On mullakin auto, mut ei sillä viiti kännissä ajaa.Ostin auton että ei tarvitse enää kärsiä junassa.
On mullakin auto, mut ei sillä viiti kännissä ajaa.Ostin auton että ei tarvitse enää kärsiä junassa.
No sitten taksilla. Joukkoliikenne on persaukisten huvi.On mullakin auto, mut ei sillä viiti kännissä ajaa.
Minä olen itkenyt eniten Salattujen elämien ääressä. Syy voi olla eri.Pitäkää minua minä pidätte, mutta pakko sanoa. Televiisio/ym vastaavaa kun olen katsellut, en ole koskaan itkenyt enempää, kuin katsoessani sarjaa Lucifer. Siis kun kyseessä fiktio.
Tänään pitäis jaksaa juoda viinaa, syödä hyvin, seurustella ja lopuksi rakastella. Saatanan rankkaa. Ei yhtään nappais nyt.
Itelle tarttui 3 pientä olutta mukaan kaupasta, taidan olla melko pahasti rappiolla.Pitkästä aikaa teki hetken mieli olutta tässä makkaraa muurikalla lämmittäessä, muttei tohdi, kun yhdistettäisiin pian palstan spurgujengeihin.
Hyi pois se minusta.
Kohta keskustaan. On tää ollut hieno päivä.
Liityittekö demaroihin vai menittekö kokoomukseen?Just mietin omaa yo-päivääni ja, kröhöm, seuraavaa yötä.
Liityittekö demaroihin vai menittekö kokoomukseen?
Torstai iltana kävin golfaamassa ja kierros loppui 21:15. Vikalla reiällä ei kyllä enää palloja oikein nähnyt kuin ehkä sen verran että mihin suuntaan lähti. Parilla viimeisellä lyönnillä ei nähnyt edes minne lähti mutta ihme kyllä kaikki löysivät aina oman pallonsa 4 hengen ryhmässä ja saatiin pelattua loppuun.Aikasin tuli hämärää. Syksyä tulee.
Grilli kuumana. Hieno yö, kun lämmin.
Kyllähän sitä metsissä syötävää sientä riittää, tällä hetkellä. Itselläni on sellainen strategia että metsästä otetaan se mitä ilman stressiä jaksan käsitellä. Tänään aamupäivällä se oli kaksi ämpäriä haaparouskuja ja kanttarelleja sen mitä löytyi. Rouskut on puhdistettu ja ryöpätty ja keltavahverot putsattu ja käytetty pannun kautta pakkaseen. Huomenna suolaan sienet eikä taida nyt kolmen litran ämpäri riittää, varsinkin kun hain omalta tontilta vähän mustarouskuja mukaan. Ja kävin vähän muuallakin haaparouskujen perässä...Se alkaa kyllä olla viitsiminen finaalissa sienten perkuussa. Viime viikonlopun saaliista sain jo 2 päivän viiveellä ryöpättyä rouskut pakastimeen, mutta lampaankäävät odottelivat eiliseen asti ennen kun jaksoin niiden kanssa ruveta pelaamaan.
Kannattaako aamulla heti pistää popparit mikroon ennen kuin menee lukemaan Lukko-osiota?
Tunnen, itse teen vain osa-aikatöitä (omasta tahdostani) ja toiset on täyttä päivää. Pidän myös välillä palkatonta lomaa kun työt sallii ja tuntuu siltä että tarttee lomaa. Kyllä siinä itsensä vähän huonommaksi tuntee kun ei pärjää kokopäiväitöissä.Koetteks te yhtään alemmuudentunnetta kun käytte duunissa?
No joo onhan tuo töissä käyminen vähän köyhien hommaa. Oispa syntyny kultalusikka perseessä Westendissä. Eira ja Lauttasaari olisivat myös kelvanneet. Ihan retalejengin hommaa tämä töissä käyminen.Koetteks te yhtään alemmuudentunnetta kun käytte duunissa? Mä vähän. Hitto frendit vieressä elää täböö ja itse kymmenen kaljan jälkeen leuka rinnassa himaan. Myöhemmin sitten kuulette niiden seikkailuista. Itse vaan lauantaisin. Elämä jää piippuun. Montaa vuotta ei viitsis heittää hukkaan.
Pitäs jotain löytää kun tällä puolikkaalla eläkkeellä ei meinaa pärjätä.Käykö joku vielä töissä 2020-luvulla? Luulin koko perinteen jääneen 1980-luvulle.