Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 355 773
  • 66 888

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Käänsin kelloa illalla tunnilla eteenpäin niin kuin suosittelit ja heräsinkin sitten jo jostain syystä viideltä? Nyt olenkin hieman sekaisin siitä mitä kello oikeasti nyt onkaan? Onko se viisi, kuusi, seitsemän vai jopa jo kaksitoista?

No juu, kai se kello kuusi aamulla on vasta koska Teksti-TV sellaista myös väittää. Mutta arvostaisin jos joku viitsisi vahvistaa epäilykseni tähän aikaan aamusta?
Nyt se on 12.01.

Edit.

Tosin muuttui heti lähettämisen jälkeen lukemaan 12.02.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rakastan näitä ja tekin joudutte rakastamaan kunnes modet potkii mut pihalle.
 

Liitteet

  • IMG-20210328-WA0004.jpg
    IMG-20210328-WA0004.jpg
    160,5 KB · kertaa luettu: 120
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On se kiva tulla töistä kotiin, kun pöydässä on tyttären juuri tekemää makaronilaatikko. Maistuu kivasti, kun on päivän viettänyt eristyshuoneessa hourulassa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kannattaa katsoa Miami Vicen ensimmäisen kauden 14:s jakso (Golden Triangle: Part 2) jos haluaa nähdä Castillon speedoissa heti avauskohtauksessa. En edes halunnut, mutta tuli pyytämättä ja yllättäen. Ei mulla muuta.
 

redpecka

Jäsen
Olenko ainoa jolla on vaikeuksia hahmottaa tuota kelloa kun sitä taas käännetään? Nyt käsittääkseni tunnilla eteenpäin. Minulla tämä on vielä merkityksellinen asia koska menen huomenna aamulla töihin.

Jos menen nyt sitten kuitenkin vahingossa tähän vanhaan kahdeksaan töihin niin menenkö siis tunnin ajoissa vai tunnin liian myöhään töihin? Ja jos kännykkä ei kääntäisikään kelloa automaattisesti aamulla niin kuin se nyt tekee niin mihin aikaan laittaisin kellon soimaan illalla että heräsin kuudelta myös huomen aamulla?

Ja jos käykin niin että kello ei käännykään automaattisesti niin onko kello siis seitsemän aamulla kun se vielä tänään olisi ollut kuusi ja olisi ollut minun herätyksen aika? Eli peli ei olisi vielä siinäkään vaiheessa menetetty vaan nipin napin ehtisin töihin kyllä kahdeksaksi vaikka nukkuisin tämän vuoksi pommiin.

Minulla on aina ollut vaikeuksia hahmottaa tätä kellon kääntämistä. Ja nyt on paha kun osuu työaamu sunnuntaille. Jos olisi vapaapäivä niin eihän sillä sitten merkitystä olisi mitä se kello aamulla herätessä on.
Jos ajattelisi että menee vanhan kahdeksan aikaan töihin ja kääntää sitten vasta kelloa tunnilla eteenpäin niin sitähän huomaisi olevansa tunnin myöhässä - kello onkin jo yhdeksän. Tämän osaan itse ajatella konkreettisesti tällei, mutta minkälaisiin toimenpiteisiin täytyisi ryhtyä ennakkoon meneekin sitten yli.

Johonkin kännykkäkelloihin en luottais kun en ikinä tietäisi muuttuuko se aika automaattisesti vai pitääkö sittenkin manuaalisesti ruuvata. Kannattaa edellisenä iltana siirtää mekaanisen herätyskellon viisareita tunnilla eteenpäin ja elämä sitten sen mukaan. Lisäksi kannattaa laittaa siihen kellon viereen lappu että On jo siirretty, älä koske!
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kannattaa katsoa Miami Vicen ensimmäisen kauden 14:s jakso (Golden Triangle: Part 2) jos haluaa nähdä Castillon speedoissa heti avauskohtauksessa. En edes halunnut, mutta tuli pyytämättä ja yllättäen. Ei mulla muuta.

Kyllähän Martin Castillo on yksi kovimmista detective lieutenanteista mitä tiedän. Meillä kaikilla pitäisi olla tuollainen pomo. Suomi pyörisi paremmin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kyllähän Martin Castillo on yksi kovimmista detective lieutenanteista mitä tiedän. Meillä kaikilla pitäisi olla tuollainen pomo. Suomi pyörisi paremmin.

Joo, mutta ei speedoissa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, semmoiset, joita varten on pyydystetty/vankeudessa synnytetty eläimiä ihmisten pällistelyä varten. Semmoiset "eläintarhat", joissa hoidetaan taas loukkaantuneita/orpoja eläimiä ovat taaseen hyviä.

Jep tämä on totta. Tosin meillä on täällä tuollainen aika pieni eläintarha jossa nyt ei mitään eksoottisimpia elukoita ole. Aika kauhulla odotin ensimmäistä vierailukertaa koska ennakkoluuloni oli että täällä Romaniassa tuskin on mitään herkkua olla eläintarhan asukki. Olin kuitenkin väärässä, ja tuolla näyttää elukoilla olevan ihan hyvät oltavat.

Meillä on muuten kummikarhu tuolla eläintarhassa. Joka kuukausi pistetään pieni summa ja nalle saa sapuskaa. Aika moni tuonne ilmeisesti lahjoittaa koska aina on näyttänyt eläimillä olevan ruokaa ja muutenkin hommat kunnossa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Katson todella pitkästä aikaa Formuloita. Ekana jonkun auto sammuu lämmittelykierroksella. Uusi lämmittelykierros. Lähtö, joku ajaa ulos, turva-auto. Turva-auto pois, joku ajaa ulos, virtuaalinen turva-auto. On kyllä ollut jännät viistoista minuuttia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tulipahan kyllä taas todistettua että tekoäly kyllä koijaa Änäripeleissä. Pelasin Ducksia vastaan ja mun pelaajat oli ihan järjettömän hitaita suhteessa vastustajaan, lisäksi kaikki vedot oli päällisin puolin ihan perseestä. Siis käytännössä aina kun pääsin vetopaikkaan ja ihan sama miten siinä veivasi niin veto meni logoon. Ei ollut paljon väliä oliko laukojana John Tavares, Auston Matthews vai Esa Lindell niin veto meni logoon. Ranne tai lämäri ihan sama, aina logoon.

Toinen mikä sitten niin pääsin jatkoajalla kahdella nollaa vastaan läpiajoon, pistän pikkunätin syötön sivulle ja pääsen tinttaamaan tyhjiin - veto menee noin seitsemäntoista metriä yli ja ohi. Siis sellainen tilanne mistä olen tehnyt elämässäni noin miljoona maalia tuossa pelissä ja en edes käsitä miten sen vedon voi saada siitä menemään ohi, niin lähellä maalia siinä käytännössä oltiin.

Kolmas sitten kanssa ihan hauska juttu oli se kun pari kertaa olin pääsemässä läpiajoon. Varsinaisella peliajalla Kasperi Kapasella olin niin sanotusti spurttaamassa irti kahden Ducks pakin välistä jotka olivat olleet noin puoli erää jäällä, no eipä vittu mennäkään kun nämä kaksi luistelee kovempaa kuin minun tuore Kapanen. Toinen sitten jatkoajalla kun Mitch Marnerilla olen lähdössä irti, olen melkein punaviivalla jo kiihdyttämässä ja takana sinisellä oleva Hampus Lindholm näyttää jäävän kuin tikku paskaan. Paitsi eipä jääkään vaan tulee iholle kiinni ja en saa edes vetoa aikaiseksi.

Voitan toki pelin sitten lopulta rankkareilla, mutta onhan tollanen nyt ihan perseestä. Kaikesta huomaa ihan täysin että nyt tässä vedetään joku ihme tasoitusmoodi päälle, ei vaan jaksa. Lisäksi jäähytasapaino, jokainen voi miettiä mitä se tekee energiatasolle kun kahden suhde yhteen on tää jäähyhomma? Suomalainen jääkiekko, missä teidän ylpeys on, sitä mä kysyn.

Mä häpeän. MÄ HÄPEÄN!

Ei muuten ollut edes kahden suhde yhteen vaan viimeiseen pariin peliin jäähyt taisi mennä siten että minulle 10x 2min ja vastustajille kahteen peliin yksi kakkonen. Ihan perus.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toisekseen kun olen tyytyväinen moderointiin ja olen bongannut tuon ihme @Turha Kaukalo -n niin uteliaisuuttani tahtoisin nähdä millaista ketjunavausta kallionhipsteri laittaisi tulille jos vain voisi. Silloin kun tästä joskus puhuttiin jossain niin olihan ne avaukset shaissea, mutta eikö ne ollut jokseenkin lyhyen ajan sisällä avattuja, joten voisi kuvitella että oli ehkä syöty vain pizza jossa liikaa ananasta tai muskottipähkinää?


Kylläpä oli HENKILÖKOHTAINEN HYÖKKÄYS tämä viesti! Lakimies ottaa yhteyttä (lakimiesarmeija). Sillä välin: ignoroin, raportoin, lähetän yyveen ja tykkäsin jo.

Minä. Olin. Varjo. Moderaattori.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt oli hyvä aika kaivaa vanha korona esiin... Äitini virkkasi siihen uudet pussitkin. Nyt pitää vain etsiä jostain (netistä) säännöt kun liikkeellä on erilaisia mielipiteitä säännöistä. Ehkä jos kesällä sitten pääsisi pelaamaan isommallakin porukalla... Koronaa jos on vähemmän koronaa liikkeellä.
 

Liitteet

  • IMG_20210329_171844~2.jpg
    IMG_20210329_171844~2.jpg
    216,3 KB · kertaa luettu: 140
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt oli hyvä aika kaivaa vanha korona esiin... Äitini virkkasi siihen uudet pussitkin. Nyt pitää vain etsiä jostain (netistä) säännöt kun liikkeellä on erilaisia mielipiteitä säännöistä. Ehkä jos kesällä sitten pääsisi pelaamaan isommallakin porukalla... Koronaa jos on vähemmän koronaa liikkeellä.

Korona on helvetin hyvä pelinä. Biljardi on toki mielenkiintoisempi laji mutta kyllä koronaakin on kiva pelata. Harvoin olen kyllä koronaa pelannut mutta muistikuvat pelin parista ovat hyvät. Isän kanssa sitä ainakin paljon yhtenä viikonloppuna pelattiin jollain karavaanialueella, ja siitä jäi hyvät muistot. Olisi kiva joskus kokeilla lajia uudestaankin,

Varsin hienon näköinen tuo sinun koronapelisi. Väriltään erilainen kuin se yleisin vaalean ruskea lauta ja se on upea juuri siksi. Siinä on varmasti myös ajan patinaa mukana. Hieno!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Speedot on mennyt ilmeisesti jotenkin pois muodista jossain välissä. Tyhmää, miten uimahousut voi mennä pois muodista? Tarviihan niitä, jos menee uimahalliin uimaan, tai yleiselle rannalle chillailemaan. En tajuu.

No okei, punaiset speedot ovat aina muodissa. Style is never out of fashion, vai miten joku viisas sen ilmaisikaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Varsin hienon näköinen tuo sinun koronapelisi. Väriltään erilainen kuin se yleisin vaalean ruskea lauta ja se on upea juuri siksi. Siinä on varmasti myös ajan patinaa mukana. Hieno!
Isäni on sitä mieltä että peli on hänen isänsä veljen eli ehkä jotain reilu 80 vuotta vanha. Nappulat (muovia) on minun lapsuudestani. Vanhat puiset nappulat olivat halkeilleet ja maalinsa menettäneet joten hankittiin silloin 80-luvulla kun pelailtiin niin uudet. Keppi on vähän kiero ja luulen että sitä on säilytetty väärin. En tiedä onko sekään alkuperäinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös