Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Taidan ottaa pari kylmää huurteista.No hyvä. Ollut ehkä vähän pistelevämpi tyyli kuin aiemmin. Peace out, bro, ja hauskaa lomaa!
Taidan ottaa pari kylmää huurteista.No hyvä. Ollut ehkä vähän pistelevämpi tyyli kuin aiemmin. Peace out, bro, ja hauskaa lomaa!
Taidan ottaa pari kylmää huurteista.
Viitamäellä on työvuoro huomenna, se saa vaan Pepsiä.Pistäs Kari pari, täällä Viitamäki odottaa Ullan sylissä. Ismo tumputtaa vieressä.
Viitamäellä on työvuoro huomenna, se saa vaan Pepsiä.
Enää saa haista vain vanha viina? Tai olivat asettaneet alko lukkoja?Tuli tehtyä hommia tämä alkuviikko tehdas alueella, ja pakko on sanoa, että onpahan säännöt muuttuneet hiukka tiukemmiksi siitä, kun parikymmentä vuotta sitten olin.
No onks teidän tyttöystävillä lääkitys kohdillaan. Mä en kerro.
Kokillehan kaikki alkoholirajoitukset on pahoja rasteja. Eipä kukaan puhalluttamassa käynyt, mutta kuulemma nollat pitää puhaltaa, mikäli nakki osuu kohdalle. Nollilla myös sitten mentiin.Enää saa haista vain vanha viina? Tai olivat asettaneet alko lukkoja?
Miks Rogerilla on pinna niin kireällä?
Voisihan tuokin minulta luonnistua ihan vain mielenkiinnosta... Mikä on keskimääräisen pussilakanan painoero aluslakanaan prosentteina... Tai jotain muuta yhtä tärkeää. Lakkojen punnitsimenin liittyi siihen olen arvioinut lakkasaaliitani litroissa vaikka lakan kohdalla yleensä puhutaan kiloista. No tällä kertaa sitten punnitsin lakat...Luin että punnitsit lakanat. Ja olin että miks? Sitten luin uudestaan, että punnitsit lakanat.
Kai se aikamatkustus on keksitty, kun tänne kirjoittelee kuitenkin selvällä suomenkielellä jatkuvasti.Eikös Roger Moore menehtynyt noin yhdeksänkymppisenä muutama vuosi sitten?
Paljon voimia, tsemppiä sekä pikaista paranemista – ja kuin myös!Kyllä Gibaa koetellaan. Toinen kasvohermohalvaus tänä vuonna, nyt toisella puolella kasvoja. Päästä kuvattu kaikki mahdollinen, syytä näille halvauksille ei toistaiseksi ole löytynyt. Päässä kaikki kunnossa, ainakin CT- sekä Magneettikuvausten mukaan. Kova kortisonikuuri taas menossa, joka taas nostaa sokeriarvot päin persettä. Insuliinihoitoinen diabetes ollut tällä 10 vuotta hoitoalalla töissä olleella hoitajalla pitkän aikaa.
Naama on kuin sillä kuuluisalla norsun****la. Viimeksi meni 3 viikolla kohtausoire ohi, toivotaan nyt samaa. Hankalinta tässä normaaliin elämään liittyen on se, että halvauspuolen silmä ei mene kiinni. Silmälapulla ja kostutella tufferilla saa nukuttua ilman että silmä on auki. Ja kova kortisonikuuri valvottaa.
Pitäkää huoli itsestänne ja läheisistänne. Myös korona-aikana sekä normipäivänä.
T, Giba
Näin muuten unta, että Kevin Lankinen menee Ässiin
Ässät onkin hakenut juuri maalivahtia. Huomenna selviää näkikö Hollanti enneunen.
Pitäisiköhän varata myös tori ihan varmuuden vuoksi?