Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 547 429
  • 67 947

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kun palapelistä päästiin eroon niin siirryin seuraavan (pidempi aikaisen) työmaan äärelle. Jatkoin ristipistotyynyn tekemistä. Vielä on jonkin verran matkaa maaliin...
On muuten oikeasti todella hieno. Näin kissaihmisenä myös lämmittää sydäntä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla on huumorintajuinen pomo. Aamulla kyselin että onko toimistolla kukaan, sanoivat etteivät tule.
Mun oli pakko käydä ja huomasin perille päästyäni että kaffehuoneessa on tuoretta kahvia, croisanttia ja sämpylöitä. Hän tietenkin istui toisessa päässä toimistoa, mutta post-it oli työpöydällä ”hyvä et joku käy”.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
8-bittiset hienot kissat siinä, en ymmärrä miten noita osataan tehdä.
Mut mä oonkin kädetön sähköverkkomies
Oikeastaan nuo on varmaan melko helppoja käsitöitä. Ei tarvita kuin yksi ompeluliike... ristipisto eikä se ole vaikea. Pohjat on valmiiksi painettu (huomaa kuvastani jossa vasemmella on tehty työ ja oikealla painettu pohja). Ja langat on mukana pakkauksessa ompeluun sopiviin pätkiin laitettuna. Ei muuta kuin pistää menemään kun en ensin selvittänyt värikartan että mikä painettu väri vastaa mitäkin lankaa.

Noitahan vois laittaa vaikka myyntiin.
Tuollainen paketti painettuine pohjineen ja lankoineen maksaa sellaiset 30 euroa. Ja siihen päälle oma työ niin hinta voisi olla aika korkea. Ei tuollainen hetkessä valmistu kun pitää tehdä pisto toisensa jälkeen. Ja lisäksi tarvitaan sisätyyny ja taustakangas.

Voin vaikka ollakin... Joskus sellaista olen kuullutkin... sänkyhommissa.
 

npc

Jäsen
Jos normaalit palapelit käy liian helpoiksi, niin Heinz tarjoaa apua:


Ei, en aio kokeilla tätä...

Tuommoinen olisi hyvä. Mutta haluaisin ilman ketsuppia. Tahtoisin vaikka vitivalkoisen 50 000 palan palapelin. Tosin ei ole niin isoa kämppää että sitä mahtuisi kotona rakentelemaan, mutta voisihan sitä kai rakennella rantakadulla ja asettaisi kerjuulätsän siihen eteen. Illan kaljarahatkin tulisi tienattua semihyväksytyillä keinoilla.

Oikeastaan nuo on varmaan melko helppoja käsitöitä. Ei tarvita kuin yksi ompeluliike... ristipisto eikä se ole vaikea. Pohjat on valmiiksi painettu (huomaa kuvastani jossa vasemmella on tehty työ ja oikealla painettu pohja). Ja langat on mukana pakkauksessa ompeluun sopiviin pätkiin laitettuna. Ei muuta kuin pistää menemään kun en ensin selvittänyt värikartan että mikä painettu väri vastaa mitäkin lankaa.

Oh,I love handjobs!

Mutta mikä tosta sun kissakuviosta niinku tulee valmistuttuaan? Onko seinäkoriste vai pöytäliina vai mikä?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kävin vilkaisemassa taas pitkästä aikaa HCH:n ketjuja. Gong freedomissa on kyllä tänä keväänä lähdetty, jos mahdollista, vieläkin abstraktimmalle tasolle. Scrap poetryssä sen sijaan on yhä perinteisempää tatsia. Jos lukisi vain noita viimeisimpiä tekstejä, niin voisi melkein luulla HCH:n olevan botti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mutta mikä tosta sun kissakuviosta niinku tulee valmistuttuaan?
Siitä tulee tyyny... jos se nyt joskus valmistuu. Nyt on hyvä vauhti päällä. Tuohon pistelyyn tulee vähän niin kuin himo. Vielä yksi lanka...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kun palapelistä päästiin eroon niin siirryin seuraavan (pidempi aikaisen) työmaan äärelle. Jatkoin ristipistotyynyn tekemistä. Vielä on jonkin verran matkaa maaliin...
Tosi hieno! Ite oon koiramiehiä enempi tosin. Tommosen kun sais vaikka Sakun tai Rotikan kuvalla. Meiän Saku kuoli tossa viime joulun välipäivinä. Tulis hyvä unityyny. Rouva valittaa muutenkin että halin enemmän tyynyjä nukkuessani kun häntä. Tommosen koiratyynyn kun sais niin ei muita sänkyyn tarttestaskaan.

Tulipa kovin pullantuoksunen,ei Johnnymainen, viesti... Vähän jännittää nyt mitä päivä tuo...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hyvin se menee. Onhan sulla tässä sbout viisitoista tuntia palata vanhalle linjalle tämän päivän aikana. Mutta mukava huomata, että sinussa on toinenkin puoli. Oletko kenties salaillut sen olemassaoloa?
Juu, mulla on rapulaherkkyys nyt. Ja on toinenkin puoli minässä. Yleensä oon mature- miehiä, mutta nyt menis barely legal matskukin. Yhtä kaikki, haluisin tommosen tyynen koiran kuvalla.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli eilen käytyä hammaslääkärissä. Vähän olin käynnin kanssa vetkutellut, mutta pakko kai se oli hoitaa pois alta. Positiivista oli, ettei ollutkaan mitään reikää tai jotain helvetin juurihoitoja tarvittu. Hammaslääkäri kysyi, onko ollut pää tai niskat kipeät viime aikoina? No, onhan ne. Tarvitsen kuulemma hammaskiskot. Harvoin olen niin tyytyväinen hammaslääkärissä, kun tajusin ettei noita em. hoitoja tarvitakaan. Onnellisuus tosin "vähän" karisi autolle kävellessä, kun ynnäilin, että varmaan tonni palaa seuraavien viikkojen aikana kaikkinensa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt vaan googlaat ”palapeli omasta kuvasta” ja tilaat itsellesi kokovalkoisen palapelin. En pikaisella etsimisellä tosin löytänyt noin isoa, mutta varmasti joku sen sinulle tekee.
Köyhän miehen ratkaisu on tehdä joku omistamansa palapeli nurinpäin. Tosin tuossa kokoluokassa tarjontaa lienee aika vähän. Värikin luultavasti harmaa tai harmahtavan vihreä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Glove

Jäsen
Köyhän miehen ratkaisu on tehdä joku omistamansa palapeli nurinpäin. Tosin tuossa kokoluokassa tarjontaa lienee aika vähän. Värikin luultavasti harmaa tai harmahtavan vihreä.
Tietenkin se taustan voisi maalata haluamallaan värillä viimeistään siinä vaiheessa kun palapeli on koottu.
 

Glove

Jäsen
Tuntuu vahvasti siltä, kun täältä töistä hetken päästä liukenen, ni saatanpa vetästä kohtuu kivan humalatilan päälle. Toivoen vaan , ettei tule taas 8 päivän "vappua", kun juuri siitä toivuttu.
Vappu meni jo, nyt voi aloittaa valmistautumisen helatorstaihin. Siihenkin on vaan seitsemän päivää, ei kahdeksaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuntuu vahvasti siltä, kun täältä töistä hetken päästä liukenen, ni saatanpa vetästä kohtuu kivan humalatilan päälle. Toivoen vaan , ettei tule taas 8 päivän "vappua", kun juuri siitä toivuttu.
Mullakin oli semmonen kuiva kausi päällä. Monta päivää, jopa. Sitten vetäsin eilen tumut. Nyt sitten on herkkyyskrapula ja haaveilen @Iisoppi :n tekemistä tyynyistä. Tein vaimollekkin tuhdin aamupalan ja olin että anteeks, ei tänään kun max. 20 kaliaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös