Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 348 423
  • 66 870
On toi Nordea vaan hieno pankki. Monta päivän mittaista huoltokatkoa viimeisen vuoden aikana ja nyt tämä viimeisin on pitkittymässä vähintään kahden päivän mittaiseksi. Eikä tietenkään mitään korvausta asiakkaalle. Miten voi tarvita niin monta pitkää huoltokatkoa vuodessa? Eikö niitä voisi huoltaa useaan kertaan öisin tms..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On toi Nordea vaan hieno pankki. Monta päivän mittaista huoltokatkoa viimeisen vuoden aikana ja nyt tämä viimeisin on pitkittymässä vähintään kahden päivän mittaiseksi. Eikä tietenkään mitään korvausta asiakkaalle. Miten voi tarvita niin monta pitkää huoltokatkoa vuodessa? Eikö niitä voisi huoltaa useaan kertaan öisin tms..
Saati, että siitä oltaisiin infottu asiakkaille. Minä kun en seuraa uutisia, enkä mitään muutakaan, niin tieto sulusta tuli lauantai-iltana kello 23. No, eilen se kortti kuitenkin toimi, mutta vähän kyllä jänskättu kaupassa, että saanko ostettua vai en.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Saati, että siitä oltaisiin infottu asiakkaille. Minä kun en seuraa uutisia, enkä mitään muutakaan, niin tieto sulusta tuli lauantai-iltana kello 23. No, eilen se kortti kuitenkin toimi, mutta vähän kyllä jänskättu kaupassa, että saanko ostettua vai en.
Itellä jäi kerran ostokset kassalle kun ei kortti toiminut eikä automaatistakaan saanut rahaa. Vitutti ja nälätti niin paljon, että laitoin oikein sähköpostia Nordeaan. Ne ei muka tiennyt edes mistä puhuin vastauksessaan. Vaihdoin seuraavana päivänä pankkia.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Pitää tässä kai sitten huolissaan olla kun minulla nämä Jutin hokemat pyörivät käytössä ympäri vuoden. Eilenkin taas julkaisin sosiaalisen median kanavissa Juti-meemin jossa luki että nyt voi vittu naattia, naattia.
Niin pitkään älä ole huolissas kun ei uniasi häiritse.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Niin pitkään älä ole huolissas kun ei uniasi häiritse.

Juti seikkailemassa unissani olisi jo melkoista...

Mutta unista ja niiden häiritsemisestä tuli mieleeni tämä ihmettelyn aihe josta olen joskus jo uniketjuunkin muistaakseni kirjoittanut. Minulla on ainakin kaksi säännöllisesti unissani esiintyvää aihetta. Toisessa unessa vedän alkoholia vaikka minulla on antabus-lääkitys käytössä. Jotenkin unessa selitän itselleni että näitä voi käyttää päällekkäin. Siis korostan että tämä on untani. Silloin kun muutaman kuukauden olin käyttämättä antabusta niin en nähnyt tätä unta mutta nyt kun antabus on minulla käytössä niin on tämä unikin palannut. Hereillä ollessani alkoholi ei mielessäni edes juuri käy.

Ja toinenkin säännöllisesti unissani toistuva aihe käsittelee riippuvaisuuttani. Eli pelaan unessani ihan hillittömiä määriä. Käsitän kai unessa senkin että katkaisen peöaamattomuusputkeni mutta silti pelaan vain.

Kolmas melko usein unissani toistuva aihe onkin sitten se että edesmenneet läheiset seikkailee unissani eli etenkin äitini ja veljeni.

Hassuja unia sitten ihminen voi nähdäkin. Tuo on aika yleistä kai että näkee unissaan edesmenneitä ihmisiä mutta onkohan tuohon jotain syytä että näkee noista riippuvaisuuksista noin usein unta?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tuo on aika yleistä kai että näkee unissaan edesmenneitä ihmisiä
Tämä oli itelle huojentava tieto, sillä olen ollut ajoittain huolissani siitä kun heitä näen unissain. Ja aika useinkin vielä seikkaillaan, sillä noita ikävä kyllä riittää, varsinkin aikaisin poistuneita kavereita. Ja huolissani olen aidosti ollut välillä tuon vieressä nukkujan vuoksi, kun varsinkin sitä rattaista tuonelaan asti tuntemaani ystävääni vetelen turpiinsa aika ajoin. Ois kaiketi pitänyt tehdä se jo eläessään, mutta jokainen taplaa tavallaan. Paljonhan toki koitinkin, mutta joku muu voiton vei.
No toistaseks on muijja säästynyt mustelmilta, ja ihan hauskoja juttujahan siinä on tullu seliteltyä kesken unien ku on ite niihin herännyt tai herätetty, ja toinen halunnut kuulla missä meen.
Olen toki vähän huolissani moisesta käytöksestäni, mutta ehkä se juontaa alitajuntaiseen jälkiviisauteen, että jotain ois pitäny tehdä oikeesti toisin aikanaan ja potkia pyllyille tovereita huolella.
Ukki vainaan kanssa on hienoo kyllä tehä mettä hommia ja käydä verkoilla, varsinkin näin talvisin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tässä kun uutisia katsoo ja siellä oli tuosta Meghan Marklesta juttua niin jos The Crown etenee joskus sinne asti että Hartsa ja Megsu tapaa toisensa niin näytteleeköhän Meghan itseään? Sehän ei ole enää hovissa joten teoriassa jopa kait voisi.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jussi-Pekka Rantanen on mies minun makuuni.

Jussi-Pekka Rantanen on mies, joka vappupäivänä lähtee vappulounaan jälkeen ainoan kerran vuodessa kaupungille vähän irrottelemaan muutaman kaveripariskunnan kanssa. Illan päätteeksi skumppahuuruissaan, ylemmyydentunnossaan ja naiselleen sekä kavereilleen omaa miehisyyttään todistaakseen, alkaa nakkikiskajonossa vittuilemaan taviksille ja päätyy nokka veressä päivystykseen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jussi-Pekka Rantanen on mies, joka vappupäivänä lähtee vappulounaan jälkeen ainoan kerran vuodessa kaupungille vähän irrottelemaan muutaman kaveripariskunnan kanssa. Illan päätteeksi skumppahuuruissaan, ylemmyydentunnossaan ja naiselleen sekä kavereilleen omaa miehisyyttään todistaakseen, alkaa nakkikiskajonossa vittuilemaan taviksille ja päätyy nokka veressä päivystykseen.
Raportoitu trollauksena.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jussi-Pekka Rantanen on mies, joka vappupäivänä lähtee vappulounaan jälkeen ainoan kerran vuodessa kaupungille vähän irrottelemaan muutaman kaveripariskunnan kanssa. Illan päätteeksi skumppahuuruissaan, ylemmyydentunnossaan ja naiselleen sekä kavereilleen omaa miehisyyttään todistaakseen, alkaa nakkikiskajonossa vittuilemaan taviksille ja päätyy nokka veressä päivystykseen.
Veit JiiPeen hunajamarinoidut varpaat suustani.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jussi-Pekka Rantanen on mies, joka vappupäivänä lähtee vappulounaan jälkeen ainoan kerran vuodessa kaupungille vähän irrottelemaan muutaman kaveripariskunnan kanssa. Illan päätteeksi skumppahuuruissaan, ylemmyydentunnossaan ja naiselleen sekä kavereilleen omaa miehisyyttään todistaakseen, alkaa nakkikiskajonossa vittuilemaan taviksille ja päätyy nokka veressä päivystykseen.
Ja tukkansakin on Mauri Pekkarisen vanha, mustalla spraylla vaan käsitellyt ettei kukaan muka huomaisi.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Jussi-Pekka Rantanen on mies, joka vappupäivänä lähtee vappulounaan jälkeen ainoan kerran vuodessa kaupungille vähän irrottelemaan muutaman kaveripariskunnan kanssa. Illan päätteeksi skumppahuuruissaan, ylemmyydentunnossaan ja naiselleen sekä kavereilleen omaa miehisyyttään todistaakseen, alkaa nakkikiskajonossa vittuilemaan taviksille ja päätyy nokka veressä päivystykseen.
Ma oon kyllä nyt ihan sanaton.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Uskomattoman typeriä juttuja täälläkin saa kyllä lukea. Olette vaan kateellisia Jussi-Pekka Rantaselle koska hän on rikas, komea ja menestynyt.
 
Tuli pakottava tarve kirjoittaa että en saa mielessäni käännettyä BilleBeinoa uskottavaksi brändiksi. BakuBoivu.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuli vähän simahdettua dösään. En muista oonko sitten opiskeluaikojen. Metroon ja junaan kyllä.

Hei tää on sillain tosi samaistuttavaa. Kerran sammahdin just yks pysäkki ennen kuin piti jäädä pois. Just ennen päättäriä havahduin, ja sieltähän oli taksimatka saman verran kuin olisi ollut keskustasta. Sittemmin en kauheesti oo akvaariolla kulkenut, ettei vaan tutut nää pysäkillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös