Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 339 106
  • 66 857
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kumpikohan olis lopulta pienempi paha, tulla kutsutuksi Sami Hedbergin näköiseksi kaveriksi vai Jaajo Linnonmaan näköiseksi jantteriksi..?
Jaajo näyttää limaiselta perverssiltä josta isäukot varottelevat tyttäriään. Sami Hedberg näyttää Sami Hedbergiltä. Eli otan Jaajon.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hedberg panee Saija Tuupasta. Sillä naamalla. Kyllä vituttaa.
Enitenhän tässä järkyttää että niillä jutuilla. Ei Lemmykään mikään hunk ollu, mutta kyllä pesää riitti.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hyvää jääkiekoa tulee sub kanavalta juuri nyt.
Kohta tulee vielä parempi leffa. Tai no tiedä häntä, mutta ensimmäinen leffa jonka kävin ns. alaikäisenä (ikärajaan nähden) katsomassa leffateatterissa. Ja eka poliisiopisto, jonka näin joten henkilökohtaisesti tärkeä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kohta tulee vielä parempi leffa. Tai no tiedä häntä, mutta ensimmäinen leffa jonka kävin ns. alaikäisenä (ikärajaan nähden) katsomassa leffateatterissa. Ja eka poliisiopisto, jonka näin joten henkilökohtaisesti tärkeä.
Epäsuosittu, epäseksikäs, epähetero mielipiteeni on, että olen enemmän ällöjen romanttisten komedioiden kuin toimintakomedioiden katselija. No niin, sitten ei muuta kuin odotellaan homo™ leimaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Epäsuosittu, epäseksikäs, epähetero mielipiteeni on, että olen enemmän ällöjen romanttisten komedioiden kuin toimintakomedioiden katselija. No niin, sitten ei muuta kuin odotellaan homo™ leimaa.
HOMO!™
 
K

Kiekkokatsoja

Kohta tulee vielä parempi leffa. Tai no tiedä häntä, mutta ensimmäinen leffa jonka kävin ns. alaikäisenä (ikärajaan nähden) katsomassa leffateatterissa. Ja eka poliisiopisto, jonka näin joten henkilökohtaisesti tärkeä.
Noo, hyvä leffa, mutta jos hyvän leffan on jo nähnyt 5-6 kertaa, niin silloin kanava kääntyy toiselle paikalle.
 

Glove

Jäsen
Vissiin vaihdevuodet tulossa kun aina välillä tulee hemmetin kuuma. Ei ku niin, vaihdevuodet taiskin olla naisten juttu. No, joka tapauksessa nyt on kuuma olla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vissiin vaihdevuodet tulossa kun aina välillä tulee hemmetin kuuma. Ei ku niin, vaihdevuodet taiskin olla naisten juttu. No, joka tapauksessa nyt on kuuma olla.
Vuotaako perse kuitenkin yhä ninku ennenkin?
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Epäsuosittu, epäseksikäs, epähetero mielipiteeni on, että olen enemmän ällöjen romanttisten komedioiden kuin toimintakomedioiden katselija. No niin, sitten ei muuta kuin odotellaan homo™ leimaa.
Naisasia-ketjun perusteella ei tarvitse Mietaankaan yllättyä. Jos heteronormista poikkeavien seksuaalisten suuntauksien kentiltä pelkästään tuohon "paljastukseen" leiman haluaa, niin laittaisin ennemmin hintin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Naisasia-ketjun perusteella ei tarvitse Mietaankaan yllättyä. Jos heteronormista poikkeavien seksuaalisten suuntauksien kentiltä pelkästään tuohon "paljastukseen" leiman haluaa, niin laittaisin ennemmin hintin.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Sulle saattaisin kenties antaa vastauksesi perusteella tosikon™ leiman.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Sulle saattaisin kenties antaa vastauksesi perusteella tosikon™ leiman.
Miten muuten kuin otsa rypyssä täällä voi muka kommunikoida? Tähän perään vaikka silmänisku tms. hymiö, vaikka tosikon™
leima uutuudessaan viehättääkin hiukan, tähän asti olen kantanut pellen™ leimaa...
 

Glove

Jäsen
Miten muuten kuin otsa rypyssä täällä voi muka kommunikoida? Tähän perään vaikka silmänisku tms. hymiö, vaikka tosikon™
leima uutuudessaan viehättääkin hiukan, tähän asti olen kantanut pellen™ leimaa...
Eihän täällä pärjää muuten kuin olemalla täysin tosissaan ja totaalisen huumorintajuton, vai miten se oli?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pikkaisen vettä taas ripeksii. Istuskelen tässä pihallani nautiskelemassa kevätpäivästä. Onneksi sadepilvi ei suuren suuri ole, joten jatkan d vitamiinin hankkimista.

Nurmikko näyttäisi vaativan ensimmäistä leikkuutaan tälle suvelle. Ei tässä töiden jälkeen oikein viitsisi. Jätän huomiselle. Nurmikon leikkuu itseni mielestä on oikein mukavaa hommaa parin ensimmäisen kerran kesässä. Sitten siitä tulee jotenkin todella vastemielistä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nurmikon leikkuu itseni mielestä on oikein mukavaa hommaa parin ensimmäisen kerran kesässä. Sitten siitä tulee jotenkin todella vastemielistä.
Vähän sama kun klapien kirvestäminen mökillä. Muutama eka satsi on tosi äjjjää ja testosteroni jyllää kilpaa kropassa kalian kanssa. Sitten keskikesällä se alkaa tympiin ja aattelee että voi sitä kaliotella ilman halonhakkuutakin ja pilkkoo vaan kun on pakko. Sitten loppukesästä ei jaksa enää kun vanhalla tulee selkäkin kipeeks. Lainataan klapikonetta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mä löysi korvasienii... Se on menoa nyt. Jos vaikka muistaisi keitellä ne ennen syöntiä niin ei henki menisi. Hakkuuaukeat on nastoja mestoja?
 

Glove

Jäsen
Mä löysi korvasienii... Se on menoa nyt. Jos vaikka muistaisi keitellä ne ennen syöntiä niin ei henki menisi. Hakkuuaukeat on nastoja mestoja?
Tulivat vähän turhan tutuksi hakkuuaukeat kun olin neljä kesää istuttamassa puita ja kuljin pitkin poikin hakkuuaukioita. Hyvää hommahan se oli suht koht kovakuntoiselle nuorelle miehelle kun sai vielä urakalla tehdä. Toista tonnia tienasi parhaina päivinä markka-aikaan. Mitä sitä oli niin työhullu? Kuudelta töihin ja se 12-16 h/pv tuli painettua kuutena päivänä viikossa. Silloin sitä vielä jaksoi.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
En tiedä onko täällä jo asiasta keskusteltu, mutta tässä ois tietoa.

Siis oikeesti mitä vittua??? Aivan vitun sairasta, että maassaa makaavaa pitää vielä potkia ja hakata päähän. Tuossa jutussa kerrottiin, että tilanteesta on video. Minä olen sen nähnyt ja voin sanoa, että laittoi pikkasen veren kiehumaan. Se oli aika karua katsottavaa. Videossa siis yksi poika hakkaa toista laudalla päähän ja kunnes uhri kaatuu maahan, tekijä(t) alkavat potkia tätä päähän. Hyi vittu miten törkeää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös