Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 383 489
  • 66 968

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tekisi mieli kirjoittaa erääseen ketjuun viesti, mutta tiedän jo etukäteen saavani niin paljon paskaa niskaan, että jätän kirjoittamatta.

Oliko se joku eskimo- tai intiaaniheimo, vai mitä alkuasukkaita ne oli? Niillä oli kuitenkin kielessään yksi sana kuvaamaan juuri tuota tunnetta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä nyt ei ole yhtään hyvä asia ja ärsyttää ihan helvetisti. Jostain naapuriasunnosta kuuluu nyt jo niin kova koirien räksytys että oikein pistää vituttamaan. Silloin pari vuotta sitten juhannuksena tämä oli vielä anteeksi annettavaa koska seuraava päivä oli minullakin vapaapäivä. Mutta nyt on huomenna minulla työpäivä ja nuku tässä metelissä sitten. Ei helkkari.

Olin vielä niin hyvässä unessa jo ollut kahden tunnin ajan ja sitten tuo räksytyskonsertti alkoi. Rak... Koirien paikka ei ole asua kerrostalossa jos niistä on tällä lailla harmia. Tämä haukkuminen on ennenkin häirinnyt, kerran yöllä ja muutaman kerran päivällä. Ja pitäisi tuonne käytäville kai lähteä kiertämään jos haluaisi asioille tehtävän jotain ja tietäisi mistä asunnosta tuo paska kuuluu.
 

Glove

Jäsen
Tämä nyt ei ole yhtään hyvä asia ja ärsyttää ihan helvetisti. Jostain naapuriasunnosta kuuluu nyt jo niin kova koirien räksytys että oikein pistää vituttamaan. Silloin pari vuotta sitten juhannuksena tämä oli vielä anteeksi annettavaa koska seuraava päivä oli minullakin vapaapäivä. Mutta nyt on huomenna minulla työpäivä ja nuku tässä metelissä sitten. Ei helkkari.

Olin vielä niin hyvässä unessa jo ollut kahden tunnin ajan ja sitten tuo räksytyskonsertti alkoi. Rak... Koirien paikka ei ole asua kerrostalossa jos niistä on tällä lailla harmia. Tämä haukkuminen on ennenkin häirinnyt, kerran yöllä ja muutaman kerran päivällä. Ja pitäisi tuonne käytäville kai lähteä kiertämään jos haluaisi asioille tehtävän jotain ja tietäisi mistä asunnosta tuo paska kuuluu.
112 ja poliisi paikalle
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
112 ja poliisi paikalle

No nyt se haukunta ainakin toistaiseksi loppui. Ilman että ehdin edes jaksaa vaivautua tuonne käytävälle kuuntelemaan mistä asunnosta se haukkuminen kuuluu.

Mutta oli kyllä nyt tällä kertaa jo niin kovaääninen konsertti että huh heijaa. Ja luulen että näitä koiria on vielä kaksin kappalein, siltä se ainakin kuullostaa. Ja vaikka konsertti jo loppui niin kyllä tässä silti heräämään jo ennähti.

Täytyy soittaa ainakin maanantaina heti isännöitsijälle ja tehdä valitus. Vaikka luulen että sen valituksen tekeminen voi olla taas turhauttavaa kun en tiedä edelleenkään mistä asunnosta tuo haukkuminen kuuluu. Noh, ehkä olisi tällä kertaa häirinnyt noin kova räksytys jo muitakin asukkaita? Ja jollain tietoa mistä tuo kuului.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun oon aikuisiällä pari kesää fillaroinut niin oon pistänyt merkille jonkinlaisen kirjoittamattoman säännön oikeanpuoleisesta liikenteestä. Kävellessä sitä aina meni mistä halusi ja ajatteli että nynnympi väistää. Tai itsekin ehkä vaistomaisesti, mutta se joku ihmistyyppi alkaa välillä nykimään.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei ihme että eilisen golfkierroksen loppupuolella paleli niin perkeleesti alkoholista huolimatta, kun is mukaan täällä ollut yöllä 2,3 astetta pakkasta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Porkkanaräjähdys... (ks liite). Omasta maasta löytyi.
 

Liitteet

  • IMG_20210904_090500.jpg
    IMG_20210904_090500.jpg
    583,5 KB · kertaa luettu: 133
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tosta löylyhuoneesta olis voinut olla enemmän infoa. Tuollahan on monta ketjua, mitkä ennen oli täällä.

Hyvä vaan, etteivät ole täällä tiellä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On näissä syksyissäkin aina oma viehätyksensä ainakin minulle ollut. Innokkaalle penkkiurheilijalle se on aina upeaa aikaa kun urheilusarjat alkavat taas uusin kausin tauon jälkeen. Ja muutenkin, jotenkin alussa sitä intoa vielä riittää ja kun arki alkaa pyörimään lomien jälkeen uudelleen niin kyllä siihen jaksaa vielä suhtautua syksyllä varsin innokkaasti.

Vaikka tänä kesänä ei urheilun seuraamisessa taukoa tosin tullut. Tästä pitivät huolen monet urheilun arvokisat. Vaikka itse en jo täälläkin kertomani mukaan näitä arvokisoja pystynyt kovin aktiivisesti seuraamaan niin kyllä sitli seurasin kisoja ainakin siten että katsoin aina tilastot ja luin mielenkiintoisimmat keskustelut kisoista. Ei minun tarvitsekaan aina kaikkea itse omin silmin nähdä, jo se riittää tuomaan jonkin verran mielekästä sisältöä elämään että tsekkaa uutiset, tilastot ja keskustelut peleistä ja kisoista.

Siltikin syksy myös innostuttaa ja jaksaakin innostuttaa vuosi vuoden jälkeen. Ja ennen kaikkea se on noiden uusien monien urheilukausien ansiota. Toki kesälläkin tulisi urheilua eli vaikka pesistä ja Veikkausliigaa mutta näistä en itse ole vielä kovin innostunut ollut juuri koskaan. Syksy tuo mukanaan upeat urheilusarjat taas ja se on hienoa. Siksikin syksy on myös hyvää aikaa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Monta viikkoa on jo tilhet näillä nurkilla pyörineet. Onneks ovat antaneet pihlajoiden olla rauhassa. Onhan niitä kivempi seurailla sittemmin. No tietäähän sen, että pyörivät vaan, kun tietävät että tarjolla on, ja oottavat että pakkanen hoitaa hommat.

Malta pieni tilhinen, sitten on kaikilla kivempaa. Ja malttaahan ne. Kyllä ne tietää.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Selvästi väärällä alueella tuo WWE-showpainiketju, ja pitäisi täten siirtää Muu urheilu --> Vapaa-aika. No en kehtaa mennä nillittämään, kun joku kuitenkin hyppäisi köysistä päälle tai löisi tuolilla päähän.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Muistakaa, lääkkeitä ei saa säilyttää kylpyhuoneessa kun siellä ne voivat joutua alttiiksi kosteudelle ja lämmölle. Liitteen kuva uusimmasta Uniikki-lehden kannesta (joka tuli tänään sanomalehtijakelun mukana).
 

Liitteet

  • IMG_20210906_124647.jpg
    IMG_20210906_124647.jpg
    119,7 KB · kertaa luettu: 102

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muistakaa, lääkkeitä ei saa säilyttää kylpyhuoneessa kun siellä ne voivat joutua alttiiksi kosteudelle ja lämmölle. Liitteen kuva uusimmasta Uniikki-lehden kannesta (joka tuli tänään sanomalehtijakelun mukana).

Mutta lääkekaappi on laitettu kylpyhuoneeseen. Vissiin jo heti tuoreeltaan, en tiedä kun en ole kämppää ihan uutenä nähnytkään. Oli sellainen second hand ostos.

Voikohan kaupan vielä purkaa tällä perusteella?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mutta lääkekaappi on laitettu kylpyhuoneeseen.
----
Voikohan kaupan vielä purkaa tällä perusteella?
Tokkopa saa purkaa tuolla perusteella. Osta vain uusi lääkekaappi ja sijoita se johonkin jossa on sopivan lämmintä ja kuivaa jatkuvasti. Tai jatka vanhan kaapin käyttöä (jos sillä on käyttöä).
Kyllä niitä lääkkeitä on monessa paikassa säilytetty kylppärissä, syöty vanhoja lääkkeitä ja silti toimii. Itsellä lääkkeet on yöpöydän alimmassa laatikossa sulassa sovussa masennus-, särky- ja vatsalääkkeet.
 

Glove

Jäsen
Tuossa nuo lääkkeet on nyt pari päivää ruokapöydällä. Joku tyhmä ja laiska ei ole saanut vietyä niitä lääkekaappiin. Semmoinen on asunnossa ja sijaitsee tuolla eteisessä naulakon vieressä. Eli ihan oikeaoppiseen paikkaan se on asennettu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuossa nuo lääkkeet on nyt pari päivää ruokapöydällä. Joku tyhmä ja laiska ei ole saanut vietyä niitä lääkekaappiin. Semmoinen on asunnossa ja sijaitsee tuolla eteisessä naulakon vieressä. Eli ihan oikeaoppiseen paikkaan se on asennettu.
Se on varmaan se sama Joku joka sotkee mun kämpän, jättää siivoamatta, makaa sohvalla kun pitäs vaikka käydä lenkillä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhdestä videopätkästä tuli heti mieleen Rollareiden kielilogo. Muijalla huulipunaa, valkoiset ylähampaat vilahteli ja välillä kielikin kävi ulkona.

Olisin ottanut printscreenin, mutta ei toi sivusto näköjään salli.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Saunaan saunaan. Saunajuomaksimsaa tällä kertaa kelvata vesi, kun ei muutakaan ole tarjolla.

OMG! Nyt nopea warm up Salen kautta ja muutama Kukko reppuun in case janottaa (Cock thirsty) -I assume.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös