Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 638
  • 66 860

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mustarastas on tässä päivänä parina pyörinyt lintujen ruokintapaikan ympärillä. Kai se jotain sieltä on suuhunsa saanut... Tuntuu jotenkin aikaiselta nähdä jo mustarastaita pihassa.
Meillä on mustarastaat (tai ainakin mustarastas) talvehtinut jossain puutaapelin alla, koska aina kun siellä käy niin räpistelee lentoon. Olisko se/ne peilannut viime talveen että ei tarvitse lähteä minnekään kun ei ollut lunta koko talvena, mutta tänä talvena onkin sitten ollut 60 cm.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä tietää, että kesä lähenee? No siitä, että Newcastle pelaa putoamista vastaan.
 
Kotona taas noin 7h, aamulla takasin duuniin. Tänään tein 17h, saa nähdä mitä huomenna. Onko tää nyt sit hyvä vai huono, en oo vielä ihan varma.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kotona taas noin 7h, aamulla takasin duuniin. Tänään tein 17h, saa nähdä mitä huomenna. Onko tää nyt sit hyvä vai huono, en oo vielä ihan varma.
Hyvä se on jonkin aikaa, ei pidemmän päälle. Hyvinkin tuttua entisestä elämästä, onneksi enää ei tarvitse.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos Kelly, minun uusi manchesterilainen tuttavani. Liam-räsynukke kulkee tietään Stadiin. Kelly hoitaa. Kiitos sinä hieno nainen, joka tämän järjestät.

Te engelsmannit olette vitun hyvää jengiä. Tykkään teistä. Eikun oikeasti rakastan teitä. Rakastan brittejä!

Jos se nyt oli üllatus jollekin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Silloin kun mies saa Liam Gallagher- nuken ja nukkuu sen kanssa, niin mitä silloin tehdään?

En ole vielä nukkunut Liamin kanssa, mutta hypoteettinen kysymys.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Silloin kun mies saa Liam Gallagher- nuken ja nukkuu sen kanssa, niin mitä silloin tehdään?

En ole vielä nukkunut Liamin kanssa, mutta hypoteettinen kysymys.
Minä nukkuisin sen kanssa kuten yleensäkin tyynyn kanssa. Sinä kokisit varmaan teiniajoista tutun yöllisen orgasmin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Näinköhän mahdollisuuteni elää hieman leveämmin kaatuu muuten tähän hemmetin koronaan ja byrokratiaan? Rahaani käyttäisin nyt ennen kaikkea vapaa-ajan rientoihin mutta jaa niin, niitähän ei ole oikeastaan tällä hetkellä. Tai sitten johonkin matkalle ei ole nyt aikaa lähteä ja kun on hiihtoloma niin on se sulku?

Helppohan se on sanoa että säästää nyt ja käyttää rahoja sitten kun se on mahdollista. Mutta onko näin todellisuudessa? Minulta loppuvat näillä näkymin työt vuoden lopussa ja jos sen jälkeen joudun elämään taas tuilla niin toimeentulotukea minulle ei makseta kun on noita mahdollisia säästöjä. Eli säästöni hupenevatkin normielämiseen?

No, tässä voi näkyä nyt myös se väsymykseni tähän vallitsevaan tilanteeseen. Kun on tuo korona nyt ennen kaikkea vaikuttanut minun vapaa-aikaani ja tehnyt siitä jokseenkin tylsän. Olisi hienoa taas nauttia elämästä muutenkin kuin kokkailemalla ja leipomalla. Kaikki kunnia niillekin ja hyviä tuotoksiahan minä teen mutta kaipaa sitä muutakin elämää vähitellen.

Tietenkin ymmärrän tuon että Kelan toimeentulotukea ei makseta jos ja kun on säästöjä. Mutta toisaalta tuo sotii sitten kuitenkin kai sitä melko perinteistä ajattelutapaa vastaan että aina kannattaa säästää pahan päivän varalle.

Mutta ei tässä nyt kannata liikaa murehtia niitä asioita mitä mahdollisesti tapahtuu vuoden vaihtuessa. Kun en edes tiedä voinko saada taas sitä ammattiliiton maksamaakin kai vähän korotetumpaa työttömyyskorvaustakin. Ja nyt kun olen tuolla nykyisessä työpaikassani yhtäjaksoisesti yli kaksi vuotta töissä plus siihen päälle aiempi työkokemus niin luulisi sillä nyt melko helposti jo muita töitä irtoavan. Jos työt ei sitten jatku enää tuolla nykyisessä paikassa.

Mutta vaikka kaukoviisaus onkin tietyllä volyymilla hyvä asia niin ei sitä nyt liikaakaan kannata murehtia ja spekuloida noin pitkän ajan päästä mahdollisesti tapahtuvia asioita. Nautin nyt täysillä tästä ajasta kun on töitä hyvin ja satsaan siihen ruokaankin vaikka sitten. Ja voi sitä jo tämänkin vuoden puolella päästä nauttimaan myös niistä vapaa-ajan riennoista. Kesällä taas reissuun vaikka? Minuthan on jo rokotettukin.
 

Glove

Jäsen
Kotona taas noin 7h, aamulla takasin duuniin. Tänään tein 17h, saa nähdä mitä huomenna. Onko tää nyt sit hyvä vai huono, en oo vielä ihan varma.
Ei se pitemmän päälle ole hyväksi. Mulla on nyt menny reilu neljä vuotta toipumiseen edellisestä kymmenestä vuodesta. Etkä sinä edes ehdi tuhlata niitä kaikkia rahoja jotka tienaat kun olet aina töissä tai nukkumassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eukko sanoi, ettei meille tulekaan Guns N' Roses -lakanoita, että ne on loppuneet varastoista ympäri maapallon. Tämä on kyllä pettymys. Eikä uusia enää tehdä, näin kerrottiin. Tuli vaan noista yllä olevista jutuista yhtäkkiä mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllähän Family Guy toimii. Varsinkin näin kevyessä nousussa pikku krapulan poiston päälle. Quagmire on mulle kyllä lähes Jumala.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllähän Family Guy toimii. Varsinkin näin kevyessä nousussa pikku krapulan poiston päälle. Quagmire on mulle kyllä lähes Jumala.

Itselläni ei jälkikasvua ole, mutta veikkaisin että olisi vähän häiritsevää jos joku kaverini kyselisi säännöllisesti tyttäreltäni "joko olet 18?"
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itselläni ei jälkikasvua ole, mutta veikkaisin että olisi vähän häiritsevää jos joku kaverini kyselisi säännöllisesti tyttäreltäni "joko olet 18?"
Ei mullakaan oo tytärtä. Mää oon se jäbä joka kysyy tota.

Vitsivitsi...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei mullakaan oo tytärtä. Mää oon se jäbä joka kysyy tota.

Vitsivitsi...

Onko seuraava aamuinen keskustelu tullut kenties tutuksi?

"Bussi saapuu kohta, pitää lähteä kouluun"

"Ai, sä oot opettaja"

"Ei. Mä oon lukiossa"

"Mutta sä sanoit olevas 23"

"Ja sä sanoit rakastavas mua"
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko seuraava aamuinen keskustelu tullut kenties tutuksi?

"Bussi saapuu kohta, pitää lähteä kouluun"

"Ai, sä oot opettaja"

"Ei. Mä oon lukiossa"

"Mutta sä sanoit olevas 23"

"Ja sä sanoit rakastavas mua"
Ei kyllä ole. Tosin lukioaikana olsin kyllä halunnut mennä muutamankin opettajan kanssa samalla bussilla niitten kämpille.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei kyllä ole. Tosin lukioaikana olsin kyllä halunnut mennä muutamankin opettajan kanssa samalla bussilla niitten kämpille.

Lienee hyvä ettet ihan Quagmiren tasolle ole päätynyt. Erittäin kunnianhimoinen, mutta myös hyvin synkkä mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös