Sä sen kuitenki veit. Ei meillä niin paljoa ole välimatkaa.En tiiä, omani on Ässien mestaruuskeväältä.
Sä sen kuitenki veit. Ei meillä niin paljoa ole välimatkaa.En tiiä, omani on Ässien mestaruuskeväältä.
Ei oo ei ja en mä silti porista, raumalta, tai saatika turusta enkä tampereelta ole. Sen myönnän nyt, et Pori on lähin, mut porilaiset täysiä kusipäitä, toki ei kaikki.Jaa eikö?
Sori mut te tunnutte täysiltä mulkuilta. Ei ole mitään sua vastaan, mut mitä ny porilaisia on yöelämässä nähny ni ei kiitos.En nyt tiiä, olemme ihan kivoja vaikka ehkä vahvasti sisäänpäin lämpeäviä.
Älä pistä sanoja mun suuhun. Mä en oo Raumalla 15 vuoteen käyny ni älä hauku mua sikäläiseks. Mä oon vaan täältä maakunnasta, mut eihän mua ja meitä ikinä kuunnella oli sitte kierrätyskeskus tai eduskunta vaalit.Varmaan puolet raumalaisista ajattelee samoin, hehe. Ihan yksi lysti. Kouvolakin on betoniviidakko, Helsinki ahdas sekamelska ja Turku Suomen perärööri. Näitä riittää. Ja Pori on maan suurin junttila.
Jaa Kankaanpääläisiä eksynyt tänne.Ei oo ei ja en mä silti porista, raumalta, tai saatika turusta enkä tampereelta ole. Sen myönnän nyt, et Pori on lähin, mut porilaiset täysiä kusipäitä, toki ei kaikki.
Tää oli jo loukkaus ;)Jaa Kankaanpääläisiä eksynyt tänne.
Auttaako, jos edustettujen seurojen listalle lisätään TPS ja HC Davos? Ihan on tunnettu suomalainen kiekkomies.Tätä en kyllä tiedä. Joku naisfutari varmaankin? Tai sitten futsalin puolelta joku. En tiiä, kerro!
3 kertaa Kankaanpäässä käyny, kerran juniori potkupalloa, kerran töissä ja kerran panemassa. Eipä oo muuta tarvetta ollu :D
No on siinä sellainen tunnin ajomatka. Taitaa tietä pitkin olla sellaiset reippaat 80 kilometriä.Eikö K-pää ole jossain Harjavallan lähellä? Olen käynyt Harjavallan Lidlissä. Ai niin, K-päässä on se koulu.
No on siinä sellainen tunnin ajomatka. Taitaa tietä pitkin olla sellaiset reippaat 80 kilometriä.
Pori on ihan siinä Harjavallan lähellä. Itse asiassa jos lähdet Harjavallasta kohti Kankaanpäätä niin nopein reitti kulkee Porin kautta.Onko Oulukin siinä jossain sitten ja mitä niitä landemestoja on? Missä on Pori? Lähdenkin tästä stadikalle uittamaan speedoissani homohousujengiä.
Eikai se nyt niin syrjässä ja suojassa ole, onhan siellä Yyteri. Ja toki myös Reposaari. Eino Grönin syntypaikka. Lisäksi tasavaltamme johtohahmo Sauli Niinistö meni naimisiin Jenninsä kanssa Reposaaren kirkossa.Olemme täällä Satakunnan rannikolla syrjässä ja täten suojassa kaikilta, paitsi niskaan hengittäviltä raumalaisilta. Kaikki tiet vievät Poriin. Tervetuloa.
Pori on ihan siinä Harjavallan lähellä. Itse asiassa jos lähdet Harjavallasta kohti Kankaanpäätä niin nopein reitti kulkee Porin kautta.
Oulu on sitten vähän kauempana.
Olemme täällä Satakunnan rannikolla syrjässä ja täten suojassa kaikilta, paitsi niskaan hengittäviltä raumalaisilta. Kaikki tiet vievät Poriin. Tervetuloa.
Olikos se Matti Hagman aikoinaan joka sanoi että Rauma pitäisi upottaa mereen?Hyi helvetti, Rauma.
Eikai se nyt niin syrjässä ja suojassa ole, onhan siellä Yyteri. Ja toki myös Reposaari. Eino Grönin syntypaikka. Lisäksi tasavaltamme johtohahmo Sauli Niinistö meni naimisiin Jenninsä kanssa Reposaaren kirkossa.
Ja ihmiset pitävät Poria kamalana paikkana... eivät ole vaan käyneet koskaan Raumalla.
Yyteri on kyllä todella kiva, en voi kieltää. Ja Haukio on Ässien nainen.
Kotona on hyvä olla.
Eipäs, vaan nimeni on Moore. Roger Moore.- Joo, ihan Rookeri vaan.