banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minäkö muka? Nyt en ymmärrä. :D Hyvää sunnuntaita vaan. Mulla sunnarit ja illalla visa.
Minäkö muka? Nyt en ymmärrä. :D Hyvää sunnuntaita vaan. Mulla sunnarit ja illalla visa.
Tainnut kokki tehdä kukkoa oluessa. Cog au biére.Mulla oli kolmen lajin brunssi, ranskalais-virolainen menu. Alkuun raikas 0.33 litran kylmä mallaskeitto, pääruuaksi ranskalaista kukkoa A. Le ja jälkeen kevyttä virolaista jäädykettä Le Cog.
Onko veljellä "en ryyppää enää ikinä" -päivä...?Alkoholi on perseestä.
Onko veljellä "en ryyppää enää ikinä" -päivä...?
Ei ole ku panimosta tai tislaamosta,Alkoholi on perseestä.
Heh, joo samaa mieltä. Sovittaisko @peksa treffit johonkin paikallisräkälään? Juodaan tietysti omia juomia ja lähetellään yksityisviestejä ympäriinsä ja hihitellään? Voi veljet, se se vasta olisikin jotain! Sitten kun krapulasta ollaan toivottu, niin uhriudutaan ja ollaan hetken päästä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ja sama ralli taas seuraavana viikonloppuna, koska meillä oli niin kertakaikkisen fantsua.@Malkkinen on juuri varmaan lopettanut yläasteen juttujen tasosta päätellen
Heh, joo samaa mieltä. Sovittaisko @peksa treffit johonkin paikallisräkälään? Juodaan tietysti omia juomia ja lähetellään yksityisviestejä ympäriinsä ja hihitellään? Voi veljet, se se vasta olisikin jotain! Sitten kun krapulasta ollaan toivottu, niin uhriudutaan ja ollaan hetken päästä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ja sama ralli taas seuraavana viikonloppuna, koska meillä oli niin kertakaikkisen fantsua.
Nopeasti ne kuukaudet vierii. Tervetuloa takaisin.Päivää kaikille tasapuolisesti, päivää Jatkoaika!
Menikö se huuto näin: OHI ON!
Ei sulla mitään aiheeseen sopivaa youtube-videota olis laittaa?Päivää kaikille tasapuolisesti, päivää Jatkoaika!
Nopeasti ne kuukaudet vierii. Tervetuloa takaisin.
Joo tervetuloa. Aina on tilaa positiiviselle hullulle.Päivää kaikille tasapuolisesti, päivää Jatkoaika!