Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 434 868
  • 67 209
Ai, että kun mä nautin. Jalkapallon EM-kisat Ylen-kanavilla.

Pikkaisen rupes kyrpiin kun katteli maikkarin kautta jääkiekon MM-kisoja. Kokoajan mainoksia ja katkoja. Lisäksi studioissa mennään viihdepuoli edellä ja niitä ei jaksa kyllä katsoa yhtään.

Lisäksi voin ottaa tabletin syliin ja katsoa vaikka parvekkeelle pelejä. Tämä ei onnistu nykyään enää jääkiekon MM-kisojen kanssa, koska joutuisi maksamaan lisää jos haluaa vahdata kisoja muualta kuin telkkarista. Se on kyllä aika hanurista.

Maksan Yle-veroa mielellään pelkästään jo tästä.
Niin totta! Toivottavasti Yleltä tulee paljon olympialaisiakin, vaikka HBO:lla (MAX:illa)ne nykyisin taitavat olla myös.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Museokortille oli tänäänkin käyttöä, sillä kävin katsastamassa Amos Rexin Lasipalatsissa. Ennakko-odotukseni olivat varovaisen epäilevät, koska olin olettanut tilan olevan pieni ja vaatimaton, mutta onneksi olin väärässä. Viihtyisä paikka, jossa on sekä paljon nähtävää, erinomainen ilmastointi, viihtyisä miljöö että mukava ilmapiiri. Parasta oli kuitenkin se, että kun näin jälkijunassa menin ensimmäistä kertaa tutustumaan tuohon paikkaan, niin ruuhkasta ei ollut pelkoa. Taatusti käyn samassa paikassa uudelleen myös jatkossa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei hitto tää on naurettava sääntömaa alkoholin suhteen. Huomasin kaupasta tullessa, että Red Onionilla (Myyrmannissa sijaitseva ravintola) on ihan kiva terassi, joten ajattelin nauttia siinä yhden (ja sitä teenkin parhaillaan). Mutta tarjoilijan piti kantaa sisältä asti tuoppini pöytään minun kävellessä vieressä, koska ravintolasta ei ole suoraa käyntiä tähän ja tuo alaulko-oven alue ei ole anniskelualuetta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aurinko laskee,
usvaa kuusikossa,
rauhaisa ilta maalla.
Kohta nukkumaan...
 

Liitteet

  • IMG_20240619_221309_HDR~3.jpg
    IMG_20240619_221309_HDR~3.jpg
    923,5 KB · kertaa luettu: 36

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eräs tyyppi liveseurannoissa on kyllä "vähän" ylpistynyt ja itsekehuja satelee joka päivä. Onkohan kyseessä trolli vai ihan oikeastiko on pakko itseään kehua aina, kun pystyy?
Helppohan siinä on ylpistyä, kun on niin pätevä asiantuntija ja aina oikeassa. Ja pilluakin taisi saada. Huhhuh.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Ihmiset, jotka tekevät töitä kesälomallaan ja lähettävät tiukkaan tahtiin viestejä. Joo, olen firmassa uusi ja vielä koeajallakin - ja monessa hommassa tarvitsen jeesiä. Silti pyytämättä saadut lukuisat "tee näin, ja huomioi tuo, ja lisää tämä" -tyyppiset viestit ei-millään-tavalla-esihenkilöasemassa-olevilta-tyypeiltä ovat ihan vitun ärsyttäviä.

Oho! Ärsyyntymispäissäni laitoin vahingossa väärään ketjuun, mutta sopii se kai tännekin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Iltalehdessä oli juttu viime vuoden soitetuimmista biiseistä. Nuo suomenkieliset kyllä tunnistan, mutta muista en nimen perusteella tunnista yhtään. Artisteista sentään Alma, Miley Cyrus ja David Guetta ovat niminä tuttuja vaikka yhtään kappaletta en osaakaan nimetä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Introvertin kesäkuu jatkui tänään vierailulla Seurasaareen. Edellisestä visiitistä oli vierähtänyt hieman yli pari vuotta ja vaikka rakennukset eivät ole saaressa muuttuneet ulkoisesti juuri ollenkaan, oli tämä ensimmäinen kerta, kun kävin tutustumassa muutamaan museorakennukseen ihan sisälle asti. Historiafanaatikko minussa oli täysin myyty näkemästäni.

Täytyy tehdä uusi vierailu saarelle juhannuksen jälkeen, koska niin paljon jäi kuvaamatta. Nyt tuli oltua saarella reilusti yli parin tunnin ajan, mutta koska äitini oli reissussa mukana, suurin osa tuosta ajasta meni istuskelussa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Enpä ole vuosikausiin ollut kotona Juhannusta. Kyllähän täältäkin näköjään menoa löytyy ircistä. Kohta lähellä asuvan kaverin kanssa kaljalle vain yhdelle, sitten kaupasta vähän lisää ja kaverin luokse pitskuun pussikaljalle.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Oliko tämä nyt sellainen kuuluisa haiku? Mulla on pää sen verran umpiluuta, että en ole koskaan tajunnut miten se joku haikun tavusääntö menee.
Iisoppi lienee loihtinut haikun ja tankan risteytyksen, haiku kolmisäkeinen runo tavujaolla 5-7-5, tanka puolestaan 5-7-5-7-7. Runobotti tuottaa haikua kun antaa pari sanaa, tässä tämä jonka minulle teki, siitähän tuli taidetta.

Eksynyt tuuli
kysyi kaikilta tietä,
kaipaus vastasi.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Iisoppi lienee loihtinut haikun ja tankan risteytyksen, haiku kolmisäkeinen runo tavujaolla 5-7-5, tanka puolestaan 5-7-5-7-7. Runobotti tuottaa haikua kun antaa pari sanaa, tässä tämä jonka minulle teki, siitähän tuli taidetta.

Eksynyt tuuli
kysyi kaikilta tietä,
kaipaus vastasi.
No ehkä mä ton säännön pystyn omaksumaan.
Kelpo runo botilta tosiaan, koskettava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös