Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 379 885
  • 66 968
K

Kiekkokatsoja

Pitää vaan hakea starttirahaa, koronatukiaisia ja kaikkea muuta niin kyllä se siitä. Ja ajattele mikä työllistävä vaikutus sillä olisi, ei riitä pelkkä poke ovelle ja baarimikko tiskille. Ja älytön määrä veroja mistä yhteiskunta hyötyisi kun laiva tulisi Ouluun.
Jep. Miljoonabisnes, veronmaksajille konkurssipesän vuoksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Koska minulla oli tänään vapaapäivä ja halusin erottaa sen etätyöpäivistä niin kävin vähän kaupungilla lotraamassa käsidesiä. En kyllä vieläkään löytänyt niitä ahdistavia narkkilaumoja joiden takia Lahden keskusta pelottaaa useita. Joku jo näppiksellä väitti että puolet lahtelaisista on narkkeja. Tokkopa...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Koska minulla oli tänään vapaapäivä ja halusin erottaa sen etätyöpäivistä niin kävin vähän kaupungilla lotraamassa käsidesiä. En kyllä vieläkään löytänyt niitä ahdistavia narkkilaumoja joiden takia Lahden keskusta pelottaaa useita. Joku jo näppiksellä väitti että puolet lahtelaisista on narkkeja. Tokkopa...
Ai nykyään on vain puolet. (Hymiö).
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En tiedä pelkäämisestä, mutta saattavat pukeutua sen verran huomaamattomasti ettei heitä kykene tunnistamaan.
Täällä Lahdessa on kyllä kattavat tunnistusjoukot jos sanomalehtikirjoituksia on uskominen. Lahden keskustassa Trio (kauppakeskus) ja Sokos (S-ryhmän kauppa) on niitä täynnä ja ne on pelottavia... En tiedä miksi mutta niin se on. Ihmiset ei voi käyttää keskustan kauppoja niiden takia. Itse on pelkää narkkilaumoja koska on havaitse. Juoppoja täällä riittää enkä kyllä pelkää niitäkään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Konservoin; toisin sanoen: täyttelen lanttia anoen.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Olit silloin aivan eri nimimerkillä, niin miten voi juuri kukaan muistaa ja yhdistää silloista nimimerkkiäsi nykyiseesi.
Ei ole kovin pitkä aika kun @mikko600 paljastit henkilöllisyytesi viimeksi tällä palstalla eli jos se jotakuta kiinnostaa niin ei tarvinnut vuosien takaisia kaivaa. En nyt tarkemmin avaa kun en varma ole, että oliko epähuomiossa mutta musiikkijuttuihin liittyi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Garage Days Re-Revisitedillä Metallicalla on viimeisen kerran reipas soundi. Justicella se on jo vähän tympeä. Pidän kyllä eniten Kill 'Em Allista, olen sen verran karu mies. Setämies.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Garage Days Re-Revisitedillä Metallicalla on viimeisen kerran reipas soundi. Justicella se on jo vähän tympeä. Pidän kyllä eniten Kill 'Em Allista, olen sen verran karu mies. Setämies.

Justicen soundit ovat tosiaan erikoiset mm. basson puuttumisen vuoksi. Albumin biisit ovat silti mielestäni parasta Metallicaa. Ja 80-luvun levyt ylipäätänsä parempia kuin muut.

Black Albumille ne sounditkin palasivat parempina, mutta valitettavasti itse sisältö muuttui aiempaa paskemmaksi. Eikä se siitä ole myöskään enää paremmaksi muuttunut. Eikä muutu.

Täällä toinen setämies.
 

Glove

Jäsen
Dokkenilta ilmestynyt tänään uusi albumi. Google ilmoitti asiasta. Ei ole uutta tuotantoa vaan kokoelmatyyppinen. Nimeltään The Lost Songs: 1978-1981. Kappaleita siis kyseisiltä vuosilta ja yhteensä yhdentoista kipaleen verran.

Veti kieltämättä vähän iloiseksi.
Ahaa, Don Dokken on siis ilmeisesti edelleen elossa.
 
K

Kiekkokatsoja

Mirri tuli kylään. Sai nameja ja otti myös vettä. Ite join kaljan. Tuossa se välillä makaa terassilla, ja välillä kotini lattialla.
Heh, olisipa naistenkin kanssa yhtä helppoa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sinne se jäi Pasasen Piia itsekseen lukemaan uutisia studioon. Teknisen vian vuoksi tv-uutiset jäävät pois. Ja minä kun olisin ehtinyt juuri sopivasti kahvin ja lohileivän kanssa uutisten alkuun.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sinne se jäi Pasasen Piia itsekseen lukemaan uutisia studioon.

Mieluummin Pasaska kuitenkin konehuoneeseesi lukemaan vaikkapa Olavi Perkiömäen treffi-ilmoituksia?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mirri tuli kylään. Sai nameja ja otti myös vettä. Ite join kaljan. Tuossa se välillä makaa terassilla, ja välillä kotini lattialla.
Heh, olisipa naistenkin kanssa yhtä helppoa.
Mullakin on täällä muutes melko veikeä naapurin kisu. En ole vielä silittää sitä uskaltanut, mutta tosi usein tuo seuraa mun tekemisiä pihassa ja eilen illalla hän tepasteli aivan mun vieressä ja kävi lopulta jopa lähietäisyydeltä haistelemassa ja ikään kuin tunnustelemassa minua. Olen tainnut saada itselleni kissaystävän :)
 
K

Kiekkokatsoja

Mullakin on täällä muutes melko veikeä naapurin kisu. En ole vielä silittää sitä uskaltanut, mutta tosi usein tuo seuraa mun tekemisiä pihassa ja eilen illalla hän tepasteli aivan mun vieressä ja kävi lopulta jopa lähietäisyydeltä haistelemassa ja ikään kuin tunnustelemassa minua. Olen tainnut saada itselleni kissaystävän :)
Siltä näyttääpi.
Tää mirri puolestaan luiskahtaa aina sisään, jos paikka. Ja muutenkin kyttää oven takana. Onneksi ei ole nainen.
 

Glove

Jäsen
Ihanko oikeesti tappaisit kissoja? Jos et nyt vitsaile, niin aika sairasta.
Ei niillä ole mitään asiaa mun alueelle. Onneksi olen useamman metrin maanpinnan yläpuolella niin ei ne tänne tule. Ei ollut kivaa kun kohtuu uuden auton konepellistä löytyi tassunjäljet ja kynsien raapimisjäljet ja toisella kertaa haisi autossa kissankuselle. En tiedä oliko kussut alle vai jonnekin moottoritilaan. Onneksi haihtui nopeasti. Kyseessä kuitenkin ammattikäytössä ollut ajoneuvo.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tää palsta on sekasin, siis ihan vitun sekasin.
En kyllä tajua yhtään missä täällä mennään. Joitain ketjuja ei ole voinut lukea enää aikoihin.

Mun tekis mieli ryöstää Siwa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös