Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 681
  • 68 322

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kannatti ostaa tämä kasviopus. Kiinnostavaa luettavaa.
Nostan virtuaalista hattua. Kaikki kasvi- ja eläinkuntaan liittyvät kirjat jäisi todennäköisesti lukematta.

Ilmankos en tunne kasveja (on kukkia, puskia ja puita) tahi elämiä (kyllä mä lehmän ja linnun erotan toisistaan).

K

Kiekkokatsoja

Tulipa outo olo, erään naisen kysymyksestä. Hän kysyi, että onko mulla omat hampaat vielä suussa?
No omat leegot on. Kai oon sitten jo epäilyttävän vanha ..?

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä olen kerran elämässäni ajautunut nyrkkitappeluun ja se johtui siitä, että en itse ollut kyseiseltä paikkakunnalta.

Lahes.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hiukan nostalgiaa nuoruudesta, kun laivalta ostin Auraa, Lahden Erikoista ja vielä Olvin Exportia. Onpa hyviä, vai onko nuoruuslisää? Kyyyllä noita voipi juua...
Saatana, luulin viime kesää kaikkien aikojen huonoimmaksi sen leikkuuoperaation vuoksi, vaan tämäpä kesä vetää kunnolla ohi koronailmiöineen , oman kaatuilun seurauksena tulleen kylkikivun, laiturihomman ja nyt lopuksi vielä oman koronatestin odottelun myötä. Jumaliste, mitäs ensi kesänä, kun joka vuosi huononee???

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks joku suostuis johonkin kaksoiselämään. Juicen biisistä vaan tuli mieleen. Lulullakin oli kolmas mieli. Ja yksi niistä valtasi hänet iltaisin.

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Onko tästä alkamassa jatkoajan syksy, arabi kevään merkeissä, jossa alistetut käyttäjät nousevat pahaa yksinvaltaista moderaattori tiimiä vastaa ja syöksevät nämä vallasta. Aikanaan kun vanhurskaat ovat poissa nousee ääri järjestö nimeltään pro mode tiimi, joka hyökkäilee muille keskustelu palstoille levittämässä sanomaansa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jonnet ei muista Turenkimafiaa.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ilmankos en tunne kasveja (on kukkia, puskia ja puita) tahi elämiä (kyllä mä lehmän ja linnun erotan toisistaan).

Väitän että tunnet ainakin muutamia kasveja ja olet täälläkin muutaman kanssa kirjoitellut. Ainakin minulle olet vastannut joskus. Ehkä et vain näe puita metsän vuoksi?

Ymmärtääkseni puskatkin tullut tutuksi vaikkeivat pääasiallisiin kiinnostuksen kohteisiin kuulu. Osa puskien omistajista saattanut olla kukkia? Osa sitten lehmiä ja linnuista vaikka kottaraisia.

Ihan hyvin taidat tuntea vaikka muuta väitätkin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihan hyvin taidat tuntea vaikka muuta väitätkin.
No joo, myönnetään. Kyllä mä niistä joitain (aika monta) tunnen, ei ne ihan tuntemattomia nuo luonnon ihmeet ole. On ne sitten kasvi- tahi eläinkuntaa.

Kiinnostus tosin on sinällään aika nolla, mutta tuli ja tulee ns sivutuotteena. Mistä en ole ollenkaan pahoillani.

Suurin ansio kuuluu eksälle ja kälylle. Niiltä se oppi on tullut.

K

Kiekkokatsoja

Mirrit on kuin naiset.
Tääkin mirri aina iloisesti tuli luokseni. Sai herkkua, ja oli tyytyväinen + osoitti sen.
Tänään ei entinen kelvannut. Alku oli taas lupaava. Tuli innoissaan luokseni. Sisälle ja sieltä kissan nameja ja vettä. Karvaperse pöllytti karvoja, ja itekin olin terassilla, niin houkuttelin ulos. Terassilla annoin herkkua, mutta nyt kelpasi vaan vähän. Lähti naapurin herkuille. Ei saanut ja palasi. Otti loput herkut. Vonkasi taas sisälle. En päästänyt. Kipitti naapuriin. Tuli taas takasin, vonkas sisälle. En päästänyt. Oli hetken, ja lähti.
Onko feminismi peräisin kissoista??

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mirrit on kuin naiset.
Tääkin mirri aina iloisesti tuli luokseni. Sai herkkua, ja oli tyytyväinen + osoitti sen.
Tänään ei entinen kelvannut. Alku oli taas lupaava. Tuli innoissaan luokseni. Sisälle ja sieltä kissan nameja ja vettä. Karvaperse pöllytti karvoja, ja itekin olin terassilla, niin houkuttelin ulos. Terassilla annoin herkkua, mutta nyt kelpasi vaan vähän. Lähti naapurin herkuille. Ei saanut ja palasi. Otti loput herkut. Vonkasi taas sisälle. En päästänyt. Kipitti naapuriin. Tuli taas takasin, vonkas sisälle. En päästänyt. Oli hetken, ja lähti.
Onko feminismi peräisin kissoista??
Tämä on kuin Tuomas Kyrön kirja pienoiskoossa. Ja pelkästään myönteisesti. :)

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Työpaikalla menossa varastojen tyhjennys/siivous. Ensin työntekijät saavat halutessaan hakea koteihinsa tai muualle varastosta käyttökelpoista tavaraa ja sitten iso osa tavaroista heitetään pihalla olevalle jätelavalle.

Ja onhan siellä hyväkuntoista tavaraa ja huonekaluja. Minäkin saan tuollaisen ihan upean ja hyväkuntoisen tv-tason ilmaiseksi kotiini. Tosin en ajatellut käyttää tätä tasoa tv-tasona vaan muuna tavaran säilytystilana. Mietin kuinka soveltuu muuhun käyttöön mutta sittenhän sen näkee ja on sellainen kyllä ulkonäöltään että pitäisi soveltua hyvin tähän muuhunkin käyttöön.

Kyyti vielä vähän epävarma mutta sisko on luvannut mitata mahtuuko taso hänen autoonsa ja kaksi työkaveria on myös jo lupautunut tarvittaessa kuskeiksi. Usko on luja että vielä saan tuon tason asuntooni.

Minulla on jäänytkin asunnon sisustaminen ja kalustaminen hieman kesken ja etenkin säilytystilaa, lipastoja ja hyllyjä tms olen kaivannut asuntooni. Toivottavasti tämä tv-taso soveltuu hyvin jääkiekkotermein tyhjille tonteille.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on veli @Kiekkokatsoja sillä lailla että kissat tekee just sitä mitä ne haluavat. Siinä ei sun herkut paljon paina jos ne päättävät että ei tänään. Naiset ovat melkein helpompia kuin kissat. Melkein.

K

Kiekkokatsoja

Se on veli @Kiekkokatsoja sillä lailla että kissat tekee just sitä mitä ne haluavat. Siinä ei sun herkut paljon paina jos ne päättävät että ei tänään. Naiset ovat melkein helpompia kuin kissat. Melkein.
Kiitos tuesta josta toki oon aikaiseminkin ollut samaa mieltä. Vähä vaan kyselin vahvistusta faktoihin..smalll talkkia kai.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Juha Valvio recalled Urheilumoguli from minors. Eli siis Valavuoren haastis huomisessa YLE:n Urheiluperjantai-lähetyksessä. Mahtaa olla huipeaa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piti nyt kokeilla sitä Brandy Lonkeroa, kun tuli tilaisuus. Ei oikein toimi - ikäänkuin kaikenlaista makua yrittäisi tunkea läpi, mutta mikään ei oikein pääse. Tulee enemmän mieleen vedellä jatkettu Pommac kuin alkoholijuoma.

K

Kiekkokatsoja

Mirri tuli huuteleen oven taa klo22.
Nyt se päätti jäädä yöksi saunan lauteille. Ei hitto. Lopulta mun piti kantaa se ulos. Päätti että yö sängylläni ois ok.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
K

Kiekkokatsoja

Tuli kyllä liikuttunut olo..
Puolituntematon kissa, olisi halunnut nukkua vierelläni/kodissani.
Ja mun piti nostaa se ulos..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Piti nyt kokeilla sitä Brandy Lonkeroa, kun tuli tilaisuus. Ei oikein toimi - ikäänkuin kaikenlaista makua yrittäisi tunkea läpi, mutta mikään ei oikein pääse. Tulee enemmän mieleen vedellä jatkettu Pommac kuin alkoholijuoma.

Mulla on odottamassa tuo samainen.

Laitilan Brandy aikoinaan ei ollut häävi. Ootko sitä maistanut?

Olisin ostanut lähikaupasta muttei löytynyt.

Mikkolan hypermarketeista löytyi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voi hitto, olen tässä etäaikana lihonut muutaman kiloa. Pitää ottaa nyt kunnon otteet käyttöön ettei paino lähde karkuteille. Kun se on nyt pysynyt näissä sallituissa rajoissa vuosia. Nyt pitää olla skarppina ettei sallitut rajat ylity. Syömiset kuntoon joo...

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisin ostanut lähikaupasta muttei löytynyt.
Mulla on odottamassa tuo samainen.

Laitilan Brandy aikoinaan ei ollut häävi. Ootko sitä maistanut?
Ei ole Laitilan versio tuttu. Tuo tosin saattoi tulla juotua liian lämpimänä. Oli kyllä kaupassa kylmäkaapissa ja kotonakin ehti olla varmaan toista tuntia jääkaapissa, mutta ehkä se ei ollut ehtinyt olla siellä kaupan kaapissa tarpeeksi kauaa kun tuntui turhan lämpimältä. Ehkä pitää antaa vielä uusi mahdollisuus.

Tuli tuota etsittyä toisella silmällä jo viime viikon parilla kauppareissulla, mutta ei silloin osunut silmään. Nyt oli paikallisessa K-Superissa pitkät rivit.

npc

Jäsen
Onks teilläkin se, että kun saa sakot ylinopeudesta niin huutaa ulos tai faceen että fuckthepolice! and all the funking authorities! Mä en tiedä kuinka yleistä on kun ei ole kaveripiiriä. Telkkarista vaan nähnyt.

npc

Jäsen
Kuvittele valittavasi ylinopeussakosta. Vältä niitä tai jos et tahtomattasi taikka välinpitämättömyyttäsi pysty, maksa äläkä vingu turhaan.
En minä vingu. Tai jos vingun jossain mielessä niin en odota tällaisiin isoihin kysymyksiin mitään ratkaisua. Tai tietty jos herättää ajatuksia.. - mahtavaa! Mitä mieltä itte olet? Voiko ylinopeutta kaahata välittämättä turvallisuusriskistä tai taajaman meluhaitoista?

npc

Jäsen
Sä käsitit väärin. En kohdistanut sitä sinuun. Kunhan kerroin yleisellä tasolla. Niitäkin välkkyjä riittänee jotka ajavat yhä uudestaan ja uudestaan satasta kahdeksankympin alueella kameran kohdalla eivätkä opi koskaan välttämään sitä ärsyttävää sakkolappua.
Joo, sori että vähän purin suhun tätä omaa pahaaoloa. Mua on vain vituttanut kun en ole saanut joskus "parhaaseen" kaveriini mitään otetta kun sille annetaan ratti käteen. Ja se on pahaaoloatuottavaa, kun toinen siirtyy johonkin manian esiasteelle saadesaan sen ratin käteen. Vituttaa huolella sillä tiedän ettei hän ole läheskään ainoa sekopää tuolla motareilla. Ja hän ei siis ole kaahailupaskiainen vaan se rajaton kritiikitön itseluottamus ja kanssa-autoilijoiden jatkuva arvostelu...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy