Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 272
  • 66 547

Glove

Jäsen
"Minä en ota mobiilipankkia koskaan käyttöön! Vittu mitä paskaa"- minä vuosi sitten.

Kokeilin tänään ensinmäistä kertaa:

"Tämähän on ihan näppärä juttu"

Myönnän, olisinpa kokeillut tätä aikasemmin...
Toistaiseksi olen pärjännyt ilman ja varmaankin pärjään jatkossakin.
 

Glove

Jäsen
Sama ajatusmaailma minulla. Lompakko (jossa nuo tunnusluvut) pysyy aina mukana. Kännykkää tulee räplättyä milloin missäkin ja varmasti joskus kännipäissään unohdettuakin jonnekin tai sitten muuten vain hajotettua. En minä pelkää sitä että joku pääsisi tililleni vaan sitä etten itse pääsisi sinne.
Tunnuslukusovellus oli pakko ladata kun Nordea lopetti tunnuslukulistojen käytön. Pitäisikö siirtyä OP:n asiakkaaksi...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tunnuslukusovellus oli pakko ladata kun Nordea lopetti tunnuslukulistojen käytön. Pitäisikö siirtyä OP:n asiakkaaksi...
Jos ei halua kännykkää käyttää niin kannattaa. Onneksi OP:ltä saa vielä noita pahvilistoja.
 

Glove

Jäsen
Juu on tullut hukattuakin. Ja todennäköisesti vielä omaan kotiin. Mut pankista sai uuden kun näytti passia. Ja avainlukulistan hukkaaminen ei vituta niin paljoa kuin kännykän tai lompakon.
En ole vielä tähän ikään hukannut lompakkoa enkä kännykkääkään. Toivottavasti näin ei käy jatkossakaan. Mulla nyt on joku neuroosi näistä esineistä, kotoa lähtiessäkin pitää moneen kertaan varmistaa, että avaimet ja muu tarpeellinen on mukana.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Unirytmi jos sellasta edes on niin on kyllä komeesti menny ihan vihkoon loman aikana. Edelleen hereillä vaikka olis monta tuntii sit jo pitäny nukkuu. Tuossahan tuo yö on menny Netflixii katsellessa.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei pojat ei, OP ei tarvitse enää sitä listaakaan jos käyttää mobiiliavainta. Siellä voi vielä valita kumpaa käyttää mutta eiköhän tunnuslukulista poistu jossain ajassa.

On sitten äärimmäisen kätevä tuo mobiiliavain.

@Glove @Czescku
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Sama ajatusmaailma minulla. Lompakko (jossa nuo tunnusluvut) pysyy aina mukana. Kännykkää tulee räplättyä milloin missäkin ja varmasti joskus kännipäissään unohdettuakin jonnekin tai sitten muuten vain hajotettua. En minä pelkää sitä että joku pääsisi tililleni vaan sitä etten itse pääsisi sinne.
Vaikka käyttäisikin pankin mobiilisovellusta, niin ei se estä käyttämästä verkkopankkia myös tietokoneella.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Iski perkeleelinen huoli ja vaino omasta terveydestä ennen viikonloppua. Kuulin keskiviikkona että vuotta vaille nelikymppinen ex-kolleega oli saanut sydäninfarktin kesken duunipäivän (kyseessä normaalipainoinen). Tässä käydään samaa ikää itsekkin, keskivartalolihavuutta löytyy, rasva tekee ruoasta maukasta ja suola suorastaan kruunaa sen. Ja kaiken tämän kun kurlaa maukkailla maltailla niin eihän elämää voi niin kurjana pitää.

No soitin työterveyteen ja kysyin että kärsiskö käydä verillä jotta noi kolesteroolit ja maksa-arvot nyt ainakin saataisiin selville. Tulosten pitäisi tulla tänään, jännittää niin helvetisti. Ehkä eniten se että joutuu passaamaan maltaiden lipittelyn ja toniccien ruuvailun. Jos mä saan edes jonkunlaiset kelvollisen ihmisen paperit niin ruuvaan kyllä jättiläismäisen daquirin! Tää on kuin skloddina joulua odotellessa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iski perkeleelinen huoli ja vaino omasta terveydestä ennen viikonloppua. Kuulin keskiviikkona että vuotta vaille nelikymppinen ex-kolleega oli saanut sydäninfarktin kesken duunipäivän (kyseessä normaalipainoinen). Tässä käydään samaa ikää itsekkin, keskivartalolihavuutta löytyy, rasva tekee ruoasta maukasta ja suola suorastaan kruunaa sen. Ja kaiken tämän kun kurlaa maukkailla maltailla niin eihän elämää voi niin kurjana pitää.

No soitin työterveyteen ja kysyin että kärsiskö käydä verillä jotta noi kolesteroolit ja maksa-arvot nyt ainakin saataisiin selville. Tulosten pitäisi tulla tänään, jännittää niin helvetisti. Ehkä eniten se että joutuu passaamaan maltaiden lipittelyn ja toniccien ruuvailun. Jos mä saan edes jonkunlaiset kelvollisen ihmisen paperit niin ruuvaan kyllä jättiläismäisen daquirin! Tää on kuin skloddina joulua odotellessa.
Onko tilanne omassa päässäsi siis se, että jos arvot ovat hyvät, niin elämäntyyli ruoka- ja juomatottumuksineen pysyy ennallaan? Jos näin, niin mieti uudelleen. Ja tämä ei ole mikään arvostelu, vittuilu tai kritiikki. Kuvailemasi makunautinnot johtavat pitkässä juoksussa varmasti terveyshaittoihin ja se muutos olisi hyvä tehdä nyt, kun olet herännyt ajattelemaan omaa terveyttäsi. Tämä on siis kannustus terveellisimpiin elämäntapoihin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voi veljet, tulin käymään officella eikä täälä ees oo ketään. Perjantai, ei varsinaista tekemistä ja hesus mikä keli. Koetteleeko kaitselmus nyt Jussia että selviääkö lapsensa kiltisti kotiin läpi noiden sielunvihollisen asettamien lankeemusten barrikadien, joita terasseiksikin kutsutaan? Manalan kerubeja vilisee piukoissa kesäpyllyshortseissa armeijoittain johtamassa heikoa harhaan. Haluan papin puheille.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Onko tilanne omassa päässäsi siis se, että jos arvot ovat hyvät, niin elämäntyyli ruoka- ja juomatottumuksineen pysyy ennallaan? Jos näin, niin mieti uudelleen. Ja tämä ei ole mikään arvostelu, vittuilu tai kritiikki. Kuvailemasi makunautinnot johtavat pitkässä juoksussa varmasti terveyshaittoihin ja se muutos olisi hyvä tehdä nyt, kun olet herännyt ajattelemaan omaa terveyttäsi. Tämä on siis kannustus terveellisimpiin elämäntapoihin.

Luonnollisesti en kyseistä elämäntapaa jokapäiväisesti harjoita, totesin vain että omille makunystyröille rasva, suola ja olut on nautinnollista. Muuten olisin ollut Hietsussa jo kymmenen vuotta sitten. Kaikkea kohtuudella, vaikka ruokatottumuksissa olisi kyllä petrattavaa, alkoholia en nauti viikolla ollenkaan. Ja kyllä ajattelin ryhdistäytyä, oli lopputulema sitten mitä vaan. Ainoa mistä en kompromissia tee on alkoholi, siitä en luovu ikinä!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Manalan kerubeja vilisee piukoissa kesäpyllyshortseissa armeijoittain johtamassa heikoa harhaan.
Heiko Herrlich pelasi pitkän uran mm. Borussia Dortmundissa ja muutaman pelin Saksan maajoukkueessa. Nykyään hän on Augsburgin manageri. Toivottavasti häntä ei johdeta kovin pahasti harhaan vai onko kyse kenties jostain toisesta Heikosta?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Heiko Herrlich pelasi pitkän uran mm. Borussia Dortmundissa ja muutaman pelin Saksan maajoukkueessa. Nykyään hän on Augsburgin manageri. Toivottavasti häntä ei johdeta kovin pahasti harhaan vai onko kyse kenties jostain toisesta Heikosta?
Tiedän tämän. Herr Herrlichiä valmensin monasti ysärillä. Varsinkin Dortmundissa. Oli suosikkejani, vaikkei lahjakkain. Sittemmin tiemme erosivat ja pidin pitkän tauon manageripeleissä. Stefan Klos, J. Kohler, S. Reuter, Andy Möller... Missä menette?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tiedän tämän. Herr Herrlichiä valmensin monasti ysärillä. Varsinkin Dortmundissa. Oli suosikkejani, vaikkei lahjakkain. Sittemmin tiemme erosivat ja pidin pitkän tauon manageripeleissä. Stefan Klos, J. Kohler, S. Reuter, Andy Möller... Missä menette?
En ole ikinä pelannut manageripelejä, mutta jos miettii Borussia Dortmundin vuonna 1997 Mestarien Liigan voittanutta aloituskokoonpanoa, niin olihan se aika kova:

Stefan Klos
Matthias Sammer
Jürgen Kohler
Martin Kree
Stefan Reuter
Jörg Heinrich
Paul Lambert
Paulo Sousa
Andreas Möller
Karl-Heinz Riedle
Stéphane Chapuisat

Vaihdosta sisään tulivat BVB-legenda Michael Zorc, Lars Ricken (joka teki maalin ensimmäisellä kosketuksella palloon) ja jo mainittu Heiko Herrlich.

Juventuksella oli mm. Zidane, Vieri ja Peruzzi. Managerina heillä oli Lippi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Hauptmann

Ai näitä muistoja. Miten unohdin Sammerin? Legenda! Kerettiläiset vannoo Matthausin nimeen, Sammer on aito asia!. Kree... Oliko oikee pakki? Pyyteetön duunari. Ei kiitosta saanut tahi kaivannut.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kuvailemasi makunautinnot johtavat pitkässä juoksussa varmasti terveyshaittoihin ja se muutos olisi hyvä tehdä nyt, kun olet herännyt ajattelemaan omaa terveyttäsi. Tämä on siis kannustus terveellisimpiin elämäntapoihin.
Ja lisäksi elämäntapoja voi tässä vaiheessa ruuvata pikkaisen parempaan suuntaan. Ettei sitten joskus tule totaalimuutos kerralla. Näitäkin näkee liikaakin, muutetaan vasta kun on ihan pakko ja sitten ei kellään ole enää kivaa. Nauttia saa, mutta kohtuudella. Mutta kuten viisas joskus sanoi: kohtuus kaikessa, myös kohtuudessa. @Hauptmann
 

Glove

Jäsen
Mirrin silityksessä on molemminpuolista hyvää. Ja tarkoitan edelleen kissimirriä..
Tutkitustikin esim koiran tai kissan silittäminen/rapsuttaminen on myös terapeuttista. Siinä ihmisellä ajatus keskittyy vain eläimen kanssa oloon, ja muut ajatukset katkeaa hetkeksi.
En noista karvasista elukoista niin välitä. Pytonilta piti aina nahanluonnin yhteydessä tarkistaa, ettei vanhaa nahkaa jäänyt kiinni ja jos jäi niin piti rapsuttaa pois. Iguaanilla sama homma. Se tykkäs muutenkin makoilla mun olkapäällä ja kstsella mitä milloinkin tein. Ja suihkussa tykkäsi käydä, sademetsän asukki kun on.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Johnny B. Goode Andy Mölleristä tulee ensimmäisenä mieleen se tiputanssi Englannin ja Saksan kohdatessa Wembleyllä 1996 jalkapallon EM-kisoissa, kun hän laukoi rankkarinsa sisään rankkarikisassa, jonka Saksa luonnollisesti voitti. Kree oli puolustaja. En tiedä hänestä juuri mitään. Ovathan nämä kivoja muistoja.

Pakko vielä linkittää tämä rankkarikisa. Oli se sen verran hieno.


Ehkä tämä riittää tällä kertaa näistä muisteluista.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Iguaani olis siisti. Liskot ovat muutenkin siistejä kuten kaikki matelijat. Onko iguaaneja muunkin värisinä kuin vihreinä?
Iguaani on mukava. Vaivaton lemmikki, mutta vaatii helvetin ison terraarion. Ei ole tullut värimuunnoksia vastaan, mutta ehkä niitä maailmalta löytyy. Kameleonttihan vaihtaa väriä mielensä mukaan. Ja katselee silmillään täysin eri suuntiin, mikä on aika villiin näköistä töuhua.
 

Nick Neim

Jäsen
Nyt kun näin perjantaina heräsin ensimmäiseen epäviralliseen loma-aamuni, niin sain myös tässä aamupäivällä tiedon, että nämä esimieshommat jatkuvat jatkossakin, tosin määräaikaisen sijaan vakituisena esimiehenä. Opintovapaan sijaisuutta tässä pari vuotta tuli tehtyä, ja nyt vakituinen pesti on siis varma, kun tuo opintovapaalla ollut henkilö tänään oli irtisanoutunut. Ei siis paluuta vanhoihin hommiin.

Voi vittu kun voi olla hyvä fiilis! Rahallisella puolella loppuelämän duunipaikka jos niin haluaa, mutta tarvittaessa voi nyt alkaa töiden ohella opiskelemaan itselleen tältä alalta "kunnon" ammattia. Taidan näin lämpimän päivän kunniaksi korkata sulkkisvuoron jälkeen pari olusta.

Olikos se Viitamäki, vai kuka niitä kaljoja tarjoili...?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen verran käy keskustelu kuumana, että taidan loihtia yhden valkovenäläisen ja nauttia sen pihlajan varjossa perhosia katsellen. Ja YouTubesta soimaan mkdmskin ota helppoo. Veikkaan, että tämän jälkeen on taas chilli olo ja cooli mieli. Yo!
 

Ralph

Jäsen
Jassoo. Viime vuonna, vai milloin se olikaan, joku espanjalainen oli kirjautunut minun Netflix-tunnuksille ja vaihtanut salasanankin. Nyt tuli sähköposti, että minun Spotifyhyn on kirjauduttu Venäjältä. Tämä tyyppi ei sentään salasanaa ole vaihtanut, joten pääsin nyt helpommalla kun laitoin sen uusiksi ja samalla kirjauduin ulos kaikilta laitteilta, jossa tiliäni on käytetty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös