Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 383 272
  • 66 968

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Perkele, polvitaive ollut tänään tosi kipeä. Ja liikkuessahan tuon tietenkin varsinkin huomaa. Varma en voi olla mistä tuo on kipeytynyt mutta on välillä kyllä tosi kivuliaskin vaiva ollut. Yksi epäilys minulla on mistä kipu voisi johtua ja se on se kun yksi työntekijä meinasi vahingossa kampittaa minut töissä eilen. Ettei olisi siinä vaan nyrjähtänyt?

En tiedä sitten voiko se kipu tulla esiin tällaisella viiveellä? Että eilen kun tuo läheltä piti onnettomuus kun meinasi tapahtua niin tänään sitten vasta tuo polvitaive kipeä? Siinä tilanteessa voisi kyllä muuten helposti uskoa jonkun paikan jopa nyrjähtäneen koska pahempikin onnettomuus oli lähellä. Olin melko nopeassa kävelyvauhdissa kun yks kaks tajusin että nyt olen kompastumassa johonkin ja meinaa jalat lähteä alta. Luojan kiitos minulla kuitenkin näemmä refleksit toimivat hyvin niin ehdin reagoida tilanteeseen ja en kaatunut.

Ja tänään tein iltapalaksi tortilloja. Tosin ehdin pari tortillaa syömään jo äsken ennen saunaa. Olivat ja ovat hyviä vaikka tarkoituksella tällä kertaa tein ihan pelkistettyjä tortilloja. Täytteitä paljon vähemmän kuin mitä silloin harvoin on ollut kun ennen olen tortilloja tehnyt. Mutta siitä huolimatta maku melkein jopa parempi kuin runsaammalla täytteellä.
 

444

Jäsen
Jännitystä elämään. Ajoin auton autopesuun (koneeseen), ja juuri kun homma käynnistyi, niin auto totesi, että olisi kiva pestä välillä sisältäkin ja päätti avata takaluukun. On muuten vähän vitun liukas tuo lattia, kun kuskin paikalta ampaisee sulkemaan luukkua. Jäi nyt ilman sisätilapesua kuitenkin tällä kertaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Viikon päästä pitäisi mennä Vimpeliin. Rupesin miettimään että olenkohan ikinä edes käynyt koko Etelä-Pohjanmaalla muuten kuin joskus lapsena kerran käynyt Ähtärissä eläimiä katsomassa.
Ei muuten mennä. Kouvola meni finaaliin, joten reissu jää välistä.
 
K

Kiekkokatsoja

Rankka urheilulauantai. Jääkiekkoa, jalkapalloa, rallia, lentopalloa. Hiki tulee jo asiaa ajatellessa. Pitänee ottaa sivistyneesti pari olutta, jotta jaksaa joka jutun telkusta katsoa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Rankka urheilulauantai. Jääkiekkoa, jalkapalloa, rallia, lentopalloa. Hiki tulee jo asiaa ajatellessa. Pitänee ottaa sivistyneesti pari olutta, jotta jaksaa joka jutun telkusta katsoa.

Joo, tätä viikonloppua kohtaan oli melko innostuneet ja odottavaiset fiilikset. Eikä vähiten todellakaan sen takia että tiesi jo etukäteen viikonlopun tulevan kulumaan isolta osin yhden lempipuuhansa eli penkkiurheilun merkeissä. Perjantaina HPK:n liiga-avaus ja sitten lauantaina sekä sunnuntaina kattavat kattaukset urheilua muuten, paitsi ei Kerhon peliä.

Käyttäisin kyllä rankka-sanan sijasta ihana-sanaa tai jotain muuta joka kuvaa parhaiten nautintoa. Nautinnollisia kun nämä penkkiurheilupäivät ovat. Eivätkä niinkään rankkoja. Ja mitä tänään ei ehdi muiden lähetysten vuoksi katsella niin katselen huomenna aamupäivällä jälkilähetyksinä jos en ole ehtinyt spoilaantumaan lopputuloksesta.
 
K

Kiekkokatsoja

Joo, tätä viikonloppua kohtaan oli melko innostuneet ja odottavaiset fiilikset. Eikä vähiten todellakaan sen takia että tiesi jo etukäteen viikonlopun tulevan kulumaan isolta osin yhden lempipuuhansa eli penkkiurheilun merkeissä. Perjantaina HPK:n liiga-avaus ja sitten lauantaina sekä sunnuntaina kattavat kattaukset urheilua muuten, paitsi ei Kerhon peliä.

Käyttäisin kyllä rankka-sanan sijasta ihana-sanaa tai jotain muuta joka kuvaa parhaiten nautintoa. Nautinnollisia kun nämä penkkiurheilupäivät ovat. Eivätkä niinkään rankkoja. Ja mitä tänään ei ehdi muiden lähetysten vuoksi katsella niin katselen huomenna aamupäivällä jälkilähetyksinä jos en ole ehtinyt spoilaantumaan lopputuloksesta.
No rankka oli mun sanavaraston näkemys. On siinä perse puuduksissa, ja selkä kipeänä, jos paikallaan istuu koko illan. Poislukien wc ja jääkaappitaukoja.
On kyllä erittäin hyvä asia, että ihmisillä on mahdollisuus mennä jääkiekko-ottelun katsomoon, heti kauden alussa. Ja tietysti muutenkin tapahtuma-alan tarjonta livenä katsoen/kuunnellen on erinomainen asia. Toinen talvi peräkkäin, ilman mahdollisuutta mennä tapahtumiin, olisi kyllä *ituttanut monia rankasti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Viasatin kanavapaketin tilaajana näkyy CNN International. Tätä on ihan hauska katsella joskus, ohjelmatiedot tosin joskus näyttää ihan omiaan kun tiedoissa lukee "Inside Africa" mutta nyt siellä on CNN:n urheiluruutu menossa. Ronaldon haastattelu oli äsken ja nyt käydään formulajuttuja läpi.

Jenkkien vaalien aikaan tätä tuli katsottua kyllä paljon. Oli oikeasti jopa koukuttavaa seurattavaa kun siellä käytiin läpi suunnilleen kortteli kerrallaan että miten ne äänet on jakautuneet.

Mikä ero muuten on CNN Internationalilla ja sillä tavallisella CNN:llä? Google kertoi että tämä lähettää ohjelmaa kansainvälisesti, välillä kun tuossa vilahtaa kello ruudussa niin se taitaa olla brittien ajassa. Onko tää siis joku brittiversio?

Jotenkin rauhoittavaa seurattavaa. Voisin katsoa tätä varmaan kellon ympäri kun tulee niin raukea olo tässä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No rankka oli mun sanavaraston näkemys. On siinä perse puuduksissa, ja selkä kipeänä, jos paikallaan istuu koko illan. Poislukien wc ja jääkaappitaukoja.
On kyllä erittäin hyvä asia, että ihmisillä on mahdollisuus mennä jääkiekko-ottelun katsomoon, heti kauden alussa. Ja tietysti muutenkin tapahtuma-alan tarjonta livenä katsoen/kuunnellen on erinomainen asia. Toinen talvi peräkkäin, ilman mahdollisuutta mennä tapahtumiin, olisi kyllä *ituttanut monia rankasti.

No joo, totta. Saattoi tuo penkkiurheiluiltama rankkakin olla. Itse olin vähän innostuneella ja hupailumielelläkin liikenteessä kun nimitin samaa iltamaa lähinnä nautinnolliseksi ja ihanaksi.

Ja oma penkkiurheiluilta jäi lopulta tyngäksi. Alkoi kello 20 jälkeen jo väsyttämään niin paljon että oli pakko kömpiä yöpuulle jo tuolloin. Sitä kun on tottunut menemään jo ajoissa maate niin jopa vapaapäivinä alkaa sitten varhain jo väsyttämään. Jälkiviisaana voi todeta ratkaisuni olleen ihan hyvä, sillä sain pitkästä aikaa nukuttua pitkät yöunet eli nukuin ainakin 11 tuntia yhteen kyytiin ja kun en onnekseni ollut spoilaantunut lopputuloksesta niin katselin Suomen ja Puolan välisen lentopallo-ottelun aamulla tallenteelta.

Onhan se mukavaa että urheilu-ja kulttuuritapahtumia rupeaa taas olemaan ja myös yleisölle avoimia ovat. Näitä olen itse kyllä myös paljon kaivannut korona-aikana ja hienoa että valoa kohti mennään hiljalleen näissä asioissa. Vaikka en käynyt ennen korona-aikaa paljoa näissä tapahtumissa, poislukien lätkämatsit koska rahatilanteeni oli paljon huonompi kuin nyt. Mutta nyt sitten kun näitä tapahtumia alkaa taas olemaan niin varmaan menen useimmin taas itsekin näihin tapahtumiin.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Nyt kun hallille taas pääsee, niin miksi tuo homma näyttää ihan kuralta? Lähinnä katsellut juniorien pelejä. mutta kun ei kiinnosta vittuakaan koko Liiga, saatika Mestis. Suomi-sarjaan ostan ehkä kausarin, on halpa ja helppo mennä. Ongelma on, kun ei kiinnosta paskaakaan koko jääkiekko. Junnun takia pitää kuitenkin mennä hallille.
 

Glove

Jäsen
Nyt kun hallille taas pääsee, niin miksi tuo homma näyttää ihan kuralta? Lähinnä katsellut juniorien pelejä. mutta kun ei kiinnosta vittuakaan koko Liiga, saatika Mestis. Suomi-sarjaan ostan ehkä kausarin, on halpa ja helppo mennä. Ongelma on, kun ei kiinnosta paskaakaan koko jääkiekko. Junnun takia pitää kuitenkin mennä hallille.
Keskity siihen junnuun. Kannusta, kustanna, kuljeta ja mitä se ikinä vaatiikaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pistetääs tännekin, eli PS4-ohjaimen kanssa pientä kosketushäikkää. Itse asiassa kahdessakin ohjaimessa. Vasen tatti eli esim. änäripeleissä se tatti millä pelaajan luistelua ohjataan. Näkyy esim. siinä kun on aloitus niin pelaaja alkaa nykimään itsekseen. Muita pelejä (lähinnä RDR2 ja GTA) pelatessa tuo ei ole varsinaisesti haitannut koska niiden pelaaminen on sen verran erilaista.

Onkohan tuolla nyt vaan jotain paskaa välissä eli voisiko tuota saada korjattua sitä tattia pyörittelemällä, vai onko ohjaimet lahoamassa?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Roger Moore
Kokeile puhaltaa painailmaspraylla sinne tatin juureen. Eli pidät tattia ääriasennossa ja puhallat sinne väliin. Siellä voi tosiaan olla jotain pölyä välissä. Tämä siis helpoin tapa kun ei tarvitse purkaa ohjainta atomeiksi.

Se purkaminenkin on tosin aika helppoa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Roger Moore
Kokeile puhaltaa painailmaspraylla sinne tatin juureen. Eli pidät tattia ääriasennossa ja puhallat sinne väliin. Siellä voi tosiaan olla jotain pölyä välissä. Tämä siis helpoin tapa kun ei tarvitse purkaa ohjainta atomeiksi.

Se purkaminenkin on tosin aika helppoa.
Täytyypä kokeilla tuota, jännä kyllä että nämä ongelmat näkyvät lähinnä änäriä pelatessa, toki se onkin ehkä vähän herkempi sille jos tulee pientä nykimistä. Ja joo, mä itse asiassa toisesta ohjaimesta otin jo ne kuoret irti toisistaan, mutta en sitten sen pidemmälle lähtenyt purkamaan. Netistähän tuohon löytyy ohjeita.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Heh, tein tuossa GTA:lla ihan testimielessä nopean pelailun ja ei se ohjain siinä ainakaan elä mitenkään omaa elämäänsä. Pyörittelin tattia jonkin verran ja puhalsin ihan itse sinne niin ainakin nyt kaikki ok. Toki voihan tuo änäri olla vähän herkempi kaikelle pikku härölle.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sain viikonloppuna tuttavalta niin paljon omenia että tänään keittyy sitten omena-puolukkamehua. Puolukat hain eilen metsästä. Siellä niitä piisaa...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Noista pelikieltoilmoituksista on se ilo, että usein pelikieltoon johtavien viestien lukeminen on ... ilo ... siis hauskaa juttua öööö. No mitä tuolla nytkin oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös