Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 447
  • 66 809

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt on harvinaisempi tilanne minulle. Nimittäin minulla on huomenna eli keskellä viikkoa vapaapäivä. Näin ei ole ollutkaan moniin vuosiin vaan olen nytkin pidemmän aikaa tehnyt töitä rytmillä arki töitä ja viikonloput aina vapaina. Nyt tällä viikolla tuohon rytmiin tulee muutos sillä olen tulevan viikonlopun ensimmäistä kertaa myös töissä ja tämän johdosta olen sitten huomenna vapaalla.

Työni on muuttunut melko paljon jatkuvalla syötöllä. On tullut erilaisia työtehtäviä ja työvuoroja lisää ja suhtaudun muutoksiin ihan positiivisesti. Mielestäni se lisää työn kiinnostavuutta kun on erilaisia työvuoroja ja tehtäviä. Ja sama se minulle tuntuu olevan milloin minulla on vapaapäivä ja milloin työpäivä. Arkena vai viikonloppuna.

Eilen minulla oli syntymäpäivä. Tuli ikää mittariin jo 36 vuotta. Eli täytin Tuuskit. Mitenkään erityisemmin en synttäreitäni ole vielä juhlistanut mutta ehkäpä huomenna käyn ulkona syömässä ja teen synttärikakun.
 
@vilperi Onnea vanhentumisen johdosta. Nuori ukko vielä.

Kohta taas striimi päälle ja katsomaan KHL-kiekkoa. Saa nähdä jatkuuko Ufan suomalaisten dominointi. Ykkösketju on kokonaan suomalaisten komennossa, kun siinä hyökkää kolmikko Hartikainen, Manninen sekä Granlund.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itselläni tuli selätettyä 19 päivän työputkesta 9. Päivä. Ensi viikon perjantaina saattaapi mallas sitten maistua, kun ei oikein viitsi tässä muuten irroitella, kun aamukuudelta pitää olla nollat taulussa.

Se on palstaveljet ja siskot, muusukupuolisia unohtamatta 100 päivää jouluun!
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Mikä on kuuluisin historiallinen rakennus, missä olette käyneet vessassa? Mulla se on se Birkenaun leirin se tiilinen pääportti, jossa on myös vessa yllättäen.
Perustele valintaa sillä, että ko. portti näkyy telkkarissa useammin kuin Eiffelin torni tai jopa pyramidit.
Salapissan olen suorittanut Näsinneulan näköalatasanteelta. Voe minnuu.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mikä on kuuluisin historiallinen rakennus, missä olette käyneet vessassa? Mulla se on se Birkenaun leirin se tiilinen pääportti, jossa on myös vessa yllättäen.
Perustele valintaa sillä, että ko. portti näkyy telkkarissa useammin kuin Eiffelin torni tai jopa pyramidit.
Salapissan olen suorittanut Näsinneulan näköalatasanteelta. Voe minnuu.

Mä olen käynyt paskalla Pohjois- ja Etelä-Korean rajalla olevassa vessassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä olen käynyt paskalla Pohjois- ja Etelä-Korean rajalla olevassa vessassa.
Kummalla puolen rajaa kävit asioimassa? Oliko sielä ABC-henkisiä runoja vessan seinillä tai saman tyylisuunnan sukuelintaidetta tussattuna?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mikä on kuuluisin historiallinen rakennus, missä olette käyneet vessassa? Mulla se on se Birkenaun leirin se tiilinen pääportti, jossa on myös vessa yllättäen.
Perustele valintaa sillä, että ko. portti näkyy telkkarissa useammin kuin Eiffelin torni tai jopa pyramidit.
Salapissan olen suorittanut Näsinneulan näköalatasanteelta. Voe minnuu.
Taitaapi olla tuo Lappeenrannan kisapuisto, kuuluisasta en tiedä, mutta muinaishistorian tasolta fasiliteettit ovat tuolla. Miun telkkarissa näkyy tuo kanssa paljon useammin, kuin Eiffel, taikka pyramidit.

Jokusessa historiallisessa pytingissä, kuten Eiffelissä olen kyllä käynyt, mutta en muista poistaneeni kehostani kuona aineita noissa paikoissa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kävin vääntämässä sonnat Nykin WTC ykkösessä, muistaakseni 1989. Hkin Tornin vessasta on paremmat näköalat.
Ei se siis ollukkaan nanotermiittiä mikä sulatti rakenteet siälä vaan ronski toistakytä vuatta muhinu stadilainen kakka. Case closed, psychodad.
 
Mikä on kuuluisin historiallinen rakennus, missä olette käyneet vessassa? Mulla se on se Birkenaun leirin se tiilinen pääportti, jossa on myös vessa yllättäen.
Perustele valintaa sillä, että ko. portti näkyy telkkarissa useammin kuin Eiffelin torni tai jopa pyramidit.
Salapissan olen suorittanut Näsinneulan näköalatasanteelta. Voe minnuu.
Lincolnin patsaaseen Chicagossa. Rikos on jo vanhentunut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pohjoisen puolella oli komeat puiset bajamajat.
Aissaatana. Itteekin kiinnostais toisaalta semmonen "ohjattu ryhmämatka" P-Koreaan. Ongelmia vois tulla vaan siinä että pitäis pokerinaaman peruslukemilla kun oppaat kertaa Kimien cv:ta ja en kyllä saatana kumartele kukkien kera ketään, saati sitten sekopäädikkejen patsaita.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Myös Pelicans kunnioittaa toisen maailmansodan veteraaneja. Tänään Tappara-ottelussa esiintyvät kaukopartiomiehet, veljekset Elias ja Topias Vilén sekä kovissa liemissä keitetty karski ss-obersturmführer, Rudolf Cerveny; tuo Otto Skorzenyn vanha luokkatoveri.
 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Teppo Sulak olisi komea nimi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kilpasyöjä sekä voimamies Jesse Pynnönen on seikkaillut yleisurheilun parissa ja kotimaiset kovat luut heitelleet vinkkejä ja toki samalla tullut perspektiiviä ison kössin ja sulavan huippu-urheilijan välille.

Vähän ihmettelin korkeushyppyä ja Arttu Mattilan sekä Jessica Kähärän vinkkejä kun Jesseltä ei 120 ylittynyt. Puhuivat lopun kiihtyvästä vauhdista, mutteivat korostaneet asiaa. Ehkäpä olisi ollut liikaa opettaa isolle miehelle rytmiä, mutta kuvittelisin että Jesse olisi mennyt korkeammalta jos sinällään onnetonta nopeutta olisi painotettu loppuponnistukseen tultaessa. Nyt äijä jo hyytyi kun tuli aika ponnistaa.

Ihan hauskaa settiä silti.
 
Viimeksi muokattu:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Myös Pelicans kunnioittaa toisen maailmansodan veteraaneja. Tänään Tappara-ottelussa esiintyvät kaukopartiomiehet, veljekset Elias ja Topias Vilén sekä kovissa liemissä keitetty karski ss-obersturmführer, Rudolf Cerveny; tuo Otto Skorzenyn vanha luokkatoveri.
Kyllä tuohon kattaukseen mahtuisi pari kovaa kollia lisää. Hiukan hienosteleva pelimies, kesäharjoittelu on lahjattomille - Hermanni Gönönen. Hintelä mutta hyvä suustaan, potkukelkkaluistelun erikoismies - Johannes Köppönen. Kiekkokatsomoiden villitsijä numero yksi - Arttu Hiltunen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Myös Pelicans kunnioittaa toisen maailmansodan veteraaneja. Tänään Tappara-ottelussa esiintyvät kaukopartiomiehet, veljekset Elias ja Topias Vilén sekä kovissa liemissä keitetty karski ss-obersturmführer, Rudolf Cerveny; tuo Otto Skorzenyn vanha luokkatoveri.

Harmi kun Onni Käyhkö A-junnuista ei ole ehtinyt mukaan. B-junnuista tulossa myös lahen jengiin Aatu Sarikka, Taavi Volanen, Onni Lauri ja akselivaltojen eteläreunan edustajana Ernesto Alessio.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kohta taas striimi päälle ja katsomaan KHL-kiekkoa. Saa nähdä jatkuuko Ufan suomalaisten dominointi. Ykkösketju on kokonaan suomalaisten komennossa, kun siinä hyökkää kolmikko Hartikainen, Manninen sekä Granlund.
Älä olis mennyt manaan. Aivan päin vittuahan se meni koko homma...
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aissaatana. Itteekin kiinnostais toisaalta semmonen "ohjattu ryhmämatka" P-Koreaan. Ongelmia vois tulla vaan siinä että pitäis pokerinaaman peruslukemilla kun oppaat kertaa Kimien cv:ta ja en kyllä saatana kumartele kukkien kera ketään, saati sitten sekopäädikkejen patsaita.

Siinä kohtaa sun pokeri pettää kun tulkki kertoo että suurella johtajalla ei ole persreikää koska sen ei tartte koskaan kakkia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös