Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 415 137
  • 67 135

redpecka

Jäsen
Ei istu kyllä munkaan silmään tuo yömoodi
Y-tubessa olen tuohon tottunut. Tämä Jatkiksen kaikkine neonvaloineen on vähän ehkä lisää totuttelua kaipaava... Toisaalta minulla on ihan tässä pöytänäytössä valmiiksiasennettuna himmeä ja kirkas teema. Himmeeseen pääsen yhdellä napin painalluksella ja aamulla joutuu painaa sitä samaa nappia viisi kertaa että se menee ympäri ja palaa kirkkauteen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Joo kyllähän keski-ikäisen alkoholistin känniviestit ansaitsee todellista ihannointia. Kiitos pettttttttter.
Sä unohdit raiskaamisesta fantasioinnin, muiden vähättelyn ja noh. Monta muutakin asiaa.

En kai ole ollut palstalla kyllin kauan tai aktiivisesti, että olisin nämä havainnut. Olen törmännyt ko. kirjoittajaan yksinomaan näiden siteeraamaani kaltaisten lakonisten toteamusten tuottajana, ja niistä olen pitänyt.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ovat menneet nämä pari viime päivää siivotessa tai siitä murehtiessa. Kun olen ottanut hieman lunkimmin (tapahtunut melko usein parin päivän aikana) niin on saman tien omatunto kolkuttanut. Hei jäbä, pitäisikö olla rätin kanssa huiskimassa ympäri huusholia? No nyt sain kuitenkin onnekseni siivottua koko huushollin. Siivosin myös ison osan kaapeista, etenkin keittiön kaapeista. Hyvä minä! Nyt voi sitten hyvällä omalla tunnollakin vetää lonkkaa pari seuraavaa päivää taas.

Törmäsin sattumalta myös monien vuosien jälkeen Goodmansin ostoskeskuksessa täällä Hämeenlinnassa niin vanhaan tuttavaani ja hänen tyttäreensä. Tämä tuttava on juuri se tuttava josta tuli paljon kirjoitettua tännekin viime syksynä ja jonka mies vuosi sitten menehtyi. En ollut häntäkään moniin vuosiin nähnyt, toki Facebookissa ollaan välillä yhteyttä pidetty. En tiedä miksei olla nähty, mutta nyt oli erittäin kivaa nähdä pitkästä, pitkästä aikaa.

Yhä odotan sitä päätöstä toimeentulotuen maksamisesta tässä kuussa minulle. Sitä päätöstä jaksan aina odottaa jännityksellä. Varsin usein sitä maksetaan minulle noin 170 euroa kuussa mutta nyt en tiedä miten toimivat ja päättävät. No, eiköhän tuo kohta ratkea.

Ja HPK on myös laittanut viime päivinä tuulemaan ja siellä suunnalla on tapahtunut melko paljon. Pari uutta pelaajasopimusta ja Valtteri Puustisen jatkosoppari. Kivaa kun alkaa taas kuulumaan uutisia siltäkin rintamalta, ehkä sitä kohta taas jännitetään lätkämatseja. Toivottavasti korona ei sotke tulevaa kautta.

Ja loppuun mainitsen vielä että yhä mietin sitä mihin lähden seuraavalla reissullani. Tuossa kun kyselin muiden suositteluja ja mielipiteitäkin Facebookissakin niin melko paljon minulle suositeltiin sitä Ähtäriä ja Ähtärin eläinpuistoa. Olenkin miettinyt jopa sellaista reissua kuin Ähtäri-Virrat-Keuruu.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Tällä viikolla eli kolmessa päivässä kymmenen kertaa joku puhelinmyyjä tai vastaava soittanut. Tuntematon numero ja kun Googlesta etsin kyseistä numeroa, selviää miten moni muukin on etsinyt ja raportoinut numerosta. Eikö koronan aikana kehdattu häiritä ihmisiä, joten nyt soitellaan monen kuukauden edestä vai mikä homma?

Minulle ei ole noin montaa puhelua tullut, mutta kolmena peräkkäisenä päivänä on soitettu kerran per päivä. Googlen mukaan olisi Hesarin myyjä, outoa tässä on että tämä on ensimmäinen puhelinmyyjä (jos nyt todella näin on eikä joku muu kusetus tmv.) yli 10 vuoteen joka yrittää soitella.

Olen saanut nroni hyvin pidettyä pois suoramarkkinoinnista niin siksikin vähän ihmetyttää että miten ja miksi juuri nyt.
 

redpecka

Jäsen
Sama täällä. Joskus niitä pyörii hetken aikaa nurkissa, kunnes tajuavat millainen mulkku olen.
Ei se aina siitä mulkusta kiinni ole.

Onko? En tiennytkään. Välillä kirjoitan kärkkäämpään tyyliin. Ihan lunki meininki, loma ja kaikkea.
Lunkilla meiningillä palstakaverit kokevat tuotoksesi aggressiivisena.. Jos olisit uusi kirjoittaja voisin pelästyä mitä seuraa kun hän ottaa kaljan tai kirjoittaisi ohuessa stressinalaisessa pöhnässä... HRRRR..!

E: Mutta sanotkin tuossa ylempänä ottavasi huurteisen kaksi, joten ehkä tää tästä suttaantuu. HRRRR, tuli ihan kylmät väreet tuosta huurteisesta..
 
K

Kiekkokatsoja

@pettter on hyvä tyyppi, sillä hän ei vittuile taikka provosoi tavalla, kuten n. 15 muuta tyyppiä palstalla useastikin. Jokaiselle sattuu joskus kirjoitus, joka ei ehkä ollut ihan ok.
Luulen että hän heittää kaljottelujuttua toisinaan läpällä, taikka maalauspensselillä, jonka kenties omaa. Samaa toki teen itsekin.
Palstalla on hyvä suvaita monenlaisia ihmistyyppejä, vaikka ei kaikkea heidän kirjoituksia haluaisikaan suvaita.

Jaahas, saunoin, ja nyt tarkoituksena laittaa tukevampi iltapala.
Mitäs kukanenkin on suunnitellut loppukesäksi? Jotain kivaa ois vielä ok nauttia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei mun ollut pakko kirjoittaa tähän ketjuun taaskaan mitään, mutta kirjoitin silti.
Onkohan tä ot?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuli tehtyä hommia tämä alkuviikko tehdas alueella, ja pakko on sanoa, että onpahan säännöt muuttuneet hiukka tiukemmiksi siitä, kun parikymmentä vuotta sitten olin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuli tehtyä hommia tämä alkuviikko tehdas alueella, ja pakko on sanoa, että onpahan säännöt muuttuneet hiukka tiukemmiksi siitä, kun parikymmentä vuotta sitten olin.
Enää saa haista vain vanha viina? Tai olivat asettaneet alko lukkoja?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Enää saa haista vain vanha viina? Tai olivat asettaneet alko lukkoja?
Kokillehan kaikki alkoholirajoitukset on pahoja rasteja. Eipä kukaan puhalluttamassa käynyt, mutta kuulemma nollat pitää puhaltaa, mikäli nakki osuu kohdalle. Nollilla myös sitten mentiin.

Mutta muutenkin nämä vaatimukset turvakengistä, huomiovastetuksesta pitkine lahkeineen ja hihoineen, sekä kypäräpakko alueella, missä ei tehdä mitään rakennustöihin liittyvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös