Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 042
  • 68 303

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos joku on löysä ja onneton paska, niin nimimerkki nummenkallio.

Laitoin sille oman puhelinnumeroni, että soita mulle. Jutellaan.

Ei voi. On kiire. Selitys, selitys. Koko ajan sitä viestiä kuitenkin tulee.

Mies miehelle puhumaan tästä nimimerkistä ei ole.

Olisi sanonut suoraan että ei uskalla. Mutta ei uskaltanut sitäkään.

Selityksiä, selityksiä..

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Jos joku on löysä ja onneton paska, niin nimimerkki nummenkallio.

Laitoin sille oman puhelinnumeroni, että soita mulle. Jutellaan.

Ei voi. On kiire. Selitys, selitys. Koko ajan sitä viestiä kuitenkin tulee.

Mies miehelle puhumaan tästä nimimerkistä ei ole.

Olisi sanonut suoraan että ei uskalla. Mutta ei uskaltanut sitäkään.

Selityksiä, selityksiä..
Mene sinäkin nukkumaan, kun taas alkaa toi sama ralli ja pään aukominen ympäri palstaa. Ehkä sillekin löytyy syy, että joku ei halua jutella sun kanssa nyt puhelimessa.

Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mene sinäkin nukkumaan, kun taas alkaa toi sama ralli ja pään aukominen ympäri palstaa. Ehkä sillekin löytyy syy, että joku ei halua jutella sun kanssa nyt puhelimessa.
Kysyinkö sinulta mitään?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menin antamaan tälle nummenkalliolle puhelinnumeroni. Vittu, vituksi meni. Luulin että se on hyvä ihminen, mutta ei se ole. Dissatkaa sitä kaikin voimin. Valehtelija.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Menin antamaan tälle nummenkalliolle puhelinnumeroni. Vittu, vituksi meni. Luulin että se on hyvä ihminen, mutta ei se ole. Dissatkaa sitä kaikin voimin. Valehtelija.
MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää numerossa 09 2525 0111 suomen kielellä 24/7.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muuten hyvä, mutta en ole saanut numeroasi yhtään mistään. En ole pyytänyt enkä vaatinut.

Oikeasti.

Näistä en heittäisi läppää, pliis.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jälleen yksi valhe. Laitoin sen sulle yksityisviestillä. Ajat sitten. Mutta valheistahan sinä elät.
Voisin varmaan sanoa, jos olisin sen numeron saanut. Ja jos kyseessä olisi väärinkäsitys, niin sanoisin varmaan senkin. Minulla ei ole tarvetta valehdella.

Otahan nyt Iivuli rauhallisesti.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voisin varmaan sanoa, jos olisin sen numeron saanut. Ja jos kyseessä olisi väärinkäsitys, niin sanoisin varmaan senkin. Minulla ei ole tarvetta valehdella.

Otahan nyt Iivuli rauhallisesti.
Kyllähän tuolla se keskusteluketju on nähtävissä. Minä näen sen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kopy-pastaanko tähän? Vai oletko vielä oikeassa?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei mulla ole mitään hävittävää. Jos olen väärässä, niin sitten olen. Laita mulle numerosi, niin sovitaan soittoaika. Nyt en vain kerkeä, koska huomenna on vielä puolikas työpäivä. Mutta sen jälkeen mulla on sulle Iivuli rakas kaikki maailman aika :D
Laitoin jo ajat sitten. Vittu valheellisempaa paskaa ole nähty. Häpeä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Laitoin jo ajat sitten. Vittu valheellisempaa paskaa ole nähty. Häpeä.
Juu, sanoin jo etten nyt tänään ehdi soitella. Ihmettelen tuota vihamielisyyttä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Käyttäjä on saanut pelikiellon

Nyt @Evil kannattaa katsoa näitä. Lähtee aika ärhäkästi laukalle.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Käyttäjän kirjoitusoikeudet on poistettu
Heippa. Yritin, ei kiinnostanut. Ei sit jutella. Ihan sama.

K

Kiekkokatsoja

No niin. Juhannusta pukkaa.
Itsellä ainakin mieli hyvä, kun edessä asioita, joista pidän. Sääennustekin on erinomainen.
Hyvää juhannusta, ja nauttikaahan.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miehellä on tänään vapaapäivä. Ajateltiin että pitäisikö pyöräyttää juhannussiivous käyntiin mutta ei sitten viitsitty. Vastahan tässä reilu viikko sitten siivottiin. Kyllä se pitää lähteä (taas) kasvimaalle kitkemään. Mies meinaa ajaa nurmikkoa. Ei ole kuuma enää täällä...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toivotan kaikille mukavaa ja leppoisaa keskikesän juhlaa. Muistakaa olla kiltisti ja pitää sepelus kiinni veneessä. ;-)

Liitteet

• IMG_20210625_090959~2.jpg
    IMG_20210625_090959~2.jpg
    295,1 KB · kertaa luettu: 114
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toivotan kaikille mukavaa ja leppoisaa keskikesän juhlaa. Muistakaa olla kiltisti ja pitää sepelus kiinni veneessä. ;-)

Samoin sinne!

Mitä tulee sepalukseen ja veneeseen, niin pidän sepaluksen kiinni veneessäni lukolla. Hankalaahan se on sitten soutaa, kun lukko on sepaluksen lisäksi kiinni veneen pohjassa mutta yritän silti.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Samoin sinne!

Mitä tulee sepalukseen ja veneeseen, niin pidän sepaluksen kiinni veneessäni lukolla. Hankalaahan se on sitten soutaa, kun lukko on sepaluksen lisäksi kiinni veneen pohjassa mutta yritän silti.

Miten tuossa onnistuu kuseminen? Vedettävä housut nilkkoihin ja/vai avattava pohjatulppa?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei tämä juhannus nyt itsellä tunnu oikein mitenkään ihmeelliseltä. Kyllähän myö juhannuskoivut tuohon pihaan raahattiin ja pystyyn pantiin. Kaverin mökillä käytiin syömässä, uimassa ja saunomassa. Ja vaan sillä tavalla "sivistyneesti" kun kyseessä oli lapsiperhe. Yhdellä tutulla olisi kymmeneltä kokko, oli metsäpalovaroitus päällä tai ei. Tai ei se kyllä koskaan syty siihen aikaan kun lupaillaan kun porukka on vetänyt sahtia (ja muuta) siinä tahdissa että ovat ihan pierussa jo alkuillasta. Ei olla varmaan menossa kokolle.

Juhannusjuomaosasto minulla on kunnossa. Olen yhden sikspäkin Pepsi maxia varannut itselleni kun oli Salessa mobiilikupongilla 2,5 €. Lisäksi on toinen sikspäkki Rainbown bulkkikamaa. Olen hyvin varustautunut jussin viettoon...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy