Saitko @Jomppa_Koo klapihommat tehtyä ajallaan?
Ei sulla mitään aiheeseen sopivaa youtube-videota olis laittaa?
Mikä on kuuluisin historiallinen rakennus, missä olette käyneet vessassa? Mulla se on se Birkenaun leirin se tiilinen pääportti, jossa on myös vessa yllättäen.
Perustele valintaa sillä, että ko. portti näkyy telkkarissa useammin kuin Eiffelin torni tai jopa pyramidit.
Salapissan olen suorittanut Näsinneulan näköalatasanteelta. Voe minnuu.
Kävin vääntämässä sonnat Nykin WTC ykkösessä, muistaakseni 1989. Hkin Tornin vessasta on paremmat näköalat.Mä olen käynyt paskalla Pohjois- ja Etelä-Korean rajalla olevassa vessassa.
Kummalla puolen rajaa kävit asioimassa? Oliko sielä ABC-henkisiä runoja vessan seinillä tai saman tyylisuunnan sukuelintaidetta tussattuna?Mä olen käynyt paskalla Pohjois- ja Etelä-Korean rajalla olevassa vessassa.
Taitaapi olla tuo Lappeenrannan kisapuisto, kuuluisasta en tiedä, mutta muinaishistorian tasolta fasiliteettit ovat tuolla. Miun telkkarissa näkyy tuo kanssa paljon useammin, kuin Eiffel, taikka pyramidit.Mikä on kuuluisin historiallinen rakennus, missä olette käyneet vessassa? Mulla se on se Birkenaun leirin se tiilinen pääportti, jossa on myös vessa yllättäen.
Perustele valintaa sillä, että ko. portti näkyy telkkarissa useammin kuin Eiffelin torni tai jopa pyramidit.
Ei se siis ollukkaan nanotermiittiä mikä sulatti rakenteet siälä vaan ronski toistakytä vuatta muhinu stadilainen kakka. Case closed, psychodad.Kävin vääntämässä sonnat Nykin WTC ykkösessä, muistaakseni 1989. Hkin Tornin vessasta on paremmat näköalat.
Lincolnin patsaaseen Chicagossa. Rikos on jo vanhentunut.Mikä on kuuluisin historiallinen rakennus, missä olette käyneet vessassa? Mulla se on se Birkenaun leirin se tiilinen pääportti, jossa on myös vessa yllättäen.
Se taitaa olla Colosseum. Raffles-hotelli ei taida olla yhtä kuuluisa kuin Colosseum mutta sielläkin olen käynyt vessassa.Mikä on kuuluisin historiallinen rakennus, missä olette käyneet vessassa?
Kummalla puolen rajaa kävit asioimassa? Oliko sielä ABC-henkisiä runoja vessan seinillä tai saman tyylisuunnan sukuelintaidetta tussattuna?
Aissaatana. Itteekin kiinnostais toisaalta semmonen "ohjattu ryhmämatka" P-Koreaan. Ongelmia vois tulla vaan siinä että pitäis pokerinaaman peruslukemilla kun oppaat kertaa Kimien cv:ta ja en kyllä saatana kumartele kukkien kera ketään, saati sitten sekopäädikkejen patsaita.Pohjoisen puolella oli komeat puiset bajamajat.
Unohdin Colosseumin. Mutta pidän vielä mielipiteeni.Se taitaa olla Colosseum. Raffles-hotelli ei taida olla yhtä kuuluisa kuin Colosseum mutta sielläkin olen käynyt vessassa.
Kyllä tuohon kattaukseen mahtuisi pari kovaa kollia lisää. Hiukan hienosteleva pelimies, kesäharjoittelu on lahjattomille - Hermanni Gönönen. Hintelä mutta hyvä suustaan, potkukelkkaluistelun erikoismies - Johannes Köppönen. Kiekkokatsomoiden villitsijä numero yksi - Arttu Hiltunen.Myös Pelicans kunnioittaa toisen maailmansodan veteraaneja. Tänään Tappara-ottelussa esiintyvät kaukopartiomiehet, veljekset Elias ja Topias Vilén sekä kovissa liemissä keitetty karski ss-obersturmführer, Rudolf Cerveny; tuo Otto Skorzenyn vanha luokkatoveri.
Myös Pelicans kunnioittaa toisen maailmansodan veteraaneja. Tänään Tappara-ottelussa esiintyvät kaukopartiomiehet, veljekset Elias ja Topias Vilén sekä kovissa liemissä keitetty karski ss-obersturmführer, Rudolf Cerveny; tuo Otto Skorzenyn vanha luokkatoveri.
Tämä veli menisi liigan gigoloketjun sentteriksi, jakelemaan jämiä mm. Matias Maccellille ja Victor Westermarckille.Ernesto Alessio.