehtien lueskelu vaikka duunipaikan kaffepaikalla olisi täysin ok? Tai parturissa..."olisko sulla mitään hyvää miestenlehteä?"Joskus aikoinaan ajateltiin perustaa miestenlehti nimeltä Ne Naiset. Se oli ennen kun nettiviihdyke vei lehdet.
Itse tein. Tiedoksi. @Turha KaukaloTekisköhän tuotanoinniin perjantaina pitsaa itse vai ulkoistaisiko palvelut etniselle ravintolalle? Onhan tuosta kyllä useampi viikko kun viimeksi olen tehnyt itse joten kait sitä voisi.
Minä teen tyttäreni kanssa nyt vanilja-mokkajäätelöä ja jotta valkuaiset ei mene hukkaan, niin teemme myös marenkia. No ei marenkia oikeastaan edes syömään pysty, mutta on sitten kiva elementti jälkiruokiin.
Tämän Rogerin viestin innoittamana päätin minäkin tehdä tänään pitsaa. Onhan tuo itse tehty niin paljon parempaa kuin muut että ihmettelen miksi tulee niin harvoin tehtyä. Ei tuo nyt mikään kovin suuritöinen kuitenkaan ole.Itse tein. Tiedoksi. @Turha Kaukalo
Ei muuten mennä. Kouvola meni finaaliin, joten reissu jää välistä.Viikon päästä pitäisi mennä Vimpeliin. Rupesin miettimään että olenkohan ikinä edes käynyt koko Etelä-Pohjanmaalla muuten kuin joskus lapsena kerran käynyt Ähtärissä eläimiä katsomassa.
No sitten mennään Kouvolaan.Ei muuten mennä. Kouvola meni finaaliin, joten reissu jää välistä.
Kauheeta!No sitten mennään Kouvolaan.
Rankka urheilulauantai. Jääkiekkoa, jalkapalloa, rallia, lentopalloa. Hiki tulee jo asiaa ajatellessa. Pitänee ottaa sivistyneesti pari olutta, jotta jaksaa joka jutun telkusta katsoa.