Oasiksen tuotannossa noita kunnianosoituksia on enemmänkin, joten vastaus on kyllä.
Itselleni Oasis ei ole näiden suurimpien hittien lisäksi juurikaan tuttua. Radiossa kun tämä kuuluu niin sekoitan Imagineen ja petyn kun ei ollutkaan se.
Oasiksen tuotannossa noita kunnianosoituksia on enemmänkin, joten vastaus on kyllä.
Oasis on maailman paras yhtye. Kuuntele ihmeessä.Itselleni Oasis ei ole näiden suurimpien hittien lisäksi juurikaan tuttua. Radiossa kun tämä kuuluu niin sekoitan Imagineen ja petyn kun ei ollutkaan se.
Oasis on maailman paras yhtye. Kuuntele ihmeessä.
Piti pari biisiä kuunnella muistin virkistämiseksi. Kovin kevyttä musiikkia omaan makuun, kyllä minä edelleen kuuntelen mieluummin Black Sabbathia tai Mötorheadia.Oasis on maailman paras yhtye. Kuuntele ihmeessä.
Älä katso takaisin änkyrässä:
On tämä vaan niin hyvä. En katso takaisin änkyrässä.
Onhan tämä hyvä, mutta ei pärjää Oadaylle.
"I like john Lennon. He was forward thinking. I mean, like 30 years because he nicked all my songs."
Kuinka minä jaksankin aina innostua näistä Timo Jutilan eli Jutin legendaarisista lausahduksista? Nyt rillataan! No nukuttiin mut oltiin ennen kaikkea joukkueena yhdessä. Mentiin tosi kovaa eteenpäin. Ja nyt on se hetki kun voi vähän huokasta, nyt on se hetki kun voi vittu naattia!
Innostuuko kukaan muu näistä yhtä herkästi ja jaksaa yhä vitsailla näillä vai pitääkö tässä huolissaan olla?
Me ollaan käsittääkseni aika samaa ikäluokkaa. Mulle tuo -94 voitto oli jollain tapaa iso juttu, vaikka niistä kisoista en muuta muistakaan kuin itse finaalin, kun ikää ei ollut vielä niin paljon, että ihan intopiukeana olisi lätkää seurannut. Sen muistan, että voiton jälkeen sain juoda ihan pienen lasillisen skumppaa. Varmaan jotain kyykkyjuomaa.En oikeastaan tiedä edes miksi mutta minulle noista Suomen jääkiekon maailmanmestaruuksista tuo vuoden 2011 kullan voittaminen maistuu yhä parhaimmalta.
Jokaisen kullan kohdallahan näissä on jotain erityistä, 1995 voitettiin ensimmäinen kulta, 2011 toinen pitkän odotuksen ja monien pettymyksienkin jälkeen ja 2019 voitettiin se viimeisin kulta joukkueella joka oli käytännössä tuhoon tuomittu jo ennen kisoja.
Minulle näistä se ikimuistoisin ja rakkain kulta on kuitenkin tuo vuoden 2011 maailmanmestaruus. Yhä tulee säännöllisesti katseltua YouTubesta näitä mestaruusvideoita ja kyyneleet meinaavat tippua linssiin. Kai tuo tekee kullasta sitten niin erityisen että jääkiekkokultaa odotettiin niin helkkarin kauan ja siinä välissä jouduttiin monet kerrat pettymään. Sitten kun se kulta vihdoin ja viimein tuli niin oli se aika iso juttu.
Ja sitten juhlin eniten itsekin aikoinaan just tätä vuoden 2011 kultaa. Sekin tekee tästä maailmanmestaruudesta erityisemmän kuin muut. Olin yövuorossa silloin kun finaali pelattiin mutta heti yövuoron päättymisen jälkeen aamukännit, sitten hetki unia ja juhlat jatkuivat Helsingissä torilla jonne lähdin täpötäydellä junalla. Sitten oli sellain vapaita sopivasti tämän jälkeenkin pari päivää että pystyi juomaan muun muassa shamppanjaa vielä silloinkin.
Äiti oli tuolloin pitkiä aikoja jo sairaalassa ja ostin kaupasta kakun ja pari lasten kuoharipulloa ja juhlittiin tätä kultaa äidin ja siskon sekä hänen tyttärensä kanssa sairaalassakin. Se oli äidille varmasti iso juttu. Äiti kuoli saman vuoden kesällä niin on minulle iso juttu myös yhä että viimeisimpiä yhteisiä hetkiä äidin kanssa oli tämä. Niin onnellinen hetki.
Ja siinä aamukännejä finaalin jälkeisenä aamuna juodessani asunnollani niin julistin Facessa että ensimmäiselle joka tykkää tästä päivityksestä niin tilaan hänelle pitopalvelusta täytekakun. Vilperi on niin onnesta sekaisin. No lopulta tilasin sellaisen täytekakun korvikkeen eli kermavaahdolla kuorrutetun kääretortun (pitopalveluravintola ei muistaakseni ehtinyt tehdä täytekakkua ihan näin nopealla varoitusajalla) siskon perheelleni. Olin tuolloin myös ihan töissä käyvä ja menoihin nähden ihan hyvätuloinenkin niin oli varaa juhliakin.
Joo, mutta kai se näiden syiden takia se vuoden 2011 maailmanmestaruus on minulle se rakkain. Vaikka en minä näiden muiden mestaruusjoukkueiden kokoonpanoja muista mutta yhä osaan luetella ulkoa sen vuoden 1995 joukkueen kokoonpanon.
Ja liittyy tuohon 2011 kevääseen sellainenkin tärkeä ja rakas hetki että äidilläni oli aina tapana toppuutella poikaansa ennen näitä finaaleja että muista sitten että se on vain jääkiekkoa. Mutta tuolloin lauantaina ennen sunnuntain finaalia tai itse asiassa la-su välisenä yönä äiti lähetti minulle sellaisen tekstarin töihin että lähdetkö Helsinkiin torille kun tulee kultaa? Silloin tiesin että nyt on kansakunnallamme vahva luotto siihen mestaruuteen kun äitikin noin sanoi ja eiköhän se silloin tule. Meidän päivä koittaa vihdosta viimein!
Taisi olla melko vahvaa skumppaa kun vuodet menevät sekaisin.Mulle tuo -94voitto oli jollain tapaa iso juttu, vaikka niistä kisoista en muuta muistakaan kuin itse finaalin, kun ikää ei ollut vielä niin paljon, että ihan intopiukeana olisi lätkää seurannut. Sen muistan, että voiton jälkeen sain juoda ihan pienen lasillisen skumppaa.
Vuodet, näppäimet, mitä näitä nyt on. Paitsi että minähän en tee virheitä, joten kaikilla muilla on oltava väärää tietoa.Taisi olla melko vahvaa skumppaa kun vuodet menevät sekaisin.
Minäkin luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.Vuodet, näppäimet, mitä näitä nyt on. Paitsi että minähän en tee virheitä, joten kaikilla muilla on oltava väärää tietoa.
Kuulostaa äidiltäni... Ostettiin hänelle joskus (veljen ja siskon kanssa) tuollainen "plakaati". Ei ollut hän ihan hyvillään. Isän vastaavassa luki "Olen herra talossa (kun vaimo on poissa)". Hyvässä hengessä mentiin kyllä...Minäkin luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
Kesällä. Kesällä tehrään niin.
Saati, että siitä oltaisiin infottu asiakkaille. Minä kun en seuraa uutisia, enkä mitään muutakaan, niin tieto sulusta tuli lauantai-iltana kello 23. No, eilen se kortti kuitenkin toimi, mutta vähän kyllä jänskättu kaupassa, että saanko ostettua vai en.On toi Nordea vaan hieno pankki. Monta päivän mittaista huoltokatkoa viimeisen vuoden aikana ja nyt tämä viimeisin on pitkittymässä vähintään kahden päivän mittaiseksi. Eikä tietenkään mitään korvausta asiakkaalle. Miten voi tarvita niin monta pitkää huoltokatkoa vuodessa? Eikö niitä voisi huoltaa useaan kertaan öisin tms..
Itellä jäi kerran ostokset kassalle kun ei kortti toiminut eikä automaatistakaan saanut rahaa. Vitutti ja nälätti niin paljon, että laitoin oikein sähköpostia Nordeaan. Ne ei muka tiennyt edes mistä puhuin vastauksessaan. Vaihdoin seuraavana päivänä pankkia.Saati, että siitä oltaisiin infottu asiakkaille. Minä kun en seuraa uutisia, enkä mitään muutakaan, niin tieto sulusta tuli lauantai-iltana kello 23. No, eilen se kortti kuitenkin toimi, mutta vähän kyllä jänskättu kaupassa, että saanko ostettua vai en.
Kyllä ne aikanaan mielellään antoi lainaa niin asuntoon kuin yritykseenkin. Sen jälkeen niitä ei olekkaan kiinnostanut.Lapset lapset... ei Nordeaa kiinnosta joku perusasiakas hevon vittua. No joo, kaipa tiesitte tämän itsekin. Eli tulin pätemään. Kyllä hävettää.
Niin pitkään älä ole huolissas kun ei uniasi häiritse.Pitää tässä kai sitten huolissaan olla kun minulla nämä Jutin hokemat pyörivät käytössä ympäri vuoden. Eilenkin taas julkaisin sosiaalisen median kanavissa Juti-meemin jossa luki että nyt voi vittu naattia, naattia.
Niin pitkään älä ole huolissas kun ei uniasi häiritse.
Tämä oli itelle huojentava tieto, sillä olen ollut ajoittain huolissani siitä kun heitä näen unissain. Ja aika useinkin vielä seikkaillaan, sillä noita ikävä kyllä riittää, varsinkin aikaisin poistuneita kavereita. Ja huolissani olen aidosti ollut välillä tuon vieressä nukkujan vuoksi, kun varsinkin sitä rattaista tuonelaan asti tuntemaani ystävääni vetelen turpiinsa aika ajoin. Ois kaiketi pitänyt tehdä se jo eläessään, mutta jokainen taplaa tavallaan. Paljonhan toki koitinkin, mutta joku muu voiton vei.Tuo on aika yleistä kai että näkee unissaan edesmenneitä ihmisiä