Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 894
  • 68 339

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä on oleillut yksi vähemmän tyytyväinen nuori henkilö (mieheni lapsi). Kouluun palaaminen on ottanut koville eikä mikään huvita. Sataakin. Lähtivät juuri hakemaan pitsoja tuosta läheisestä pizzapaikasta. Ehkä vähän sitten jo hymyilyttäisi kun saa mieleistä masun täytettä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oonko kauhee negapetteri kun mun mielestä nää menneiden pelien/ tapahtumien "liveseurannat on aika vitun väsynyttä tuubaa...? Oli sillon joskus vuonna 2005 hauska kun ekan kerran "liveseurattiin" -95 MM-finaalia. Olis voinu jättää siihen...

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Oonko kauhee negapetteri kun mun mielestä nää menneiden pelien/ tapahtumien "liveseurannat on aika vitun väsynyttä tuubaa...? Oli sillon joskus vuonna 2005 hauska kun ekan kerran "liveseurattiin" -95 MM-finaalia. Olis voinu jättää siihen...

Itselleni tuo jääkiekko ja urheilu muutenkin eri muodoissa vielä menee. Mutta esimerkiksi tämä Euroviisut 2006 todellakaan ei.

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se 2015 Radio Suomen taajuuksilla lähetetty Never Forget muistelulähetys oli aika kova, kun oli saatu hyvät tyypit studioon ja puhelinyhteyksillä muut mukaan.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Voi veljet. Melkein kolme viikko koronapaskaa takana. Eilen sanoivat, että juu aa frii män. En ole lapsianikaan siis kolmeen viikkoon nähnyt. Meni sen verran tehokkaasti käpy koronaan, että saatoin juoda yhtä soittoa kaksi tai kolme päivää, en muista.
Onnistuin hommaamaan maanantaille treffit. Karjismiron anopin kanssa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on jäänyt syystä ja toisesta kaverien ja tuttavien näkeminen tosi vähälle tässä viime vuosien aikana. Syitä on ollut mukamas sairauksissani ja nyt tietenkin tässä koronassakin. Ja paras kaverikin asuu nykyään Lapissa asti. Mutta tärkeintä on että niitä vanhoja kaveri- ja tuttavasuhteita on vielä sentään olemassa. Kun olen nähnyt nopsaan tuttaviani niin ovat ne hyväntuulisesti moikanneet. Ja se on minulle iso juttu. Arvatkaa vain.

Äsken olin menossa naapurin grilliltä ostamaan maitoa litran. Näin menomatkalla vanhan kaverin vuosien takaa. Hän juoksi tuossa tiellä lapsensa perässä. Tämän lapsi ajoi fillarilla. En ensin meinannut tunnistaa mutta sitten kun tämä kaveri moikkasi minua niin tajusi tyhmempikin kuka on kyseessä. Samoihin liikennevaloihin pysähdyttiin ja en ensin tajunnut katsoa kuka siinä vieressä lapsensa kanssa oli. Mutta ilahduin kun tajusin että siinä vieressä seisoo kaveri vuosien takaa.

Vaihdettiin siinä sitten muutama sananen ja tämä on näitä tapauksia nyt ilmeisemmin kun sanotaan että hyvät tuttavat pysyvät tuttavina vaikka vuosiakin on välissä. Sitten kun taas tavataan tuntuu kuin ei olisi välissä aikaa kulunutkaan. Juttu luisti hyvin ja oli kiva nähdä pitkästä aikaa.

Minua vähän kaduttaa se että olen pitänyt huonosti kaveri- ja tuttavasuhteita yllä edellisten vuosien aikana. Kaikki on keskittynyt lähinnä yhteydenpitoon sosiaalisessa mediassa. Mutta mikä sanottua, se on hienoa huomata että niitä samoja kaverisuhteita on yhä olemassa.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Sen suurimman 10v. muistopäivän kunniaks pari tunti tullu kuunneltua häntä itseään eikä loppua näy. Kuunnelkaa nyt ite vaikka "Fever dreams" ja nauttikaa siitä äänestä. Ei tommosta ääntä oo olemassakaan. Ollut tosin on. No kiitos tallenteiden onhan se vieläkin olemassa.

You are Holy diver now Ronny. R.I.P

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvää viikonloppua kaikille!
Ajelin joku aika sitten vahingossa Niinisalon porteille, ku Kankaanpäähän piti mennä. Muistelin että siellähän vaikuttanee eräs palstapersoona, ni huutelin joutessani ÄS-ÄM-TEETÄ sit siellä tovin. Et vissiin ookkaan siellä? Vai olitko metässä taas?

Hyvää viikonloppua kiitos myös sulle.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ajelin joku aika sitten vahingossa Niinisalon porteille, ku Kankaanpäähän piti mennä. Muistelin että siellähän vaikuttanee eräs palstapersoona, ni huutelin joutessani ÄS-ÄM-TEETÄ sit siellä tovin. Et vissiin ookkaan siellä? Vai olitko metässä taas?

Hyvää viikonloppua kiitos myös sulle.
En ole Niinisalossa, enkä metsässä vielä.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Maksetaanko ne päivärahat vielä perjantaisin? Sen siliän tienhän ne menivät aina (baariin) samana iltana, kun tilille napsahtivat. Tai no jos kiinni oltiin viikonloppu, niin saattoi hieman jäädäkin. Vapailla viinaan ja gineksessä kahviin ja röökiin, niin sen voisi parhaiten summata.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mennyt vähän ohi multa näköjään. Menin heti nettiin ja RIP-ketjuun, että onko Dio kuollut, muttei missään mitään mainintaa. Sitten luin viestisi tarkemmin: aah, okei. Olin varmaan vika rivissä joka tajusi tämän. Dio on hyvä.
Joo ja katos tätä sun mun ymmärtämistä vielä kaiken päälle...mutta onhan Hän ollu toki hyvän aikaa poissa ja tosta lainaamastasi voi päätellä myös kielellisen taitoni.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Maksetaanko ne päivärahat vielä perjantaisin? Sen siliän tienhän ne menivät aina (baariin) samana iltana, kun tilille napsahtivat. Tai no jos kiinni oltiin viikonloppu, niin saattoi hieman jäädäkin. Vapailla viinaan ja gineksessä kahviin ja röökiin, niin sen voisi parhaiten summata.
Joo joka toinen perjantai tulee kahden viikon "palkka".

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Joo joka toinen perjantai tulee kahden viikon "palkka".

Samana on pysynyt siis. Ei se "palkka" kyllä sinällään mieltä lämmittänyt, heh. Olipahan toisaalta jotain mitä odottaa lomien lisäksi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikä juttu tää siis on? Joukkailet? tästä jo toistamiseen... Oonko joskus siis en-ymmärtänyt sua vai mikä meemi tämä olla?
Näin mä olin muistavinani ja koitin taas olla ymmärtämätön kaiketi. Unille tässä pitämän.
Enkä mä meemeile ku tiiä oikeestaan ees mikä on meemi.

npc

Jäsen
Näin mä olin muistavinani ja koitin taas olla ymmärtämätön kaiketi. Unille tässä pitämän.
Enkä mä meemeile ku tiiä oikeestaan ees mikä on meemi.
No ei kai tässä auta sitten kun jäädä ihmettelyn välitilaan pyörimään. Kymmenennen pyörähdyksen jälkeen jätän välitilan, nukun ja menen eteenpäin.

Hyviä öitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy