Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 465
  • 68 312

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Tällä viikolla eli kolmessa päivässä kymmenen kertaa joku puhelinmyyjä tai vastaava soittanut. Tuntematon numero ja kun Googlesta etsin kyseistä numeroa, selviää miten moni muukin on etsinyt ja raportoinut numerosta. Eikö koronan aikana kehdattu häiritä ihmisiä, joten nyt soitellaan monen kuukauden edestä vai mikä homma?

Minulle ei ole noin montaa puhelua tullut, mutta kolmena peräkkäisenä päivänä on soitettu kerran per päivä. Googlen mukaan olisi Hesarin myyjä, outoa tässä on että tämä on ensimmäinen puhelinmyyjä (jos nyt todella näin on eikä joku muu kusetus tmv.) yli 10 vuoteen joka yrittää soitella.

Olen saanut nroni hyvin pidettyä pois suoramarkkinoinnista niin siksikin vähän ihmetyttää että miten ja miksi juuri nyt.

npc

Jäsen
Sama täällä. Joskus niitä pyörii hetken aikaa nurkissa, kunnes tajuavat millainen mulkku olen.
Ei se aina siitä mulkusta kiinni ole.

Onko? En tiennytkään. Välillä kirjoitan kärkkäämpään tyyliin. Ihan lunki meininki, loma ja kaikkea.
Lunkilla meiningillä palstakaverit kokevat tuotoksesi aggressiivisena.. Jos olisit uusi kirjoittaja voisin pelästyä mitä seuraa kun hän ottaa kaljan tai kirjoittaisi ohuessa stressinalaisessa pöhnässä... HRRRR..!

E: Mutta sanotkin tuossa ylempänä ottavasi huurteisen kaksi, joten ehkä tää tästä suttaantuu. HRRRR, tuli ihan kylmät väreet tuosta huurteisesta..

K

Kiekkokatsoja

@pettter on hyvä tyyppi, sillä hän ei vittuile taikka provosoi tavalla, kuten n. 15 muuta tyyppiä palstalla useastikin. Jokaiselle sattuu joskus kirjoitus, joka ei ehkä ollut ihan ok.
Luulen että hän heittää kaljottelujuttua toisinaan läpällä, taikka maalauspensselillä, jonka kenties omaa. Samaa toki teen itsekin.
Palstalla on hyvä suvaita monenlaisia ihmistyyppejä, vaikka ei kaikkea heidän kirjoituksia haluaisikaan suvaita.

Jaahas, saunoin, ja nyt tarkoituksena laittaa tukevampi iltapala.
Mitäs kukanenkin on suunnitellut loppukesäksi? Jotain kivaa ois vielä ok nauttia.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei mun ollut pakko kirjoittaa tähän ketjuun taaskaan mitään, mutta kirjoitin silti.
Onkohan tä ot?

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuli tehtyä hommia tämä alkuviikko tehdas alueella, ja pakko on sanoa, että onpahan säännöt muuttuneet hiukka tiukemmiksi siitä, kun parikymmentä vuotta sitten olin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuli tehtyä hommia tämä alkuviikko tehdas alueella, ja pakko on sanoa, että onpahan säännöt muuttuneet hiukka tiukemmiksi siitä, kun parikymmentä vuotta sitten olin.
Enää saa haista vain vanha viina? Tai olivat asettaneet alko lukkoja?

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Enää saa haista vain vanha viina? Tai olivat asettaneet alko lukkoja?
Kokillehan kaikki alkoholirajoitukset on pahoja rasteja. Eipä kukaan puhalluttamassa käynyt, mutta kuulemma nollat pitää puhaltaa, mikäli nakki osuu kohdalle. Nollilla myös sitten mentiin.

Mutta muutenkin nämä vaatimukset turvakengistä, huomiovastetuksesta pitkine lahkeineen ja hihoineen, sekä kypäräpakko alueella, missä ei tehdä mitään rakennustöihin liittyvää.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Luin että punnitsit lakanat. Ja olin että miks? Sitten luin uudestaan, että punnitsit lakanat.
Voisihan tuokin minulta luonnistua ihan vain mielenkiinnosta... Mikä on keskimääräisen pussilakanan painoero aluslakanaan prosentteina... Tai jotain muuta yhtä tärkeää. Lakkojen punnitsimenin liittyi siihen olen arvioinut lakkasaaliitani litroissa vaikka lakan kohdalla yleensä puhutaan kiloista. No tällä kertaa sitten punnitsin lakat...

npc

Jäsen
Minua ei ainakaan haittaisi mikäli tupakka ei enää tuoksuisi maailmassa. Ei ole niin viehkeä aistinkutkuttaja että olisi pakko pitää väkisin.
Eiköhän tämä skenaario ole edessä jos ei vielä lapsillasi niin heidän lapsillaan.

Vaikka vanhana jääränä en ehkä pidäkään kaikista noista askel-askeleelta tupakoinninlopettamisen missioista niin päämäärä kai on "hyvä".

Mutta siitä tarvitseeko kansa päihteitä ja piristeitä... Se onkin sitten teidän lastenlastenne seuraava poliittinen murhe.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Saima Harmaja on tunnetuin majakanvartijan lapsi Suomessa.
Severi Ulkokalla on ihan outo tyyppinä. Bengt Söderskär hieman jotain kelloa kilkuttaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Kyllä Gibaa koetellaan. Toinen kasvohermohalvaus tänä vuonna, nyt toisella puolella kasvoja. Päästä kuvattu kaikki mahdollinen, syytä näille halvauksille ei toistaiseksi ole löytynyt. Päässä kaikki kunnossa, ainakin CT- sekä Magneettikuvausten mukaan. Kova kortisonikuuri taas menossa, joka taas nostaa sokeriarvot päin persettä. Insuliinihoitoinen diabetes ollut tällä 10 vuotta hoitoalalla töissä olleella hoitajalla pitkän aikaa.

Naama on kuin sillä kuuluisalla norsun****la. Viimeksi meni 3 viikolla kohtausoire ohi, toivotaan nyt samaa. Hankalinta tässä normaaliin elämään liittyen on se, että halvauspuolen silmä ei mene kiinni. Silmälapulla ja kostutella tufferilla saa nukuttua ilman että silmä on auki. Ja kova kortisonikuuri valvottaa.

Pitäkää huoli itsestänne ja läheisistänne. Myös korona-aikana sekä normipäivänä.

T, Giba

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kyllä Gibaa koetellaan. Toinen kasvohermohalvaus tänä vuonna, nyt toisella puolella kasvoja. Päästä kuvattu kaikki mahdollinen, syytä näille halvauksille ei toistaiseksi ole löytynyt. Päässä kaikki kunnossa, ainakin CT- sekä Magneettikuvausten mukaan. Kova kortisonikuuri taas menossa, joka taas nostaa sokeriarvot päin persettä. Insuliinihoitoinen diabetes ollut tällä 10 vuotta hoitoalalla töissä olleella hoitajalla pitkän aikaa.

Naama on kuin sillä kuuluisalla norsun****la. Viimeksi meni 3 viikolla kohtausoire ohi, toivotaan nyt samaa. Hankalinta tässä normaaliin elämään liittyen on se, että halvauspuolen silmä ei mene kiinni. Silmälapulla ja kostutella tufferilla saa nukuttua ilman että silmä on auki. Ja kova kortisonikuuri valvottaa.

Pitäkää huoli itsestänne ja läheisistänne. Myös korona-aikana sekä normipäivänä.

T, Giba
Paljon voimia, tsemppiä sekä pikaista paranemista – ja kuin myös!

(1)
  • Tykkää
Reactions: Giba

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt se päräytti tänne auringon paisteen päälle. Voisi mennä vaikka viimeistelemään kasvimaan siivoamisen. On kyllä komeaa punajuurta, napakkaa porkkanaa ja kruunukasta tilliä yms. siellä. Olen melko tyytyväinen. Kohta saa kehäkukkia kimpuksi sisälle kun alkavat kukkia. Astereita saa vielä jonkun aikaa odottaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy