Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 095
  • 66 854

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Vielä 289 vuorokautta ja Alko myy meikäläiselle väkeviä passia sekä hynää vastaan. H-hetki lähenee.

Hyysäyslaki ehtii vielä moneen kertaan muuttua ennen sitä ja monopolit kaatua jolloin Punis voi käydä ostaan viskipullon paikallisen K-Marketin kätköistä mikäli niin arvokasta juomaa tollaiseen puljuun otetaan myyntiin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
On tämä ihastuminen saanut jo nyt hyviäkin muutoksia aikaan. Olen rohkaistunut työmaallakin puhumaan ihan eri lailla. Siis muiden kuin tämän ihastukseni seurassa. Vielä kun uskaltaisi enemmän puhua tälle ihastuksellekin. Muutakin sanoa kuin huomenet. Tai onhan sitä siinäkin jo hyvä alku.

Ja sitten tämä että ihan vauhdilla ja omalla tahdolla olen laittamassa elämän tapani remonttiin. Tarkoitan että syö enempi salaatteja, kasviksia ja syö muuten pienempiä annosmääriä. Ja vähentää selkeästi herkuttelua. Myöhässä nämä muutokset tässä kyseisessä naisasiassa tulevat mutta kyllä muuten varmaan tuollainen remontti hyödyttäisi ja jatkossa varmaan takaisi paremmin saannin sitten naistenkin parissa?

Ja sitten tämä positiivisuus mikä minusta huokuu tällä hetkellä. Ihan iloinen fiilis tällä hetkellä, en halua luopua näistä unelmista tätä naista kohtaan jos se saa näin paljon hyviä muutoksia aikaan.

Ja varmaan pitää käydä psykologille puhumassa että pääsisi siitä hermoilusta tämän naisen läheisyydessä ja muiden ihmisten seurassa eroon. Kun tuosta tulee aika paljon nyt ylimääräistä stressiä ja ahdistusta.

Ja nyt olen huomannut että tämä nainen on minulle puhuessaan jokseenkin hämmentynyt ja yllättynyt. Miksi näin? Onko hän varattu ja ihmettelee kun olen siitä silti kiinnostunut. Enkö tiedä tätä? Vai onko hän yllättynyt kun nuorempi mies osoittaa kiinnostusta?

Päivän paras viesti. Nää on kivoja kun joku ihastuu toiseen. Itselläni on just menossa toisinpäin tilanne että yks on ihastunu minuun ja ihan seksikäskin on, saa nähdä.

Mitä tuohon viimeseen että on hämmentynyt ja yllättynyt niin kyllähän naiset tykkää aina positiivisesta huomiosta nuoremmalta mieheltä siinä vaiheessa kun alkaa parasta ennen päiväys lähentyä. Mutta kokeilepa samaa johonkin juur 18 v täyttäneeseen pissikseen niin saat ahdistelusyytteen ja pääset Alibin sivuille.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Alkoks teilläkin kaikki siitä kun saitte lopputilin? Sit haitte täyden lastin juhlan kunniaksi. Ette kainostellut yhtään.
Itse asiassa se loppui siihen. Nyt on parempi, tai ainakin pitäis olla. Persohan minä olen, mutta siksi en hae sitä lastia. Näin on menty jo aika pitkään. Paha vaanii, mutta ei saa napattua. Sen verran pitää aina kokeilla. Mutta ei lastia, vai kaksi olutta max. kotona.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kiitos muuten nimimerkille @Mustanaamio hyvästä vastauksesta edelliseen tähän ketjuun lähettämääni viestiin.

Ja olen samaa mieltä . . . . . kesken.
Tämähän onkin mahtavaa, kun ihan kiitellään. Harvemmin on näin käynyt. Vertaistukea kai meinasin, kun kirjoittelin rajoittuneita näkemyksiäni. Eip mulla muuta, mutta nainen joka ei jaa kaikkia asioitaan muille ei ole totta, mutta on niillä kai jokin keskinäinen luottamus? Ainakin aikuisilla naikkosilla luulisi olevan, mutta kun olosuhteiden pakosta joudun toisinaan kuuntelemaan sisarusten ja ystävien välistä keskustelua, niin siinä käsitellään sellaista mitä en kertoisi edes Gestapon ja NKVDn parhaimpien inkvisiittoreiden painostuksesta. Käytännössä pakenen lisähappea kiskoen ulos rakennuksesta.
Ole ystävällinen, kysele kuulumisia, älä vaan sorru esittämään mitään, jos kohde on suosiollinen ja näkee jännityksen niin ei se siihen kaadu. Pikku kehu jostain tyyliin ompa hieno, kivan näköinen yms. Ei edes joka päivä max yksi päivässä alkuun. Kysy, että mitä sinä puuhaat tai teet. Älä kiirehdi liikaa. Naisethan on aina pelottavia ja arvaamattomia ja ne tietää sen. Jos typy on naimisissa, niin sittenhän homma meneekin mielenkiintoiseksi. Joskus puolisot eivät ymmärrä yhtään, että tangoon tarvitaan kaksi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos haluat nähdä länkkäreistä parhaimman, käännä heti yle teemalle.

