Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 465
  • 68 324

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ei tarvitse mennä edes Jatkoajan keskustelupalstaa kauemmas, kun saa lukea lähes vastaavia kommenttaja.
Ei vittu miksi mä menin lukemaan noita kommentteja. Julistan että kenelläkään jatkoaikalaisella ei ole oikeutta valittaa esim. siitä että tyhmät amerikkalaiset äänestivät Donald Trumpin presidentiksi.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Katteliskohan sitä snookeria vai änäriä. Jotenkin meni maku snookerin finaalista iltapäivällä, kun oli aika heikkoa peliä. Toisaalta, eiköhän se siitä parane vielä.

Glove

Jäsen
Eikä mulle tule edes Kalevaa. Ilmaisjakelujakaan ei tule sunnuntaina. Viikolla ne kyllä kolistelee postiluukkua melkein päivittäin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahden Ahkeralle tänään kaksi mitalia Kalevan kisoista, kulta ja pronssi... Eilen tuli hopea. Kaikki naisten tuomina.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
No niin. Säikähdin sitten ampiaista ja kaadoin lonkerot läppärin päälle.

Vitun hyvin meni kun kattelin taas änäriä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Musts ei kuuulu hetkeen. Vittu taas putkKeikka.

K

Kiekkokatsoja

kylläpä on edellen ok, olla illalla ulkona. Lämpöä on.
Joo hyttysiä taas on, mutta läpsyllä vapaana edelleen.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sitten biologiasta humanistisiin tieteisiin: neandertalilaiset eivät selviytyneet historiaan, vaan jäivät esihistoriaan.

Päätän opillisen antini tähän.

Ristisiitosta tapahtui useaan otteeseen. Luultavasti kaikkien meidän sukupuussa tulisi vähintään yksi neandertalilainen vastaan, kun pääsisi tarpeeksi pitkälle historiaan. Sukututkimus tosin kannattaa lopettaa jo hyvissä ajoin ennen kuin sinne päästään.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voi jihna, ompa kylmä tuuli. Tänäänhän piti olla lämmin päivä mutta puskassa meinaa palella. Lisää vaatetta päälle...

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tarvitse mennä edes Jatkoajan keskustelupalstaa kauemmas, kun saa lukea lähes vastaavia kommenttaja. Toisaalta olen sitä mieltä, että täältäkin löyty kyllä rutkasti keskivertoa tyhmempiä ihmisiä.
Ei tarvitse mennä Jokeri-osiota pidemmälle, kun näitä jotka heittäytyy lapsien kenkiin kirjoittaessa löytyy valtavasti. Seassa myös viisaita ihmisiä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Urheilua seuraavat suomalaiset on kyllä keskimäärin aika vitun tyhmää porukkaa. Tai ainakin ne jotka kommentoivat NHL-tapahtumia Facebookissa.
Ei kai kukaan tervejärkinen enää Facebookin yleisten sivustojen kommenttiosioita lue? Olen jo vuoden-pari tuumaillut, että tuonne on vissiin joku äo-raja, jossa se raja on nimenomaan älyttömyysosamäärä. Valitettavasti samaa voi nykyään sanoa jo Twitteristäkin liiassamäärin. Itse aion poistaa Facebookin pysyvästi, mutta vielä on tarvetta ollut parin asian vuoksi.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei kai kukaan tervejärkinen enää Facebookin yleisten sivustojen kommenttiosioita lue?
Älykkäämpää keskustelua siellä on kuin Jatkoajassa. Paitsi toki minun viestini, olenhan älykäs ja kaikinpuolin hyveellinen ihminen.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiva jotta yhden satunnaisen maalivahdin oma elämä kiinnostaa muita kanssaeläjiä niin kovasti. Huomio on taattu.
Kuten jo aiemmin totesin niin tässä voisi soveltaa sitä Tony Blairin ajatusta Matti Vanhasesta eli "Hanki Vanhanen elämä".

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy