Sama juttu aikonaan kun mutsi kuoli 2006 niin faijan kanssa oli enempi silloin tekemistä. Liekö sit että tarvi seuraa enempi, eipä tullu se asia sitten iknä puheeksi. Pakko jo tässä vaiheessa todeta että joku saa @vilperi :stä ittelleen hyvän miehen, miträ nyt äijän kirjotuksia tääl oon lueskellu.
Mikäs tää teitin risteily oikein oli ja mitä hittoa työ teitte toveri Czesselle? Ukko ollut niin vaisuna nyt, lieneekö perirehellinen krapula?
Tästä tuli nyt vääjäämättä mieleeni taas tuo viime syksyn suosikkipuheen aiheeni täällä eli tuo ihastukseni työpaikalla. Minähän annoin sitten lopulta koko jutun olla koska sekin meni minulta yli, tajusin tämän lopulta itsekin. Pakotin vain itseni vähitellen eroon tästä ihastumisen tunteestaakin ja en ajatellut asiaa enää niin paljoa. Kyllä sekin auttoi.
Ja auttoi näemmä sitten siinä välien lähentymisessäkin tämän naisen kanssa. Kun en ole enää ajatellut ihastumisesta niin pakonomaisesti niin olen päässyt sujuvammin juttusille tämänkin naikkosen kanssa. Mukava ja fiksuhan hän tuntuu olevan mutta varon nyt ihastumasta ainakaan liikaa ettei taas käy niin kuin syksyllä ja on siten taas vaikeaa jutella luonnollisesti hänelle.
Toisaalta, toinen asia mikä on tässä tapauksessa helpottanut on se että töissä tehtiin ainakin kesäksi uudelleen järjestelyitä työtehtävien suhteen ja tämän naisenkin kanssa olen nyt sitten enemmän tekemisissä.
Mutta ei pelkoa, että alkaisi samanlainen viestirumba kuin syksyllä tässä asiassa. Kun olen huomannut että alkuun on minun ainakin paljon helpompi tehdä tuttavuutta jos en ole liikaa kiinni tässä ihastumisen tunteessa.
Ihastuminen saa ihmisessä aikaan pöljiä reaktioita jota ei osaa kukaan selittää että mistä sellainen tulee. Kaikki näyttävät sen eri lailla.
Kyllä se kun alkuinnostusesta on päästy eteenpäin niin palailee se oma maalaisjärki takaisin ja homma menee itsellään eteenpäin jos menee.
Olis meilläkin töissä pari oikein hottista mulle sopivaa tyyppiä mutta ne riittää mulle vaan silmäniloks.
Kyllä oli ihan rehellinen krapula. Toki sinä ja @peksa tämän tiedätte, mutta ilmoitan nyt tännekin etteivät muut ihmettele.Mikäs tää teitin risteily oikein oli ja mitä hittoa työ teitte toveri Czesselle? Ukko ollut niin vaisuna nyt, lieneekö perirehellinen krapula?
Klassikkojen klassikko; ryyppyreissu poikien kesken ja krapulassa löydetyt kuva, joista ei hajuakaan kukamissämilloin ottanut! Voi sitä tuskaa ja häpeää! No, se vain vahvistaa!Kyllä oli ihan rehellinen krapula. Toki sinä ja @peksa tämän tiedätte, mutta ilmoitan nyt tännekin etteivät muut ihmettele.
Nyt lähinnä huvittaa kun puhelimesta löytyi kuvia, joista en tiennyt. Ei itse ottamiani eli en heti tajunnut kun ei valokuvista löytynyt vaan minulle whatsupilla lähetettyjä. Eikä ole noista kuvista edes mitään muistikuvia. Mutta onpahan todisteita että tuli oltua laivalla.
Oli se vaan hienoa ryypätä joskus kolkyt vuotta sitten. Ei ollut vaaraa, että joku olis ottanut kännykällä kuvia kun ei kaikilla edes ollut kännykkää. Tai siis melkein kenelläkään. Oli vanhat filmikamerat. joita jonne ei muista. Ja niistäkin sai kuvat deletoitua kun veti sen filmin pois rullastaan ja ylivalotti sen. Joillakin paremmin toimeentulevilla oli sitten vielä kaitafilmikamerat ja myöhemmin jopa videokamerat. Ihan pilalle mennyt tämä ryyppääminenkin jos sitä ei tee niin kuin minä tänään yksin kotona valot pois päältä verhot kiinni.Klassikkojen klassikko; ryyppyreissu poikien kesken ja krapulassa löydetyt kuva, joista ei hajuakaan kukamissämilloin ottanut! Voi sitä tuskaa ja häpeää! No, se vain vahvistaa!
Ei ole tuskaa eikä häpeää kyllä. Ja oli seurassa yksi nainenkin (kaverin vaimo). Tiedän jopa missä kuvat otettu ja milloin (muutaman tunnin tarkkuudella), mutta en vain muista niitä.Klassikkojen klassikko; ryyppyreissu poikien kesken ja krapulassa löydetyt kuva, joista ei hajuakaan kukamissämilloin ottanut! Voi sitä tuskaa ja häpeää! No, se vain vahvistaa!
Kolkyt vuotta sitten ei tullut koskaan krapula. Auta armias kun nyt kaksi päivää vetäis viinaa niin tulisi kolmen päivän krapula. Ennen oli todellakin paremmin.Oli se vaan hienoa ryypätä joskus kolkyt vuotta sitten. Ei ollut vaaraa, että joku olis ottanut kännykällä kuvia kun ei kaikilla edes ollut kännykkää. Tai siis melkein kenelläkään. Oli vanhat filmikamerat. joita jonne ei muista. Ja niistäkin sai kuvat deletoitua kun veti sen filmin pois rullastaan ja ylivalotti sen. Joillakin paremmin toimeentulevilla oli sitten vielä kaitafilmikamerat ja myöhemmin jopa videokamerat. Ihan pilalle mennyt tämä ryyppääminenkin jos sitä ei tee niin kuin minä tänään yksin kotona valot pois päältä verhot kiinni.
Joo kyllä sen luin myös että poistui palstalta juuri tuon 30000 viestin kohdalla ja siitä soppa saatiin kun taisteltiin oliko se sattumaa vai tarkoituksellista :DJos en väärin muista niin jäi ilman pennosia ja vastapuoli häipyi palstalta. @EP34 tägi vielä. Ja muistan itsekin huvittuneena seuranneeni tätä saagaa.
Minulta löytyy kaikki jaksot vanhalta läppäriltä. Tosin ei ne enää niin maukkaita ole, mitä olivat silloin aikoinaan, kun televisiosta tulivat. Sopi siihen ajankuvaan mainiosti kohtiille, kun pikkuveljen kanssa kaksistaan asuttiin.Vielä kun tulisi Huonosti käyttäyvät miehet johonkin yytsättäväksi, niin pissisin ilosta housuuni, mutta eipä taida tapahtua nykyisessä asenneilmapiirissä...
Itse taas muistelen että tietynlaisen väännön jälkeen Klose lopulta sai ne rahansa, mutta siinä taisi olla joku @MustatKortit -nimimerkin tosielämän tuttukin mukana. Kyseinen tuttu on muistaakseni tällä palstalla myös.Jos en väärin muista niin jäi ilman pennosia ja vastapuoli häipyi palstalta. @EP34 tägi vielä. Ja muistan itsekin huvittuneena seuranneeni tätä saagaa.
Junnuja kaikki. Vai mitä @Glove ?Tämän ketjun perustaja täyttää tänään vuosia. Onnea @banaaninviljelijä . Perhanan vanhus kun 3kk ja viikon minua vanhempi. Onneksi @HPL76 on sentään vajaan viikon banskua vanhempi ja toisaalta @nummenkallio minua vajaan viikon nuorempi niin en ole edes tuttujen kesken kuopus.
Oliko näin? Muistan vain, että tuosta väännettiin kyllä monessa ketjussa, mutta en niitä kaikkia lukenut ja jos tuo vihdoin ratkesi niin hienoa sinänsä.Itse taas muistelen että tietynlaisen väännön jälkeen Klose lopulta sai ne rahansa, mutta siinä taisi olla joku @MustatKortit -nimimerkin tosielämän tuttukin mukana. Kyseinen tuttu on muistaakseni tällä palstalla myös.
Anyway, äärimmäisen munaton temppu kyllä suht arvostetulta @MustatKortit -nimimerkiltä. Juu oli lopettanut varmaan palstalle kirjoittelun mutta ei varmasti ollut unohtanut kyseistä vetoa ja toisekseen senhän näki kilometrin päähän että ylimielisyydessään yritti koijata itseään "tyhmempää", mutta sai sitten ansionsa mukaan.
Yllättääkö? Ei. Minä olen enemmän yllättynyt siitä, että @Leon kirjoittaa tähän ketjuun kuin siitä että tänne kirjoittelee poistetut nimimerkit uusilla.Taas palstalle ilmestyy vanhoja tuttuja uudella nimimerkillä. Ei ole helppoa jollakin ei.
Minä olen uusi tuttu vanhalla nimimerkillä.Taas palstalle ilmestyy vanhoja tuttuja uudella nimimerkillä. Ei ole helppoa jollakin ei.
Taas palstalle ilmestyy vanhoja tuttuja uudella nimimerkillä. Ei ole helppoa jollakin ei.