Ovat menneet nämä pari viime päivää siivotessa tai siitä murehtiessa. Kun olen ottanut hieman lunkimmin (tapahtunut melko usein parin päivän aikana) niin on saman tien omatunto kolkuttanut. Hei jäbä, pitäisikö olla rätin kanssa huiskimassa ympäri huusholia? No nyt sain kuitenkin onnekseni siivottua koko huushollin. Siivosin myös ison osan kaapeista, etenkin keittiön kaapeista. Hyvä minä! Nyt voi sitten hyvällä omalla tunnollakin vetää lonkkaa pari seuraavaa päivää taas.
Törmäsin sattumalta myös monien vuosien jälkeen Goodmansin ostoskeskuksessa täällä Hämeenlinnassa niin vanhaan tuttavaani ja hänen tyttäreensä. Tämä tuttava on juuri se tuttava josta tuli paljon kirjoitettua tännekin viime syksynä ja jonka mies vuosi sitten menehtyi. En ollut häntäkään moniin vuosiin nähnyt, toki Facebookissa ollaan välillä yhteyttä pidetty. En tiedä miksei olla nähty, mutta nyt oli erittäin kivaa nähdä pitkästä, pitkästä aikaa.
Yhä odotan sitä päätöstä toimeentulotuen maksamisesta tässä kuussa minulle. Sitä päätöstä jaksan aina odottaa jännityksellä. Varsin usein sitä maksetaan minulle noin 170 euroa kuussa mutta nyt en tiedä miten toimivat ja päättävät. No, eiköhän tuo kohta ratkea.
Ja HPK on myös laittanut viime päivinä tuulemaan ja siellä suunnalla on tapahtunut melko paljon. Pari uutta pelaajasopimusta ja Valtteri Puustisen jatkosoppari. Kivaa kun alkaa taas kuulumaan uutisia siltäkin rintamalta, ehkä sitä kohta taas jännitetään lätkämatseja. Toivottavasti korona ei sotke tulevaa kautta.
Ja loppuun mainitsen vielä että yhä mietin sitä mihin lähden seuraavalla reissullani. Tuossa kun kyselin muiden suositteluja ja mielipiteitäkin Facebookissakin niin melko paljon minulle suositeltiin sitä Ähtäriä ja Ähtärin eläinpuistoa. Olenkin miettinyt jopa sellaista reissua kuin Ähtäri-Virrat-Keuruu.