Blondiksi kutsuvat ja pahiskin puhuu kultatukkaisesta enkelistä, mutta kyllä mä sanon että toi Eastwood on brunetti. Eikö niillä ole silmiä päässä. Ikävää kun käsikirjoitus pakottaa hahmot sanomaan epäloogisia asioita. Eikä vissiin vetyperoksidiakaan ollut että Eastwoodista olisi saanut sen näköisen kun kirjoitettu hahmo.

Jukka Rautakorpi kun olisi saatu tähän pääosaan, niin juonessa olisi jotain järkeä.
 
K

Kiekkokatsoja

Blondiksi kutsuvat ja pahiskin puhuu kultatukkaisesta enkelistä, mutta kyllä mä sanon että toi Eastwood on brunetti. Eikö niillä ole silmiä päässä. Ikävää kun käsikirjoitus pakottaa hahmot sanomaan epäloogisia asioita. Eikä vissiin vetyperoksidiakaan ollut että Eastwoodista olisi saanut sen näköisen kun kirjoitettu hahmo.

Jukka Rautakorpi kun olisi saatu tähän pääosaan, niin juonessa olisi jotain järkeä.
Ikää kun kerttyy, niin ajatukset helpolla muuttuu.
Ja olisit edes sanonut, että Rauno Korpi (jonka kanssa joskus juttelin), olisi roolihahmokin ollut edes ikäluokkaa sinnepäin. Tosin hieman kaukana vieläkin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No Danny sitten, jos Rautakorpi oli liian nuori rooliin. Nuori Danny olisi valkoisine hiuksineen sopinut hyvin Blondien rooliin.

No joo, hassuttelu sikseen, onhan tämä yksi kaikkien aikojen parhaita elokuvia. Kulkee legendaarisesta kohtauksesta toiseen vääjäämättä kuin juna. Lukuunottamatta Eastwoodin hiusten väriä on kaikki täydellistä. Olen nähnyt 10 kertaa eikä riitä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Blondiksi kutsuvat ja pahiskin puhuu kultatukkaisesta enkelistä, mutta kyllä mä sanon että toi Eastwood on brunetti. Eikö niillä ole silmiä päässä. Ikävää kun käsikirjoitus pakottaa hahmot sanomaan epäloogisia asioita. Eikä vissiin vetyperoksidiakaan ollut että Eastwoodista olisi saanut sen näköisen kun kirjoitettu hahmo.

Jukka Rautakorpi kun olisi saatu tähän pääosaan, niin juonessa olisi jotain järkeä.

Kun elokuva on italialainen niin niille Clintin pehko on blondi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ulkona on pimeää. Eihän sitä tiedä kuka siellä kulkee... Ehkä mäyrä, supikoira tai kettu. Naapurin kissaa ei ole näkynyt, ehkä meidän kisu on jotenkin merkannut tämän pihan omakseen. Komea puolikuu kyllä tuolla taivaalla möllöttää. Tällä hetkellä on kylillä varsin rauhallista. Ikkunasta kuuntelen jos joku vaikka pöristelisi, ulisisi tai soittaisi musaa liian kovalla. Oikeasti siis tuuletan vähän läpivedolla tätä tilaa. On ehkä vähän liian lämmin kun innostuin lämmittämään (varaavaa) takkaa. Ei noita ikkunoita nyt toinna unohtaa auki kun voi tulla yöllä vähän kylmä ja kisuli kärsii viileästä. Taidan mennä laittamaan ikkunat kiinni ja lähden ylös pesulle ja sänkyseen. Kisuli on kyllä vielä ulkona (tarhassaan) ja hänet pitää saada sisälle.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitäs @Kiekkokatsoja n naapurin mirrille muuten kävi? Pitkään aikaan en muista lukeneeni yhtään stooria siihen liittyen. Tuliko yhteinen taival lopulta päätökseen?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ne ei muuten oo tykkäyksiä vaan reaktiopisteitä.
Reagoin, tykkäsin, ignorasin, yskähdin, vedin kännit, oksensin, ilmoitin jatkoaikaan, raportoin itseni.

Noin paljon erilaisia reaktioita mut en kyllä näe vieläkään niitä pisteitä missään. Mut jostain syystä näen että mun huoneeseen on ilmestynyt äsken kaksi uutta ovea. Hehhehhee! Mikähän noista johtaa ulos? Onneksi tykkään arvoituksista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Reagoin, tykkäsin, ignorasin, yskähdin, vedin kännit, oksensin, ilmoitin jatkoaikaan, raportoin itseni.

Noin paljon erilaisia reaktioita mut en kyllä näe vieläkään niitä pisteitä missään. Mut jostain syystä näen että mun huoneeseen on ilmestynyt äsken kaksi uutta ovea. Hehhehhee! Mikähän noista johtaa ulos? Onneksi tykkään arvoituksista.
Tässä on pisteitä. Ja tiedätkö mitä?
Jos ei nuo pisteet kelpaa
niin ei turhiskaan voine auttaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kisuli on saatu sisään ja ikkunat on kiinni alakerrassa kuten on yläkerrassakin. Ei ole mitään syytä tuuletella. Ja nyt minä käyn nukkumaan. Melatoniini on otettu... Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pimeätä on, komee kuutamo ja tuulista. Halloween-sää viikon perässä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jos jotain muutakin kirjottaisi väillä kuin nasasioita. Vaikka vaikeaahan se on kun ajatukset pyörivät nyt tuon ihastuksen ympärillä. Mutta joo, eilen varmistui se että hyvin todennäköisesti minulla on koko joulu vapaana.

Olen elämässäni ollut vain kaksi kertaa osittain jouluna töissä. Näinä kertoina olen päässyt jouluaattona yövuorosta. Ja siihen ovat sitten yövuorot päättyneet. Joulu niin pyhä asia minulle että hyvin mielelläni olen joulun vapaalla.

Sitä en muuten sitten tiedä kuinka tämän vuoden joulua vietetään. Kun isä ei välttämättä nyt otakaan luokseen koronan takia. Tuleeko tästä ensimmäinen joulu koskaan mitä en vietä lapsuuden kodissa? Se olisi kova isku.

Ja tänään taas perjantai. Nopeasti menevät nämä viikot. Mutta ihan kiva että on perjantai. Tällä viikolla ollut nukkuminen vaikeaa kun on pyörinyt tuo ihastus mielessä öisinkin ja ollut välillä rauhatonkin mieli. Mutta hyvä että tulee viikonloppu, saa nukkua ja levätä muutenkin.
 
K

Kiekkokatsoja

Mitäs @Kiekkokatsoja n naapurin mirrille muuten kävi? Pitkään aikaan en muista lukeneeni yhtään stooria siihen liittyen. Tuliko yhteinen taival lopulta päätökseen?
Eipä tarkkaa tietoa ole. Syksy tuli, ja tuuletusikkunani on enimmäkseen kiinni, niin en kuule mirrin naukumista. Ja näköhavaintoja mulla ei ole ollut viikkoihin. Voihan se olla niin, että mummolla toisinaan kyläilee edelleen.
Hyvä merkkihän se on, jos mirri kiinnostaa. Ite tässä olen pyrkinyt siihen, että hieman isompi mirri kehräisi vierellä.
Mirrit ovat hieman "omapäisiä", mutta kun luottamus kasvaa, niin loogisuus lisääntyy.
Tuo kissimirri yksilö oli sellainen, että se yritti loppuvaiheessa pomottaa mua joka kerta. Pistin sen pihalle, kun ei tuollaisen kanssa jaksa. Oli sitten kissa, tai nainen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ja tänään taas perjantai. Nopeasti menevät nämä viikot. Mutta ihan kiva että on perjantai. Tällä viikolla ollut nukkuminen vaikeaa kun on pyörinyt tuo ihastus mielessä öisinkin ja ollut välillä rauhatonkin mieli. Mutta hyvä että tulee viikonloppu, saa nukkua ja levätä muutenkin.

Oot kyllä hömppä. Nyt ei muuta kun keksit jonkun hyvän asian millä yllätät tuon ihastukses. Katot sitten että miten siihen pimu reagoi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös