Itse muutin ja naapuritalossa on ravintola. Päätin mennä testaamaan. Noh, katsellaan löytyykö kohta ringistä pettterin kanssa kun Malmilla on.Nyt kyllä maistuis kalja.
Itse muutin ja naapuritalossa on ravintola. Päätin mennä testaamaan. Noh, katsellaan löytyykö kohta ringistä pettterin kanssa kun Malmilla on.Nyt kyllä maistuis kalja.
Ei saa mennä ravintolaan, sieltä saa koronan.Itse muutin ja naapuritalossa on ravintola. Päätin mennä testaamaan. Noh, katsellaan löytyykö kohta ringistä pettterin kanssa kun Malmilla on.
Onko vatelma hetelmä?Ja eksoottisia hedelmiä. Suoraan mistä lie Tahitilta tai Honolulusta. Tietääköhän kukaan näiden nimiä edes. Ja mikä osa näistä pitää syödä. Sipuli on ainut hedelmä mitä mä syön. Okei omenamehu ja tomaattikastike kanssa välillä.
Onko vatelma hetelmä?
En tietä mutta tietemiehet ovat totistetusti tutkineet ettei vatelma totellakaan ole hetelmä.Onko mansikka epähetelmä?
Aivan, vadelma on kerrannaisluumarja. Katajanmarja ei sekään ole hedelmä, vaan puolimehevä käpy.En tietä mutta tietemiehet ovat totistetusti tutkineet ettei vatelma totellakaan ole hetelmä.
Tälleen Malmilla kun eksyin räkälään niin onko sulla jotain Gozero pyörää hukkunut? Näyttää vähän Jopolta jopaMiks ostais kaupasta jotain hikisiä kalapuikkoja kun hakee suoraan ruokajakelusta lohifiileen. Tää on mun juttu!
Tuli tossa aamupäivällä jo toinen haastattelukutsu ja sieltä ekasta paikasta luvattiin tosiaan soitella tänään. Elämme jänniä aikoja.
En nyt ihan niin heti jaksanut tehdä mitä ajattelin mutta nyt se on valmis. Oluttakin on.Jahas, tänään on hyvä päivä tehdä pitsaa. Eilen tuli hankittua tarvikkeet jo valmiiksi niin jos tuossa jonkin ajan päästä pyöräyttäisi taikinan ja jättäisi sen kohoamaan ja siinä välissä käy lenkillä.
Minä en tiedä mikä minua vaivaa mutta ainahan tuosta odottamisesta tuppaa tulemaan minulle melkoinen koetinkivi. Oli loma, joulu tai mikä hyvänsä vähän isompi ja merkittävämpi odotuksen arvoinen asia niin aina se odotus tuppaa muodostumaan minulle ihan sellaiseksi asiaksi joka vie ajatuksissani kaiken huomion. Ja sitten kun se pyörii siellä ajatuksissa niin saa siitä kuulla myös muut viestieni muodossa.
Tähän oon todennu sen että pyrkii mahdollisimman nopeasti nollaamaan sen odotukse, stressin ja muutkin jutut mitkä aiheuttaa 'jotain'. Itse nollasin niin pahoin toisena lomapäivänä että kyllä unohtu taas työt ynnämuut laakista. Sit kun pääsee vielä hierojan murjottavaks tässä maanantaina niin avot. Sit jos vaikka jonkun kylpylä+saunasysteemisetin tekis niin siellä pari päivää ja muutakin rentoutumista niin sit viimesellä lomaviikolla syyskuussa voikin pelkästään levätä.
Ja minulla on ihan hyvät lomasuunnitelmat. Saatan olla että ensimmäisellä lomaviikolla jo teen päiväreissun vähintään Hämeenlinnassa tai lähiseudulla ja sitten pitäisi olla kalenterissa myös se Lappeenranta-Savonlinna-Mikkeli reissu. Jos ei sitten korona sotke vielä suunnitelmia.
Suomessa nyt saa matkustaa melko huoletta, joskin jotkut ravitsemusliikkeet menee aikaisemmin kii ja jotain muitaki. Jos julkisia joutuu käyttään nii eräs kaikkien tuntema bussilafka vie kyllä halvemmalla perille kun juna. Itse tässä joskus laskin että kuinka paljon maksaa halvimmillaan päivän varoitusajalla reissu Tampereelta-Tallinnaan. Olikohan tuo 15,90€ jos omistaa klubikortin.
Sama juttu aikonaan kun mutsi kuoli 2006 niin faijan kanssa oli enempi silloin tekemistä. Liekö sit että tarvi seuraa enempi, eipä tullu se asia sitten iknä puheeksi. Pakko jo tässä vaiheessa todeta että joku saa @vilperi :stä ittelleen hyvän miehen, miträ nyt äijän kirjotuksia tääl oon lueskellu.No kyllä minä uskon että tästä reissuun vielä lähden. Ainakin kiertelemään Saimaata jos en muuta. Ja sekin on varmasti jo hieno reissu. Kyllä minulla on aika luottavaiset fiilikset vielä tuon koronankin suhteen etenkin kun olen saanut molemmat rokotteetkin jo aikapäiviä sitten. Mutta isälle tässä täytyy vielä perustella miksi on turvallista lähteä reissuun. (Meillä on isän kanssa poikkeuksellisen läheiset välit ja etenkin äidin menehtymisen jälkeen välit vielä lähentyivät.)
Sä oot suasittu kaveri. Ittellä jäi päivitys stadin reissusta tekemättä. @Czescku laivalla ja pari muuta tuttua niin noloa että sammuin jo puolilta öin eikä @banaaninviljelijä toive käyny homoilusta toteen. Kaveri jatko sit vielä eilenkin mut ite piti pitää paussi ettei tuu liian pitkää ränniä.
Sama juttu aikonaan kun mutsi kuoli 2006 niin faijan kanssa oli enempi silloin tekemistä. Liekö sit että tarvi seuraa enempi, eipä tullu se asia sitten iknä puheeksi. Pakko jo tässä vaiheessa todeta että joku saa @vilperi :stä ittelleen hyvän miehen, miträ nyt äijän kirjotuksia tääl oon lueskellu.