banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuinka moni haluaa tämän ketjun kiinni? Jos tykkäyksiä tulee tähän viestiin yli 500 pyydän ketjun lukitsemista.
Kuinka moni haluaa tämän ketjun kiinni? Jos tykkäyksiä tulee tähän viestiin yli 500 pyydän ketjun lukitsemista.
Ootko sinä tämän ketjun perustaja?
Mun ketjut menee kiinni ihan pyytämättä.
No se on hyvä...Tämä siis ei mitään piruilua, vaan oikeasti arvostan, @Iisoppi !
Onneksi olkoon! Pääsitkö ihan sisällekin?Mäkin yritän! Pääsin saatille.
Onneksi ei mennyt hukkaan palstaveljien tapaamisen missaaminen. Nimittäin juuri puhuttiin sinusta että pistit treffit tämän tapaaamisen edelle :)Olkaas nyt ja käyttäytykää.
Mäkin yritän! Pääsin saatille.
Herrasmies ei kerro. Tuossa se kainalossa kuitenkin tuhisee ja selaa mun kanssa Jatkista.Onneksi olkoon! Pääsitkö ihan sisällekin?
Kuka on hänen suosikkinimimerkki omasi lisäksi ja mitä mieltä hän on moderaattoreista?Herrasmies ei kerro. Tuossa se kainalossa kuitenkin tuhisee ja selaa mun kanssa Jatkista.
Huntilla voit kertoa mitä ketjuja avataan ja avaan ne puolestasi. Menisi samalla sekin neitsyys.
Se on juuri näin. Paitsi toi, että modet tykkää. Muuten kun saisit avata ketjuja, eikä kaikki avaamasi (those were the days of our lives) olisi lukkojen takana.Mulle niitä avataan ihan ilmaiseksi. Olen niin suosittu. Modetkin tykkään minusta ja kaikki. En aiheuta kahnauksia. Olen hyvä tyyppi ja kerron sen kaikille.
Se on juuri näin. Paitsi toi, että modet tykkää. Muuten kun saisit avata ketjuja, eikä kaikki avaamasi (those were the days of our lives) olisi lukkojen takana.
Kielii vain siitä, että päättävissä elimissä oli siihen alkaen maatalon isäntiä, joille aihealue oli liian herkkä. Joensuusta tai mistä lie.Minähän en avannut eläinseksiketjua, kysyin vain ketjussani, minkä lajien kanssa olette panneet. Tästä sitten pahastuttiin. OUTOA.
Oiskohan palstalaisilla tarvetta hyville risuaidoille? Tein yhden nopeesti tänä aamuna ja siitä tuli ihan hieno. Voitte käydä @redpecka n allekirjoituksesta katsomassa miltä näyttää. Jos kiinnostusta ilmenee niin voin kyhäillä niitä muillekin.
Tommonen perusmalli mikä redpeckalla on niin lähtee yhdellä tykkäyksellä ja lihavoitu maksaa kaksi.
Perusmalli on meidän suosituin tuote, mainio valinta. #Ottaisin tommosen perusmallin. Tosi kivan näkönen!
Onks mitään bläkkistarjouksia?Perusmalli on meidän suosituin tuote, mainio valinta. #
Bisnes lähti vasta tänään käyntiin, aika hyvä kysyntä ollut ilman tarjoksiakin. Jos totta puhutaan, niin mun markkinointitiimi rekryää parhaillaan ja Key account managerin paikka on myös vapaana.Onks mitään bläkkistarjouksia?
Kyllä hän täällä ihan omalla nimimerkillään selailee, ei pahemmin kirjoittele. Nordiksella kävijöitä, huoh. Enempää en paljasta ettei tule penaltia.Kuka on hänen suosikkinimimerkki omasi lisäksi ja mitä mieltä hän on moderaattoreista?
Vigernes myy tulitikkuja halvalla.Onks mitään bläkkistarjouksia?
Varg on hieno mies, mutta huolimaton tulen kanssa.Vigernes myy tulitikkuja halvalla.
Bansku, se käyttäytymiskäsky koskee sinuakin.Vigernes myy tulitikkuja halvalla.
Kuten myös terävälineiden kanssa. Kaikki ihan vahinkoja.Varg on hieno mies, mutta huolimaton tulen kanssa.
Itsepuolustusta. Euronymuksen syy!Kuten myös terävälineiden kanssa. Kaikki ihan vahinkoja.