Mynsterin Makarov
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Ystävällinen pikku vinkki: kantsii opetella etunimi jos edes harkitset lähtemistä riiustelemaan.
No se mahdollisuus meni sitten siinä. Taidan jäädä odottelemaan Janika Fryn eroa..
Ystävällinen pikku vinkki: kantsii opetella etunimi jos edes harkitset lähtemistä riiustelemaan.
Mene sinäkin nukkumaan, kun taas alkaa toi sama ralli ja pään aukominen ympäri palstaa. Ehkä sillekin löytyy syy, että joku ei halua jutella sun kanssa nyt puhelimessa.Jos joku on löysä ja onneton paska, niin nimimerkki nummenkallio.
Laitoin sille oman puhelinnumeroni, että soita mulle. Jutellaan.
Ei voi. On kiire. Selitys, selitys. Koko ajan sitä viestiä kuitenkin tulee.
Mies miehelle puhumaan tästä nimimerkistä ei ole.
Olisi sanonut suoraan että ei uskalla. Mutta ei uskaltanut sitäkään.
Selityksiä, selityksiä..
Kysyinkö sinulta mitään?Mene sinäkin nukkumaan, kun taas alkaa toi sama ralli ja pään aukominen ympäri palstaa. Ehkä sillekin löytyy syy, että joku ei halua jutella sun kanssa nyt puhelimessa.
MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää numerossa 09 2525 0111 suomen kielellä 24/7.Menin antamaan tälle nummenkalliolle puhelinnumeroni. Vittu, vituksi meni. Luulin että se on hyvä ihminen, mutta ei se ole. Dissatkaa sitä kaikin voimin. Valehtelija.
Muuten hyvä, mutta en ole saanut numeroasi yhtään mistään. En ole pyytänyt enkä vaatinut.Menin antamaan tälle nummenkalliolle puhelinnumeroni. Vittu, vituksi meni. Luulin että se on hyvä ihminen, mutta ei se ole. Dissatkaa sitä kaikin voimin. Valehtelija.
Kiitos.MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää numerossa 09 2525 0111 suomen kielellä 24/7.
Jälleen yksi valhe. Laitoin sen sulle yksityisviestillä. Ajat sitten. Mutta valheistahan sinä elät.Muuten hyvä, mutta en ole saanut numeroasi yhtään mistään.
Voisin varmaan sanoa, jos olisin sen numeron saanut. Ja jos kyseessä olisi väärinkäsitys, niin sanoisin varmaan senkin. Minulla ei ole tarvetta valehdella.Jälleen yksi valhe. Laitoin sen sulle yksityisviestillä. Ajat sitten. Mutta valheistahan sinä elät.
Kyllähän tuolla se keskusteluketju on nähtävissä. Minä näen sen.Voisin varmaan sanoa, jos olisin sen numeron saanut. Ja jos kyseessä olisi väärinkäsitys, niin sanoisin varmaan senkin. Minulla ei ole tarvetta valehdella.
Otahan nyt Iivuli rauhallisesti.
Ei mulla ole mitään hävittävää. Jos olen väärässä, niin sitten olen. Laita mulle numerosi, niin sovitaan soittoaika. Nyt en vain kerkeä, koska huomenna on vielä puolikas työpäivä. Mutta sen jälkeen mulla on sulle Iivuli rakas kaikki maailman aika :D Mulla alkaa loma.Kopy-pastaanko tähän? Vai oletko vielä oikeassa?
Laitoin jo ajat sitten. Vittu valheellisempaa paskaa ole nähty. Häpeä.Ei mulla ole mitään hävittävää. Jos olen väärässä, niin sitten olen. Laita mulle numerosi, niin sovitaan soittoaika. Nyt en vain kerkeä, koska huomenna on vielä puolikas työpäivä. Mutta sen jälkeen mulla on sulle Iivuli rakas kaikki maailman aika :D
Juu, sanoin jo etten nyt tänään ehdi soitella. Ihmettelen tuota vihamielisyyttä.Laitoin jo ajat sitten. Vittu valheellisempaa paskaa ole nähty. Häpeä.
Toivotan kaikille mukavaa ja leppoisaa keskikesän juhlaa. Muistakaa olla kiltisti ja pitää sepelus kiinni veneessä. ;-)
Samoin sinne!
Mitä tulee sepalukseen ja veneeseen, niin pidän sepaluksen kiinni veneessäni lukolla. Hankalaahan se on sitten soutaa, kun lukko on sepaluksen lisäksi kiinni veneen pohjassa mutta yritän silti.
Miten tuossa onnistuu kuseminen? Vedettävä housut nilkkoihin ja/vai avattava pohjatulppa?