Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 465
  • 68 312

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tää tumma tausta on ihan kiva. En oo käyttänyt aikoihin ja on tää kyl jännää. Melkeen ku Seattle Krakenin värimaailma, paitsi että punaisen tilalla on oranssia. Eri sinistä kaikkialla. Tulee mieleen myös Tappara. Ei toki haittaa ollenkaan.

Kokeiltu mikä kokeiltu. Takasin vaaleaan.

Minä käytän pysyvästi tätä tummaa taustaa. Minun mielestäni on parempi kuin vaalea ja teksti näkyy selkeämmin. Tykkään.

godspeed

Jäsen
Carolina Reaper -makkara on jo vanha juttu, mutta muistui mieleen, että olipahan paskaa makkaraa. Nykyään ei oikein uppoa mikään laadukkaksikaan mainostettu kyrsä, mutta tuo lillui rasvassa ja ehkä siitä syystä myös chilin maku siihen rasvaisuuteen yhdistettynä lähinnä oksetti. Ei siis ollut mitenkään tulinen, vaikka jotain suutuntumaa näissä aina on eli ei perustabascoa kummempaa. Meni roskiin puolet paketista. Tästä oli kai sitten ihan parin viikon sisään tehty ns version 2.0 mutta en tiedä sitten mistä sen erottaa. Tuskin siinä ajassa ihmeitä tehdään eli jää jatkossakin vain suosiolla hyllyyn. Kusetustahan nämä varmaan tuotesuunnittelijoilta hieman on, että markkinoidaan mitä sattuu ja tuote on myöskin mitä sattuu.

K

Kiekkokatsoja

Mirri istui ja odotteli terassillani. No päästin sisään. Siinäpä tuo tutkiskeli paikkoja ja hieroi tuttavuutta. Tänään en antanut sille syötävää. Mentiin me terassille, ja leikittiin siinä. Sitten se aikansa makoili ja huili, kunnes jatkoi matkaansa. Niin ja kissasta on kyse. Sama tyyppi joka kävi eilenkin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään neljännen ja viimeisen kerran lakassa. Eihän se nyt ihan mennyt kuin Strömsössä. Täällä oli sateista melko koko päivän, välillä oli hetken satamatta mutta lähes jatkuvasti tihutti. Kun se sää ei siitä poutautunut niin lähdin tihkusateessa suolle. Itikat kiusasi eivätkä uskoneet myrkkyä... Suolla on yksi paikka jossa saa olla tosi tosi tarkkana että kulkee juuri oikean koivun juuri oikealta puolelta hyvin varovasti... Jotta rahkasammalmatto kannattaa painoni ja pääsee suohaudan ylitse saarekkeeseen keräämään. Menomatkan reitti vielä toimi vielä ihan hyvin mutta palatessa alkoi saapas upota ja vettä valua sisääm ja oli pakko heittäytyä pyllylleen saarekkeen kovalle maalle ja kiskoa saappaat suosta. Perse siinä sitten kastui. Jatkoin matkaa toinen saapas lotisten...

Ja sade jatkui ja alkoi mennä takista lävitse kun olin valinnut vain vettähylkivän takin, en veden pitävää. Onneksi lakkaa tuli mukavasti etten turhan takia itseäni kastellut. Housun lahkeet alkoi sitten kastua suohaudan reunan korkeassa suopursukossa ja alkoivat valua painavan märkinä saappaiden päälle. Ja kastuivat läpi märiksi yhdessä ojan ylityksessä. Vaikka saappaan reunat siihen riittivät niin läpimäristä lahkeista alkoi valua vettä myös toiseen saappaaseen. Ehkä olin vain huonosti varastautunut... kahluuhousut olisi varmaan olleet sopivammat hommaan... tai koko vartalo kondomi. No kiva oli tulla kotiin ja vaihtaa märät vaatteet kuiviin ja mennä peiton alle katsomaan telkkaria. Ja tällä kertaa punnitsin lakat ja niitä oli reilu puoltoista kiloa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin tänään neljännen ja viimeisen kerran lakassa. Eihän se nyt ihan mennyt kuin Strömsössä. Täällä oli sateista melko koko päivän, välillä oli hetken satamatta mutta lähes jatkuvasti tihutti. Kun se sää ei siitä poutautunut niin lähdin tihkusateessa suolle. Itikat kiusasi eivätkä uskoneet myrkkyä... Suolla on yksi paikka jossa saa olla tosi tosi tarkkana että kulkee juuri oikean koivun juuri oikealta puolelta hyvin varovasti... Jotta rahkasammalmatto kannattaa painoni ja pääsee suohaudan ylitse saarekkeeseen keräämään. Menomatkan reitti vielä toimi vielä ihan hyvin mutta palatessa alkoi saapas upota ja vettä valua sisääm ja oli pakko heittäytyä pyllylleen saarekkeen kovalle maalle ja kiskoa saappaat suosta. Perse siinä sitten kastui. Jatkoin matkaa toinen saapas lotisten...

Ja sade jatkui ja alkoi mennä takista lävitse kun olin valinnut vain vettähylkivän takin, en veden pitävää. Onneksi lakkaa tuli mukavasti etten turhan takia itseäni kastellut. Housun lahkeet alkoi sitten kastua suohaudan reunan korkeassa suopursukossa ja alkoivat valua painavan märkinä saappaiden päälle. Ja kastuivat läpi märiksi yhdessä ojan ylityksessä. Vaikka saappaan reunat siihen riittivät niin läpimäristä lahkeista alkoi valua vettä myös toiseen saappaaseen. Ehkä olin vain huonosti varastautunut... kahluuhousut olisi varmaan olleet sopivammat hommaan... tai koko vartalo kondomi. No kiva oli tulla kotiin ja vaihtaa märät vaatteet kuiviin ja mennä peiton alle katsomaan telkkaria. Ja tällä kertaa punnitsin lakat ja niitä oli reilu puoltoista kiloa.

Luin että punnitsit lakanat. Ja olin että miks? Sitten luin uudestaan, että punnitsit lakanat.

Jep menen tästä kahvinkeittoon kun näyttää siltä että en ole vielä edes herännyt...

Ralph

Jäsen
Tällä viikolla eli kolmessa päivässä kymmenen kertaa joku puhelinmyyjä tai vastaava soittanut. Tuntematon numero ja kun Googlesta etsin kyseistä numeroa, selviää miten moni muukin on etsinyt ja raportoinut numerosta. Eikö koronan aikana kehdattu häiritä ihmisiä, joten nyt soitellaan monen kuukauden edestä vai mikä homma?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Tuo suomalaista liikennekäyttäytymistä koskeva ketju on hauska. Suurimman osan viesteistä voisi tiivistää muotoon "Nopeusrajoituksia ja muita liikennesääntöjä on hyvä noudattaa, mutta minä saan kyllä vähän ajaa ylinopeutta ja rikkoa muitakin sääntöjä".

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ai hitto että ajoin hyvään klikkiotsikkomiinaan itse. Ilta-Sanomien etusivulla komeili seuraava:

Säästän kaikkia klikkaamasta ja esikatselussakin tuo näkyy että "Tauti ei ole vaaraksi ihmiselle". Tauti ei myöskään leviä muihin eläimiin kuin toisiin kaneihin tai rusakoihin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Ei istu kyllä munkaan silmään tuo yömoodi
Y-tubessa olen tuohon tottunut. Tämä Jatkiksen kaikkine neonvaloineen on vähän ehkä lisää totuttelua kaipaava... Toisaalta minulla on ihan tässä pöytänäytössä valmiiksiasennettuna himmeä ja kirkas teema. Himmeeseen pääsen yhdellä napin painalluksella ja aamulla joutuu painaa sitä samaa nappia viisi kertaa että se menee ympäri ja palaa kirkkauteen.

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät; lentosuukko KooKoolle
Joo kyllähän keski-ikäisen alkoholistin känniviestit ansaitsee todellista ihannointia. Kiitos pettttttttter.
Sä unohdit raiskaamisesta fantasioinnin, muiden vähättelyn ja noh. Monta muutakin asiaa.

En kai ole ollut palstalla kyllin kauan tai aktiivisesti, että olisin nämä havainnut. Olen törmännyt ko. kirjoittajaan yksinomaan näiden siteeraamaani kaltaisten lakonisten toteamusten tuottajana, ja niistä olen pitänyt.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ovat menneet nämä pari viime päivää siivotessa tai siitä murehtiessa. Kun olen ottanut hieman lunkimmin (tapahtunut melko usein parin päivän aikana) niin on saman tien omatunto kolkuttanut. Hei jäbä, pitäisikö olla rätin kanssa huiskimassa ympäri huusholia? No nyt sain kuitenkin onnekseni siivottua koko huushollin. Siivosin myös ison osan kaapeista, etenkin keittiön kaapeista. Hyvä minä! Nyt voi sitten hyvällä omalla tunnollakin vetää lonkkaa pari seuraavaa päivää taas.

Törmäsin sattumalta myös monien vuosien jälkeen Goodmansin ostoskeskuksessa täällä Hämeenlinnassa niin vanhaan tuttavaani ja hänen tyttäreensä. Tämä tuttava on juuri se tuttava josta tuli paljon kirjoitettua tännekin viime syksynä ja jonka mies vuosi sitten menehtyi. En ollut häntäkään moniin vuosiin nähnyt, toki Facebookissa ollaan välillä yhteyttä pidetty. En tiedä miksei olla nähty, mutta nyt oli erittäin kivaa nähdä pitkästä, pitkästä aikaa.

Yhä odotan sitä päätöstä toimeentulotuen maksamisesta tässä kuussa minulle. Sitä päätöstä jaksan aina odottaa jännityksellä. Varsin usein sitä maksetaan minulle noin 170 euroa kuussa mutta nyt en tiedä miten toimivat ja päättävät. No, eiköhän tuo kohta ratkea.

Ja HPK on myös laittanut viime päivinä tuulemaan ja siellä suunnalla on tapahtunut melko paljon. Pari uutta pelaajasopimusta ja Valtteri Puustisen jatkosoppari. Kivaa kun alkaa taas kuulumaan uutisia siltäkin rintamalta, ehkä sitä kohta taas jännitetään lätkämatseja. Toivottavasti korona ei sotke tulevaa kautta.

Ja loppuun mainitsen vielä että yhä mietin sitä mihin lähden seuraavalla reissullani. Tuossa kun kyselin muiden suositteluja ja mielipiteitäkin Facebookissakin niin melko paljon minulle suositeltiin sitä Ähtäriä ja Ähtärin eläinpuistoa. Olenkin miettinyt jopa sellaista reissua kuin Ähtäri-Virrat-Keuruu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy