Tulipahan kyllä taas todistettua että tekoäly kyllä koijaa Änäripeleissä. Pelasin Ducksia vastaan ja mun pelaajat oli ihan järjettömän hitaita suhteessa vastustajaan, lisäksi kaikki vedot oli päällisin puolin ihan perseestä. Siis käytännössä aina kun pääsin vetopaikkaan ja ihan sama miten siinä veivasi niin veto meni logoon. Ei ollut paljon väliä oliko laukojana John Tavares, Auston Matthews vai Esa Lindell niin veto meni logoon. Ranne tai lämäri ihan sama, aina logoon.
Toinen mikä sitten niin pääsin jatkoajalla kahdella nollaa vastaan läpiajoon, pistän pikkunätin syötön sivulle ja pääsen tinttaamaan tyhjiin - veto menee noin seitsemäntoista metriä yli ja ohi. Siis sellainen tilanne mistä olen tehnyt elämässäni noin miljoona maalia tuossa pelissä ja en edes käsitä miten sen vedon voi saada siitä menemään ohi, niin lähellä maalia siinä käytännössä oltiin.
Kolmas sitten kanssa ihan hauska juttu oli se kun pari kertaa olin pääsemässä läpiajoon. Varsinaisella peliajalla Kasperi Kapasella olin niin sanotusti spurttaamassa irti kahden Ducks pakin välistä jotka olivat olleet noin puoli erää jäällä, no eipä vittu mennäkään kun nämä kaksi luistelee kovempaa kuin minun tuore Kapanen. Toinen sitten jatkoajalla kun Mitch Marnerilla olen lähdössä irti, olen melkein punaviivalla jo kiihdyttämässä ja takana sinisellä oleva Hampus Lindholm näyttää jäävän kuin tikku paskaan. Paitsi eipä jääkään vaan tulee iholle kiinni ja en saa edes vetoa aikaiseksi.
Voitan toki pelin sitten lopulta rankkareilla, mutta onhan tollanen nyt ihan perseestä. Kaikesta huomaa ihan täysin että nyt tässä vedetään joku ihme tasoitusmoodi päälle, ei vaan jaksa. Lisäksi jäähytasapaino, jokainen voi miettiä mitä se tekee energiatasolle kun kahden suhde yhteen on tää jäähyhomma? Suomalainen jääkiekko, missä teidän ylpeys on, sitä mä kysyn.
Mä häpeän. MÄ HÄPEÄN!
Ei muuten ollut edes kahden suhde yhteen vaan viimeiseen pariin peliin jäähyt taisi mennä siten että minulle 10x 2min ja vastustajille kahteen peliin yksi kakkonen. Ihan perus.