No ei sitä pelkillä mausteilla ruokaa tehdä. Jääkaapissa kun on purkki rahkaa ja pari porkkanaa.Ei muuta kun maustelaatikolle ja kokkaamaan.
No ei sitä pelkillä mausteilla ruokaa tehdä. Jääkaapissa kun on purkki rahkaa ja pari porkkanaa.Ei muuta kun maustelaatikolle ja kokkaamaan.
On vielä yksi lonkero. Sitten voi varmaankin mennä nukkumaan.Siinä tapauksessa hankalampaa. Kai on edes Lonkeroa?
Ihan original gin long drink.Onko tavallista vai muulla maustettua?
Ja oli varmaankin hyvää. Jos oli kylmää.Kaveri tarjos mulle sellaisen eilen kun kävin kylässä.
Ilma muuta parempaa kuin olut. Mun viimeisestä oluesta on muuten vähän reilut 26 vuotta. Kaverit osti mulle oluen kun täytin 21 ja sen jälkeen en ole olutta juontut.Oli se kylmää sekä totutun hyvää. Oikeesti parempaa kuin olut.
Joo en tiedä mikä siinä oluessa on kun ei maistu. Lapin kultaa tarjosivat silloin aikanaan. Join minä sen pullon, mutta se riitti oikein hyvin. Onneksi lonkero on mitä suomalaisin juoma. Keksitty -52c olympialaisiin. Pitää nyt kokeilla jossain vaiheessa se toinen juoma mikä kisoihin keksittiin. Brandy ja pommac siinä on, mutta en nyt muista sen sekoituksen nimeä.Sinähän se olet sitten epäsuomalainen, hehe. Ei ollut minunkaan tarkoitus ryhtyä juomaan olutta, mutta kävi toisin. Ei toisaalta haittaa, maistuu ihan kivalta.
No brandy on brandy. Ja konjakkia en juo kuin raakana.Juoma nostettiin tosiaan myyntiin loppuvuoden ajaksi Olympiastadionin remontin valmistumisen kunniaksi. Pakko maistaa. Uskon olevan vielä tavallistakin tavaraa maukkaampaa.
Sain meseen tänään kuvan tuosta brandy+pommacista. En ole ikinä kuullutkaan moisesta. Kuulemma ihan ok. Pitääkin testata kunhan tulee jossain kaupassa vastaan. En ainakaan viimeksi juomasekoitushyllyssä lähikaupassa moista nähnyt.
Joka kerta.Rapsutatko sitä koskaan?
Todellakin on. Viikonloppua pukkaa.
Toistaiseksi olen pärjännyt ilman ja varmaankin pärjään jatkossakin."Minä en ota mobiilipankkia koskaan käyttöön! Vittu mitä paskaa"- minä vuosi sitten.
Kokeilin tänään ensinmäistä kertaa:
"Tämähän on ihan näppärä juttu"
Myönnän, olisinpa kokeillut tätä aikasemmin...
Tunnuslukusovellus oli pakko ladata kun Nordea lopetti tunnuslukulistojen käytön. Pitäisikö siirtyä OP:n asiakkaaksi...Sama ajatusmaailma minulla. Lompakko (jossa nuo tunnusluvut) pysyy aina mukana. Kännykkää tulee räplättyä milloin missäkin ja varmasti joskus kännipäissään unohdettuakin jonnekin tai sitten muuten vain hajotettua. En minä pelkää sitä että joku pääsisi tililleni vaan sitä etten itse pääsisi sinne.
Jos ei halua kännykkää käyttää niin kannattaa. Onneksi OP:ltä saa vielä noita pahvilistoja.Tunnuslukusovellus oli pakko ladata kun Nordea lopetti tunnuslukulistojen käytön. Pitäisikö siirtyä OP:n asiakkaaksi...
Toki sen listankin voi hukata siinä missä kännykänkin.Jos ei halua kännykkää käyttää niin kannattaa. Onneksi OP:ltä saa vielä noita pahvilistoja.
En ole vielä tähän ikään hukannut lompakkoa enkä kännykkääkään. Toivottavasti näin ei käy jatkossakaan. Mulla nyt on joku neuroosi näistä esineistä, kotoa lähtiessäkin pitää moneen kertaan varmistaa, että avaimet ja muu tarpeellinen on mukana.Juu on tullut hukattuakin. Ja todennäköisesti vielä omaan kotiin. Mut pankista sai uuden kun näytti passia. Ja avainlukulistan hukkaaminen ei vituta niin paljoa kuin kännykän tai lompakon.
Vaikka käyttäisikin pankin mobiilisovellusta, niin ei se estä käyttämästä verkkopankkia myös tietokoneella.Sama ajatusmaailma minulla. Lompakko (jossa nuo tunnusluvut) pysyy aina mukana. Kännykkää tulee räplättyä milloin missäkin ja varmasti joskus kännipäissään unohdettuakin jonnekin tai sitten muuten vain hajotettua. En minä pelkää sitä että joku pääsisi tililleni vaan sitä etten itse pääsisi sinne.
Onko tilanne omassa päässäsi siis se, että jos arvot ovat hyvät, niin elämäntyyli ruoka- ja juomatottumuksineen pysyy ennallaan? Jos näin, niin mieti uudelleen. Ja tämä ei ole mikään arvostelu, vittuilu tai kritiikki. Kuvailemasi makunautinnot johtavat pitkässä juoksussa varmasti terveyshaittoihin ja se muutos olisi hyvä tehdä nyt, kun olet herännyt ajattelemaan omaa terveyttäsi. Tämä on siis kannustus terveellisimpiin elämäntapoihin.Iski perkeleelinen huoli ja vaino omasta terveydestä ennen viikonloppua. Kuulin keskiviikkona että vuotta vaille nelikymppinen ex-kolleega oli saanut sydäninfarktin kesken duunipäivän (kyseessä normaalipainoinen). Tässä käydään samaa ikää itsekkin, keskivartalolihavuutta löytyy, rasva tekee ruoasta maukasta ja suola suorastaan kruunaa sen. Ja kaiken tämän kun kurlaa maukkailla maltailla niin eihän elämää voi niin kurjana pitää.
No soitin työterveyteen ja kysyin että kärsiskö käydä verillä jotta noi kolesteroolit ja maksa-arvot nyt ainakin saataisiin selville. Tulosten pitäisi tulla tänään, jännittää niin helvetisti. Ehkä eniten se että joutuu passaamaan maltaiden lipittelyn ja toniccien ruuvailun. Jos mä saan edes jonkunlaiset kelvollisen ihmisen paperit niin ruuvaan kyllä jättiläismäisen daquirin! Tää on kuin skloddina joulua odotellessa.