Jenkeissä on paljon vialla, mutta heillä törkeisiin rikoksiin syyllistyneet saavat ansionsa mukaan. Toisin kun meillä täällä vihervassareiden ja amnestyn pyörittämässä lintukodossa.
Mä taas olen tänäänkin miettinyt kuinka vinksallaan voi niin sanottu sivistysvaltio olla kuten tämä Yhdysvallat. Joo, se on iso maa ja eri lakeja eri osavaltioissa, joten jokseenkin mahdotonta puhua siitä yhtenä valtiona. Nämäkin valkoiset roskat, toinen jopa poliiisi, ottavat itselleen oikeuden lynkata omien epäilyksiensä johdosta jonkun lenkkeilijän. Ja hirvee kitkuttelu että onko tässä edes tapahtunut mitään rikosta.
Mä olen pohjimmiltani jo niin surullinen kaikesta, että mä en edes pysty enää syyttämään noita hillybillejä, sillä ne on sairaan yhteiskunnan tuotoksia - nehän toimii kuten yhteiskunta sallii. Ja surullisinta tässä on nimenomaan mielestäni se, että nämä eivät välttämättä ole edes sairaita. Jos Suomessa tehdään järjetön teko, se varmaan lasketaan (*) lopuksi johonkin syyntakeettomuusjuttuihin koska ihminen ei ole ollut tässä maailmassa. Päin vastoin kuin nuo, jotka hakee oikeutusta teoilleen jopa jostain perustuslaeista. Säd.
(*) Edit: Jos on aihetta. Monesti uskon että on, jos suljetaan loppuelämäkseen laitokseen. Ongelma on enemmän ne jotka eivät ole sairaita, mutta ovat vaarallisia ja vittupäitä. Vankilatuomiot liian lyhyitä jne... mutta sentään edes pistetään sinne, kun tuolla Atlantin takana ei välttämättä tapahdu mitään ennen kuin korttelit laitetaan paskaksi protestin merkeissä. Sen jälkeen saatetaan jakaa jotain lohdutus tuomioita poliiseille yleisen tasapainon ja järjestyksen vuoksi.