Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 715
  • 66 807

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
autolla parikymmentä kilometriä yhteen suuntaan, sitten ajella naista kolmeen suuntaan parikymmentä sekuntia ja ajaa taas autolla parikymmentä kilometriä toiseen suuntaan.

Aika nihkeä panos/tuotos-suhde. Tai en minä tiedä. Jos on hyvä parikymmentä sekkaa, niin kannattaahan se ajella.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aika nihkeä panos/tuotos-suhde. Tai en minä tiedä. Jos on hyvä parikymmentä sekkaa, niin kannattaahan se ajella.
No vähäsen vähätteli tuota aikaa. Kovasti molemmat tykkäsi jälleen. Sitäpaitsi vuoden 1989 Sunny on hyvä auto ajella, eikä tuo vuoden 1991 nainen ole lainkaan huonoimmasta päästä ajella. Kummatkin kulkuneuvoista erittäin hyviä ajassa, tosin ääntä pitävät.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on taas vietetty jotain yhteistä laatuaikaa miehen kanssa. Huudeltu aukon laidalta toisillemme että "kuis menee, paljonko sulla on?". Kai hänen piti päästä nyt vahtimaan minua kun viime keväänä olin "metsään" kyykähtää. Sanoin kyllä ettei ilma ole niin "tappavaa" kuin viime kevään paahtavat helteet. No mitäs tuosta... Kyllä siellä tajuaa ettei se ole mitään keveää metsäkävelyä tuo taimien istutus. Ei mies ole koskaan ollut mukana kun ei se ole ollut hänen juttu. Minulta se palvelu on tilattu. Mutta melko nopeasti tuosta sai sellaisen hyvän apulaisen. Kun hän on melko vahva ja hyvässä kunnossa ja silleen ihan näppärä tyyppi (tajuaa siis nopeasti mitä pitää tehdä). Että hyvä me... Muutama sata tainta taottiin maahan niiden satojen lisäksi jotka olin jo aiemmin päivällä laittanut. Pottia putkeen... ja hymyä huulille.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Asiahan ei kenellekään sinänsä kuulu, mutta moni voisi olla hyvin hämmästynyt, kun istuisi minun vieressäni kuuntelemassa musiikkia, mitä valitsen. Esimerkiksi juuri nyt soi Justin Timberlakea. Ei varmaan tullut ekana mieleen?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asiahan ei kenellekään sinänsä kuulu, mutta moni voisi olla hyvin hämmästynyt, kun istuisi minun vieressäni kuuntelemassa musiikkia, mitä valitsen. Esimerkiksi juuri nyt soi Justin Timberlakea. Ei varmaan tullut ekana mieleen?
Olisin odottanut Justineista Bieberia sen sijaan sinulta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Perus taitelijan yö, tai no aamuksihan toi ehti jo vaihtua. Runosuoni sykkii taukoamatta ja silmät kaiken hyvän lisäksi jumissa jo toista tuntia yhessä tämmösessä viheättävämmän puoleisessa naisstriimaajassa. Koita siinä sitte sanoa pääkopalle että hei, on olemassa sellanen juttu ku uni. Voisit kokeilla.

Niin no mä join kyllä illalla tölkin Noccoa. Sitä saa mitä tilaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hitto, sehän paistaa aurinko eikä sadakaan (oli tälle päivälle sadetta ennustettu). On taas se aika vuodesta että saa puuntaimia istuttaa sinne missä ennen oli metsä. Joskus niiltä reissulta löytyy korvasieniäkin. Pitää pitää pussia taskussa varalta. Eilen olin jo tähän aikaan laittanut ekan vakallisen maahan (90 tainta) mutta tänään otan vähän rennommin. Ollaan loppusuoralla tässä hommassa kun ei ollut iso urakka. Mutta jos tästä vaikka nyt lähtisi...
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Itseä alkoi tekemään mieli jörniä vähän, odotan että emäntä tulee Prismasta.
Suomen tunnetuin Jörn kuoli talvella. Toivottavasti et häneen peräänsä enää himoitse. Kielipoliisina tekee mieleni myös mainita, että Suomessa on tapana kirjoittaa etunimet isolla alkukirjaimella. Se on niitä suomen sääntöjä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Suomen tunnetuin Jörn kuoli talvella. Toivottavasti et häneen peräänsä enää himoitse. Kielipoliisina tekee mieleni myös mainita, että Suomessa on tapana kirjoittaa etunimet isolla alkukirjaimella. Se on niitä suomen sääntöjä.

Vaihtoehtoisesti mieleni olisi voinut myös haluta sutia. Pienellä. Suomen tunnetuin Suti lähti jo muutama vuosi sitten.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä tuo Hyasintti Bucket on rasittava akka. Täytyy sulkea telkkari ennen kuin alkaa verenpaine nousta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä tuo Hyasintti Bucket on rasittava akka. Täytyy sulkea telkkari ennen kuin alkaa verenpaine nousta.
Ei pelaa edes samassa liigassa Maria Veitolan ja Greta Thunbergin kanssa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä tuo Hyasintti Bucket on rasittava akka. Täytyy sulkea telkkari ennen kuin alkaa verenpaine nousta.
Buckeeeee on ihan parhautta. Ohjelmassa tietysti paras hahmo on silti aina ja ikuisesti Onslow.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mua vitutti penskana, sekä yhä edelleen mr. Bean. Peijoonin ärsyttävä hahmo, hyh.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Saatananmoinen raekuuro alko just kun piti mennä kauppaan täydentämään kaljavarastoa.
Joo mäkin oon lomautettu ja voisinkin ryhtyä kokopäiväiseksi pettteriksi.
Ripulit ja kusipaskat vaan housun. Ketä varten mä täällä oikein yritän elää...
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Pantera toimii aina. Tilanteesta riippumatta, jos tulee radiosta niin jään tarvittaessa autoon kuuntelemaan biisin loppuun, vaikka olisin jo määränpäässä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mua sanottiin jostain syystä nuorena poikana usein Mr.Beaniksi. Otan tämän siis henkilökohtaisena loukkauksena.
Sata kertaa ennemmin Mr. Bean kun Sami Hedbergin näkönen kaveri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös