Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 380 842
  • 66 968

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Luin että punnitsit lakanat. Ja olin että miks? Sitten luin uudestaan, että punnitsit lakanat.
Voisihan tuokin minulta luonnistua ihan vain mielenkiinnosta... Mikä on keskimääräisen pussilakanan painoero aluslakanaan prosentteina... Tai jotain muuta yhtä tärkeää. Lakkojen punnitsimenin liittyi siihen olen arvioinut lakkasaaliitani litroissa vaikka lakan kohdalla yleensä puhutaan kiloista. No tällä kertaa sitten punnitsin lakat...
 

redpecka

Jäsen
Minua ei ainakaan haittaisi mikäli tupakka ei enää tuoksuisi maailmassa. Ei ole niin viehkeä aistinkutkuttaja että olisi pakko pitää väkisin.
Eiköhän tämä skenaario ole edessä jos ei vielä lapsillasi niin heidän lapsillaan.

Vaikka vanhana jääränä en ehkä pidäkään kaikista noista askel-askeleelta tupakoinninlopettamisen missioista niin päämäärä kai on "hyvä".

Mutta siitä tarvitseeko kansa päihteitä ja piristeitä... Se onkin sitten teidän lastenlastenne seuraava poliittinen murhe.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Saima Harmaja on tunnetuin majakanvartijan lapsi Suomessa.
Severi Ulkokalla on ihan outo tyyppinä. Bengt Söderskär hieman jotain kelloa kilkuttaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Kyllä Gibaa koetellaan. Toinen kasvohermohalvaus tänä vuonna, nyt toisella puolella kasvoja. Päästä kuvattu kaikki mahdollinen, syytä näille halvauksille ei toistaiseksi ole löytynyt. Päässä kaikki kunnossa, ainakin CT- sekä Magneettikuvausten mukaan. Kova kortisonikuuri taas menossa, joka taas nostaa sokeriarvot päin persettä. Insuliinihoitoinen diabetes ollut tällä 10 vuotta hoitoalalla töissä olleella hoitajalla pitkän aikaa.

Naama on kuin sillä kuuluisalla norsun****la. Viimeksi meni 3 viikolla kohtausoire ohi, toivotaan nyt samaa. Hankalinta tässä normaaliin elämään liittyen on se, että halvauspuolen silmä ei mene kiinni. Silmälapulla ja kostutella tufferilla saa nukuttua ilman että silmä on auki. Ja kova kortisonikuuri valvottaa.

Pitäkää huoli itsestänne ja läheisistänne. Myös korona-aikana sekä normipäivänä.

T, Giba
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kyllä Gibaa koetellaan. Toinen kasvohermohalvaus tänä vuonna, nyt toisella puolella kasvoja. Päästä kuvattu kaikki mahdollinen, syytä näille halvauksille ei toistaiseksi ole löytynyt. Päässä kaikki kunnossa, ainakin CT- sekä Magneettikuvausten mukaan. Kova kortisonikuuri taas menossa, joka taas nostaa sokeriarvot päin persettä. Insuliinihoitoinen diabetes ollut tällä 10 vuotta hoitoalalla töissä olleella hoitajalla pitkän aikaa.

Naama on kuin sillä kuuluisalla norsun****la. Viimeksi meni 3 viikolla kohtausoire ohi, toivotaan nyt samaa. Hankalinta tässä normaaliin elämään liittyen on se, että halvauspuolen silmä ei mene kiinni. Silmälapulla ja kostutella tufferilla saa nukuttua ilman että silmä on auki. Ja kova kortisonikuuri valvottaa.

Pitäkää huoli itsestänne ja läheisistänne. Myös korona-aikana sekä normipäivänä.

T, Giba
Paljon voimia, tsemppiä sekä pikaista paranemista – ja kuin myös!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Giba

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt se päräytti tänne auringon paisteen päälle. Voisi mennä vaikka viimeistelemään kasvimaan siivoamisen. On kyllä komeaa punajuurta, napakkaa porkkanaa ja kruunukasta tilliä yms. siellä. Olen melko tyytyväinen. Kohta saa kehäkukkia kimpuksi sisälle kun alkavat kukkia. Astereita saa vielä jonkun aikaa odottaa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Näin muuten unta, että Kevin Lankinen menee Ässiin
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin muuten unta, että Kevin Lankinen menee Ässiin

Kannattaa seurata huomenna ässäosiota, toteutuuko unesi.

Ässät tosiaan tiedottaa huomenna jotain, kotisivuilla oli tiedote. Kyllähän tässä menee väkisin yöunet nyt.

Toisaalta ihan mukava, että kiekko herättää jotain fiiliksiä vielä näilläkin kilometreillä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt vähän jännittää. Ajattelin tässä maailman muuttuessa vähän muuttaa itsekin elämääni, ja juuri pistin työhakemuksen menemään. Saapi nähdä onko mitään mahdollisuuksia ulkomaanpellenä.

Tuli kyllä taas kirjoiteltua sellaista liirumlaarumia, että ehkä musta pitäis tulla poliitikko. En nyt paskaa puhunut ja kaiken sanomani pystyn kyllä todistamaan, mutta jotenkin vaan ei oikein tule luontevasti tuollainen kapulakieli.

Mutta joo, nykyinen duuni rupeaa olemaan tiensä päässä, ja sanotaanko että päivä päivältä on ruvennut entistä enemmän vituttamaan ns. office politics. Kovasti jokainen pomo yrittää aina vakuuttaa että ei meidän firmassa tällaista, mutta totuus on todellakin toinen. Mua ei kiinnosta vihtuakaan tuollainen suhmurointi, kyttääminen ja panettelu joka rupeaa olemaan jo aika härskiä joidenkin ihmisten osalta. Kai sitä jossain määrin tapahtuu joka firmassa, ainakin täällä, mutta nyt on kyllä aika vaihtaa ainakin firmaa. Liksakin on parempi lähes jokaisessa muussa alan firmassa, ja kyllä mua aina fyrkka kiinnostaa.
 

redpecka

Jäsen
Saima Harmaja on tunnetuin majakanvartijan lapsi Suomessa.
Severi Ulkokalla on ihan outo tyyppinä. Bengt Söderskär hieman jotain kelloa kilkuttaa.
Kun Rutasen Matille Jumala ilmestyi näyssä ja kehotti tätä rakentamaan hänen kunniakseen patsaan, oksalla visersi lintunen - tuuli hyväili Matin hiuksia. Kohta eteen ilmestyi Maapallopatsas, kaunein luomus mitä ihminen saattoi Jumalalleen rakentaa.
 

Liitteet

  • maapallotriptyykki.PNG
    maapallotriptyykki.PNG
    242,3 KB · kertaa luettu: 127

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mukava asia on se että olen saannut päälle vihdoin lomarytmin. Jonkin aikaa loman alussa menin vielä arkirytmillä eli aikaisin maate ja jo siinä puoli kuuden- kuuden aikaan aamulla ylös sängystä. Nyt on kuitenkin lomarytmi löytynyt. Eilenkin heräsin vasta puoli yhdeksältä aamulla ja tänään kahdeksalta. Eilen jopa meninkin maate vasta siinä kahdentoista aikaan illalla. Ja tärkeintä on nimenomaan se että uni on alkanut taas maistumaan.

Myöhään eilen illalla katselin vuonna 2014 tehdyn Turtles-elokuvan. Olen aina pitänyt Turtles-leffoja surkeina viritelminä mutta tässä eilen katselemassani leffassa oli kivasti jo yritystä. Ihan kiva toimintaleffa ja kyllä sen parissa sen miltei kaksi tuntia viihtyi. Muuten olen lomani aikana katsellut Netflixistä paljon Frendejä. Nyt olen jo yhdeksännen eli toiseksi viimeisen kauden viimeisissä jaksoissa menossa eli harmillisesti tuota sarjaakaan ei ole paljoa minulla enää katseltavana.

Frendit on kyllä uponnut minuun todella hyvin ja olen tykännyt sarjan huumorista. Täytyy vain löytää joku muu sarja Frendien tilalle sitten kuin olen saanut Frendien katselun päätökseen.

Ja tänään on ollut toiminnallisempi päivä kotikeittiössäni. NIin kuin jo tuonne Mitä tänään syötäisiin-ketjuun kirjoitinkin. Olen kokannut spagettia ja bolognese-kastiketta sekä leiponut mamman marjapiirakkaa. Siinähän sitä on herkkujani. Ja onnistuivat kyllä molemmat kokkaukseni erittäin hyvin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen täälläkin välillä pähkäillyt sitä minkä ottaisin osoitteeksi seuraavalla reissullani. Tämänkin reissun tekisin vielä tämän kesälomani aikana.

Nyt olen päätymässä kuitenkin melko tuttuun ja turvalliseen valintaan eli Raumaan. Jos ei vieraspelireissuja oteta huomioon niin kävin viimeksi Raumalla vuonna 2013. Jo silloin Rauman leirintäalue Poroholma teki minuun ison vaikutuksen, se kuinka kauniiksi se oli laitettu ja kuinka paljon aluetta oltiin kehitetty niistä ajoista kun siellä porukoiden kanssa Silakkamarkkinoilla käytiin.

Vaikka Rauma on jo muutaman kerran nähty niin uskon että siellä riittää minulle silti vielä nähtävää, koettavaa ja koluttavaa. Paljon puntaroin etenkin Rauman ja Ähtäri-Keuruu-Virrat reissun välillä valintaani mutta olen nyt päätymässä Raumaan kuitenkin.

Laskujeni mukaan Rauman reissu tulisi edullisemmaksi ja helpommaksi kun ei tarvitsisi kanniskella kassiaankaan jatkuvasti ja mökkiäkään ei tarvitsisi siivota kuin kerran. Sekä onhan Rauma tosiaan melko turvallinen valinta, erittäin miellyttävien aiempien kokemusten vuoksi.

Jo silloin 2013 ajattelin että tänne täytyy päästä joku kesä uudelleen käymään ja olisiko nyt se kesä? Tämä reissu voisi kestää jopa viikon. Jos on vaan sitten kelit kohdallaan. Tällaista tajunnan virtaa tähän väliin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kävin poimimassa mustikoita ja oli ihan kivaa. Kyllä mieli lepää luonnossa. Harmi, kun tuli kauhea kiire kaljakauppaan ennen ysiä.
Boldaus mun. Eli alkoholin vähittäismyyntiaikaa pidemmäksi, enemmän ihmisiä nauttimassa luonnon ihmeistä. Nyt hallitus!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös