Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 134
  • 66 841
K

Kiekkokatsoja

No niin. Juhannusta pukkaa.
Itsellä ainakin mieli hyvä, kun edessä asioita, joista pidän. Sääennustekin on erinomainen.
Hyvää juhannusta, ja nauttikaahan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miehellä on tänään vapaapäivä. Ajateltiin että pitäisikö pyöräyttää juhannussiivous käyntiin mutta ei sitten viitsitty. Vastahan tässä reilu viikko sitten siivottiin. Kyllä se pitää lähteä (taas) kasvimaalle kitkemään. Mies meinaa ajaa nurmikkoa. Ei ole kuuma enää täällä...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Toivotan kaikille mukavaa ja leppoisaa keskikesän juhlaa. Muistakaa olla kiltisti ja pitää sepelus kiinni veneessä. ;-)
 

Liitteet

  • IMG_20210625_090959~2.jpg
    IMG_20210625_090959~2.jpg
    295,1 KB · kertaa luettu: 102
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toivotan kaikille mukavaa ja leppoisaa keskikesän juhlaa. Muistakaa olla kiltisti ja pitää sepelus kiinni veneessä. ;-)

Samoin sinne!

Mitä tulee sepalukseen ja veneeseen, niin pidän sepaluksen kiinni veneessäni lukolla. Hankalaahan se on sitten soutaa, kun lukko on sepaluksen lisäksi kiinni veneen pohjassa mutta yritän silti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Samoin sinne!

Mitä tulee sepalukseen ja veneeseen, niin pidän sepaluksen kiinni veneessäni lukolla. Hankalaahan se on sitten soutaa, kun lukko on sepaluksen lisäksi kiinni veneen pohjassa mutta yritän silti.

Miten tuossa onnistuu kuseminen? Vedettävä housut nilkkoihin ja/vai avattava pohjatulppa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei tämä juhannus nyt itsellä tunnu oikein mitenkään ihmeelliseltä. Kyllähän myö juhannuskoivut tuohon pihaan raahattiin ja pystyyn pantiin. Kaverin mökillä käytiin syömässä, uimassa ja saunomassa. Ja vaan sillä tavalla "sivistyneesti" kun kyseessä oli lapsiperhe. Yhdellä tutulla olisi kymmeneltä kokko, oli metsäpalovaroitus päällä tai ei. Tai ei se kyllä koskaan syty siihen aikaan kun lupaillaan kun porukka on vetänyt sahtia (ja muuta) siinä tahdissa että ovat ihan pierussa jo alkuillasta. Ei olla varmaan menossa kokolle.

Juhannusjuomaosasto minulla on kunnossa. Olen yhden sikspäkin Pepsi maxia varannut itselleni kun oli Salessa mobiilikupongilla 2,5 €. Lisäksi on toinen sikspäkki Rainbown bulkkikamaa. Olen hyvin varustautunut jussin viettoon...
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Juu, makkaraa huiviin ja nukkumaan. Huomenna sitten myös kostuketta, Kukkoa mestarin opein.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Meillä oli 80-luvulla Dingo, Yö ja Hanoi Rocks. Siihen päälle vielä Skädäm ja Hittimittari. Oli meillä myös toki lankapuhelin ja levyraati. Eniten kuitenkin kaipaan välituntien pihapelejä. Sitä kun joku heitti taskusta tennispallon, muodostettiin joukkueet ja alettiin pelaamaan. Ei mulla muuta. Siinä se. Aikaa viatonta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meillä oli 80-luvulla Dingo, Yö ja Hanoi Rocks. Siihen päälle vielä Skädäm ja Hittimittari. Oli meillä myös toki lankapuhelin ja levyraati. Eniten kuitenkin kaipaan välituntien pihapelejä. Sitä kun joku heitti taskusta tennispallon, muodostettiin joukkueet ja alettiin pelaamaan. Ei mulla muuta. Siinä se. Aikaa viatonta.

Olen muutaman kerran sattunut kattomaan noita Ylen Hittimittareita 80-luvulta. Huikeaa settiä! Olin tuolloin aikuisiän kynnyksellä, mutta jotenkin tosta tuntuu olevan ikuisuus (noh, onhan siitä jo yli kolkyt vuotta..). Oliko elo tuolloin nykyisestä näkökulmasta todellakin noin junttia? Noh, olihan mullakin geeliä päässä ja silloin trendikkäästi leikatut niskaraidat. Ei saatana..
Toisaalta elämä oli teinille sillon aika paljon helpompaa. Lauantaisin alkuiltapäivästä vaan ilmoitti porukoille, että mennään kaverille kattomaan videoita, eikä kukaan tienny tai ainakaan pystynyt sitä todentamaan, että oikeasti istuttiin puistossa juomassa keskaria. Nykyään kakarat ovat kännyköineen jatkuvan valvonnan alla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulle tuli monen aiemman vuoden tavoin taas kaupunkijuhannus tästä tämänkin vuoden juhannuksesta. Eli tylsästi olen lähinnä kotona koko juhannuksen.

En saanut aikaiseksi suunnitella etukäteen mitään reissua juhannukseksi ja lopulta pyysin kaiketi liian myöhäänkin rahaa välitystililtäni juhannukseksi. En ehtinyt ainakaan juhannukseksi saamaan juurikaan rahaa välitystililtä juhannuksen viettoon ja nyt ei ole rahaa sitten käytössäni lähteä edes millekään ex-tempore matkalle näin jussina.

Siellä välitystililläni sitä rahaani on mutta kun se ei ole suoraan käytössäni. Noh, ollaan nyt kotona tämä juhannus sitten. Tylsäähän se on mutta onhan ainakin vapaata kolmen päivän verran.

Noh, ei tämä juhannus nyt niin erityinen ole. Joulussa on jotain omaa taikaansa mutta muuten mielipiteeni on se että näitä juhlapyhien ohjelmia voisi viettää ilman mitään erityistä juhlapyhän-statustakin. Eli ehkä sitä tässä pääsee vielä pieneen reissuun ennen kesälomaanikin kun on kuitenkin useampi viikonloppu kesällä vapaanakin ja kun saan sitä rahaa taas käyttööni.

Hyvää Juhannusta kuitenkin kaikille!
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Olen muutaman kerran sattunut kattomaan noita Ylen Hittimittareita 80-luvulta. Huikeaa settiä! Olin tuolloin aikuisiän kynnyksellä, mutta jotenkin tosta tuntuu olevan ikuisuus (noh, onhan siitä jo yli kolkyt vuotta..). Oliko elo tuolloin nykyisestä näkökulmasta todellakin noin junttia? Noh, olihan mullakin geeliä päässä ja silloin trendikkäästi leikatut niskaraidat. Ei saatana..
Toisaalta elämä oli teinille sillon aika paljon helpompaa. Lauantaisin alkuiltapäivästä vaan ilmoitti porukoille, että mennään kaverille kattomaan videoita, eikä kukaan tienny tai ainakaan pystynyt sitä todentamaan, että oikeasti istuttiin puistossa juomassa keskaria. Nykyään kakarat ovat kännyköineen jatkuvan valvonnan alla.
No olihan se elämä 80-luvulla mutkattomampaa. Jos tesim. tuli vieraita, niin äiti kokkas mitä kokkas. Ei tarvinnut olla laktoositonta, gluteenitonta, lihatonta, jne. Lapset sai painia nurmikolla, kun ei tarvinnut pelätä punkkeja. Aurinkoa pystyi ottamaan ilman huolta melanoomasta. Geeliä sai ruiskuttaa hiuksiin eikä puhettakaan ilmakehän ohentumisesta. Autoja ei tarvinnut ladata, riitti että otti bensaa. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta on pää kipeä. Ont i huvud.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Näin aamupäivällä, kun vähän viileämpi on, on hyvä tehdä vähän ulkohommia. Sitten voi hyvällä omallatunnolla lepäillä loppu päivän. Onhan nyt juhannuspäivä ja pyhä. Kitkin siis kasvimaan loput käytävät. Nyt on niin siistiä että silmiä hivelee... Ei ku siis, sieltä mistä aloitin kitkemiseen, on alkanut jo rikkaruohot uudelleen puskemaan innoissaan. No antaa olla, kerkiää nuo myöhemminkin. Nyt Pepsi maxia koneeseen ja lounasta kohden...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Hemmetti että oli ikävä tilanne eilen kalassa. Olin kellunta renkaalla liikkumassa, kunnes alkoi vetää suonta oikeasta reidestä. Sehän on selvä, että sitten ei hetkeen räpylöillä potkutella tuon jälkeen. Reilusti juomaa ja salmiakkia naamaan ja hieman helpotti kiristys. Pikkuisen kuitenkin muistutti illan aikana reisi kyllä.

Paljon tulee kalassa käytyä ja varustus on tietyllä tapaa aina sama. Kalavehkeiden lisäksi mukana pitää aina olla juomista, salmiakkia, pikkusikareita ja tulitikkuja. Alkoholia ei tosin ole juuri koskaan mukana, kun autolla yleensä paikoille liikkuu, ja muutenkin tykkää pitää huomiokyvyn ja refleksit tapissa, erityisesti perhohommissa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Olen muutaman kerran sattunut kattomaan noita Ylen Hittimittareita 80-luvulta. Huikeaa settiä! Olin tuolloin aikuisiän kynnyksellä, mutta jotenkin tosta tuntuu olevan ikuisuus (noh, onhan siitä jo yli kolkyt vuotta..). Oliko elo tuolloin nykyisestä näkökulmasta todellakin noin junttia? Noh, olihan mullakin geeliä päässä ja silloin trendikkäästi leikatut niskaraidat. Ei saatana..
Toisaalta elämä oli teinille sillon aika paljon helpompaa. Lauantaisin alkuiltapäivästä vaan ilmoitti porukoille, että mennään kaverille kattomaan videoita, eikä kukaan tienny tai ainakaan pystynyt sitä todentamaan, että oikeasti istuttiin puistossa juomassa keskaria. Nykyään kakarat ovat kännyköineen jatkuvan valvonnan alla.

Äitini oli joskus hittimittarin tuomaristossa (vai oliko raati?) mukana. Lasketaanko tämä "melkein sukua julkkikselle" kategoriaan?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olin eilen humalassa mutta en raportoinut siitä jatkoaikaan. Olen nähkääs sivistynyt kännääjä. Kerron humalastani tänne vasta jälkikäteen vesiselvänä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olin eilen humalassa mutta en raportoinut siitä jatkoaikaan. Olen nähkääs sivistynyt kännääjä. Kerron humalastani tänne vasta jälkikäteen vesiselvänä.
Mie olin eilen vesiselvä, mutta en raportoinut siitä jatkoaikaan. Olen nähkääs sivistynyt selvin päin. Kerron selvin päin olostani tänne vasta jälkikäteen humalassa.

Aatot on amatööreille. Ammattilaiset ottaa oikeana juhlapäivänä (otin siis torstaina, joka ainakin nimipäiväkalenterin mukaan on se oikea Juhannus). Toki suomikäytännön mukaan juhannuksen päivämäärä vaihtuu, joten varmuuden vuoksi otan vähän tänäänkin.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Olin eilen humalassa mutta en raportoinut siitä jatkoaikaan. Olen nähkääs sivistynyt kännääjä. Kerron humalastani tänne vasta jälkikäteen vesiselvänä.
Eli sinussa ei ole ainesta hyväksi ja esimerkilliseksi opettajaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös