banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Asianani nyt on jakaa tämä veljeni tekemä Vimpeli Vedon uusi kannatusviisu. Eero Smith.
Nyt on kyllä pakko sanoa että ei soita kelloja. Yritin Eliteprospectsiakin kaivella mutta ei tartu.Auttaako, jos edustettujen seurojen listalle lisätään TPS ja HC Davos? Ihan on tunnettu suomalainen kiekkomies.
Auttaako, jos edustettujen seurojen listalle lisätään TPS ja HC Davos? Ihan on tunnettu suomalainen kiekkomies.
Kyllä. Meinasin lisätä vihjeeseen KuPS:n ja KalPan, mutta tuskin ne olis auttaneet ratkaisussa, pikemminkin vaan sotkeneet.Onkos tää Juhani Wahlsten?
Siis joillain teini-ikäisilläkin näkee niitä kasvomaskeja. Mä muistan kun ala-asteella yhdellä oli natsivanhemmat ja sen piti mennä koulun jälkeen kotiin tekemään läksyjä kun me muut mentiin pelaamaan futista.
Kuljen usein lenkillä käydessäni skeittiparkin ohi. Noin 90% nuorista käyttää kypärää. Fiksua. Ei tainnut mun nuoruudessa olla kypäriä vaikka rullalautoja olikin. Ja semmoisia jotain nelipyöräisiä rullaluistimia joissa oli kaksi rengasta edessä ja kaksi takana.Kyllä. Nuoriso onkin keskimäärin paljon fiksumpaa kuin me vanhempi väki, vaikka usein moni nuorisoa kiroaakin.
Pelkään kosteusvaurioita enemmän kuin tulipaloa, vaikka varmaan kaiken järjen mukaan sen pitäisi olla toisinpäin. Tai no mistäs minä tiedän, mutta kuitenkin.
En tiedä jyskin tapausta, mutta samaa mieltä.Kyllä nykyään ihmiset pahoittaa mielensä jos jonkinlaisista kirjoituksista täällä somessa. Tää jyskin tapaus on kyllä noussu ihan järjettömiin sfääreihin. Jos joku heittää lauseen läpällä niin eikös siitä jo joku pahoita mielensä. Tarvii oikeesti miettii mitä kannattaa kirjottaa ja mitä taas ei.
2004 sammuin suihkuun istualteen lattiakaivon päälle. Olin niin tööt, etten edes huomannut herättyäni mitään outoa. Sen sijaan kohta soiva ovikello paljastaisi alakerran naapurin tulevan kyselemään, että mikä vittu se on kun vettä tippu television päälle kesken kauniiden ja rohkeiden ja hajotti vastaanottimen. Tuolla nukahtamisella oli hintansa.Mulla on jotenkin sairaalloinen kammo siitä että tähän omistamaani asuntoon tulee vesivahinko tai joku kosteudesta johtuva homevaurio.
Tämä on muuten se syy miksi opiskelija-asunnoissa on kylppärissä kaksi lattiakaivoa.2004 sammuin suihkuun istualteen lattiakaivon päälle. Olin niin tööt, etten edes huomannut herättyäni mitään outoa. Sen sijaan kohta soiva ovikello paljastaisi alakerran naapurin tulevan kyselemään, että mikä vittu se on kun vettä tippu television päälle kesken kauniiden ja rohkeiden ja hajotti vastaanottimen. Tuolla nukahtamisella oli hintansa.
Oho. Jos näin on, niin suunnittelijoille peukkua. Sitä tosin vieläkin ihmettelen, miksi huoneita ei rakenneta kaukaloiksi. Ei luulisi olevan iso homma painaa lattian alle ja 10cm seinästä joku vesitiivis suoja.Tämä on muuten se syy miksi opiskelija-asunnoissa on kylppärissä kaksi lattiakaivoa.
Joo, tai siis tarkennetaan että nimenomaan uusissa asunnoissa. Ennenvanhaan toki ihan normisti yhdellä kaivolla menty, mutta uusiin asuntoihin on tehty kaksi lattiakaivoa. Toki kyllä tämä varmasti on yleistynyt muissakin kuin opiskelija-asunnoissa.Oho. Jos näin on, niin suunnittelijoille peukkua. Sitä tosin vieläkin ihmettelen, miksi huoneita ei rakenneta kaukaloiksi. Ei luulisi olevan iso homma painaa lattian alle ja 10cm seinästä joku vesitiivis suoja.
Semmoiset parikymmentä viestiketjua Kierrätyskeskuksesta olen toistaiseksi laittanut piiloon. Harvalla kammalla vielä toistaiseksi, mutta hyvä uudistus palstalle.
Mulla on piilotettuna 73 ketjua. Suurin osa näitä kun nostellaan ”mielenkiintoisia” vanhoja ketjuja. Hyvä uudistus kyllä.
Enpä ole lukenut pahemmin Viasatin puolta, mutta ylipäätään Facebookin kommenttiosiot on lähinnä täynnä jotain elämäm koulun käyneitä isäm maam pulustajia ja muita luusereita. Jatkoaika nykyään on lähinnä pelkkää typerää inttämistä kaikesta ja aivan liiallista offtopicia.Älykkäämpää keskustelua siellä on kuin Jatkoajassa. Paitsi toki minun viestini, olenhan älykäs ja kaikinpuolin hyveellinen ihminen.