Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 766
  • 68 322

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Olit silloin aivan eri nimimerkillä, niin miten voi juuri kukaan muistaa ja yhdistää silloista nimimerkkiäsi nykyiseesi.
Ei ole kovin pitkä aika kun @mikko600 paljastit henkilöllisyytesi viimeksi tällä palstalla eli jos se jotakuta kiinnostaa niin ei tarvinnut vuosien takaisia kaivaa. En nyt tarkemmin avaa kun en varma ole, että oliko epähuomiossa mutta musiikkijuttuihin liittyi.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Garage Days Re-Revisitedillä Metallicalla on viimeisen kerran reipas soundi. Justicella se on jo vähän tympeä. Pidän kyllä eniten Kill 'Em Allista, olen sen verran karu mies. Setämies.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Garage Days Re-Revisitedillä Metallicalla on viimeisen kerran reipas soundi. Justicella se on jo vähän tympeä. Pidän kyllä eniten Kill 'Em Allista, olen sen verran karu mies. Setämies.

Justicen soundit ovat tosiaan erikoiset mm. basson puuttumisen vuoksi. Albumin biisit ovat silti mielestäni parasta Metallicaa. Ja 80-luvun levyt ylipäätänsä parempia kuin muut.

Black Albumille ne sounditkin palasivat parempina, mutta valitettavasti itse sisältö muuttui aiempaa paskemmaksi. Eikä se siitä ole myöskään enää paremmaksi muuttunut. Eikä muutu.

Täällä toinen setämies.

Glove

Jäsen
Dokkenilta ilmestynyt tänään uusi albumi. Google ilmoitti asiasta. Ei ole uutta tuotantoa vaan kokoelmatyyppinen. Nimeltään The Lost Songs: 1978-1981. Kappaleita siis kyseisiltä vuosilta ja yhteensä yhdentoista kipaleen verran.

Veti kieltämättä vähän iloiseksi.
Ahaa, Don Dokken on siis ilmeisesti edelleen elossa.

K

Kiekkokatsoja

Mirri tuli kylään. Sai nameja ja otti myös vettä. Ite join kaljan. Tuossa se välillä makaa terassilla, ja välillä kotini lattialla.
Heh, olisipa naistenkin kanssa yhtä helppoa.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sinne se jäi Pasasen Piia itsekseen lukemaan uutisia studioon. Teknisen vian vuoksi tv-uutiset jäävät pois. Ja minä kun olisin ehtinyt juuri sopivasti kahvin ja lohileivän kanssa uutisten alkuun.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mirri tuli kylään. Sai nameja ja otti myös vettä. Ite join kaljan. Tuossa se välillä makaa terassilla, ja välillä kotini lattialla.
Heh, olisipa naistenkin kanssa yhtä helppoa.
Mullakin on täällä muutes melko veikeä naapurin kisu. En ole vielä silittää sitä uskaltanut, mutta tosi usein tuo seuraa mun tekemisiä pihassa ja eilen illalla hän tepasteli aivan mun vieressä ja kävi lopulta jopa lähietäisyydeltä haistelemassa ja ikään kuin tunnustelemassa minua. Olen tainnut saada itselleni kissaystävän :)

K

Kiekkokatsoja

Mullakin on täällä muutes melko veikeä naapurin kisu. En ole vielä silittää sitä uskaltanut, mutta tosi usein tuo seuraa mun tekemisiä pihassa ja eilen illalla hän tepasteli aivan mun vieressä ja kävi lopulta jopa lähietäisyydeltä haistelemassa ja ikään kuin tunnustelemassa minua. Olen tainnut saada itselleni kissaystävän :)
Siltä näyttääpi.
Tää mirri puolestaan luiskahtaa aina sisään, jos paikka. Ja muutenkin kyttää oven takana. Onneksi ei ole nainen.

Glove

Jäsen
Ihanko oikeesti tappaisit kissoja? Jos et nyt vitsaile, niin aika sairasta.
Ei niillä ole mitään asiaa mun alueelle. Onneksi olen useamman metrin maanpinnan yläpuolella niin ei ne tänne tule. Ei ollut kivaa kun kohtuu uuden auton konepellistä löytyi tassunjäljet ja kynsien raapimisjäljet ja toisella kertaa haisi autossa kissankuselle. En tiedä oliko kussut alle vai jonnekin moottoritilaan. Onneksi haihtui nopeasti. Kyseessä kuitenkin ammattikäytössä ollut ajoneuvo.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tää palsta on sekasin, siis ihan vitun sekasin.
En kyllä tajua yhtään missä täällä mennään. Joitain ketjuja ei ole voinut lukea enää aikoihin.

Mun tekis mieli ryöstää Siwa

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Siwa ei hengitä enää, mutta K-market kelvannee myös.
Pointti on siinä, et sen pitäis olla just Siwa eli Sirppi ja Wasara, kuten sitä leikkisästi kutsuimme kavereiden kanssa, kun sieltä alaikäisenä Amiraali-olutta ostimme.

Ei mun tee vitutuksissani mieli ryöstää K-Markettia, koska se olisi jopa toteutettavissa. Siwaa ei enää ryöstellä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tää palsta on sekasin, siis ihan vitun sekasin.
En kyllä tajua yhtään missä täällä mennään. Joitain ketjuja ei ole voinut lukea enää aikoihin.

Mun tekis mieli ryöstää Siwa
Nyrkkitappelu tulille vaan.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka aihe on myös vakava, naurattaa jotkin kirjoitukset kovin.... 'palstan spurgujengi' :-D

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Koska minulla oli tänään vapaapäivä ja halusin erottaa sen etätyöpäivistä niin kävin vähän kaupungilla lotraamassa käsidesiä. En kyllä vieläkään löytänyt niitä ahdistavia narkkilaumoja joiden takia Lahden keskusta pelottaaa useita. Joku jo näppiksellä väitti että puolet lahtelaisista on narkkeja. Tokkopa...

Marko Jantusen kirjassa mainittiin, että Lahessa on noin tuhat huumeriippuvaista. Voihan tilanne olla muuttunut, heh.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Alkoholin ja tupakan käyttö on vähentynyt nuorilla noista Jantusen, olettaen, 90-luvun ajoista, mutta huumeiden käyttö on vuorostaan kasvanut. Väki tahtoo päänsä aina vaan sekaisemmin.
Jantunen oli syvimmässä huumesekoilussaan vasta 2010-luvulla.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Alkoholin ja tupakan käyttö on vähentynyt nuorilla noista Jantusen, olettaen, 90-luvun ajoista, mutta huumeiden käyttö on vuorostaan kasvanut. Väki tahtoo päänsä aina vaan sekaisemmin.

Muutaman vuoden takaista tilannetta kuvattiin.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Jees, hänen lausuntonsa lienee siis noinkin tuore, hyvä tietää.

Sain Jantusen elämäkerran muistaakseni lahjaksi jouluna 2018 ja pidin suuresti. Kahlasin alusta loppuun yhdessä illassa. Olen nopea lukemaan. Hieno elämys ja hienoa että kaveri on selvinnyt kuiville. Iso lahtelainen kiekkopersoona.
Se oli joo nopea lukuinen kirja noin muutenkin, itellä meni kahdella sessiolla läpi.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Marko Jantusen kirjassa mainittiin, että Lahessa on noin tuhat huumeriippuvaista. Voihan tilanne olla muuttunut, heh.
Siitä ei hajua kuinka paljon Lahessa on huumeriippuvaisia, mutta se on ainakin fakta, että Lahden keskusta on viimeisen 20 vuoden ajalta koko Suomen kaupunginosista selkeästi kärjessä vakavissa väkivaltateoissa (henkirikokset ja niiden yritykset). Eli ei se kaupungin maine ainakaan tuulesta temmattu ole.

En tosin itse ole koskaan oloani siellä tuntenut mitenkään sen kummemmin uhatuksi, vaikka kertoja Lahden yöelämässä on enemmän kuin yksi tai kaksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy