Kahdenkymmenen minuutin päästä tulee saksalainen "laatusarja" Syyttäjä ykköseltä. Aion katsoa...Eipä tule telkkaristakaan mitään tänään. Ihan turha laite.
Ei se ole telkkarin vika, vaan ohjelmientekijöiden. Tai sit oot vaan niin kranttu.Eipä tule telkkaristakaan mitään tänään. Ihan turha laite.
Oli onneksi aika sieniköyhä reissu eilen, tuntui ettei viikossa olisi kasvanut juuri lainkaan uusia ruokasieniä. Toki melko kuiva viikkokin vaikka etenkin alkuviikolle osuikin muutama ukkoskuuro mitkä kastelivat hetkellisesti hyvin tehokkaasti. Tuli myös valikoitua tällä kertaa vähän nirsommin poimittavia. Ei noita ole tosin tullut vieläkään käsiteltyä, mutta nyt ajattelin kiehauttaa tateista nesteet ja pussittaa pakkaseen ja huomenna jos ryöppäisi rouskut ja jättäisi tuoreeltaan suolaan kun niitäkin otin vaan yhden ison salaatin edestä.Kyllähän sitä metsissä syötävää sientä riittää, tällä hetkellä. Itselläni on sellainen strategia että metsästä otetaan se mitä ilman stressiä jaksan käsitellä. Tänään aamupäivällä se oli kaksi ämpäriä haaparouskuja ja kanttarelleja sen mitä löytyi. Rouskut on puhdistettu ja ryöpätty ja keltavahverot putsattu ja käytetty pannun kautta pakkaseen. Huomenna suolaan sienet eikä taida nyt kolmen litran ämpäri riittää, varsinkin kun hain omalta tontilta vähän mustarouskuja mukaan. Ja kävin vähän muuallakin haaparouskujen perässä...
No jaksamista @Wiljami sienten kanssa... Ehkä jotain voi jo jättää metsään kun niitä taitaa olla jo paljon tallessa. En silti kiistä etteikö olisi mukavaa kerta toisensa jälkeen lähteä metsään ja löytää sieniä. Itsekin lähdin aamun reissun jälkeen vielä läheiseen metsään pyörällä ja löysin kassillisen haaparouskuja, vähän suppilovahveroita (jätin paikalleen) ja muutaman tatin.
Anna sataa vaan, sulla on sienet kerätty.Mitäh, täällä sataa. Eikös se pitänyt tulla korkeapaineen, lämpimän ilman ja auringonpaisteen... No se taisi olla vasta huomenna tai sitten ylihuomenna. No joo, sataa mutta mitäpä tuosta, sisähommissa olen.
Sulla oli tänään palkkapäivä, ni osta itelles sellainen kännykkä mikä ei tee noin. Esim. SamsungLöytyi uusi ärsytyksen aihe. Kännykällä kun kirjoittaa tänne viestiä ja painaa rivin vaihtoa niin tuo näppäinrivistö katoaa näkyvistä ja saattaa pahimmassa tapauksessa epähuomiossa klikata itsensä ulos sivulta. Ärsyttävää.
Nojoo, ei ole multa pois eikä edes häiritse, kiinnittänyt vaan samaan huomiota ja pakko oli kerran tässä katsella tilastoja niin vajaat 3,5 vuotta jäsenenä ja yli 12 000 kirjoitettua viestiä. Kovaa tykitystä nuoremmalta jäseneltä.Onko sinulla @Punamusta kenties tavoite rikkoa lähetettyjen viestien ennätys Jatkoajassa? Olen kiinnättänyt viime päivinä huomion siihen, kuinka olet kirjoitellut lähes jokaiseen mahdolliseen ketjuun täällä lyhyitäkin ns. small talk-vastauksia. Tonnitkin taitaa paukkua alta viikossa.
Se onkin kirjoitusrobotti. Tai ainakin sillä on robottinäppis joka kirjoittaa tänne kaiken mitä Punis puhuu.Onneksi punis ei ole botti..
Paitsi että punis ei puhu kuin äärimmäisen harvoin. Hän kirjoittaa. Jopa paperille, mutta yleisemmin tietokoneella ruudulle.Se onkin kirjoitusrobotti. Tai ainakin sillä on robottinäppis joka kirjoittaa tänne kaiken mitä Punis puhuu.
Hyvät jutut tuot tänne. Tuli mieleen, että mistäs bongaat niitä?
Siis todellakin kaikki vitsini on muilta kuultu ja tai jostain kopioitu. Yhden itsekeksimäni olen kyllä tänne jakanut mutta en kerro minkä ja toinen on kehitteillä... Yhden vitsin joskus kännissä keksin ja se oli hurjan hauska mutta unohdin sen kun selvisin...Ei hitto, mistä ikinä revitkään näitä, osaat kyllä.
Olen huomannut. Mitä sinulle on tapahtunut?Punamusta on alkanut pitää puhumisesta, joten kykenen lähettämään teille enemmän sisältöä.
Suoraan sydämestä. Täysillä. Slloin kun tekee mieli.Aika montaahan viestiä kuitenkin miettii sen vuorokauden tai vaikka tunnin. Tätä nyt en.
Minulle tuo kirjoitusten määrä aiheuttaa sen että jätän suuurimman osan kierrätyksen ketjuista avaamatta, vaikka ne näyttävät sisältävän uusia viestejä. Ei vain kiinnosta.Kirjoittaminen ja small talk eivät ole kiellettyjä. Pidän keskustelemisesta.
Veli heavy, veit ns. ” jalat suustani” , —take my word. Turhanpäiväiset viestit, joissa ei ole mitään uutta sisältöä ja sanottavaa, ovat, no, turhia.Minulle tuo kirjoitusten määrä aiheuttaa sen että jätän suuurimman osan kierrätyksen ketjuista avaamatta, vaikka ne näyttävät sisältävän uusia viestejä. Ei vain kiinnosta.