Jomppa_Koo
Jäsen
Muokkasin hieman profiilia. Suosikkijoukkue ja allekirjoitus saivat lähteä sekä en asu enää Etelä-Kurjalassa. Nyt on aika hyvä.
Tsemppiä @vilperi. Ei taida teilläkään siellä nyt olla tulossa minkäänlaisia pikkujouluja tms? Niissä voisi rennommissa tunnelmissa jutustella ja tutustua paremmin.
Ehkä vähän kannattaisi @vilperi laskea kierroksia. Sillä seisottelun ja tuijottelun määrällä mitä täältä on saanut lukea, itse säpsähtelisin kyllä enemmän pelosta kuin ihastumisesta jos olisin ihailusi kohde.
Hei, nyt tapahtui jotain tosi outoa. Sillä tämä minun ihastukseni oli tänään käymässä keittiöllä ja kun huomasin hänet niin säpsähdin hieman. Tuosta säpsähtämisestä pitäisi päästä eroon, sillä se on tosi vaivaannuttavaa.
Mutta outoa oli se että tämä nainen säpsähti ihan samalla tavalla. Ihan kuin hänkin olisi nyt ollut hermostunut. - -
Työyhteisössä ollaan paljon yhteyksissä tänä päivinä, miten ei muuten olisi. Aika viatonta tuo vilperin touhu ollut, mitä ihmettä täällä taas nyrpistellään.
Aivan varmasti säikähtää. Naiset, niin kuin miehetkin, ovat siitä yksinkertaisia, että kyllä sitä helposti huomaa, että pitääkö nainen seurastasi. Hymyily seurassasi, nauraa jutuillesi, hakeutuu lähellesi, kyselee elämästäsi. Tälläisiä merkkejä etsisin, en että pelästyykö hän seurassasi. @vilperiÄlä hyvä mies jää tuijottamaan työkaveriasi etenkään jos silmät kiiluu niin metaforisessa kuin konkrettisessakin mielessä. Koska vähän kuulostaa, että daami voisi säikähtää teikäläisen tuijotusta .
Ottakaa se pipo sisällä pois!
Älä ainakaan naiselle loihe lausumaan vanhaa lemmenluritusta tässä vaiheessa:Pitää varmaan hillitä menoa ja halujaan ettei tämä nainen nyt pelkää minua. Miten se Armi ja Dannykin lauloi, tahdon olla sulle hellä?
En ole käynyt armeijaa. Voin siis pitää päähinettä sisätiloissakin. Juntit.