Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 299 765
  • 66 709

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikäs tässä... aurinko paistaa täällä ja lämmintä on melkein kaksikymmentä astetta. Istun terassilla laatimassa suunnitelmaa joka pitäisi olla ensi viikolla asiakkaalla. Hyvin täällä lasikopissa tarkenee kun aurinko paistaa... ehkä vähän liiankin hyvin... Ei viitsi pitää laseja paljon auki ettei tuuli pöllytä papereita pitkin matinvatia...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Siellä oli pojilla muutenkin mahtava ilta. Sunnuntai-ilta, tuo modernin dokaamisen ammattilaisille varattu hetki. Juotiin omia baarissa, lennettiin ulos, suudeltiin keskenään, lähetettiin uhkauksia ja kitistiin nettipalstalla. Voi kysyä, että miten kaikkeen ehtikin. No, aikaansaavia herroja.

Mä sain tosiaan vain ”läski” ja ”mä tiedän kuka sä olet, kaverit ovat kertoneet” -lällättelyjä. Niin juu ja toiveita että mun pitää poistua. En kyllä tiedä mihin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä sain tosiaan vain ”läski” ja ”mä tiedän kuka sä olet, kaverit ovat kertoneet” -lällättelyjä. Niin juu ja toiveita että mun pitää poistua. En kyllä tiedä mihin.

Etkö sä oo joskus linkittänyt tänne jonkin sua koskevan jutun, joten täytyikö sitä kavereilta kysyä? Veli nummenkallion alamäki on ollut kummallista seurattavaa. Nooh, ehkäpä hän vielä tokenee. Eli voimia hänelle(kin).
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Etkö sä oo joskus linkittänyt tänne jonkin sua koskevan jutun, joten täytyikö sitä kavereilta kysyä? Veli nummenkallion alamäki on ollut kummallista seurattavaa. Nooh, ehkäpä hän vielä tokenee. Eli voimia hänelle(kin).

Juu kyllä mä olen täällä aikanaan kertonut kuka olen. Ja myös kuvan itsestäni pistänyt. Että silleen ei nyt jännittänyt nämä asiat. Sääli tietty että kaverista tulee tuommoinen humalassa. Ja tää kaikki taisi alkaa silloin pari viikkoa tms. sitten kun kaveri tuli huutamaan jalkapallon liveseurantaan ja siellä hänen kanssaan väänsin. Noh, samapa tuo. Ei mua tosiaan tuntemattomien vittuilut ja haukkumiset hetkauta. Ihmetyttää vaan tämäkin koko keissi. Mutta kaippa tuosta sitten modet oma päätöksensä tekevät. Tosin siitäkin tuli hiukan ihmeellistä infoa, mutta elämä on ja eteenpäin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyllä nuo saatana tekee tuota vitun työmaata aivan vitun hitaasti tuossa vieressä perkele. Vittu että vituttaa kuunnella ties kuinka monetta viikkoa tuota vitun melua.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Enkä muuta.
No höh.

Tänään oli eka päivä töitä loman jälkeen. Siinähän tuo meni vaikka kai sitä olisi voinut olla vielä lomallakin. Etätyöt jatkuu joten siinä vaiheessa kun kello on pykälässä niin on jo kotona, ei paskempi juttu sinänsä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jäin vähän miettimään näitä Kelan tukiasioita. Olin äsken yhteydessä Kelan virkailijaan puhelimitse ja tehtiin hänen kanssa asumistuen tarkistus minulle. Tarkistuksen jälkeinen mahdollinen tuki tulee voimaan vasta 1. lokakuuta ja saan vielä syyskuussa normaalisti noin 300 euron asumistuen tililleni eikä tätä oteta minulta missään vaiheessa pois. Tämä siitä huolimatta vaikka saan syyskuuss täyden palkankin jo.

Tässä elokuussa sain puolestaan saman kuun aikana sekä täyden minulle kuuluvan määrän työmarkkinatukea että tulen saamaan myös kahdelta ensimmäiseltä työviikolta kuun viimeinen päivä palkankin jo.

No kivaahan tämä on että joskus suositaan myös meitä vähävaraisiakin. Ja toivottavasti ulosottoon ei pidätetä palkasta ihan hirveitä summia niin jää säästöönkin hyvä määrä kahisevaa.

Mutta sitä ihmettelen myös kun kokemuslisää laskettaessa ei kai oteta huomioon työkokeiluja vaikka perkele, ihan samaa työtä se on nytkin ollut kuin teen palkkatyössäkin. Mielestäni tämä on väärin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei täällä landella oo kyllä mikään yksityistä. Olin suihkussa, nii naapuri astelee sisään kämppään ja koputtelee kylppärin oveen. Ei vittu. Pitää asentaa sähköaita tohon terassille. Tai sit alkaa pitämään ovia lukossa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kauppareissu edessä tänään. Ajattelin hakea juotavaa. Ei viitsi mennä juottolaan. Kotona voi maata sängyssä ja katsoa YouTubea televisiosta. Jääkaappi löytyy kymmenen sekunnin kävelymatkan päästä.
Juottolassa tosin voi luoda sosiaalisia kontakteja. Toki riippuu vähän juottolan laadusta ja että minkälaisia tyyppejä siellä haluaa nähdä, joku 55v Pera ei ehkä kuitenkaan ole se paras mahdollinen henkilö kenen kanssa sitä iltaa kannattaa viettää.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Juottolassa tosin voi luoda sosiaalisia kontakteja. Toki riippuu vähän juottolan laadusta ja että minkälaisia tyyppejä siellä haluaa nähdä, joku 55v Pera ei ehkä kuitenkaan ole se paras mahdollinen henkilö kenen kanssa sitä iltaa kannattaa viettää.
Se käy pahasti lompakon päälle kun ensin tilaa prikallisen juomia ja sitten oksentaa ne ympäri baaria ja joutuu maksamaan vielä siivouksenkin. Kotijuopottelu on lystimpää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Se käy pahasti lompakon päälle kun ensin tilaa prikallisen juomia ja sitten oksentaa ne ympäri baaria ja joutuu maksamaan vielä siivouksenkin. Kotijuopottelu on lystimpää.
Paha sanoa käykö se lompakon päälle vai ei, en tiedä tunnetta. Olen rikas, komea ja menestynyt.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täältä suositus Toejoen rajalla olevalle sillan alikululle. Yöaikaan ei juuri ketään mailla halmeilla. Kerran antanut mennä sievässä pöhnässä.
Jotenkin tämä ja tuo yksi palstapaluu tuo mieleen kauhuelokuvan. Tiedättehän sen jutun että toistetaan "Candyman" nimeä peilin edessä, jonka jälkeen hirviö ilmestyy. Ehkä täällä palstallakin toimii hieman vastaava ilmiö...
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Olin viime viikon lopulla sorsastamassa. Lyhyt oli sorsan elämä. Sen lihakset on nyt mun pakastimessa. Syötän ne jollekin. Saatan toki nauttia ne itsekin. Vuosiin en ollut käynyt. Samanlaista rämpimistä, kuin aiemminkin. Ammuin vain muutaman. Saamamiehen fiilis on kyllä mahtava.
Koiriakin oli, joten ei jäänyt vaivasia metsään.
Sittemmin ryypättiin mökillä aika runsaasti hetken aikaa, piti näytellä hyvävointistä, kun kömmin kotiin eilen, HUH!
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tuli mieleen kostea ja sumuinen havumetsä viestiäsi lukiessa.
Todella helteinen lahdenpoukama vuotavissa kahluusaappaissa savilillissä, joka haisee mätäneväle mudalle ja vesikasville. Sittemmin tuo lilli on alusvaatteissa ja rehellisesti sanottuna se ainakin näyttää silta, kuin olisi paskonut saaviillisen ruikkua housuihinsa.

Pahoittelut
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös