Täytyy oikeesti välillä kyllä kiittää ylempiä voimia tästä mun mielikuvituksesta. Oli taas niin villit unikuvat että venatkaas kun kerron:
Alkuyöstä torkuin aluksi vain pari tuntia, mutta se ei haitannut. Kerkisin päästä suljettujen ovien sisään seuraamaan ulkopuolisena henkilönä erittäin nopeatempoista seksikohtausta. Tämä nainen oli siinä pukeutunut poliisiksi ja näkemäni sekä kuulemani perusteella naisella oli selvästi jokin kidutusfetissi.
Sessio oli ohi nopeasti, sillä eihän unissa tapahtumat ikinä etene tasaisen lineaarisesti. Harmi, sillä tuota olisi kyllä voinut seurata pidempäänkin. Uni päättyi vasta kun seksiä harrastanut pari poistui huoneesta naisen kiitellessä miestä viettellevä ilme kasvoillaan.
Oudointa on varmaan että en tunnistanut kumpaakaan näkemistäni kasvoista, en ainakaan niin hyvin että osaisin sanoa keiden illusiivista seksihetkeä mä pääsin todistamaan.
Hold on, it gets even better...
Toisessa unessa olin myös pelkkä sivustakatsoja, kun törmäsin useampaan Disney Pixar-hahmoon. Alussa oli Woody Toy Storysta jahtaamassa jonkun tuntemattoman lelun kättä (?) bussipysäkillä. Sen tarkemmin en enää tästä muista, mutta unen lopussa oli selkeämpi kohtaus jossa näin, ja tunnustan että tämä oli jo kolmas kerta, unessani Ötökän Elämää-elokuvan hahmoja.
Tällä kertaa heinäsirkkojen pääpahis Hopper oli taas kerran äärimmäisen käärmeissään jostain velipojalleen Moltille, koska tämä oli toiminut täysin vastoin hänen neuvojaan. Molt oli juuri saamassa turpaan, mutta uni loppui siihen, joten en tiedä mitä tapahtui sen jälkeen.
Että hyvää huomenta vaan teillekin.
Edit: Joo arvasitte varmaan, että katon liikaa Disney-leffoja. Vaarallinen kombo jos on myös luonnostaan aktiivinen mielikuvitus.