Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 375
  • 66 842
Alkuun 18 sceneä löytyi Danny D:ltä top-100 listalleni. Kaksi etsin kohta lisää, niin saadaan hieno tasaluku. Menee varmasti tuonne "Mommy Got Boobs" sekä "Milfs Like it Big" puolelle nuo kaksi sceneä. Sieltä löytyy sellaista josta ei voi olla tykkäämättä. Kaksi siis vielä valittavana ja sen jälkeen valitsemaan toisen ukon sceneistä niitä parhaimpia. Just ja just saa 10 sceneä täyteen, kun kuningas Danny D menee ihan omissa lukemissa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Toi nainen sanoo, että en saa tulla, jos mulla on pari mirkkua ajossa samaan aikaan. Mun mielestä aika julmaa, mutta toisaaltaaan haluan pitkittää nautintoa, niin tuun sitten omiin käsiin, kun muistelen tapahtunutta. Josta tuli mieleen, että koskahan se toinen mirkku tulee tänne, kun Uudenmaan saarto on jo ohi.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalalokki on hieno luomakunnan otus. Taivaalla on satunnaisia yksilöitä hohtamassa kirkkaanvalkoisina. Tyylikästä.

Mä olin 2000-luvun alussa Helsingin oopperatalon ikkunoita pesemässä, ja siellä katolla sai huitoa noita saatanan lokkeja. Kävit pesemässä yhet lasit ja ne olivat sillä välin paskoneet jo edelliset ja seuraavatkin. Sitten ne meinas käydä päälle. Joo eivät ole mun lempielukoita, mutta hyvä jos joku tykkää.

Kävin vähän ajelemassa tuossa päivällä, ja oli niin vähän liikennettä etten ole ennen nähnyt. Hyvin sai huristella ja kytät pysäytti vain kerran.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kalalokki on hieno luomakunnan otus. Taivaalla on satunnaisia yksilöitä hohtamassa kirkkaanvalkoisina. Tyylikästä.

Vaan hienompi on albatrossi joka lepäämättä liitää. Sen ei tarvitse levätä, koska ei räpytä siipiään, joten energiaa ei kulu. Tuolla tyylillä se painaa vaikka 10 000 km yhteen menoon.

Koskahan ihmisen lentolaitteet pystyisivät samaan mannertenvälisellä lennolla? Päästäisiin kerosiininkatkusta eroon.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaan hienompi on albatrossi joka lepäämättä liitää. Sen ei tarvitse levätä, koska ei räpytä siipiään, joten energiaa ei kulu. Tuolla tyylillä se painaa vaikka 10 000 km yhteen menoon.
Sä Tornatorin matkassa näit Rion kuumat yöt
ja tutkin tarkkaan kauniit
Honolulun kaislavyöt
minä jatkoin lyseossa
sitten kunnanvirastossa
ei kutsumuksen mukaan
satu jokaiselle työt
 
Danny D näköjään saa sittenkin lähes 30 sceneä tuolle top-100 listalleni. Saatana, eihän tässä kohta jää tilaa muille ollenkaan. No sellaista se on kun vain hyvät mahtuu listalle ja surkeat ei.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tietyt lainalaisuudet ryhmissä on. Löytyy kaikenlaista hahmoa ja muutamat ovat todella rasittavia. Besserwisseri, ääliö, vänkääjä, vittuilija, mitä niitä on. Vittuilijahan on ihan ookoo, paitsi ääliölle, vänkääjälle ja besserwisserille. Suurin osa katselee vierestä, että mitä täällä tapahtuu. Yleensä tapahtuu sellaista, että ääliö on koukku huulessa ja vittuilija vetää saalistaan rantaan, kun vänkääjä kyselee että onko se meri vai sisämeri, joki vai järvi, kun taas besserwisseri kertoo mikä vittu se on. Ja lopuksi ääliö sanoo, että hän saaliin. Sitten uusi kierros.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tietyt lainalaisuudet ryhmissä on. Löytyy kaikenlaista hahmoa ja muutamat ovat todella rasittavia. Besserwisseri, ääliö, vänkääjä, vittuilija, mitä niitä on. Vittuilijahan on ihan ookoo, paitsi ääliölle, vänkääjälle ja besserwisserille. Suurin osa katselee vierestä, että mitä täällä tapahtuu. Yleensä tapahtuu sellaista, että ääliö on koukku huulessa ja vittuilija vetää saalistaan rantaan, kun vänkääjä kyselee että onko se meri vai sisämeri, joki vai järvi, kun taas besserwisseri kertoo mikä vittu se on. Ja lopuksi ääliö sanoo, että hän saaliin. Sitten uusi kierros.
Ja kun ihan kuka vaan noista joutuukin katiskaan seuraa itkunpaikka. No ehkä vittuilija vaan vetäytyy ilman taustatukea, jollei siis itse katiskassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toi nainen sanoo, että en saa tulla, jos mulla on pari mirkkua ajossa samaan aikaan. Mun mielestä aika julmaa, mutta toisaaltaaan haluan pitkittää nautintoa, niin tuun sitten omiin käsiin, kun muistelen tapahtunutta. Josta tuli mieleen, että koskahan se toinen mirkku tulee tänne, kun Uudenmaan saarto on jo ohi.

Jätkällä on kyllä ongelmia, joita harvalla on. Toki pitää sanoa, että on minullakin ollut joskus.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja kun ihan kuka vaan noista joutuukin katiskaan seuraa itkunpaikka. No ehkä vittuilija vaan vetäytyy ilman taustatukea, jollei siis itse katiskassa.

Besserwisseri sanoo, että se on rysä eikä katiska. Inttäjä-vänkääjä sanoo että etkö sä tajuu opettele lukemaan älä pistä sanoja suuhun.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun kaataa lonkeroa marjasiiderin joukkoon, niin juoman punaisesta väristä tulee vähitellen oranssia. Ei mulla muuta.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Besserwisseri sanoo, että se on rysä eikä katiska. Inttäjä-vänkääjä sanoo että etkö sä tajuu opettele lukemaan älä pistä sanoja suuhun.
Katiska on tamperelainen anniskelutavintola. Et kaiketi ole porukoinesi joutunut. Rysähän on toisaalta yleisnimike, jolla voi besserwisseröidä asiasssa kuin asiassa. Oppia ikäsi saat.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun syö mustia karkkeja ja juo salmiakkikossua, oksennus on mustaa. Tämä tuli todettua nuorena poikana laivan hytin vessassa. Oli vaikea oksentaa ja hihittää samaan aikaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Katiska on tamperelainen anniskelutavintola. Et kaiketi ole porukoinesi joutunut. Rysähän on toisaalta yleisnimike, jolla voi besserwisseröidä asiasssa kuin asiassa. Oppia ikäsi saat.

Se on ihan paska paikka. En tiedä mutta tiedän.

Ennen oli paremmin. Anniskelutkin. Tiedän kaiken.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tältäkö niistä eräistä kavereista siis tuntuu kun ne lukee mun tyhmiä juttuja? Täällä vertaillaan tänä iltana oksennuksen ja pissan mahdollisia värejä... Ei mitään hei, jatkakaa vaan! Ihan kiintoisaa lukea kuinka ruokavalinnoilla voi vaikuttaa siihen minkä väristä ökää tulee ulos kännissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös