Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 925
  • 66 797
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tuli muuten just mieleen, et aivan takuulla Venäjällä jonkun naispuolisen henkilön sukunimi voi olla Kullikova.

Jos löytys vielä sen niminen ku Daniela "Danny" Kullikova. Tosta ei sitten kyllä nimi enää parane. Sen lupaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Pepsille. Olutta /Jallua juotavan pitää olla. Tai mallasviskiä kun halutaan hifistellä.

Sekoittaminen raportoitu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaiken maailman kalukukkaroa ja munapussia löytyy kyllä netistä. Siis ihan tällä sivulla vahingossa klikkasin mainosta... ja aloin tsiikailee huvikseen tarjontaa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20201103-183030~2.png
    Screenshot_20201103-183030~2.png
    236,8 KB · kertaa luettu: 102
  • Screenshot_20201103-183135~2.png
    Screenshot_20201103-183135~2.png
    240,7 KB · kertaa luettu: 103

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kaiken maailman kalukukkaroa ja munapussia löytyy kyllä netistä. Siis ihan tällä sivulla vahingossa klikkasin mainosta... ja aloin tsiikailee huvikseen tarjontaa.
scholl sanoo kyllä! Noissa on vyötärönauha asiallisen korkuinen, vielä kun saisi punaisena ja tekstillä Speedo.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
scholl sanoo kyllä! Noissa on vyötärönauha asiallisen korkuinen, vielä kun saisi punaisena ja tekstillä Speedo.
Ajjjumalauta. Noitten sisään 170 senttiä ja 58kg aromiöljyttyä saksamielistä alfaseksiä! Sitten vaan retaleita ojentaan Hangon regattaan ja The World is yours. Ahh. Tuli vähän tuhmaa tylsille blackhorseilleni...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kiitokset ilmiantajalle. Eipä tarvitse tänne enää juuri kirjoitella. Kivaa ollut, mutta voi mennä aika kauan ennen kuin uskallan tänne avautua yhtä vapaasti kuin ennen. Eläkkeellä varmaan seuraavan kerran.

Luen kyllä ja privalla tavoittaa jos asiaa. Ja kesämiitin järjestän kyllä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onhan tämä elämä mennyt nyt vähän liian vaikeaksi. Ja pelkkien tunteiden takia. Elämä olisi niin paljon helpompaa ilman tunteita.

Nukkuminen on aika hankalaa ollut parina viime yönä. Tänäänkin olisin voinut nukkua seitsemään asti mutta heräsin jo joskus neljältä! Noh, onneksi olin mennyt jo aikaisin maatekin. Siis minulle aikaisin oli nyt vähän jälkeen kello 19 eilen illalla.

Ajatukset pyörivät paljon tuossa tietyssä naisessa ja ihastumisen merkkejä miettiessä. Ei oikein muuta tulekaan sitten pohdittua. Paitsi että millainen tämä nainen olisi sängyssä. No joo, en nyt varmaan pelkkää seksiäkään tässä tahdo mutta onhan se luonnollinen osa tätä kaikkea ja käy väkisinkin mielessä. Etenkin kun tämä nainen on niin kuuma pakkaus. Olen jopa miettinyt että olisinko kuitenkaan tarpeeksi hyvä sittenkään hänelle.

No, se täytyy sanoa onneksi että vaikka yöunet jäävät ehkä lyhyiksi niin silti nämä asiat pitävät mielen virkeänä ja ei ole sitten kuitenkaan niin väsynyt kuin voisi luulla.

Ja siihen kuinka vaikeaa elämä tällä hetkellä on. Halut on melko kovat tosiaan ja orastavia seisokkejakin tulee töissäkin tämän tästä. Onneksi nyt ei täyteen pelikuntoon ole kesken työvuoron pongahtanut vaan luulen että on ollut niin orastavia seisokkeja vielä että ei ne ole onneksi varmaan näkynyt kuitenkaan. Vaiika kyllä sitä vähän liian paljon miettii ja pelkää että näkyykö ne?

Kerran tuli muuten sellainenkin hetki vastaan että näin vilaukselta tämän naisen pukuhuonekäytävällä. Hänellä oli vielä siviilivaatteet jo yllä jolloin kyllä näyttää vielä paremmalta kuin työvaatteet päällä, minulle tuli silloin pieni seisokki ja olin hakemassa jotain tavaraa saman käytävän varastolta. Palatessani se pieni seisokki oli vielä päällä ja eiköhän tämä tietty nainen ollut sitten vastassa ja jostain syystä painoi keittiön oven aukaisunapistakin että pääsin keittiöön.

Siis ilman pyyntöä ja ei mennyt edes itse keittiöön sisälle. Avasi vain minulle mitä ilmeisemmin oven. Ainakin näin luulen ja ehkä myös toivon. Pervona jätkänä jostain syystä toivon hänen myös huomanneen pientä kohoutumaa etumuksessani.

No joo, nyt tuo hermoilu työpaikalla on mennyt jostain syystä jo siihen että olen alkuun monien muidenkin seurassa hermostunut. Säpsähtelen ja käännän katseen nopeasti pois. Minullahan on ollut tätä vikaa kyllä jo jostain syystä monet vuodet mutta nyt tuo on taas alkanut vaivaamaan. Etenkin tämä korostuu kyllä tuon tietyn naisen läsnäollessa. Aivan kuin pelästyisin ensin häntä mutta kyllä sitten pystyn rohkaisemaan mieleni ja sieltä tulee ne huomenen toivotukset jne.

Olen pistänyt nyt myös merkille senkin että jostain syystä sitä on vähän alkanut nyt sitten enemmän katselemaan muitakin naisia sillä silmällä. Ehkä tämä ihastumistapaus herätti minussakin taas luonnolliset halut. Mutta se on kyllä sanottava että yksikään muu nainen työpaikalla ei näytä niin hyvältä kuin tämä ihastukseni kohde. Ei edes vaikka töissä on myös nuorempiakin naisia. Olen nyt jostain syystä iskenyt silmäni siihen työpaikan kuumimpaan pakkaukseen. Ainakin omasta mielestäni.

No joo, tästä tuli nyt vähän kiellettykin viesti näiden herkkien nykysääntöjen mukaan. Vaikka en ymmärrä täysin miksei seksistä saa kirjoittaa sillä onhan nämä oikein käsiteltyinäkin vain ihan luonnollisia asioita.

Mutta tunteiden, ajatusten ja pelin rauhoittamista tämä nyt vaatisi. Olen vähän liian innokas nyt kun tosiaan mitään täysin konkreettista ei ole vielä tapahtunut. Kaikki voi olla vain kuvitelmaa ja pelkkää työkavereiden välistä ystävällisyyttä.

Mutta se on iso juttu että jos ja kun tämä tietty nainen on huomannut hermoiluni, ja kiinnostukseni häntä kohtaan niin se miten hän tosiaan on ainakin vielä reagoinut asioihin. Jos tämä ei tärppääkään niin antaa tämä lisää itsevarmuutta yrittää taas lisää naisten kanssa. Ja muutenkin sosiaalisuuteni työpaikallakin on vain yhä tälläkin viikolla entisestään kasvanut. Aivan kuin tällä ihastumistapauksella ja tämän naisen käyttäytymisellä olisi vaikutusta muutenkin itsetuntooni ja rohkeuteeni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eiks toi oo aika tylsää seurata noita ehdokkaiden puheita ääntenlaskun aikana? Kumpikin on niin luottavaisin miälin ja voitto tulee ja blaa blaa. Eikö olis paljo coolimpaa kun jannuilla olis samallainen ote kun jatkiksen otteluseurannassa? Vittu mitä paskaa, vituiks menee kumminkin. Esim. Mainen äänet menee kandidaatille Y niin X twiittaa: Vittu Maininkia saatana! Hyvä maininki hei. Haistakaa paska, viimenen sammuttaa valot. Sitten kun X kirii Y:n ohi niin Y twiittaa: Ha! Kannatti lyädä miljoona taalaa äksälle, kyllähän tän nyt vittu tiesi! Ja näin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Täytyy oikeesti välillä kyllä kiittää ylempiä voimia tästä mun mielikuvituksesta. Oli taas niin villit unikuvat että venatkaas kun kerron:

Alkuyöstä torkuin aluksi vain pari tuntia, mutta se ei haitannut. Kerkisin päästä suljettujen ovien sisään seuraamaan ulkopuolisena henkilönä erittäin nopeatempoista seksikohtausta. Tämä nainen oli siinä pukeutunut poliisiksi ja näkemäni sekä kuulemani perusteella naisella oli selvästi jokin kidutusfetissi.

Sessio oli ohi nopeasti, sillä eihän unissa tapahtumat ikinä etene tasaisen lineaarisesti. Harmi, sillä tuota olisi kyllä voinut seurata pidempäänkin. Uni päättyi vasta kun seksiä harrastanut pari poistui huoneesta naisen kiitellessä miestä viettellevä ilme kasvoillaan.

Oudointa on varmaan että en tunnistanut kumpaakaan näkemistäni kasvoista, en ainakaan niin hyvin että osaisin sanoa keiden illusiivista seksihetkeä mä pääsin todistamaan.

Hold on, it gets even better...

Toisessa unessa olin myös pelkkä sivustakatsoja, kun törmäsin useampaan Disney Pixar-hahmoon. Alussa oli Woody Toy Storysta jahtaamassa jonkun tuntemattoman lelun kättä (?) bussipysäkillä. Sen tarkemmin en enää tästä muista, mutta unen lopussa oli selkeämpi kohtaus jossa näin, ja tunnustan että tämä oli jo kolmas kerta, unessani Ötökän Elämää-elokuvan hahmoja.

Tällä kertaa heinäsirkkojen pääpahis Hopper oli taas kerran äärimmäisen käärmeissään jostain velipojalleen Moltille, koska tämä oli toiminut täysin vastoin hänen neuvojaan. Molt oli juuri saamassa turpaan, mutta uni loppui siihen, joten en tiedä mitä tapahtui sen jälkeen.

Että hyvää huomenta vaan teillekin.

Edit: Joo arvasitte varmaan, että katon liikaa Disney-leffoja. Vaarallinen kombo jos on myös luonnostaan aktiivinen mielikuvitus.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eiks toi oo aika tylsää seurata noita ehdokkaiden puheita ääntenlaskun aikana? Kumpikin on niin luottavaisin miälin ja voitto tulee ja blaa blaa. Eikö olis paljo coolimpaa kun jannuilla olis samallainen ote kun jatkiksen otteluseurannassa? Vittu mitä paskaa, vituiks menee kumminkin.
Kyllähän se olisi ollut aika päheetä jos Biden olisi ekassa puheessaan voiton varmuuden sijasta sanonut... Rakkaat kannattajat! Vituiks tää meni, menkää kaikki nukkumaan. Trump kyllä lopulta voittaa tämän homman.
Mutta tuo ei sopisi amerikkalaiseen menttaliteettiin... Kaikki on voittajia kunnes häviävät. Ja Trump ei varmaan myönnä häviötä vaikka oikeasti häviäisi pressanvaalit.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli tosta vihjailupelikiellosta mieleen, että olen minäkin vihjaillut, mutta ilmeisesti silloin lähetettiin vain yyveetä eikä raportoitu.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mitä täällä nyt vihjaillaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös