Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 539
  • 68 332

npc

Jäsen
Jos normaalit palapelit käy liian helpoiksi, niin Heinz tarjoaa apua:

Ei, en aio kokeilla tätä...

Tuommoinen olisi hyvä. Mutta haluaisin ilman ketsuppia. Tahtoisin vaikka vitivalkoisen 50 000 palan palapelin. Tosin ei ole niin isoa kämppää että sitä mahtuisi kotona rakentelemaan, mutta voisihan sitä kai rakennella rantakadulla ja asettaisi kerjuulätsän siihen eteen. Illan kaljarahatkin tulisi tienattua semihyväksytyillä keinoilla.

Oikeastaan nuo on varmaan melko helppoja käsitöitä. Ei tarvita kuin yksi ompeluliike... ristipisto eikä se ole vaikea. Pohjat on valmiiksi painettu (huomaa kuvastani jossa vasemmella on tehty työ ja oikealla painettu pohja). Ja langat on mukana pakkauksessa ompeluun sopiviin pätkiin laitettuna. Ei muuta kuin pistää menemään kun en ensin selvittänyt värikartan että mikä painettu väri vastaa mitäkin lankaa.

Oh,I love handjobs!

Mutta mikä tosta sun kissakuviosta niinku tulee valmistuttuaan? Onko seinäkoriste vai pöytäliina vai mikä?

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kävin vilkaisemassa taas pitkästä aikaa HCH:n ketjuja. Gong freedomissa on kyllä tänä keväänä lähdetty, jos mahdollista, vieläkin abstraktimmalle tasolle. Scrap poetryssä sen sijaan on yhä perinteisempää tatsia. Jos lukisi vain noita viimeisimpiä tekstejä, niin voisi melkein luulla HCH:n olevan botti.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mutta mikä tosta sun kissakuviosta niinku tulee valmistuttuaan?
Siitä tulee tyyny... jos se nyt joskus valmistuu. Nyt on hyvä vauhti päällä. Tuohon pistelyyn tulee vähän niin kuin himo. Vielä yksi lanka...

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kun palapelistä päästiin eroon niin siirryin seuraavan (pidempi aikaisen) työmaan äärelle. Jatkoin ristipistotyynyn tekemistä. Vielä on jonkin verran matkaa maaliin...
Tosi hieno! Ite oon koiramiehiä enempi tosin. Tommosen kun sais vaikka Sakun tai Rotikan kuvalla. Meiän Saku kuoli tossa viime joulun välipäivinä. Tulis hyvä unityyny. Rouva valittaa muutenkin että halin enemmän tyynyjä nukkuessani kun häntä. Tommosen koiratyynyn kun sais niin ei muita sänkyyn tarttestaskaan.

Tulipa kovin pullantuoksunen,ei Johnnymainen, viesti... Vähän jännittää nyt mitä päivä tuo...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hyvin se menee. Onhan sulla tässä sbout viisitoista tuntia palata vanhalle linjalle tämän päivän aikana. Mutta mukava huomata, että sinussa on toinenkin puoli. Oletko kenties salaillut sen olemassaoloa?
Juu, mulla on rapulaherkkyys nyt. Ja on toinenkin puoli minässä. Yleensä oon mature- miehiä, mutta nyt menis barely legal matskukin. Yhtä kaikki, haluisin tommosen tyynen koiran kuvalla.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli eilen käytyä hammaslääkärissä. Vähän olin käynnin kanssa vetkutellut, mutta pakko kai se oli hoitaa pois alta. Positiivista oli, ettei ollutkaan mitään reikää tai jotain helvetin juurihoitoja tarvittu. Hammaslääkäri kysyi, onko ollut pää tai niskat kipeät viime aikoina? No, onhan ne. Tarvitsen kuulemma hammaskiskot. Harvoin olen niin tyytyväinen hammaslääkärissä, kun tajusin ettei noita em. hoitoja tarvitakaan. Onnellisuus tosin "vähän" karisi autolle kävellessä, kun ynnäilin, että varmaan tonni palaa seuraavien viikkojen aikana kaikkinensa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt vaan googlaat ”palapeli omasta kuvasta” ja tilaat itsellesi kokovalkoisen palapelin. En pikaisella etsimisellä tosin löytänyt noin isoa, mutta varmasti joku sen sinulle tekee.
Köyhän miehen ratkaisu on tehdä joku omistamansa palapeli nurinpäin. Tosin tuossa kokoluokassa tarjontaa lienee aika vähän. Värikin luultavasti harmaa tai harmahtavan vihreä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Glove

Jäsen
Köyhän miehen ratkaisu on tehdä joku omistamansa palapeli nurinpäin. Tosin tuossa kokoluokassa tarjontaa lienee aika vähän. Värikin luultavasti harmaa tai harmahtavan vihreä.
Tietenkin se taustan voisi maalata haluamallaan värillä viimeistään siinä vaiheessa kun palapeli on koottu.

Glove

Jäsen
Tuntuu vahvasti siltä, kun täältä töistä hetken päästä liukenen, ni saatanpa vetästä kohtuu kivan humalatilan päälle. Toivoen vaan , ettei tule taas 8 päivän "vappua", kun juuri siitä toivuttu.
Vappu meni jo, nyt voi aloittaa valmistautumisen helatorstaihin. Siihenkin on vaan seitsemän päivää, ei kahdeksaa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuntuu vahvasti siltä, kun täältä töistä hetken päästä liukenen, ni saatanpa vetästä kohtuu kivan humalatilan päälle. Toivoen vaan , ettei tule taas 8 päivän "vappua", kun juuri siitä toivuttu.
Mullakin oli semmonen kuiva kausi päällä. Monta päivää, jopa. Sitten vetäsin eilen tumut. Nyt sitten on herkkyyskrapula ja haaveilen @Iisoppi :n tekemistä tyynyistä. Tein vaimollekkin tuhdin aamupalan ja olin että anteeks, ei tänään kun max. 20 kaliaa.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Mullakin oli semmonen kuiva kausi päällä. Monta päivää, jopa. Sitten vetäsin eilen tumut. Nyt sitten on herkkyyskrapula ja haaveilen @Iisoppi :n tekemistä tyynyistä. Tein vaimollekkin tuhdin aamupalan ja olin että anteeks, ei tänään kun max. 20 kaliaa.
Ennen vappua oli kuukaus kuivaa ja nyttemmin 10pv. Jännän äärellä tässä siis jälleen, kun ekaa Ipaa tunnustelen, että kuinka kauan se taas ulkoilututtaa reppua täydennysten haussa. Vaimosta on hyvä pitää siinä sivussa huolta, ni saattaa siitä vielä jotenkin kostuakkin. Ja @Iisoppi sta ja tekemisistäänhän täällä varmaan haaveilee vähintään joka toinenkin joka ei sitä vaan myöntäisi. Iisoppilaisuus varmaan ansaitsisi ihan oman ketjunsa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No niin, nyt saatte puukottaa selkään! Ei vaan, ei se ole edes selkään puukottamista koska tiedän mitä tästä seuraa... Join kolme kylmää Sandelsia tänään, promilleja oli 5,3 prossaa kussakin. Mutta hei, nousi se vähän päähän mutta osasin lopettaa sentään kolmen tölkin juomisen jälkeen. Ja menen kohta ajoissa maate.

Ehkä sekin vaikutti siihen päähän nousemiseen että en ollut kolmeen vuoteen alkoholia juonutkaan. Mutta nyt pyrin oikeasti pitämään tämän juomisen tasapainossa. Se on se juttu, tasapaino!

Nyt ainakin osaan lopettaa juomisen tähän kolmeen olueeseen. Minun piti salassa juoda mutta perkele, Jatkoaikalaiset ansaitsee tietää minun juomisestani. Ei välttämättä muut. Ja join vain kolme 0,5 litran olutta. Huomenna kuitenkin vielä duuniin.

Heitän jossain välissä syväanalyysiä elämästäni. Siihenhän te olette tottuneet. Joo, ihmeen paljon nämä oluet nousi kyllä päähän. Mutta sen sanon että paljon on tullut koettua tässä elämässä ja elämä on ollut värikästä. Ja pohjallakin ollaan käyty mutta nyt suunta on ylöspäin!

Jos en töitä saa tuolta nykyisestä työkokeilupaikasta niin on minulla hyvät edellytykset saada töitä muualta nyt kun töitä olen jo aika pitkään taas tehnyt. Ja alkoholilla en todellakaan ajatellut vajota takaisin sinne mistä ponnistin takaisin ylös.

Kaikki mielenterveyskuntoutujat eivät edes nouse pohjalta takaisin ylös vaan vässykköinäkin jäävät jo nuorena eläkkeelle. Mutta minä olen taistelija, aina ollut. Ja nousen täältä vielä ylös!

Ja olen rehellinen, yhteensä 1,5 litraa meni alas tänään Sandelssia vahvuudeltaan 5,3 prosenttista. Kenellekään muulle en uskalla edes kertoa tästä mutta te Jatkoaikalaiset ansaitsette rehellisyyttä ja avoimuutta. Arvaan mitä tästä kyllä seuraa, joten anteeksi edes.

Pelkäsin vähän tuleeko antabusreaktiota mutta ei tullut. Mutta pidän itse kovana juttuna sitä että juominen oikeasti loppuu tähän kolmeen olueeseen.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu, ja unohtui sanoa tuosta edellisestä viestistä että jos ei muuten niin sitten katkolle tai pariksi yöksi tuonne kuntoutuslaitokseen jossa asuin. Siksi ajaksi että antabus-kuuri aloitetaan uudelleen.

Se antabus oli kuitenkin lääke joka tehosi minuun aika hyvin. Jos en siis osaa olla erossa alkomaholista. Mutta kyllä uskon vakaasti että osaan käyttää alkoholia taas kohtuudella. Kun elämäkään ei ole niin paskaa kuin muutama vuosi sitten.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pelkäsin vähän tuleeko antabusreaktiota mutta ei tullut. Mutta pidän itse kovana juttuna sitä että juominen oikeasti loppuu tähän kolmeen olueeseen.
Hieno homma että olet ns. vapautunut, mutta älä hyvä veli vedä alkoa jos sulla on vielä antabusta elimistössä. Aika outoa ettei ole tullut reaktiota. Tiedän tapauksia jossa antabuksen lopettamisesta on viikkoja ja silti rupeaa pää punottaan ja sydän hakkaan. Uskon kyllä että osaat pitää juomisen hallinnassa, mutta tosiaan toi antabus elimistössä ja alkoholi on todella huono yhdistelmä. Saako kysyä millon lopetit sen antabuksen?

Kheldaur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Leijonat, (Saipa).
Ei liity mihinkään, mutta aivan sama, pakko avautua. Katselen Netflixin 'Se toinen Missy'- elokuvaa ja ai jeesuksen jenkkakahvat että voi olla paska elokuva. Tämä saa voimaan fyysisesti pahoin. Tekee mieli puukottaa itseään silmiin ja viiltää reisivaltimot auki. En suosittele, en todellakaan. Onneksi on kaljaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Johnny B. Goode Lopetin antabuksen käytön sunnuntaina 3. toukokuuta. Eli noin kaksi viikkoa on siitä aikaa.

Soitin apteekkiin nimettömänä ennen kuin menin ostaan alkoholijuomat ja siellä sanottiin että 1-2 viikkoa on se antabuksen vaikutusaika. Että onhan se siinä rajoilla. Mutta antabusreaktio tulisi kai 1-2 tunnin kuluessa juomisesta että olisi pitänyt kai jotain jo tapahtua jos on tapahtuakseen?

Ja pelon takia olin melkein koko ajan sängyllä ja kännykkä oli vieressä.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
No voi sun kilin kassit! @vilperi Älä lähde sinne!

Hyvällä tiellä oot ollut elämäsi kuntoon saamiseksi. Ja nyt mitä viikko pari antabuksen lopetuksen jälkeen juot kaljaa. Ei kuulosta hyvältä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy