Onko Kulmunit siellä?Onks teidänkin bileissä politiikan kerma koolla? Tai no ei oo mun bileet. Mä oon vaan kuokkavieraana.
Ei vittu miksi mä menin lukemaan noita kommentteja. Julistan että kenelläkään jatkoaikalaisella ei ole oikeutta valittaa esim. siitä että tyhmät amerikkalaiset äänestivät Donald Trumpin presidentiksi.Ei tarvitse mennä edes Jatkoajan keskustelupalstaa kauemmas, kun saa lukea lähes vastaavia kommenttaja.
Ei.Saiskohan tänä yönä nukuttua vähän pitempään kuin viiteen?
Mitä sitä aamuviideltä tekisi jos sattuu siihen aikaan heräämään?Ei.
Seuraava kysymys.
Kyllä sinä tiedät. Maaseudun Tulevaisuus postilaatikosta ja kahvit.Mitä sitä aamuviideltä tekisi jos sattuu siihen aikaan heräämään?
Sinä näköjään et tiedä. Maaseudun Tulevaisuus ilmestyy kolme kertaa viikossa eli maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Huomenna on sunnuntai.Kyllä sinä tiedät. Maaseudun Tulevaisuus postilaatikosta ja kahvit.
Mä herään usein ja katselen jotain NHL-peliä, jos sellainen vaan on käynnissä. Jos ei oo peliä, niin sit jotain tv-sarjaa peliin.Mitä sitä aamuviideltä tekisi jos sattuu siihen aikaan heräämään?
Sen verran paljon luettavaa per aviidi, niin luettavaaa riittää moneksi aamuksi. Ja joo, en tiennyt.Sinä näköjään et tiedä. Maaseudun Tulevaisuus ilmestyy kolme kertaa viikossa eli maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Huomenna on sunnuntai.
Sitten biologiasta humanistisiin tieteisiin: neandertalilaiset eivät selviytyneet historiaan, vaan jäivät esihistoriaan.
Päätän opillisen antini tähän.
Mitä sitä aamuviideltä tekisi jos sattuu siihen aikaan heräämään?
Taidanpa lähtee kyttäileen Sorin kulmille joutessani. Näen jo otsikon silmissäni: "Sami Hedbergin näköinen mies vietti yönsä putkassa".Musts ei kuuulu hetkeen. Vittu taas putkKeikka.
Ei tarvitse mennä Jokeri-osiota pidemmälle, kun näitä jotka heittäytyy lapsien kenkiin kirjoittaessa löytyy valtavasti. Seassa myös viisaita ihmisiä.Ei tarvitse mennä edes Jatkoajan keskustelupalstaa kauemmas, kun saa lukea lähes vastaavia kommenttaja. Toisaalta olen sitä mieltä, että täältäkin löyty kyllä rutkasti keskivertoa tyhmempiä ihmisiä.
Ei kai kukaan tervejärkinen enää Facebookin yleisten sivustojen kommenttiosioita lue? Olen jo vuoden-pari tuumaillut, että tuonne on vissiin joku äo-raja, jossa se raja on nimenomaan älyttömyysosamäärä. Valitettavasti samaa voi nykyään sanoa jo Twitteristäkin liiassamäärin. Itse aion poistaa Facebookin pysyvästi, mutta vielä on tarvetta ollut parin asian vuoksi.Urheilua seuraavat suomalaiset on kyllä keskimäärin aika vitun tyhmää porukkaa. Tai ainakin ne jotka kommentoivat NHL-tapahtumia Facebookissa.
Älykkäämpää keskustelua siellä on kuin Jatkoajassa. Paitsi toki minun viestini, olenhan älykäs ja kaikinpuolin hyveellinen ihminen.Ei kai kukaan tervejärkinen enää Facebookin yleisten sivustojen kommenttiosioita lue?
Älykkäämpää keskustelua siellä on kuin Jatkoajassa. Paitsi toki minun viestini, olenhan älykäs ja kaikinpuolin hyveellinen ihminen.
Kuten jo aiemmin totesin niin tässä voisi soveltaa sitä Tony Blairin ajatusta Matti Vanhasesta eli "Hanki Vanhanen elämä".Kiva jotta yhden satunnaisen maalivahdin oma elämä kiinnostaa muita kanssaeläjiä niin kovasti. Huomio on taattu.