Niin Jarikin.Mutta Snoop vaikuttaa hyvältä seuramieheltä.
T: Birolainen pikkupoika
Niin Jarikin.Mutta Snoop vaikuttaa hyvältä seuramieheltä.
Välillä saan saaliiksi niin perhanan komeita nenäkarvoja, että niitä pitää esitellä läheisillekin. Oikein sellaisia paksuja ja pitkiä jouhia. Hiano harrastus.Mitäs muilla on ennätykset karvojen pituudessa?
Tuosta tulikin mieleeni, täytyy tuota karvoitusta taas siistiä. En mä kehtaa enää mennä saunomaan kuin itsekseni kun ei muuta alapäässä ole kun karvoja. Luulevat vielä naiseksi.Alaselästä lähti irti noin 10 sentin mittainen selkäkarva. Joku esi-isistä taisi olla apina. Tai ihmissusi.
Mitäs muilla on ennätykset karvojen pituudessa? Noi selkäkarvat on ihan luonnontilassa. Milläpä niihin ylettyisikään, ei kai mitenkään. Tarvisi jonkinlaisen nivelikkäällä varrella varustetun laitteen, mikä nyt on jo ajatuksena naurettava.
Mitäs muilla on ennätykset karvojen pituudessa? Noi selkäkarvat on ihan luonnontilassa. Milläpä niihin ylettyisikään, ei kai mitenkään. Tarvisi jonkinlaisen nivelikkäällä varrella varustetun laitteen, mikä nyt on jo ajatuksena naurettava.
Eihän ne ihan vielä ole kerätty... Haaparouskukausi on kesken ja suppilovahveroita ei ole vielä edes kerätty. Tänäänkin lähdin keräämään kanttarelleja ystävän kanssa kun hän pyysi kaveriksi. Oli valmis paljastamaan sienipaikkansa saadakseen seuraa metsään. Tuli kanttarellien lisäksi vastaan myös mustatorvisieniä. Kun näin lupaavan kuusikon niin menin pyydystämään haaparouskuja. Löysin niitä ihan mukavasti...Anna sataa vaan, sulla on sienet kerätty.
Minä laitoin eilen valmiiksi Spectren nauhoitukseen kännykän kautta. Taisi olla ensimmäinen kerta kun tein niin. Ihmeellinen tämä nykymaailma.Tänään oli iso hetki, kun löin ensimmäisen kerran eläissäni Älytöllöön muistitikun ja meinasin nauhottaa Skyfallin.
Fingers crossed.
Minulla oli joskus PPO TV. Kaikki kahden viikon ajalta oli katsottavissa. Meni sekin vituiksi kun Elisa osti PPO:n. Ei ollut enää mitään nähtävissä kuten aiemmin.Jo aiemmin aukesi, että tuolla DNA Hubilla voi "nauhoittaa" ohjelman alusta asti vaikka se olisi jo alkanut. Tiedä häntä vaikka voisi vielä jälkikäteenkin, tulee niin harvoin enää käytettyä mitään tallennustoimintoja, kun lähes kaikki kiinnostava löytyy jostain Areenoista ja Ruuduistakin.
kun exäni kanssa laitettiin lusikoita jakoon, niin sen kenkiä oli 273 paria.No, ajattelin että eteisen kaappi, jossa on lähinnä käytöstä poistettuja kengänraatoja, täyttäisi jätesäkkiä vähän vaan pohjalta, mutta se perhanahan meni melkein piripintaan. Mikä hemmetin Imelda Marcos minä olen, vaikka ostan kenkiä vain silloin kuin tarvitsee ja silloinkin yleensä vituttaa lähteä niitä...
Alaselästä lähti irti noin 10 sentin mittainen selkäkarva. Joku esi-isistä taisi olla apina. Tai ihmissusi.
Kuinkahan monennet hatkat kyseessä.Punamusta taisi sitten ottaa hatkat palstalta. Tai näin hän minulle ainakin yv:nä ilmoitti. Yllättävä ratkaisu, mutta toivotaan että mies teki itselleen parhaan mahdollisimman ratkaisun!
Ainakin kolmannet. Elämä opettaa ja kasvattaa nuorta poikaaKuinkahan monennet hatkat kyseessä.
Jos viikon kirjoitustauko ottaa noin koville niin varmaan ihan hyvä ratkaisu.Punamusta taisi sitten ottaa hatkat palstalta. Tai näin hän minulle ainakin yv:nä ilmoitti. Yllättävä ratkaisu, mutta toivotaan että mies teki itselleen parhaan mahdollisimman ratkaisun!
Jos viikon kirjoitustauko ottaa noin koville niin varmaan ihan hyvä ratkaisu.
Jos viikon kirjoitustauko ottaa noin koville niin varmaan ihan hyvä ratkaisu.
Niin. Oikeastaan arvasin tämän käänteen. Eiköhän sitä ~viikon päästä tulla ryminällä takaisin isolla pensselillä. Ei todellakaan mitään henkilökohtaista kenellekään, mutta alkaa oikeasti jo tulemaan korvista ulos tämä Suomi24 -draamailu.Punamusta taisi sitten ottaa hatkat palstalta. Tai näin hän minulle ainakin yv:nä ilmoitti. Yllättävä ratkaisu, mutta toivotaan että mies teki itselleen parhaan mahdollisimman ratkaisun!