Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 639 209
  • 67 751

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät; lentosuukko KooKoolle
Kissa on aivan sekaisin, kun koulut alkoivat. Kesää lukuun ottamatta sen normaaliin arkirytmiin kuuluu, että lähettää lauman kouluun ja töihin ja aloittaa sitten omat yöunensa hiljaisuudessa. No, nyt viikonloppuna pyöritään jaloissa kaikki ja herätään miten sattuu ja rouva yrittää kohteliaasti pysyä hereillä eikä ymmärrä, että tätä tää taas on talvikauden. Tällä hetkellä istuu selin tähystyspaikallaan keittiössä ja pään asennosta tiedän, että pilkkii. Ei auta kuin kantaa se makuuhuoneeseen peitonmutkaan ja silitellä uneen. Minkä laumanjohtaja luonteelleen voi.

Sama kissa muuten valvoo öisin mun vierellä aina, kun lapset ovat kipeitä ja vaikka kovassa kuumeessa. Ei yleensä nuku lasten vuoteissa, mutta heidän sairaana ollessaan ei juuri sieltä poistu kuin syömään ja pissalle. Tykkään tuosta kissasta niin kovin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään olen ollut lehtikaalin kimpussa samalla kun mehu tuossa hellalla "höyrystyy". Keräsin, otin ruodit pois, ryöppäsin ja suristin koneella sileäksi mössöksi. Sitten laitoin muutaman lusikallisen minigripin (amergripin) minipusseihin. En minä sitä itse tarvitse mutta äiti laittaa sitä isäni smoothieen. Isälläni on parkinsonin tauti ja salaatin ja muiden tuoreiden vihannesten nieleminen alkaa olla hidasta ja hankalaa. Joten äitini tekee hänelle vihersmoothieita niin saa sillä tavalla sitten tarpeellisia vitamiineja ja sun muuta.

K

Kiekkokatsoja

Parin viikon tauon jälkeen, tuli mirri yllätten sisään. Terassin ovi oli auki, ja siitä oli livahtanut. Yhtäkkiä se vaan pyöri jaloissa, tuossa makuuhuoneen ovensuulla.
Tälläkertaa olin varautunut yllätysvieraaseen, ja tarjosin muutaman kissankarkin. Näkyi kelpaavan.
Se on siitäkin hassu kissa, että jos istahdan sohvalle, niin se menee matolle makuulle. Ikäänkuin osoittaa, että hän on sitten tässä.
Tuli se eilen aamulla parkkipaikalla vastaan, mutten ehtinyt jäädä jutulle, kun oli kiire lääkäriin.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onko Oulukin siinä jossain sitten ja mitä niitä landemestoja on? Missä on Pori? Lähdenkin tästä stadikalle uittamaan speedoissani homohousujengiä.
Pori on ihan siinä Harjavallan lähellä. Itse asiassa jos lähdet Harjavallasta kohti Kankaanpäätä niin nopein reitti kulkee Porin kautta.

Oulu on sitten vähän kauempana.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olemme täällä Satakunnan rannikolla syrjässä ja täten suojassa kaikilta, paitsi niskaan hengittäviltä raumalaisilta. Kaikki tiet vievät Poriin. Tervetuloa.
Eikai se nyt niin syrjässä ja suojassa ole, onhan siellä Yyteri. Ja toki myös Reposaari. Eino Grönin syntypaikka. Lisäksi tasavaltamme johtohahmo Sauli Niinistö meni naimisiin Jenninsä kanssa Reposaaren kirkossa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pori on ihan siinä Harjavallan lähellä. Itse asiassa jos lähdet Harjavallasta kohti Kankaanpäätä niin nopein reitti kulkee Porin kautta.

Oulu on sitten vähän kauempana.

Olemme täällä Satakunnan rannikolla syrjässä ja täten suojassa kaikilta, paitsi niskaan hengittäviltä raumalaisilta. Kaikki tiet vievät Poriin. Tervetuloa.

Hyi helvetti, Rauma. Siellähän on nähtävyytenä vesitorni. Oon muuten ollut Raumalla yötä siinä jossain hotellissa. Menin nukkumaan kymmeneltä, nämä muut hyväkkäät joivat ja nussivat aamuun saakka. Motkotin sitten matkan Turkuun, missä oli jokin kummallinen festivaali, Ilmiö oli ehkä nimi.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikai se nyt niin syrjässä ja suojassa ole, onhan siellä Yyteri. Ja toki myös Reposaari. Eino Grönin syntypaikka. Lisäksi tasavaltamme johtohahmo Sauli Niinistö meni naimisiin Jenninsä kanssa Reposaaren kirkossa.
Ja ihmiset pitävät Poria kamalana paikkana... eivät ole vaan käyneet koskaan Raumalla.

Yyteri on kyllä todella kiva, en voi kieltää. Ja Haukio on Ässien nainen.

Menkää hotelliin.

Haukio on flirtti. Mullekin flirttaili, joten se flirttailee kaikille. En flirtittänyt takaisin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kehäkukat ovat onnistuneet tänä vuonna ihan hyvin. Eivät ole edes kaatuilleet pitkin peltoa vaikka on ollut kovia sateita. Pystyssä ovat edelleen. Monta kimppua olen jo niistä kerännyt. Ainut asia, joka harmittaa, on se että oransseja kukkia on vain pari ja muut on erilaisia keltaisia. Oranssit olisivat kivoja kimpussa.

Liitteet

• kehäkukat.jpg
    kehäkukat.jpg
    633,1 KB · kertaa luettu: 80

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopio on kyllä ajoittain yksi persereikä mitä tulee yksityisautoiluun. Milloin on tasa-arvoinen risteys ja milloin ei. Ja sitten kun et ole varma onko etuajo-oikeus vai pitääkö oikealta tulevaa väistää kun joissain risteyksissä se kolmio ei näy kunnolla muille kuin jotka ajavat sitä kohti. Toki tämä nyt ei ihan siinä ytimessä ole näin, mutta on tuo silti aika perseestä välillä. Aika vähän tulee autoiltua kaupungissa nykyään, mutta siitä huolimatta tuo on joka kerta yhtä ärsyttävää.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Otin tossa terassilla vähän lisää koronasuojaa eli auringosta d-vitamiinia. Mutta siinäkin saa olla tarkkana, ettei tuu melanoomaa. Mä en vittu voi ymmärtää, miten neandertalilaiset selvis hengissä. Nykyihmisellä pukkaa uhkaa sieltä sun täältä. Siksi @Iisoppi n kukkakuvat ja kertomukset kasvimaasta ovatkin niin ihania, kun ne rauhoittavat mieltä. Senhän jo vanha kiinalainen sananlasku sanoo, ettei mikään ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito. Ja jotta en unohda linjaani, niin muistakaa naiset hoitaa puutarhojanne.

Glove

Jäsen
Yksi lätkämatsi katsottu, tasatahtia loppuun saakka ja tulos 5-5. Nyt telkkarista tulee snookeria ja sitten olisi tiedossa vielä Kalevan kisoja. Kerkesin muuten käydä jo lenkilläkin. Eli hyvin urheilullinen päivä tänään.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No tämän yön jälkeen ymmärrän hieman paremmin Glovea ja Vilperiä (en tägää koska mainioille kavereille ei sinänsä mitään asiaa, niin ei turhaan häiritä) kun puhuvat huonosti nukutusta yöstä. Uni ei tullut sitten millään, kiitos vaimon, joka katsoi vieressäni puhelimestaan jotain sarjaa, sekä muutaman kärpäsen. Nyt on silmät sikkurallaan ja pieni hedari. Koirille annoin äsken aamupalaa ja päästin takapihalle pissalle. Josko tämä tästä taas uusi päivä urkenisi.

Älä. Taas pelon sekaisin tuntein odottelen sunnuntain ja maanantain välistä yötä. Kuinka sekaisin rytmit on kun pitää pitkän tauon jälkeen kelloa vastaan nukkua, herätyskellon soimiseen viimeistään aamulla herätä ja aikaisin mentävä maate. Siinä voi olla että ei pahemmin tule nukuttua sinä yönä. Ja työt alkavat sitten maanantaina. Voi olla että rattoisia aikoja taas elän kohta. Mutta töihin menen jos ei nyt ihan maata mullistavaa tapahdu.

Mutta onneksi vielä ei ole sunnuntai-ilta vaan on lauantai. Ja kai sitä voisi teevedet keittää ja teetä juoda. Kahvi kun on päässyt loppumaan ja nyt tänä viikonloppuna ei ole taas varaa ostaa kahvia lisääkään.

Siellä kuuluisalla välitystilillä on rahaani mutta saan sitä aikaisintaan sieltä maanantaina käyttötilille. Ja se on hyvä sekä tähtäänkin siihen että antavat ihan pienissä erissä sitä rahaa sleltä käyttööni. Pelihaluja kyllä tuntuu olevan mutta milläs pelaat kun ei rahaa ole. Ehkä sitä oppii sitä myöden olemaan myös pelaamatta kun se on heti pois siitä ruoasta tai tällä kertaa kahvista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy