Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 613 414
  • 67 896
K

Kiekkokatsoja

@pettter on hyvä tyyppi, sillä hän ei vittuile taikka provosoi tavalla, kuten n. 15 muuta tyyppiä palstalla useastikin. Jokaiselle sattuu joskus kirjoitus, joka ei ehkä ollut ihan ok.
Luulen että hän heittää kaljottelujuttua toisinaan läpällä, taikka maalauspensselillä, jonka kenties omaa. Samaa toki teen itsekin.
Palstalla on hyvä suvaita monenlaisia ihmistyyppejä, vaikka ei kaikkea heidän kirjoituksia haluaisikaan suvaita.

Jaahas, saunoin, ja nyt tarkoituksena laittaa tukevampi iltapala.
Mitäs kukanenkin on suunnitellut loppukesäksi? Jotain kivaa ois vielä ok nauttia.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei mun ollut pakko kirjoittaa tähän ketjuun taaskaan mitään, mutta kirjoitin silti.
Onkohan tä ot?

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuli tehtyä hommia tämä alkuviikko tehdas alueella, ja pakko on sanoa, että onpahan säännöt muuttuneet hiukka tiukemmiksi siitä, kun parikymmentä vuotta sitten olin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuli tehtyä hommia tämä alkuviikko tehdas alueella, ja pakko on sanoa, että onpahan säännöt muuttuneet hiukka tiukemmiksi siitä, kun parikymmentä vuotta sitten olin.
Enää saa haista vain vanha viina? Tai olivat asettaneet alko lukkoja?

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Enää saa haista vain vanha viina? Tai olivat asettaneet alko lukkoja?
Kokillehan kaikki alkoholirajoitukset on pahoja rasteja. Eipä kukaan puhalluttamassa käynyt, mutta kuulemma nollat pitää puhaltaa, mikäli nakki osuu kohdalle. Nollilla myös sitten mentiin.

Mutta muutenkin nämä vaatimukset turvakengistä, huomiovastetuksesta pitkine lahkeineen ja hihoineen, sekä kypäräpakko alueella, missä ei tehdä mitään rakennustöihin liittyvää.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Luin että punnitsit lakanat. Ja olin että miks? Sitten luin uudestaan, että punnitsit lakanat.
Voisihan tuokin minulta luonnistua ihan vain mielenkiinnosta... Mikä on keskimääräisen pussilakanan painoero aluslakanaan prosentteina... Tai jotain muuta yhtä tärkeää. Lakkojen punnitsimenin liittyi siihen olen arvioinut lakkasaaliitani litroissa vaikka lakan kohdalla yleensä puhutaan kiloista. No tällä kertaa sitten punnitsin lakat...

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Saima Harmaja on tunnetuin majakanvartijan lapsi Suomessa.
Severi Ulkokalla on ihan outo tyyppinä. Bengt Söderskär hieman jotain kelloa kilkuttaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Kyllä Gibaa koetellaan. Toinen kasvohermohalvaus tänä vuonna, nyt toisella puolella kasvoja. Päästä kuvattu kaikki mahdollinen, syytä näille halvauksille ei toistaiseksi ole löytynyt. Päässä kaikki kunnossa, ainakin CT- sekä Magneettikuvausten mukaan. Kova kortisonikuuri taas menossa, joka taas nostaa sokeriarvot päin persettä. Insuliinihoitoinen diabetes ollut tällä 10 vuotta hoitoalalla töissä olleella hoitajalla pitkän aikaa.

Naama on kuin sillä kuuluisalla norsun****la. Viimeksi meni 3 viikolla kohtausoire ohi, toivotaan nyt samaa. Hankalinta tässä normaaliin elämään liittyen on se, että halvauspuolen silmä ei mene kiinni. Silmälapulla ja kostutella tufferilla saa nukuttua ilman että silmä on auki. Ja kova kortisonikuuri valvottaa.

Pitäkää huoli itsestänne ja läheisistänne. Myös korona-aikana sekä normipäivänä.

T, Giba

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kyllä Gibaa koetellaan. Toinen kasvohermohalvaus tänä vuonna, nyt toisella puolella kasvoja. Päästä kuvattu kaikki mahdollinen, syytä näille halvauksille ei toistaiseksi ole löytynyt. Päässä kaikki kunnossa, ainakin CT- sekä Magneettikuvausten mukaan. Kova kortisonikuuri taas menossa, joka taas nostaa sokeriarvot päin persettä. Insuliinihoitoinen diabetes ollut tällä 10 vuotta hoitoalalla töissä olleella hoitajalla pitkän aikaa.

Naama on kuin sillä kuuluisalla norsun****la. Viimeksi meni 3 viikolla kohtausoire ohi, toivotaan nyt samaa. Hankalinta tässä normaaliin elämään liittyen on se, että halvauspuolen silmä ei mene kiinni. Silmälapulla ja kostutella tufferilla saa nukuttua ilman että silmä on auki. Ja kova kortisonikuuri valvottaa.

Pitäkää huoli itsestänne ja läheisistänne. Myös korona-aikana sekä normipäivänä.

T, Giba
Paljon voimia, tsemppiä sekä pikaista paranemista – ja kuin myös!

(1)
  • Tykkää
Reactions: Giba

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt se päräytti tänne auringon paisteen päälle. Voisi mennä vaikka viimeistelemään kasvimaan siivoamisen. On kyllä komeaa punajuurta, napakkaa porkkanaa ja kruunukasta tilliä yms. siellä. Olen melko tyytyväinen. Kohta saa kehäkukkia kimpuksi sisälle kun alkavat kukkia. Astereita saa vielä jonkun aikaa odottaa.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Näin muuten unta, että Kevin Lankinen menee Ässiin

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin muuten unta, että Kevin Lankinen menee Ässiin

Kannattaa seurata huomenna ässäosiota, toteutuuko unesi.

Ässät tosiaan tiedottaa huomenna jotain, kotisivuilla oli tiedote. Kyllähän tässä menee väkisin yöunet nyt.

Toisaalta ihan mukava, että kiekko herättää jotain fiiliksiä vielä näilläkin kilometreillä.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt vähän jännittää. Ajattelin tässä maailman muuttuessa vähän muuttaa itsekin elämääni, ja juuri pistin työhakemuksen menemään. Saapi nähdä onko mitään mahdollisuuksia ulkomaanpellenä.

Tuli kyllä taas kirjoiteltua sellaista liirumlaarumia, että ehkä musta pitäis tulla poliitikko. En nyt paskaa puhunut ja kaiken sanomani pystyn kyllä todistamaan, mutta jotenkin vaan ei oikein tule luontevasti tuollainen kapulakieli.

Mutta joo, nykyinen duuni rupeaa olemaan tiensä päässä, ja sanotaanko että päivä päivältä on ruvennut entistä enemmän vituttamaan ns. office politics. Kovasti jokainen pomo yrittää aina vakuuttaa että ei meidän firmassa tällaista, mutta totuus on todellakin toinen. Mua ei kiinnosta vihtuakaan tuollainen suhmurointi, kyttääminen ja panettelu joka rupeaa olemaan jo aika härskiä joidenkin ihmisten osalta. Kai sitä jossain määrin tapahtuu joka firmassa, ainakin täällä, mutta nyt on kyllä aika vaihtaa ainakin firmaa. Liksakin on parempi lähes jokaisessa muussa alan firmassa, ja kyllä mua aina fyrkka kiinnostaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy